Varmaan Lasselle itselle helpompi näin, kun taitaa tosiaan olla melko vaatimaton mies.Lisäksi se, ettei kunnollista jäähyväisottelua päästy pelaamaan harmittaa.
Tuosta maalista nousee edelleen kylmät väreet. Kiitos Kapteeni Kukkoselle hienosta urasta!
Tuon maalin jälkeen olin jo varma että voitetaanTuo maali räjäytti koko Raksilan ja silmissä kiilui mestaruus. No kävi miten kävi lopulta pelissä. Ikimuistoisin maaleista.
Tämä päivä on melkoinen vedenjakaja Kärppien historiassa: Kukkosen pelaajauran aika ja aika jälkeen Kukkosen pelaajauran lopettamisen. Varmaan moni tilanne Kärppien tulevaisuudessa jäällä ja jään ulkopuolella tullaan peilaamaan tähän hetkeen ja aikaan ennen Kukkosen pelaajauran lopettamisen. Itse olen kyllä sitä mieltä, että Kärpät pärjää ilman Kukkosta jäällä ja kaukalossa, mutta seuran ja joukkueen itse täytyy osoittaa se.Yksi isoimmista tekijöistä myös sillä saralla, miksi Kärpät palasi jälleen liigan huipulle kaudella 2013-2014. Tämä lopettamispäätös luo myös uhkia, sekä mahdollisuuksia tulevaa varten. Nyt on isot saappaat täytettävänä, mutta löytyykö vastuunkantajia? Varmasti yksi-yhteen ei tule löytymään, mutta nyt olisi roolia tarjolla.