Hello on ihan ok, mutta Bus Burger on ihan tosioikeasti Suomen parhaan hampurilaisravintolan asemassa ainakin itselleni.
Mä olen jotenkin täysin varma, etten voisi olla Suomessa missään onnellisempi kuin Lahdessa. Kaikkea on riittävästi ja se on lähellä. Kaikki on ihan älyttömän helppoa (paitsi ehkä joillekin työn saanti. Sori, mutta juuri te teette meille onnekkaille sen Lahden suurimman kilpailuvaltin eli asumiskustannukset.).
Kyllä mä stadissakin nykyään viihdyn, mutta että sinne töihin... Mun alalla ihan järjetön ajatus. Toisaalta järjettömiäkin asioita kannattaa joskus kokeilla.
Omia lempimestoja on tietysti Vesijärven lisäksi Radiomäki, Joutjärven ympäristö ja muutamat (riittävät) kahvilat: Oskarin piha, Mea Manna, Tryffdeli ja sataman kaikki paikat.
Kun ei ole mitään tarvetta muuhun kuin ihan tavalliseen elämään ilman äärimmäisiä elämyksiä niin Lahti on kaikki mitä voin tarvita ja vuosi vuodelta yhä vahvemmin.
Lahessa ei kai saisi olla kovin myönteinen, mutta kun muuhun ei vaan pysty.
Oma asumishistoria kattaa Jyväskylän, Espoon, Tampereen ja Lahden. Espoossa asuessa oltiin itseasiassa ihan tyytyväisiä, mutta nyt kun siellä käy niin olo on että mitähän helekatin järkeä missään on. Täysin työvoimasiirtola ja kultaisten häkkien koiratarha.
Kieltämättä Lahden näkyminen uutisvirrassa on hyvin negatiivista. Milloin Kärpäsen koululla on skandaali, milloin poliisi ampuu lahtelaismiehen moottoritiellä, milloin apteekki menettää toimilupansa jne... Tästä kaikesta kun yrittää olla välittämättä ja värkkää itselleen mukavan kuplan mihin ei maailman kohina kuulu, niin kyllä toimii.
@xkouhiax minkä pelipaikan kaveri olet, kun mainitset että varusteet löytyy? Mua välillä kysellään veskariksi yhteen yhteisöön mutta en ole koskaan päässyt muilta kiireiltäni.
@tulevaton olisi hauskaa joskus nähdä lihallisena ilmestyksenä. Mikäli kiinnostaa törmätä irl niin pistä yv.