Voisin kuvitella, että ainakin rapakon takana joka pieraisukin tilastoidaan=) Oikeesti...siis olenko näin vaikea ymmärrettäväksi...kiinnosti tietää, mistä olet ne virheiden määrät katsonut. Päättelen siis, että jos ja kun ei ole kyse Ameriikan mallista, niin omasta päästäsi olet ne ottanut. Erehtyminenkin on inhimillistä ja aina ei mene oikein. Vaikka molempia välillä kehut, niin kyllä sä Laineen mies olet ollut koko ajan. Olen siis skeptinen pikkasen.Sori.
Ensinnäkin totta helvetissä minä kehun molempia kun molemmat ovat uskomattoman kovia talentteja ja tehneet nuoresta iästään huolimatta hemmetin kovan duunin päästäkseen tuohon tasoon. Siis yksinkertaisesti molemmat on hyviä kiekkoilijan alkuja ja suomikiekolle tärkeitä mutta kysymykseen kumpi on parempi, olen vastannut Laine. Olen myös jo kertonut miksi olen vastannut Laine. Ja ensimmäinen asia mihin takerruin oli se, että kun jatkoajan kirjoittajat on nuoria kovia sällejä niin tietysti ne laukauksen takia äänestää kovis-Patea. Se oli sinun mutusi. Teit tuollaisen päätelmän vaikka edelleen täällä on aika moni jo kertonut miljoona muuta syytä kuin kovis statuksen.
Kyllä virheiden määrän katsoin niissä peleissä, ja onhan täällä sinulle moni muukin jo maininnut niin se ei ole mielipide asia tuleeko virhe vai ei. Jos kertoo jotain näkemästään niin se ei ole mutu, vaikka se ei ole tilasto. Et pitänyt Jalosenkaan kertomaa missään arvossa koska se oli sen mutu. Kivi on sanonut että poimisi draftissa numerolla yksi Patun, mutta se on vaan Kiven mutu. McKeens rankkasti juuri Laineen ykköseksi, mutta eihän ne voi tietää, ne vaan arpoo.
En jaksa sinun kanssa tästä vääntää, koska kaikella kunnioituksella, me seuraamme tätä lajia vähän toisenlaisella intohimolla. Vai katsoitko sinäkin viikonloppuna 7 peliä lätkää? Käytkö keväisän "höntsäkarkeloissa"? Oletko matkustellut Olympialaisiin kiekon perässä? Tuletko minun kanssani katsomaan World Cuppia?
Sori, mutta tästä minun läppärin näytöltä paistaa, että ymmärrät kiekosta yhtä paljon kuin sika satelliitista, (se ei ole kovin paljoa) sekä tällä haavaa näyttäisit saavan kunnian kantaa tämän jatkoaikayhteisön vahvimpia värilaseja.
Jatka toki taisteluasi tuulimyllyjä vastaan, mun myllystä katkesi jo siipi. Olet vahvoilla.