@Klose16 :lle.
Uskovainen on ihminen, joka uskoo jumalaan. Deistiseen tai teistiseen. Uskonnollinen ihminen uskoo teistiseen jumalaan. Ateisti ei ole vakuuttunut näistä väitteistä, joten ei usko kumpaankaan. That's it. Ainoa asia mikä ateisteja yhdistää on etteivät he usko mihinkään jumalaan. Se ei ole mitään muuta.
Klose16:sta ongelma on se ettei hän ymmärrä mitä ateismi on. Hän on tehnyt siitä omassa päässään uskonnon, joka on naurettavaa. Vanha KGB kikka, syytä vastustajaasi siitä mitä itse teet tai olet tehnyt. Yritetään samankaltaistaa.
Kun olen ateisti, mihin minä uskon ateismissa? Koko sanahan on täysin turha. Ei sitä pitäisi edes käyttää. Kuten ei ole sanaa niille, jotka eivät usko esim. enkeleihin.
En osaa sanoa mitä toinen ateisti on mieltä muista asioista.
-------------------------------------
Ja kuten varmasti huomasitte hän on nyt vaatimassa lisämäärittelyä (täysin selvään kysymykseen), mutta hän ei itse suostu määrittelemään omaa jumalaansa täällä tarkemmin. Tämä ei ole rehellisillä korteilla pelaamista.
Ei tuollaiseen kysymykseen voi vastata ilman lisämäärittelyä
pätee sinun "et voi todistaa jumalaa olemassa olemattomaksi" argumentointiin. Siihen ei voi edes yrittää vastata ennenkuin määrittelet jumalasi tarkemmin keskustelukumppaneillesi.
I rest my case.