Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 938 663
  • 6 860

#76

Jäsen
ABC:ltä saa suht samantasoista safkaa kuin milta huoltoasemilta ja valitettavasti monesta ravintolastakin vaikka Helsingin keskustassa. Ratkaisevaa onkin, että huoltoasemat on tien vieressä ja ruuan pääsääntöisesti saa hyvin nopeasti.
 

Da-Capo

Jäsen
Ennen apsien ylivaltaahan Shell Helmisimpukka taisi olla alan suurin toimija, jossa siis yhdistyivät niin huoltoasema- kuin ravintolapalvelutkin. Mitä tapahtui, että s-ryhmä käveli käytännössä tämän yli omalla konseptillaan? Mietityttänyt.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ennen apsien ylivaltaahan Shell Helmisimpukka taisi olla alan suurin toimija, jossa siis yhdistyivät niin huoltoasema- kuin ravintolapalvelutkin. Mitä tapahtui, että s-ryhmä käveli käytännössä tämän yli omalla konseptillaan? Mietityttänyt.

Ennen ABC-aikaa aika moni muun ketjun väreissä ollut asema oli itse asiassa paikallisen osuuskaupan pyörittämä. (Kuten vaikkapa ex-Shell Tammisilta vähän ennen Turkua) Sitten kun olikin oma ketju, niin värit ja teipit vaihtoon ja asemat ABC-kyltin alle.
 

#76

Jäsen
Ennen apsien ylivaltaahan Shell Helmisimpukka taisi olla alan suurin toimija, jossa siis yhdistyivät niin huoltoasema- kuin ravintolapalvelutkin. Mitä tapahtui, että s-ryhmä käveli käytännössä tämän yli omalla konseptillaan? Mietityttänyt.
Helmisimpukoihin ei Shell halunnut enään investoida, kuten ei koko huoltoasemiin. Lähti sitten Esson kanssa samasta syystä. Toki Shell keräsi huonoa vibaa jo aiemmin leipoessaan asemarenkien sopparit uusiksi ja siivotessaan henkilökuntaansa reilusti.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
ABC:ltä saa suht samantasoista safkaa kuin milta huoltoasemilta ja valitettavasti monesta ravintolastakin vaikka Helsingin keskustassa. Ratkaisevaa onkin, että huoltoasemat on tien vieressä ja ruuan pääsääntöisesti saa hyvin nopeasti.
Kohtuullisena ravintoloiden kuluttajana tähän on pakko tarttua. Kerropa muutama verrokki Helsingistä? En voisi kuvitellakaan saavani ABC- tasoista paskaa Stadin keskustassa. Vaikka kuinka mietin niin en saa päähäni yhtä kehnoa ravintolaa. Noh, nää Chicokset yms ovat kaiketi samaa sarjaa, mutta mieluummin mä sinnekin menisin kuin ABClle. Kaksi kertaa olen täydellisen pakon edessä perheellisenä sinne reissuilla päätynyt ja meille harvinaisesti ruoat ovat jääneet kesken. Kolmatta kertaa ei tule. Kanapasta jäi mieleen erityisen irvokkaana esityksenä jossa nihkeää penneä oli kipossa ja päällä kuiva kanafile.
 

#76

Jäsen
Kohtuullisena ravintoloiden kuluttajana tähän on pakko tarttua. Kerropa muutama verrokki Helsingistä? En voisi kuvitellakaan saavani ABC- tasoista paskaa Stadin keskustassa. Vaikka kuinka mietin niin en saa päähäni yhtä kehnoa ravintolaa. Noh, nää Chicokset yms ovat kaiketi samaa sarjaa, mutta mieluummin mä sinnekin menisin kuin ABClle. Kaksi kertaa olen täydellisen pakon edessä perheellisenä sinne reissuilla päätynyt ja meille harvinaisesti ruoat ovat jääneet kesken. Kolmatta kertaa ei tule. Kanapasta jäi mieleen erityisen irvokkaana esityksenä jossa nihkeää penneä oli kipossa ja päällä kuiva kanafile.
Vaikka Ateneumin vieressä oleva ex-dicktracy, mikä hitto sen nimi nykyään onkaan. Lisäksi valtaosa pizzerioista tarjoaa ihan samantasoisen pizzan kuin ABC.

Pääosin rafloissa tulee vedettyä burger tai pizza linjalla, jos omalla rahalla liikkeellä päiväsaikaan ilman aikomusta syödä pidemmän kaavan mukaan. Joten en lähde mitään sanomaan ABC:n pihveistä tai muista ruuista, kun ei niistä ole mitään kokemusta. En sanoisi minkään ruokapaikan ruokaa paskaksi, pääosin ravintoloissa tulee eteen aika mitäänsanomatonta ruokaa. Hintavammissa paikoissa sitten homma toimii, mutta kustannuksetkin on sitten eri tasoa.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vaikka Ateneumin vieressä oleva ex-dicktracy, mikä hitto sen nimi nykyään onkaan. Lisäksi valtaosa pizzerioista tarjoaa ihan samantasoisen pizzan kuin ABC.

Morrison's? ABC:lla on sitten taso noussut siitä kun joskus aikanaan siellä burgerin söin, tai sitten Morrisonin taso on tippunut vuodessa radikaalisti.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Morrison's? ABC:lla on sitten taso noussut siitä kun joskus aikanaan siellä burgerin söin, tai sitten Morrisonin taso on tippunut vuodessa radikaalisti.

Komppaan. Okei, Morrison'silta ei saa burgeriin muuta kuin kypsän pihvin (piiiitkä miinus), mutta safkat ajavat asiansa. 250g naudan ulkofile valinnaisilla lisukkeilla (yleensä lohkot ja kolmen pippurin soosi) maksoi aikoinaan 19,90€, ja oli hinta-laatusuhteeltaan loistava. Nykyään taitaa hinta pyöriä jossain 23-24€ lukemissa, mutta siitä huolimatta sopivan hintainen. Hinnan nousu on ihan markkinoiden mukainen. Toki voi mennä naapurissa sijaitsevaan Santa Féhen vetämään sen Pedro's Blackened Steakin jos tekee ulkofileetä mieli kalliimmalla hinnalla (~32€), mutta onhan sekin perkeleen hyvää.

En keksi pahemmin moitteen sanaa Morrison'sista, sillä hinta-laatusuhde on loistava. 250g leivitetty possu taitaa olla jossain 18 euron kieppeillä, joka on todella kohtalainen hinta Helsingin keskustassa. Burgerin lisäksi pitkä miinus tulee aukioloajoista, voisivat olla joka päivä vähintään tunnin myöhempään auki. Viime kerta kun käytiin taisi olla tiistai, ravintola täynnä ja olisi ollut enemmänkin väkeä tulossa koko ajan, mutta keittiö meni kiinni 21.15. Ei näin.

Kyllä tuo on ihan kärkikastia Stadin burgeripaikoista (=niistä jotka ovat sellaisiksi profiloituneet), harmittaa vaan sen pihvin puolesta kun raukkaparkaa kidutetaan aivan turhaan parilalla.

E: Koko Eat.fi taitaa myöskin olla sitten väärässä.
 
Viimeksi muokattu:

#76

Jäsen
Pari kertaa Morrisonissa tullut syötyä ja itseäni ei burgeri sytyttänyt. Annoskoko oli muistaakseni suuri, mutta pihvi oli mauton ja ranskalaiset haaleta. Suht perusravintola-annos. Vei nälän, mutta ruoka on aika mitäänsanomatonta. Eikä siinä mitään, ravintolan tulee mentyä pääosin muista syistä kuin maittavan ruuan perässä.

Loppupeleistähän nämä ovat makuasioita ja monesti 1-2 kokemusta jostain ravintolasta on se millä ihminen muodostaa kuvansa paikasta. Virheitä sattuu kaikissa ravintoloissa, osassa toki laaduntarkkailu luukulla estää virheiden menemisen asiakkaalle asti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Näitä ketjuja lukiessa tulee väkisinkin sellainen mielikuva, että suurimmalle osalle porukkaa ravintolasafka = pihvi. Minä tilaan pihvin ehkä joka 20. kerta, kun syön ravintolassa. Todennäköisesti sekin on liioittelua.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Näitä ketjuja lukiessa tulee väkisinkin sellainen mielikuva, että suurimmalle osalle porukkaa ravintolasafka = pihvi. Minä tilaan pihvin ehkä joka 20. kerta, kun syön ravintolassa. Todennäköisesti sekin on liioittelua.

Tulee mentyä vaimokkeen kera parin-kolmen kuukauden välein Santa Féhen vetämään Pedrot, muualla tulee sitten syötyä muuta safkaa. Snadisti vaan urautunut tää ravintolan valitseminen, useimmiten joko Santa Fé, Gaijin, Rivoletto tai Manala. Ei tosin tule kovin usein ulkoa syötyä.
 

J.Petke

Jäsen
Näitä ketjuja lukiessa tulee väkisinkin sellainen mielikuva, että suurimmalle osalle porukkaa ravintolasafka = pihvi. Minä tilaan pihvin ehkä joka 20. kerta, kun syön ravintolassa. Todennäköisesti sekin on liioittelua.

Huomasin tässä pari vuotta ajattelevani juuri tuolla tavalla. Siitä lähtien olen pyrkinyt aina mahdollisuuden tullen rikkomaan kaavaa ja tilaamaan kalaa, maksaa ja kaikkea muuta kuin pihviä. Pihvi ainoastaan siinä tapauksessa, jos listalta ei tosissaan mitään muuta houkuttelevaa löydy.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pari kertaa Morrisonissa tullut syötyä ja itseäni ei burgeri sytyttänyt. Annoskoko oli muistaakseni suuri, mutta pihvi oli mauton ja ranskalaiset haaleta. Suht perusravintola-annos. Vei nälän, mutta ruoka on aika mitäänsanomatonta. Eikä siinä mitään, ravintolan tulee mentyä pääosin muista syistä kuin maittavan ruuan perässä.

Loppupeleistähän nämä ovat makuasioita ja monesti 1-2 kokemusta jostain ravintolasta on se millä ihminen muodostaa kuvansa paikasta. Virheitä sattuu kaikissa ravintoloissa, osassa toki laaduntarkkailu luukulla estää virheiden menemisen asiakkaalle asti.

Morrisonissa ruoan laatu on laskenut tasaisesti ainakin 2 - 3 vuoden ajan. Sitä ennen hampurilaiset olivat selkeästi Helsingin parhaat. Tällä hetkellä paremman makuisia (ja saman kokoisia) saa ainakin Hakaniemen Sävelestä, jota voin suositella hampurilaisen nälkään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraavassa on niin hyvää, kuin myös ei-niin-hyvää asiakaspalvelua:

Tultiin eilen aamulla kotiin ja ihmettelin, kun kone ei löydä verkkoa. Samasta modeemista menee kaapeli muijan koneelle ja sillä pääsi nettiin ilman ongelmia. Lisäksi tuo langaton verkko löytyy puhelimen WLAN-listasta, mutta "signaali 0%". Eli siis WLAN-puoli purkista on viikonlopun aikana sanonut sopparin irti, tai näin päättelin.

Ekana soittamaan Soneralle, että mitäs nyt. No mimmi katkaisi kyselyt heti ja ilmoitti, että nämä hommat pitää hoitaa Helpsonin kautta, että Sonera ei niistä tiedä. Alistuneena kohtalooni soitin sitten Helpsonin (luultavasti saatanan kalliiseen) tukeen ja ukkohan oli sitä mieltä, että olis se hyvä, kun korjaaja kävisi modeemia katsomassa. No varmaan hänelle se olisikin hyvä, mutta mulla ei ole kiinnostusta maksaa 49 euroa siitä, että se jannu tänne ilmestyy, plus tietenkin 20 euroa siihen päälle aina alkavalta 20 minuutilta. Sanoin, että kaada itelles vaan, että en halua tuommoisia hintoja maksaa, kun tiedän lähes varmaksi modeemin olevan rikki. Siihen Helpsonin jäbä totesi, että no joo, noilla tiedoilla uskaltaa sanoa, että rikkihän se. Olin jo valmistautunut Gigantin reissuun, mutta tuli mieleen, että Soneraltahan tuokin purkki tuli kylkiäisinä, kun on se joku Superpaketti.

Eli siis uusi soitto Soneralle, jossa tällä kertaa tiedettiinkin siitä asiasta paljonkin, mistä varttia aikaisemmin ei kukaan tiennyt mitään. Hyvin lyhyen keskustelun jälkeen tämä äijä lupasi laittaa uuden modeemin veloituksetta tulemaan ja tuo vanha laitetaan sitten heille päin takaisin, jotta pääsevät sen tarkistamaan. Työhistoriani perusteella uskallan väittää, että ei niitä kukaan tarkasta, ei ainakaan kovin tarkkaan. Johto seinään ->valo palaa/ei pala -> rikkihän se. Vaan sama se, vaikka tarkastaisivat oikein perusteellisesti, koska rikki se on eikä varmaan paketissa matkalla heille ehjäksi muutu.

Eli oikeastaan oli aika sekava asiakapalvelukokemus, mutta homma saatiin selvitettyä ja rahaakin säästyi, kun Soneralta lupasivat uutta modeemia laittaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Huomasin tässä pari vuotta ajattelevani juuri tuolla tavalla. Siitä lähtien olen pyrkinyt aina mahdollisuuden tullen rikkomaan kaavaa ja tilaamaan kalaa, maksaa ja kaikkea muuta kuin pihviä. Pihvi ainoastaan siinä tapauksessa, jos listalta ei tosissaan mitään muuta houkuttelevaa löydy.
Ajattelin tilata pihvin seuraavan kerran Stefan'silla, jos joskus saa sen kioskin korkattua. Muuten mennään joko mainitsemallasi linjalla, tai sitten otetaan vain keittiömestarin menu. Kun pääsee ennakkoluuloistaan eroon (minun kohdallani kyse oli juuri siitä, kun ei uskaltanut pihviä/leikettä eksoottisempaa tilata nuorempana), avautuu kokonaan uusi maailma ruokakulttuurin kohdalla. Ja sitä paitsi kala ja maksa ovat muutenkin loistavia raaka-aineita.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Sen kummemmin erittelemättä olen vain sitä mieltä, ettei minun kannatustani tarvita abc-asemilla. Oli vaikka mitä fu****g bonuksia, niin kalleimmasta päästä on sekä bensan että safkan puolesta. Muutenkin miljöö on sellainen, että no thank you. Työni puolesta olen sen verran käynyt, että olen oman mielipiteeni rakentanut. Eipä mulla muuta.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Lisäksi valtaosa pizzerioista tarjoaa ihan samantasoisen pizzan kuin ABC.

En ole koskaan saanut niin heikkoa tekelettä missään pizzeriassa kuin sunnuntaina Porissa (Tikkulan?) ABC:llä. Mieleen tuli että melkeinpä kylmä roiskeläppä marketin puolelta olisi tarjonnut enemmän kulinaristisia elämyksiä. Eteen kannettu kanapizza ei maistunut juuri miltään, ei ainakaan hyvältä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Vähän yllättävään suuntaan propseja, nimittäin Itellalle. Tämä uusi systeemi, missä paketin toimitusajan voi valita tekstiviestiin vastaamalla on todella näppärä. Kolme eri aikavaihtoehtoa ja neljäntenä vaihtoehtona soitto Itellalta ja sovittu toimitusaikataulu. On nyt useamman kerran tullut valittua tuo viimeinen vaihtoehto ja vaihdettua toimitusosoite duuniin, niin saa paketin kätevästi päivän aikana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
En ole koskaan saanut niin heikkoa tekelettä missään pizzeriassa kuin sunnuntaina Porissa (Tikkulan?) ABC:llä. Mieleen tuli että melkeinpä kylmä roiskeläppä marketin puolelta olisi tarjonnut enemmän kulinaristisia elämyksiä. Eteen kannettu kanapizza ei maistunut juuri miltään, ei ainakaan hyvältä.

ABC:ltä ei kannata erehtyä ottamaan normipizzaa. Pannupizzat ovat kohtalaisen hyviä, kunhan muistaa mainita ettei sitä saa hukuttaa juustolla.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Vaihteeksi toimimattomasta "asiakaspalvelusta" vakuutusyhtiössä hiukan painavia moitteita. Nimittäin OP-Pohjolaan kun soittaa saa kokea kaiken sen mikä kattaa huonon palvelun tunnusmerkistön. Ensiksi joutuu soittamaan keskukseen, joka yhdistää asiakaspalveluun kunhan ensin osaa kertoa onko yritys vai yksityishenkilöasiakkaana liikkeellä ja onko halukas asioimaan A-vakuutuksen vai OP-Pohjolan kanssa. Yhdistämisen jälkeen alkaakin automaatin kanssa kommunikoiminen. Siinä saa kuunnella joutavia kysymyksiä mitä asia koskee ja onko jo asiakas vai haluaako ruveta sellaiseksi ym. turhuuksia. Jokaisen kysymyksen jälkeen luetellaan useita vaihtoehtoja mitä numeroa pitää painaa mihinkin kysymykseen. Kaiken jälkeen tulee ilmoitus että kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja, "palvelemme" sinua mahdollisimman pian. Sitten typerää taustamusiikkia joka alkaa puuduttaa kuulijansa lopunkin aivotoiminnan viimeistään tuossa noin 5 minuutin kohdalla. Tasaisin väliin tulee ilmoitus "olet edelleen jonossa, "palvelemme" sinua mahdollisimman pian" Voi ihanko totta, olenko siis yhä mahdollisesti ihan piankin saamassa sitä luvattua "palvelua"?
Ei, en nyt sentään, reilun vartin jälkeen loppuu jo pinna ja lyön luurin kiinni samaa katteetonta lupailua aikani kuunneltuani, ja ei, en todellakaan jätä nollaa painamalla sitä soittopyyntöä jota he ehdottavat, koska jos teen niin, he soittavat minulle juuri silloin kun se ei missään nimessä sovi minulle.
Aiemmat kokemukset osoittavat myös sen, että sitä heiltä tulevaa puhelua saa kyllä odotella jonain muuna kuin samana päivänä. Ei hitto että menee hermot näihin toimimattomiin ns. asiakaspalveluihin.
Kuinkahan monta uutta asiakasta he aikovat houkutella näin päin persettä toimivalla asiakaspalvelullaan. Kaikki huonon palvelun kliseet tulevat peräjälkeen ja lopun kruunaa ilmoitus "nauhoitamme kaikki puhelut asiakaspalvelumme kehittämiseksi". Haistakaa pitkä #¤%!
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaihteeksi toimimattomasta "asiakaspalvelusta" vakuutusyhtiössä hiukan painavia moitteita. Nimittäin OP-Pohjolaan kun soittaa saa kokea kaiken sen mikä kattaa huonon palvelun tunnusmerkistön. Ensiksi joutuu soittamaan keskukseen, joka yhdistää asiakaspalveluun kunhan ensin osaa kertoa onko yritys vai yksityishenkilöasiakkaana liikkeellä ja onko halukas asioimaan A-vakuutuksen vai OP-Pohjolan kanssa. Yhdistämisen jälkeen alkaakin automaatin kanssa kommunikoiminen. Siinä saa kuunnella joutavia kysymyksiä mitä asia koskee ja onko jo asiakas vai haluaako ruveta sellaiseksi ym. turhuuksia. Jokaisen kysymyksen jälkeen luetellaan useita vaihtoehtoja mitä numeroa pitää painaa mihinkin kysymykseen. Kaiken jälkeen tulee ilmoitus että kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja, "palvelemme" sinua mahdollisimman pian. Sitten typerää taustamusiikkia joka alkaa puuduttaa kuulijansa lopunkin aivotoiminnan viimeistään tuossa noin 5 minuutin kohdalla. Tasaisin väliin tulee ilmoitus "olet edelleen jonossa, "palvelemme" sinua mahdollisimman pian" Voi ihanko totta, olenko siis yhä mahdollisesti ihan piankin saamassa sitä luvattua "palvelua"?
Ei, en nyt sentään, reilun vartin jälkeen loppuu jo pinna ja lyön luurin kiinni samaa katteetonta lupailua aikani kuunneltuani, ja ei, en todellakaan jätä nollaa painamalla sitä soittopyyntöä jota he ehdottavat, koska jos teen niin, he soittavat minulle juuri silloin kun se ei missään nimessä sovi minulle.
Aiemmat kokemukset osoittavat myös sen, että sitä heiltä tulevaa puhelua saa kyllä odotella jonain muuna kuin samana päivänä. Ei hitto että menee hermot näihin toimimattomiin ns. asiakaspalveluihin.
Kuinkahan monta uutta asiakasta he aikovat houkutella näin päin persettä toimivalla asiakaspalvelullaan. Kaikki huonon palvelun kliseet tulevat peräjälkeen ja lopun kruunaa ilmoitus "nauhoitamme kaikki puhelut asiakaspalvelumme kehittämiseksi". Haistakaa pitkä #¤%!

En ole Pohjolaan soittanut kuka ties milloin viimeksi. En epäile tuota kertomusta yhtään, nettiin kaikki nykyään patistetaan.
Netin kautta olen pari korvausasiaa hoitanut Pohjolaan ja ne on käsitelty ainakin ripeästi.

Kerran tein nopeasti siihen hätään netin kautta yhden vakuutuksen. Soittivat Pohjolasta perään ja kertoivat, miten saan vakuutuksen halvemmalla (muistaakseni 40%). Eli aika lailla päinvastaiset kokemukset kaiken kaikkiaan Pohjolasta.
Hinta ei ollut alkujaan halvin, mutta keskittämisen ja pienen neuvottelun jälkeen hintakin asettui kohdilleen.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers

En tiedä soitatko numeroon 03030303 vai johonkin muuhun. Mulle tuossa numerossa kysytään automaatin toimesta, mitä vakuutusta asiani koskee ja sen jälkeen yhdistyy suoraan asiakaspalvelijalle. Tätä kautta olen useasti viimeisen vuoden aikana saanut asiani hoidettua niin vakuutusten ottamisen, päättämisen kuin korvausten hakemisen muodossa. Hyvää palvelua kaikenkaikkiaan.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Se Pohjolan palvelunumero on hyvin toimiva, ei siinä minnekään keskukseen tarvi soittaa.

Pari napin painallusta ja kohta jutteletasianomaisen palveluneuvojan kanssa.

En tosin ole näitten valitse 1,6,3.... ystävä, mutta useimmiten ne toimivat. Ja pelkkä vahinkoilmitus hoituu netissä ja kaikki viime kertaiset korvaukset olleet tilillä alle viikossa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Huomasin tässä pari vuotta ajattelevani juuri tuolla tavalla. Siitä lähtien olen pyrkinyt aina mahdollisuuden tullen rikkomaan kaavaa ja tilaamaan kalaa, maksaa ja kaikkea muuta kuin pihviä. Pihvi ainoastaan siinä tapauksessa, jos listalta ei tosissaan mitään muuta houkuttelevaa löydy.

Samoin. Hyvin valmistettu maksa on erittäin hyvää, ja kalaa on mukava valita jo siksi, ettei kotiin tule usein ostettua muita kalalajeja kuin lohta. Pihvejä välttelen jo senkin takia, että mielestäni osaan itse paistaa paljon parempia pihvejä kuin suuri osa ravintoloista. Harva asia on yhtä masentava kuin saada keskinkertainen pihvi ravintolassa.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
En tiedä soitatko numeroon 03030303 vai johonkin muuhun. Mulle tuossa numerossa kysytään automaatin toimesta, mitä vakuutusta asiani koskee ja sen jälkeen yhdistyy suoraan asiakaspalvelijalle. Tätä kautta olen useasti viimeisen vuoden aikana saanut asiani hoidettua niin vakuutusten ottamisen, päättämisen kuin korvausten hakemisen muodossa. Hyvää palvelua kaikenkaikkiaan.

Kiitos vinkistä, itse soitin 010-2536500 -numeroon jonka joskus olen luuriini tallentanut. Mainitsemastasi numerosta en ollut edes tietoinen, joten ehkäpä osin omaa vikaa tämä huono kokemukseni sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös