Tein tilauksen erääseen nettikauppaan 1,5 viikkoa sitten, mutta sivuston teknisen vian takia eräs alennuskoodi ei toiminut. Sovimme, että tilaukseeni lisätään pari tuotetta, joista saan roiman alennuksen ja lasku niistä lähetetään sähköpostiini, jotta saan paketin mahdollisimman pian. Toimitusajan piti olla 1-3 päivää tilauksesta.
Tästä sovittiin viime torstaina. Sain laskun vasta maanantaina. Laskussa ei oltu huomioitu alennusta. Sain uuden laskun vasta tiistaina aamulla, maksoin sen saman tien ja laitoin skannatun kuitin. Paketin piti lähteä heti, joten oletusarvoisesti sen piti olla noudettavissa eilen. Ei ollut. Seurantakoodia en ole saanut, joten soitin äsken ja ystävällisesti tiedustelin paketin perään. No jumalauta, sitä ei ole vielä edes postitettu. Lupasivat postittaa sen tänään ja laittaa seurantakoodin sähköpostiini saman tien. Nähtäväksi jää, onnistuuko tämäkään.
Maailma ei kaadu muutaman tavaran saapumiseen tai saapumatta jäämiseen, mutta nyppii olla jatkuvasti ystävällinen ja ymmärtäväinen myyjätahon töppäilyjä kohtaan.