Tästä saamme kiittää Roger Neilsonia joka huomasi porsaanreiän säännöissä ja pisti liikaa äijiä jäälle kymmenen sekunnin välein ollessaan 5-3 alivoimalla. Vastustaja ei saanu minkäänlaista momentumia jatkuvien pelikatkojen kautta.Kolmas kakkonen alkaa juoksemaan sitten, kun eka kakkonen päättyy. Näin olen ainakin itse aina käsittänyt.
Meinaisko sitä, että Jokerit on suhteessa enemmän boksissa kuin yv:llä. Eli nyt on 10 kakkosta "pakkasella".Mitähän toi edes tarkoittaa: " yli- ja alivoiman ero on ollut noin miinus 16, nyt se on peräti -20 ".
Siis täh, vastustaja saa 16 minuuttia enemmän ylivoimaa kuin me? Per peli vai? En usko. Ei kai jokerit kahdeksaa kakkosta enemmän saa kun vastustaja?
Meinaisko sitä, että Jokerit on suhteessa enemmän boksissa kn Ak uin yv:llä. Eli nyt on 10 kakkosta "pakkasella".
Niin siis koko kaudella. Eihän tuommoinen tilasto kerro mistään mitään ja varsinkin Jokerit on hyvin pitkälti keskikastissa. Jos nyt jonkun ajattelee jotain hyötyneen dumareista, niin ehkä kannattaa katsoa sitä SKA:n -102 lukua tai Severstalin -105 Lokomotiv, Salavat ja Mangitokorsk myös satasen hujakoilla voittajan puolella. Minskillä 122 taas toinen ääripää. Jokerit ihan keskikastia ja toi 18 on aika pieni ero.Meinaisko sitä, että Jokerit on suhteessa enemmän boksissa kuin yv:llä. Eli nyt on 10 kakkosta "pakkasella".
Epäilen kuitenkin, että Marjamäki otti taktisesti tuomarit hampaisiinsa. Ettei pohdittaisi tappioon vaikuttavia asioita.
Tätä olen ollut huomaavina myös tällä kaudella. On isänmaallista viheltämistä seeproilta...Sen sijaan itse kääntäisin pääni viheltämättä jääneiden takia. Näppituntumalla ja narrilasit päässä olen ihmetellyt parina iltana sitä, kuinka Jokerit istuu "normimäärän vihellettävissä olevia" boxissa ja kaveri selviää kakkosella tai parilla ilman, että kenttätapahtumissa on suurempaa eroa.
Näppituntumalla ja narrilasit päässä olen ihmetellyt parina iltana sitä, kuinka Jokerit istuu "normimäärän vihellettävissä olevia" boxissa ja kaveri selviää kakkosella tai parilla ilman, että kenttätapahtumissa on suurempaa eroa. Kokonaisjäähymäärää en lähtisi katsomaan yhtään sen enempää, pelkästään joku 2+10 tuo kuuden kakkosen verran minuutteja tilastoon ja vain kahden minuutin edestä ylivoima-aikaa. Ainakin mä ottaisin koska vain kaverille edes kolme kakkosta kuin yhden kakkosen ja kympin. Tai kahdestakin kakkosesta olisi lähtökohtaisesti enemmän iloa.
Noh noh, onhan tää kausi ollut aika haasteellinen kaikille. Muistatko viime kevään? Katsellaan sitten tänä keväänä.Lähe vittu Marja meneen, jos tuo on se mitä saat joukkueestasi irti.
Yhden 4-2 voitetun ottelusarjan takia ei vielä patsaita rakenneta.Noh noh, onhan tää kausi ollut aika haasteellinen kaikille. Muistatko viime kevään? Katsellaan sitten tänä keväänä.
Ei tietenkään, mutta peli oli todella uomissaan.Yhden 4-2 voitetun ottelusarjan takia ei vielä patsaita rakenneta.
Joo ja vastustajan pakisto täynnä jakubkreijic ukkoja. Oli uomissaan mutta niin onneton Loko oli viime kaudella markoveineen ja kronwalleineen että isoja johtopäätöksiä en tekisi. Näitäkin vastaan se 2 peliä puhallettiin ulos. Trademark Marjan Jokerit. Jos on paikka suoristaa selkä - se käytetään.Ei tietenkään, mutta peli oli todella uomissaan.
4.1 kirjoitettu. Taas ajankohtainen. Marja tää sun totaalihoki alkaa sulaa. Hyökkääminen on laidoilla pyörimistä, ylivoima ei tuota kun ainoa uhka Lehtosen muodossa lähti ja "pakit hyökkää" tuottaa aivan liian vähän suhteessa paljon teutaroidaan omissa. Ja siellähän hölmöillään. Milloin on Grantin rysty yläpellissä, Lepistön kompurointi, Krejcikin mahtitarjoilu tai Frimanin pihalla oleminen. PAPP on ollut 3v koko ajan kroonisesti mitä sattuu, mailoja ja miehiä on vapaana milloin missäkin ja "ohohupsmistätoimeni"-maaleja tulee. Tuli tänäänkin.Trademark Marjan Jokerit. Jos on paikka suoristaa selkä - se käytetään.
@YamahaGPR jos minuun viittaat tuulen suunnalla niin voit käydä lukemassa mielipiteeni mitä jo aikaa sitten kirjoitin Jokereiden totaalihokin soveltumisesta khl:n pudotuspeleihin. Tämä ynnättynä kroonisen epävarmalla PAPPilla ja osittain HAPPilla sekä Marjan latauskyvyillä ja K&V maagisilla pakkihankinnoilla. Ei tarvitse olla kovin suuri selvännäkijä jos tämän yhtälön ei usko kovin pitkälle lentävän. Jokerit ei tee 4 keskiarvolla maaleja r2. Kolmosella alkavaan lukuunkin on tekeminen. Tätä ennen täytyisi painella jatkoon r1 Lokoa, Dynamoa, SKAta tai Tsskaa vastaan.
Tekisi mieli sanoa, että mitään pelitapaa ei tällä hetkellä ole.
Mun silmään toi peli näyttää siltä että yksilöratkaisuilla pitäisi keväällä voittaa mutta ei varmasti tule riittämään Jensen&Co. ym se on aivan tasan satavarma.
Todennäköisyydet että näin tapahtuu 4/7 o aikana ja virheiden määrä putoaa dramaattisesti. Sanoisin että aika pienet. Pakisto on niin karmean hasardialtis. Ja oma katse on täysin r2. R1 odote: pitää mennä heilahtamalla jatkoon.Kun pelitapa toimii, SKA ja CSKA tai Lokomotiv kaatuu. Vaikka peräkkäin.
Siinä tapauksessa se on aika selvää, että Marjamäki voi pakata reppunsa. Siellä on jo yksi rimanalitus keväältä vyöllä Dynamoa vastaan kun joukkue veteli miten sattuu.jos joukkue on henkisesti väsynyt tai asenne ei ole kohdallaan.
En kyllä näe syytä miksi mukavoituneet eivät syttyisi keväällä.