Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 308
  • 6 860

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Korjatkaa toki, jos joudun nostamaan käteni virheen merkiksi, mutta miten tämä olisi mennyt Nordeassa?
Nordeassa olisi ohjattu talletusautomaatille, johon isketään pankkikortti kiinni, näppäillään PIN-koodi ja otetaan kortti ulos. Sitten valitaan talletetaanko seteleitä vai kolikoita, jonka jälkeen dumpataan hilut ränniin, odotellaan että kone ruksuttaa ne n. 30 sekunnissa läpi ja laittaa tilille. Eipä se sen kummoisempaa ole.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, rahojen tallettaminen tilille on suomalaisessa pankkiskenessä ehkä just se asia, josta on vaikea keksiä valitettavaa.

Mahtavaa, jos on saatu asiat toimimaan. Noin helppoa ei ole aina ollut. Suomi oli joskus tietotekniikan johtomaa ja siitä pudonnut paljon, mutta taas ehkä tehdään uutta nousua.

Pitää kuitenkin siis olla pankin asiakas, että rahoillaan saa rahaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Netistä huomasin että noihin panoautomaatteihin kelpaa myös yhden ja kahden sentin kolikot, mitä mulla oli iso kasa. Äsken vein Itiksen pisteeseen ja kätevästi onnistui.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Enpä taas tiedä kiinnostaako ketään lukea näitä mun jorinoita "tiskin takaa", mutta itseä tämän päivän asiakaspalvelussa eniten nyppii jo niin usein sieltä rakenteista lähtevä ohjeistus ja koulutus, etten osaa aina pistää kaikkea paskaa asiakaspalvelua yksittäisen myyjän piikkiin.

Ei sinällään tällä hetkellä ole tähän ketjuun annettavaa, mutta pakko kehua viestiäsi. Näkee että kokenut myyjä kirjoittaa ja jaan paljon ajatuksiasi. Itse tein asiakaspalvelutyötä ensimmäiset 8 vuotta työurastani ja nuo "myyntikouluttajat" tulivat hyvin tutuksi. Samoin älyvapaa myynnin seuraaminen. On kylmä fakta, että osa asiakkaista tulee liikkeeseen silmäilemään ja nämä harjaantunut silmä erottaa hyvällä prosentilla. Mikäli näille asiakkaille lähdetään ehdoin tahdoin myymään, niin yleensä tuloksena on kaupan sijasta myymälästä poistunut asiakas. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta itse karsastin tätä tyyliä, että jokainen asiakas pitäis mennä kohtaamaan. Toki järki kädessä näissäkin asioissa, jos asiakas vilkaisee kerrankin pitempään kohti tai osoittaa jotain merkkiä, niin toki heti avuksi. Paras esimerkki entisestä työpaikasta oli, kun vaadittiin tätä asiakkaan huomioimista kaikilta ja kaikilla osastoilla. Asiakas saattoi tavaratalon kiertäessään joutua viiden myyjän häirinnän kohteeksi ja tässä tapauksessa käytän häirintää ilman lainausmerkkejä. Mikäli itse menen kauppaan silmäilemään, niin haluan yleensä katsella rauhassa ja siihen koko ajan tunkee myyjää viereen, niin kyllä se alkaa ärsyttämään. Viesti oli hyvin selkeä myös asiakkailta, kun olit se viides myyjä.

Täytyy myös sanoa, että hyvä myyjä harvemmin saa ansaitsemaansa arvostusta. Palkka on keskinkertainen ja arvostus hyvin suhteellista, koska koskaan et ole myynyt tarpeeksi. Töihin kun pääsee yleensä sopivalla persoonalla ja vähällä koulutuksella, niin joukkoon mahtuu monenlaista myyjää ja "myyjää". On tullut törmättyä myyjiin, joista ei pääse eroon niin millään ja niihin laumasieluihin joilta et palvelua saa, jos et erikseen mene sitä vaatimaan.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Nyt pitää antaa positiivista palautetta Jyväskylän Kauppakadun Nissenille. Silmälasien toisesta sangasta oli ruuvi löystynyt siten, että sanka oli taittunut ihan vituralleen, mutta lasit sentään pysyivät päässä. Marssin liikkeeseen ja partanaamainen herra nappasi lasit mukaansa takahuoneeseen ja muutaman minuutin jälkeen toi ehjät lasit takaisin. Hinta oli kokonaiset 0 euroa, joten kertakaikkiaan loistavaa palvelua.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Matkavarauspalvelu Expedian "palvelupuhelin" on kyllä oma lukunsa. Meillä oli reklamoitavaa, ja asiakaspalveluun soitettaessa robotti pyytää painamaan 1, jos asia koskee valituksia tai hyvityksiä, ja 2, jos asia koskee uutta varausta. Kolme kertaa painoin 1 ja syötin robotin vaatimat asiakasnumerot, jonka jälkeen puhelu katkesi. Tuut, tuut, tuut. Neljännellä kerralla valitsin 2, ja heti läpi ja oikea ihminen langan toisessa päässä. Sinänsä palvelu tämän jälkeen kyllä OK, vaikkei asia uutta varausta koskenutkaan, mutta eihän tuo sattumaa voi olla. Seuraavan kerran soittaessani kokeilin vielä, ja sama homma.

Muutenkaan en kyseistä puljua suosittele kenellekään. Kovin on nihkeästi selvitelty asiaa, vaikka tapahtunut virhe oli selkeästi varauspalvelun ja hotellin välisessä tiedonvälityksessä. Hotellikauppojen takia kaikki varaukset peruttiin, mutta sen paremmin minä kuin varauspalvelukaan ei saanut asiasta mitään tietoa. Uudet omistajatkin olivat vähän moilasina, ilmeisesti vanha omistaja veti kaikki rahat sisään ennen kauppoja ja koijasi ne itselleen. Expedia välttelee tässäkin vastuutaan, sillä selkeästi varausta tehdessäni oli mahdollista valita maksu hotellilla vaihtoehto, mutta silti veloitettiin ennen matkaa. Väittävät, että matka oli "varattaessa maksettava". Tämä on paskaa ja ilmenee varausvahvistuksestakin, mutta eipä tuo näytä heitä hidastavan. Soittaessani tuolloin Expediaan, väittivät vielä, että asiakkaalla ei tässä ole riskiä. Tuokin oli vale, sillä minulle on yllätyksekseni muuten selvinnyt, ettei noilla varauspalveluilla ole mitään vastuuta välittämänsä varauksen suhteen, vaan asia on aina asiakkaan ja hotellin välinen, ja tämä on ihan kuluttajasuoja- puolella työskentelevän ihmisen kanta.

Mulla on onneksi aika vahva näyttö siitä, että muut kuin minä ovat tässä sössineet. En viitsinyt Expedian hidastelua(sähköposteihin vastaaminen kestää aina kaksi viikkoa) kauan seurata. Laitoin luottokorttifirmalle hakemuksen maksun peruuttamisesta, ja väliaikainen(tutkinnan ajan) maksun palautus tapahtui välittömästi. Nyt on mukavampi odotella päätöstä, kun rahat on kuitenkin itsellä ja käytössä, eivätkä jumissa jollain vitun huijarilla.
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Intersportin vastaaminen sähköpostitse palautteisiin on sitä luokkaa, että epäilen heidän tekevän piilokameraa. Ja eihän ne verkkokaupan 1v-synttäritkään mennyt ihan putkeen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vaihteeksi ei kaikki mene ihan putkeen Suomen Postin kanssa!

Mulla on nyt tullut/tulossa yhteensä neljä suurempaa lähetystä - kaksi Suomesta ja kaksi Euroopasta. Molempien Suomi-lähetysten kanssa on ollut jo ongelmia. Euroopan (Portugali, Saksa) lähetykset eivät ole vielä saapuneet Suomeen eli ongelmat niiden kanssa lienevät vasta edessäpäin. Mä olen jo melkein varma siitä, että Portugalin paketista löytyvät aikanaan "TULLIN AVAAMA" -teipit.

1) Paketti lähetettiin pääkaupunkiseudulta Turkuun. Se vietiin Postiin perjantai-iltapäivällä 27.11.2015. Tulin itse Suomeen keskiviikkona 02.12.2015 ja kävin hakemassa paketin lähetystunnuksen avulla. Paketti olisi ollut noudettavissa jo maanantaina 30.11.2015. Ilmoitus noudettavasta paketista eli saapumisilmoitus tuli postilaatikkooni... perjantaina 04.12.2015.

2) Paketti lähetettiin Jyväskylästä Turkuun. Se vietiin Postiin maanantai-aamuna 07.12.2015. Lähetysseurannassa ilmenee mm.
- Lähetys on rekisteröity. 07.12.2015 klo 19:34 JYVÄSKYLÄ
- Lähetys on kuljetuksessa. Arvioitu toimitusaika on 08.12.2015 klo 16:00 mennessä.

Näin siinä luki vielä tänään päivällä. Onpa piristävän ripeää toimintaa! Ajattelin noutaa paketin vielä ennen LUK-TPS -matsin alkua. Teksti ei kuitenkaan vaihtunut, joten joskus neljän jälkeen otin yhteyttä Postin chat-palveluun. Ensimmäisellä yrittämällä mulle ei edes vastattu - yhteys katkeaa automaattisesti noin/tasan (?) viiden minuutin jälkeen. Toisella yrittämällä "Marko" sitten vastasikin - heti noin neljän minuutin odottelun jälkeen. Selitys oli, että Liedossa on viime yönä hajonnut joku lajittelukone, joten lienee todennäköistä, että pakettini saapuukin vasta keskiviikon 09.12.2015 puolella. Asia OK, mutta hieman mutisin siitä, että tällaisissa tapauksissa kannattaisi sitten päivittää tuota arvioitua toimitusaikaa. Samaten chat-tyyppisessä palvelussa ehkä aavistuksen rivakampi vastailu ei ainakaan olisi pahitteeksi.

Noh, se tästä! Kaikki olisi ollut mallillaan, kunnes vartti sitten tajusin, kuinka mulle valehdeltiin päin naamaa! Lähetysseurannassa lukee tällä hetkellä...
- Lähetys on lajiteltu. 08.12.2015 klo 21:43 JYVÄSKYLÄ 40000
- Lähetys on kuljetuksessa. Arvioitu toimitusaika on 10.12.2015 klo 16:00 mennessä.

Siis ensin arvioidaan paketin olevan Turussa tiettynä päivänä kello 16:00 mennessä. Myöhemmin kuitenkin paljastuu, että lähes kuusi tuntia arvioitua aikaa myöhemmin lähetys vasta lajitellaan alkuperäisessä lähetyskaupungissa! Hienosti kyllä "Markokin" kusetti, että joku lajittelukone olisi hajonnut Liedossa... tai voi hyvin ollakin, mutta sillä ei ollut mitään tekemistä ton meikäläisen paketin kanssa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vaihteeksi ei kaikki mene ihan putkeen Suomen Postin kanssa!

2) Paketti lähetettiin Jyväskylästä Turkuun. Se vietiin Postiin maanantai-aamuna 07.12.2015. Lähetysseurannassa ilmenee mm.
- Lähetys on rekisteröity. 07.12.2015 klo 19:34 JYVÄSKYLÄ
- Lähetys on kuljetuksessa. Arvioitu toimitusaika on 08.12.2015 klo 16:00 mennessä.
Tarkennetaanpa hieman lisää tätä tapahtumaa - paketti olikin viety (asiamies-) postiin jo sunnuntaina.

06.12.2015 - 13:41 - Postin seurantakoodi tilauksellenne on JJFI XXXXXXXXXXXXXXXXX, tapahtuma-aika 06.12.2015 13:41:56.
10.12.2015 - 11:38 - Sain tekstiviestin saapuneesta paketista.

Eli paketti kesti tulla Jyväskylästä Turkuun aika tarkkaan neljä vuorokautta.
Noh, kerroin samalla myös tuosta Portugalin paketista.

Euroopan (Portugali, Saksa) lähetykset eivät ole vielä saapuneet Suomeen eli ongelmat niiden kanssa lienevät vasta edessäpäin. Mä olen jo melkein varma siitä, että Portugalin paketista löytyvät aikanaan "TULLIN AVAAMA" -teipit.
Toistaiseksi tapahtunutta...

09.12.2015 - 17:58 - Acceptance by the Post Services, PAÇOS DE FERREIRA
10.12.2015 - 06:45 - International dispatch, LISBOA EMS
12.12.2015 - 19:33 - Released by customs with duties, HELSINKI

eli noin kolmessa vuorokaudessa Portugalin maaseudulta Lissabonin kautta hellsinkiin. Huomatkaa myös, että noin 350km matka Pacos de Ferreirasta Lissaboniin taittui Portugalin Postin kyydillä noin 13 tunnissa. Suomen Posti tarvitsi noin samanmittaisen matkan taittamiseen Jyväskylästä Turkuun 94 tuntia... Kuinkahan kauan mahtaa kestää vielä paketin tulo hellsingistä Turkuun?

Mitä muuten tuo viimeinen kohta mahtaa tarkoittaa? "Released by customs WITH DUTIES" - siis mun silmääni tuo vaikuttaa, että Tulli on vapauttanut paketin, mutta jotain dutya tai velvollisuuksia sen kanssa pitää vielä hoitaa? En mä tainnut aivan väärässä olla, kun aiemmin viikolla kirjoittelin niin varmana tuosta Portugalin paketin kyljestä löytyvästä "TULLIN AVAAMA" -teippisarjasta...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mulla on nyt tullut/tulossa yhteensä neljä suurempaa lähetystä - kaksi Suomesta ja kaksi Euroopasta. Molempien Suomi-lähetysten kanssa on ollut jo ongelmia. Euroopan (Portugali, Saksa) lähetykset eivät ole vielä saapuneet Suomeen eli ongelmat niiden kanssa lienevät vasta edessäpäin. Mä olen jo melkein varma siitä, että Portugalin paketista löytyvät aikanaan "TULLIN AVAAMA" -teipit.
Noh, kerroin samalla myös tuosta Portugalin paketista.

Toistaiseksi tapahtunutta...

09.12.2015 - 17:58 - Acceptance by the Post Services, PAÇOS DE FERREIRA
10.12.2015 - 06:45 - International dispatch, LISBOA EMS
12.12.2015 - 19:33 - Released by customs with duties, HELSINKI
Päivitelläänpä jälleen vähän tilanteita!

15.12.2015 - 09:11 - Postipoika oli yrittänyt toimittaa Portugalin pakettia suoraan kotiini
15.12.2015 - 18:47 - kävin itse noutamassa paketin Turun Pääpostista

Epäilyksistäni huolimatta paketista ei löytynyt mitään Tullin teippejä eikä mitään jälkivaatimuksia tullut. Joka tapauksessa paketin matka Portugalin maaseudulta Turkuun kesti noin viisi ja puoli vuorokautta - ja siinä oli vielä viikonloppukin välissä. Vaikuttaisi siis siltä, että Portugalista maanantaina matkaan laitettu postipaketti saattaisi ehtiä vielä saman viikon perjantaiksi tänne Härmän perukoille. Tämä on asiallista toimintaa! Lähetyksen tapahtumat Suomen Postin sivuilta...

09.12.2015 - 17:58 - Lähetys on postitettu lähtömaassa. - Ulkomaa/Foreign country 01000
10.12.2015 - 06:45 - Lähetys on matkalla Suomeen. - Ulkomaa/Foreign country 01000
12.12.2015 - 19:28 - Lähetys on rekisteröity. - HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
12.12.2015 - 19:28 - Lähetys on saapunut kohdemaahan. - HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
12.12.2015 - 19:33 - Lähetys on rekisteröity. - HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
14.12.2015 - 15:40 - Lähetys on lajiteltu. - Posti Logistiikkakeskus 01010
14.12.2015 - 23:40 - Lähetys on lajiteltu. - Lajittelukeskus LIETO 21000
15.12.2015 - 09:11 - Lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle. - Posti kuljetus 20250
15.12.2015 - 11:02 - Lähetystä on yritetty luovuttaa, mutta vastaanottajaa ei ole tavoitettu. Saapumisilmoitus lähetyksestä jätetty. - Posti kuljetus 20250
15.12.2015 - 11:03 - Lähetys on rekisteröity. - Posti kuljetus 20250
15.12.2015 - 14:02 - Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. - TURKU 10/PÄÄPOSTI 20100
15.12.2015 - 18:47 - Lähetys on luovutettu vastaanottajalle. - TURKU 10/PÄÄPOSTI 20100

Kyseessä oli aivan tavallinen (?) Postin Priority-paketti.

Entäs sitten se Saksasta tuleva paketti. Normaalisti viisi työpäivää on riittänyt vallan mainiosti Saksasta tilattuihin tuotteisiin. Myyjä lupasi vielä oikein kiirehtiä pakettia, että ehtisi varmasti ennen joulua perille. Sähköpostiini tuli myyjältä ilmoitus käytettävästä palvelusta sunnuntaina 06.12.2015 - "bussiness-shipping by DHL INT.AIRCARGO". Mulle on kerran tullut jostain pohjois-italialaisesta pikkukylästä DHL Business -lähetys - se laitettiin puolen päivän aikoihin Italiassa matkaan, ja sain käydä noutamassa sen seuraavana päivänä iltapäivällä Turun DHL:n terminaalista. Saksalainen käsitys business-lähetyksestä ei ole ilmeisesti aivan samanlainen...

Do, 10.12.2015 - 17:40 Uhr - Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt. - --
Mi, 16.12.2015 - 18:33 Uhr - Die Sendung wurde abgeholt. - Deutschland
Do, 17.12.2015 - 11:16 Uhr - Die Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet. - Rüdersdorf, Deutschland
Nächster Schritt - Die Sendung wird zum Ziel-Paketzentrum transportiert.

Jännityksellä siis odottelen, josko "bussiness-shipping by DHL INT.AIRCARGO" tulisi Berliinistä Turkuun viimeistään 23.12.2015! On siinä näemmä myyjäkin - Wolfgang - rapsutellut säkkejään melkein viikon verran ennen kuin on saanut paketin vietyä toimittajalle...
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Mulle on kerran tullut jostain pohjois-italialaisesta pikkukylästä DHL Business -lähetys - se laitettiin puolen päivän aikoihin Italiassa matkaan, ja sain käydä noutamassa sen seuraavana päivänä iltapäivällä Turun DHL:n terminaalista. Saksalainen käsitys business-lähetyksestä ei ole ilmeisesti aivan samanlainen...
.
Offtopikkia mut tästä tuli mieleen, et tuossa lukioaikoina ku oltiin Saksassa kurssilla, niin kyl oli tuo kuuluisa saksalainen täsmällisyys yks vitsi. Ja ettei ihan offtopikiks mee, niin tänää tuli perille viimeset Black Fridayna CDonista tilatut tuotteet. Toinen tän päivän kokemus on, se et pistin netin kautta 2.12 passihakemuksen vetämään, niin on passi ollu jumissa tuon kaksi viikkoo poliisilla siks koska informaatio katkoksen takia jääny väärään jonoon, pistivät sen nyt statuksella kiireinen tulemaan, toivottavast ehtii maanantaina.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Entäs sitten se Saksasta tuleva paketti. Normaalisti viisi työpäivää on riittänyt vallan mainiosti Saksasta tilattuihin tuotteisiin.
- - -
Jännityksellä siis odottelen, josko "bussiness-shipping by DHL INT.AIRCARGO" tulisi Berliinistä Turkuun viimeistään 23.12.2015!
NO VOI VITTU!!!

Nyt Saksan DHL:n sivuilta löytyy tällaista tietoa...
"Die Sendung XXXxxxXXXxxx ist uns derzeit nicht bekannt.
Derzeit liegen uns zu der Sendungsnummer XXXxxxXXXxxx keine Informationen vor.
Bitte beachten Sie, dass in Einzelfällen erst verzögert Informationen vom Versender zu einer Sendung an DHL übermittelt werden.
"

Suomen DHL:n sivuilta kysely tuottaa samanlaisen tuloksen...
"Virhe jäljitystiedoissa
XXXxxxXXXxxx (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
"

Ja Suomen Posti ei luonnollisestikaan tiedä mistään mitään...
"Antamallasi lähetystunnuksella ei löytynyt yhtään lähetystä"

Tämähän menee kohta mielenkiintoiseksi!
 
Suosikkijoukkue
Ilves
UPS toimi mallikkaasti, paketti lähti Hollannista 10.12 ja 14.12 aamulla jakelukaveri soitti kun meillä ei oltu talossa kotona. Kysyi, voiko jättää kusitille, totesin että tietysti. Kyllä meillä maalla paketti muutaman tuni nkuistilla säilyy. No vaimo nosti sen sitten illalla kynnyksen yli.

Toinen kerta kun samasta paikasta tuli paketti ja molemmilla kerroilla toimitus pelasi erittäin hyvin. Lähettäjänä Vistaprint ja pakettien koot olleet mallia pieni ja suht kevyt.

Tosin Vistaprint toimii vielä ripeämmin. Nuo tuotteet tilasin netissä 8.12 illalla ja siis 10.12 ne oli jo UPS:llä lajittelussa.Aika rivakka digipainatus, tai mistäs minä tiedän kauanko siihen menee ja montako työtä heillä on jonossa jne.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Ostin Finnmatkoilta lomamatkan Thaimaahan helmikuulle 2016. Pitkänä henkilönä koin, että lisätila lentokoneessa ei olisi pahitteeksi. Näin ollen maksoin Finnmatkoille 60 euroa Blue Comfort-lentoluokasta, joka oikeuttaa isompiin jalkatiloihin sekä omaan viihdejärjestelmään. Matkan jo maksettuani Finnmatkat ilmoitti, että lomamatkani lentokone vaihtuu Boeing 767:sta Boeing 787:ään. Uudessa koneessa ei enää olekaan tätä kyseistä Blue Comfort-luokkaa vaan aiemmin Blue Comfort-luokan lisämaksusta lunastaneet sekä normaalissa Economy-luokassa matkustavat matkustajat matkustavat kaikki samassa Dreamliner-luokassa. Dreamliner-luokassa kaikilla on isommat jalkatilat ja oma viihdejärjestelmä. 60 euron lisämaksua ei palauteta, vaikka se nyt kohdaltani meneekin hukkaan. Mieleen tuli, että Finnmatkat on jo alunperin tietänyt lentävänsä eri koneella, mutta ovat vain halunneet rahastaa 60 euron lisämaksun pois lisätilaa haluavilta. Näin asiakkaasta pidetään hyvää huolta jo ennen lomaa...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Finnmatkat kohtelee asiakkaitaan muutenkin niin ala-arvoisesti, ettei tuo yllätä pätkääkään. Kaksi kertaa käyttänyt, molemmista reklamaatiot. Pitäkööt tunkkinsa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Onnibussin kuskit ovat olleet molemmilla palvelun käyttökerroillani aivan erinomaisen hyviä. Kyyti on turvallisen tuntuista ja matkan vaiheista tiedotetaan kattavasti ja leppoisasti.

Olen kyllä matkustanut pelkästään kaakkoon, joten ehkä asiakaspalveluasenne johtuu oikean seudun kuskeista. Jonnekin Satakuntaan mennessä kuski ei varmaan turhaan juttele mukavia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pyöräliike Active Bikessa Tampereella olen käynyt uutta pyörää katsastamassa ja vanhaa olen laittanut myyntikuntoon. Jarrupalojen vaihdon yhteydessä sattui jotain ja jarrut vaati ilmaamista, itsellä kun ei ole välineitä, osaamista eikä varmaan hermojakaan tuohon suoritukseen niin Active Bikelle sykkeli ja ilmaus suoritukseen. Tämä hupi maksoi kokonaista 20€, lisäksi tuli pientä putsausta ja takavaihtajaakin säädettiin.

Ai että miten hienosti toimii, niin pyörä kuin palvelu.

www.activebike.biz
 

Veijari

Jäsen
Saunalahdelta soittelivat tällä viikolla myyntimielessä ja kyselivät onko kaikki liittymäasiat ok ja miten mun elisaviihde on pelittänyt. No, sanoin että voishan se elisaviihteen käyttöliittymä parempikin olla ja välillä ylen hd-kanavat pikselöi. Tähän puhelinmyyjä tokaisi, että voitaisiin nostaa tuota sinun adsl-liittymän maksiminopeutta, kun saattaa olla niin, että saat sen samaan hintaan jonka tällä hetkellä maksat. No sehän sopii.
Myyjä tokaisi siinä vaiheessa, että hänellä ikävä kyllä loppuu työpäivä kahden minuutin kuluttua, joten voisiko hän soittaa huomenna uudelleen? Sanoin että tottahan toki ja sovittiin vieläpä kellon aikakin, jolloin on paras aika soitella. No eipä koskaan soittanut. Hienosti hoidettu!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
No sehän sopii.
Myyjä tokaisi siinä vaiheessa, että hänellä ikävä kyllä loppuu työpäivä kahden minuutin kuluttua, joten voisiko hän soittaa huomenna uudelleen? Sanoin että tottahan toki ja sovittiin vieläpä kellon aikakin, jolloin on paras aika soitella. No eipä koskaan soittanut. Hienosti hoidettu!

Voi jeesus, toivottavasti myyjällä oli edes kollega selän takana hengittämässä ja pakko vapauttaa soittopiste seuraavalle, koska muuten kyllä aika surkeaa myyntityötä jos sikäli varmaan diiliä ei voi sulkea kun voisi mennä ylitöiksi...tätä tuo kilpailukyky (tai sen puutos) on itsessään.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tilasin kuukausi sitten uuden puhelimen kahden vuoden kytkykaupalla TeleFinlandin, tai oikeammin SoneraFinancen kautta. Reilu viikko sitten akku loppui ja puhelin ei enää lataudu millään laturilla. Toimitin sen viikko sitten perjantaina huoltoon, myyjä oli hyvin vittumainen ja neljä kertaa mainitsi että jos vika ei mene takuun piikkiin, joutuu sen maksamaan itse (no shit!). Otti puhelimen ja takuupaperit, enkä saanut mitään kuittia tai vahvistusta. Nyt viikkoa myöhemmin puhelinta ei ole VIELÄKÄÄN kirjattu huoltoon. Lasku tietenkin tuli sähköpostiin ajallaan. Ilmoitin että riitautan laskun, eikä minulla ole aikomusta maksaa sitä ennen kuin saan puhelimen takaisin. Vastauksena sain että jos en maksa, lasku menee ulosottoon.

Aiemmin olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen puljuun, mutta tämä on ollut suuri pettymys ja periaatteesta aion tapella tämän loppuun asti. Ymmärrän toki että kyseessä ei ole heidän oma tuotteensa, vaan Samsungin puhelin, mutta en ymmärrä sitä millä perusteella minun pitäisi maksaa tuotteesta joka tuotteen virheestä johtuen ei ole enää käytössäni, vielä kun tuo takuukorjaus on järkyttävän hidas prosessi, jos laitetta ei saada edes kirjattua huoltoon viikossa.

Puhelinoperaattoreilla tuntuu muutenkin olevan ihan oma säännöstö tällaisten asioiden hoitoon, eli asiakas on joka tilanteessa se vahingon kärsivä osapuoli. Tällä kertaa en aio alistua siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös