Kiitos vinkistä, itse soitin 010-2536500 -numeroon jonka joskus olen luuriini tallentanut. Mainitsemastasi numerosta en ollut edes tietoinen, joten ehkäpä osin omaa vikaa tämä huono kokemukseni sitten.
Meinasinpa juuri tulla kirjoittamaan, että itse soitit ensin väärään numeroon ja sen jälkeen kun sinulta kysyttiin tarkentavia kysymyksiä, jotta sinut osattaisiin yhdistää oikeaan paikkaan, niin silti mielestäsi vika oli alun perin yrityksen suunnassa ja huonossa asiakaspalvelussa. Mutta nyt osasit onneksi ottaa tuosta osan omaan piikkiisi, siitä pinnat sinulle.
Isoilla vakuutusyhtiöillä, joihin myös Pohjola lukeutuu, on kymmeniä eri tuotteita. On yritysvakuutuksia ja yksityishenkilöiden vakuutuksia. Ja molemmille noille on vaikka kuin monenlaisia tuotteita, esine-, henkilö- ja vaikka mitä muita vakuutuksia. Osa lakisääteisiä ja osa vapaaehtoisia. Kukaan vakuutuspuolen ihminen (siis myyntipuoli) tai varsinkaan korvauspuolen ihminen ei tunne niitä kaikkia tuotteita niin hyvin, että voisi kaikista eri tuotteista antaa kunnollista ja asiantuntevaa palvelua. Siksi siellä puhelimessa on ne valikot, joilla tehdään ne esivalinnat ja saadaan se puhelu oikeaan paikkaan ja sitä kautta nopeiten oikeat vastaukset asiakkaan kysymyksiin.