En oo muutamaan vuoteen käynyt, joten ei oo kovinkaan tuoretta kokemusta, mutta ainakin se uuniperuna (jota pippuripihvin kanssa suositellaan) on aina ollut erinomainen.
En oikeen edes ymmärrä, miksi kukaan pakastaisi kokonaisia isoja uuniperunoita, mut toisaalta tuo ravintolamaailma lainalaisuuksineen ei kovin tuttu olekaan.
Ps, kuuluuko ko. pippuripihviannokseen edes kasviksia? Väittäisin, että ei.
Uuniperunaa en ole tuolla muuten syönyt - enkä muista olenko juuri pippuripihviä syönyt. Muistaakseni jotain lohkoperunoita olen ottanut sisäfilepihvin kanssa ainakin.
Tuollahan on listalla sisäfilettä ties kuinka monella tapaa. Muutaman kerran olen El Torossa syönyt, pihvi luonnollisesti hyvää, mutta perunat ja kasvikset olleet kyllä ala-arvoisia.
Kyllä mä silti suosittelen, mutta jos katsotaan pihvipaikkoja Lahtea laajemmin, niin ei kovin erikoinen paikka omiin kokemuksiini verraten. Ensi kerralla kun käyn niin otan tuon uuniperunan jos muistan. Kiitos vinkistä.
Paikkana myös mukavan rento ja ”hämyisä”. Joku Roux on ruoan osalta selvästi parempi, mutta ei aina halua pönöttää noin fiinissä paikassa. El Torolle on kyllä paikkansa.
Taivaanrannassa olen käynyt vain lounasaikaan. Ala cartessa näytti olevan myös pippuripihviä. Mielestäni ainakin lounaalla yleensä menu on houkuttelevampi kuin ruoka itsessään. Ihan ok kuitenkin.