Saunalahti ja Elisa - tarunhohtoista tuotantovarmuutta
Saunalahti ilmoitti reilut 2 viikkoa sitten, että ADSL-liittymään tulee käyttökatko, kun laittavat verkkoansa entistä ehommaksi.
En vain arvannut silloin, että käyttökatko venähtää pariviikkoiseksi. Soittelin vikailmoitukseen yhteyden katkeamisen jälkeisenä päivänä - ja sen jälkeisinä päivinä. Pääsin läpi lauantai-iltana (en tietenkään ollut 24h puhelimessa, soitin niihin aikoihin kun se minulle sopi) ja tekninen asiakaspalvelija selvitteli ongelman syytä. Soitti vielä takaisinpäin, kun selvitystyö vei yllättävän kauan. Vika löytyi autentikointipalvelusta, jota hän ei osaa korjata - lupasi että asiaa ryhdytään korjaamaan heti kun arki koittaa.
Vika on paikallistettu Elisalle, joka on jo viikon verran korjannut ongelmaa. Saas nähdä minkähänlaista toppatakkia tai fleesepipoa asiakaspalvelu yrittää tarjota hyvitykseksi.. ihan päänsilityksellä en heitä tästä asiasta päästä.