Asiakas on aina oikeassa asenne on minunkin mielestäni perseestä, mutta kyllähän tässäkin yllä olevassa tapauksessa yritys voinee ottaa osan piikkiinsä.
Selvää on se, että yrityksen tulisi luoda palveluketju josta poikkeaminen olisi liki mahdotonta, tai ainakin erittäin vaikeaa. Nyt asiakas on jossain ketjun vaiheessa saanut väärää tai vanhentunutta informaatiota haltuunsa puutteellisen puhelinnumeron muodossa, tuskinpa Christian tahalleen soitti väärään numeroon.
Tämän tyyppisiä kysymyksiä kohtaan omassa työssäni nyt aika paljon, miksi on väärää informaatiota liikkeellä? Täytyy kuitenkin muistaa, että työntekijät ovat vain töissä yrityksessä ja esimerkiksi virheellisen puhelinnumeron antaminen asiakkaalle saattaa tapahtua kovinkin helposti.
Palvelukokemus muodostuu monista eri tekiöistä, ja ainoa yhteinen tekijä näille on se, että yritys on jokaisessa osallisena. Siinä vaiheessa kun asiakkaalla on virheellinen numero käytössä, on jo jotain tehty väärin.
Selvää on se, että yrityksen tulisi luoda palveluketju josta poikkeaminen olisi liki mahdotonta, tai ainakin erittäin vaikeaa. Nyt asiakas on jossain ketjun vaiheessa saanut väärää tai vanhentunutta informaatiota haltuunsa puutteellisen puhelinnumeron muodossa, tuskinpa Christian tahalleen soitti väärään numeroon.
Tämän tyyppisiä kysymyksiä kohtaan omassa työssäni nyt aika paljon, miksi on väärää informaatiota liikkeellä? Täytyy kuitenkin muistaa, että työntekijät ovat vain töissä yrityksessä ja esimerkiksi virheellisen puhelinnumeron antaminen asiakkaalle saattaa tapahtua kovinkin helposti.
Palvelukokemus muodostuu monista eri tekiöistä, ja ainoa yhteinen tekijä näille on se, että yritys on jokaisessa osallisena. Siinä vaiheessa kun asiakkaalla on virheellinen numero käytössä, on jo jotain tehty väärin.