Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 937 818
  • 6 860

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ymmärrettävää toki, ettei viitsi töistä myöhästyä tuon asian tähden.

Tässä kohtaa pitäisi jo saada tietää missä sitä oikein ollaan töissä. Mitä väliä sillä on, jos sieltä vähän myöhästyy, olisihan tuo ollut paljon tärkeämpää saada selvitettyä. Jos oikein jännittää, niin sitten voi vaikka laittaa pomolle tekstiviestin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Myönnetään, minä olin syypää, että menetin vitosen. Elämä onneksi jatkuu tästäkin. Ja onhan sitä tullut elämän aikana saatua varmasti yli sen vitosen omaan pussiin kauppojen kassalla. En mä nyt niin tosissani tätä asiaa ilmineerannut.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Laita tilinumerosi tänne, niin voimme kerätä sinulle kolehdin. Uskon, että palstan keskustelijakunnasta löytyy laajalti solidaarisuutta ja sen myötä tahtoa saattaa elämäsi takaisin raiteilleen.
Mullakin jäi saamatta satku kerran kaupassa. Voisiko porukka laittaa rahaa myös minulle?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Sain sitten vaihdettua liittymätyypin takaisin vanhaan ja lupauduin maksamaan kahden kuukauden mobiililaajakaistamaksut eli yhteensä 40€. Mitäs olin niin tyhmä että tilasin jotain puhelinmyyjältä. No tänään tuli viesti Saunalahdelta että liittymän internetin käyttö on estetty. Eikun soittoa asiakaspalveluun. Asiakaspalvelijakin ihmetteli asiaa sillä minun liittymätyyppiä ei oltu palautettukaan takaisin samaan. Hemmetti tää on hienoa.

-Tinke-80
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En tiedä oliko Intian Suomen suurlähetystön asiakaspalvelu viisumeita anottaessa laadukasta vai laadutonta, mutte erikoista se ainakin oli.

Koetin ensiksi soitella tuonne lähetystöön parina päivänä, mutta koskaan ei vastattu yhteenkään netissä olleeseen ko. lafkan numeroon. Noh, menin sitten viemään hakemuksia (8 kpl) Katajanokalla vain huomatakseni, että inkkarit olivat muuttamassa seuraavana päivänä Kulosaareen ja eivät ottaisi hakemuksia vastaan.

Päivää myöhemmin olin sitten reippaana varttia vaille yhdeksän odottamassa lähetystön aukeamista neljäntenä jonossa. Noiden neljän edelläni olevan palveleminen kesti 45 minuuttia, kunnes lopulta pääsin luukulle. Tässä vaiheessa taakseni oli kertynyt jo noin 40 ihmistä ja lähetystö otti anomuksia vastaan enää noin tunnin sinä päivänä. Vuoroni lopulta tultua annoin rööristä kahdeksan Suomen passia, 400€ rahaa ja samojen kahdeksan henkilötiedot. Tulostimet eivät kuulemma toimineet, joten sain takaisin käärepaperille kirjoitetun "kuitin", jossa mainittiin, että xx.xx.2011 on jätetty kahdeksan passia ja á 50€ on maksettu. Noh, oli siinä hieno leima edes.

Kaksi viikkoa tästä menin noita noutamaan kyseisen lapun kanssa. Lähetystössä on hommissa pääasiassa suomalaisia, mutta päädyin itse asioimaan intialaisen kanssa. Läppäsin käärepaperin tiskiin ja kysyin ovatko viisumit valmiit (eivät ilmoita niistä erikseen). Lapussa ei siis ollut nimeäni eikä mitään muutakaan noiden mainittujen "tietojen" lisäksi. Virkailija tiedusti millähän nimellä nämä passit voisivat olla, johon kerroin sukunimeni. Luonnollisesti yhteistä kielikorvaa meiltä ei löytynyt, joten aluksi tavasin miehelle nimeni ja sitten kirjoitin sen lapulle. Ukko meni tonkimaan laaria, jossa oli kymmeniä passeja, mutta valmista ei näyttänyt tulevan. Lopulta hindu otti koko keissin mukaan ja alkoi esitellä passeja kysellen ovatko nämä teidän tai nämä. Viimein päädyttiin niihin passeihin, jotka olin tuonut, jonka jälkeen ystävällinen asiakaspalvelija tiedusteli vielä olinko jättänyt enemmän passeja. Totesin, että näillä pärjätään ja poistuin päätä pyöritellen Kulosaaren iltapäivään.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
En tiedä oliko Intian Suomen suurlähetystön asiakaspalvelu viisumeita anottaessa laadukasta vai laadutonta, mutte erikoista se ainakin oli. ...

Herää kysymys, että mikä saa ihmisen hakemaan viisumia tuohon maapallon vihoviimeiseen persereikään?
Ymmärrän, jos työnantaja on määrännyt, mutta lomalle en sinne lähtisi.
Jotain Goaa pidetään jonain hippien mekkana, pthyi!
Kulkukoiralaumoja, paskaa, narkkareita, jätteitä, kusta ja lisää jätteitä.
Biitsit täynnä homohuoria, lehmät tonkimassa jätteitä.
Rottia joka paikassa ja torakat vilistää sääriä pitkin muniin.

Tietysti jos tykkää, niin mikäs siinä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Olet selkeästi Intiasi kolunnut, koska tuollaistahan se myös on. Töitähän sinne on mentävä tekemään, mutta itse kyllä tykkään paikasta. Siis kaikesta paskasta, roskasta ja ukotuksesta huolimatta.
 

ipaz

Jäsen
Kaupan ja tukkukaupan kate on valtava, verrattuna siihen mitä muut portaat saavat. Todellinen kilpailu pakottaisi laskemaan hintoja, koska alkutuottajilla olisi oikeasti muitakin kanavia myydä tavaraa kuin pari lihanjalostajaa, tai 2 suurta ketjua.
Ei jättien tarvi kadota, eikä sitä soisikaan, mutta vakavasti otettava 1 tai 2 kilpailijaa (lähes pakko olla isoja maailman laajuisia toimijoita) pakoittasivat nämä tekemään korjausliikkeitä hinnottelunkin suhteen. Ruotsalainen ICA voisi hyvinkin olla varteen otettava tekijä.
Edit: tuossa jo benicio mainitsikin "mystisestä" 15% kateaukosta. Luultavammin se hukkuu keskusliikkeen tulokseen. K-Ryhmä esimerkkinä sitoo kauppiaita tehokkaasti "pakottamalla" kauppiaan hoitamaan tilinpitonsa ym asiat Keskon kautta ja maksaa siitä melkoisesti. Kaikki laskutus kiertää Keskon kautta, kiinteistöt omistaa Kesko, tavarantoimittajien vuosialennukset jäävät Keskolle.. Kyllä se siivu on ryhmien tuloksessa, tosin ei ehkä suoraan katerivillä mutta sinne leivottuna.

Lähes jokainen keskusliike kaupan alalla pitää vuosi-, tukku- ym alennukset omassa tuloksessaan eikä siirrä niitä kivijalka liikkeen tulokseen.

S- ja K-ketjujen yhteinen markkinaosuus on noin 80% kaikesta päivittäistavarakaupasta. Eipä tarvi vihreä "ääs-kortti" lompakossaan töykeästä palvelusta, kalliista hinnoista, tai yksitoikkoisesta valikoimasta valittavan kuluttajan syyttää ketään muuta kuin itseään. Ymmärrän kyllä että jossain Orivedellä tai Suoniemellä ei välttämättä ole muita kuin noiden kahden jätin kauppoja, mutta jokaisessa isommassa kaupungissa riittää kyllä pienempiä kilpailijoita - niin ruokakaupassa kuin ravintoloissakin.

Ainoa asia millä tämä melko järkyttävä markkinavoima saadaan heikkenemään on kunhan kansalaiset kantavat rahansa jonnekin muualle, niistä Plussista tai Bonuksista välittämättä. Vain kunnon kilpailu luo tasokasta palvelua ja laatua.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lidl on ihan hyvä vaihtoehto monessa suhteessa, mutta pakko myöntää, että työnnän varsinkin leipäosastolla rahat isojen toimijoiden taskuihin ellei leipomoiden läheisyyteen ole ollut asiaa. Törkeän paljon halvempi tuo sakemanni kuitenkin on, jos ihan perusmatskuja vertaillaan, ja aika moni on homman jujun tajunnut, kun taas tänään iltapäivällä yritin sekaan mahtua. Eikä pihalla ole enää pelkkiä corolloita, vaan kyllä sinne mahtuu trenssitakkisten kuskien audeja ja bemuja sekaan myös.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lidl on ihan hyvä vaihtoehto monessa suhteessa, mutta pakko myöntää, että työnnän varsinkin leipäosastolla rahat isojen toimijoiden taskuihin ellei leipomoiden läheisyyteen ole ollut asiaa. Törkeän paljon halvempi tuo sakemanni kuitenkin on, jos ihan perusmatskuja vertaillaan, ja aika moni on homman jujun tajunnut, kun taas tänään iltapäivällä yritin sekaan mahtua. Eikä pihalla ole enää pelkkiä corolloita, vaan kyllä sinne mahtuu trenssitakkisten kuskien audeja ja bemuja sekaan myös.
Muistaakseni myös nimimerkki scholl suosii Lidliä, joka konstailemattomasti kapitalistisena sakufirmana onkin kehässä selkeämmin bisnesasenteella kuin kotimaiset möhköfantti-kilpailijansa. Henkilökuntaa toivoisi olevan joskus vähän enemmän. Joskin ymmärtäähän sen että jokainen käsipari maksaa, ja kustannus täytyy siirtää lopputuotteiden hintoihin.

Itse asiassa Lidlin valikoima ei nykyään ole ollenkaan paskempi. Muistaakseni sampion kanssa joskus kehuimme Lidlin parempia appelsiinimehuja, ja vastaavia oman tuotelinjansa iloisia yllättäjiä löytyy Lidlistä monia. Viime aikoina olen löytänyt Lidlin salamit ja vaihtuvan valikoiman makkaratuotteet. Hetken aikaa Lidlistä sai ranskalaistyyppistä saksanpähkinäsalamia. Sepä oli jumalattoman hyvää vaikkakin sangen rasvaista. Joskus Lidlissä oli kaupan todella maukasta espanjalaista cazpachoa litran vetoisessa tölkissä muistaakseni alle kahden euron. Kyllä tuolta tekee tarkka ostaja hyviä löytöjä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lidl on nykyään monessa toimipisteessään siirtynyt tuohon pakasteiden uunissa lämmittämiseen. Tuovathan ne lähes vastustamattoman tuoksun myymälöihin ja ovat hinta/laatusuhteeltaan ok ollakseen pakasteita.

Vielä viime kuussa asuin Lidl:n välittömässä läheisyydessä ja nyt olen huomannut Keskon ja Ass-ketjun järkyttävän korkeat hinnat.

Tälle alalle, jos mille tarvittaisiin lisää kilpailua.

Kesko rahoittaa pääkonttoria 8%:n laskutuspalkkiolla ja tämän lisäksi tavarantoimittajien pitää maksaa "markkinointi tai mainostukea", mikä ei markkinoinnissa näy, vaan siitä pitää maksaa erikseen.

Tavarantoimittaja lisää nuo kaikki palkkiot omaan tukkuhintaansa ja ne estävät tuotteiden myymisen "halvalla".
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Muistaakseni sampion kanssa joskus kehuimme Lidlin parempia appelsiinimehuja, ja vastaavia oman tuotelinjansa iloisia yllättäjiä löytyy Lidlistä monia.
Näinhän tuota teimme, ja mehuihin liittyen huomasin taannoin, että lasipulloissa on alettu käyttää tiivisteitä. Tuotahan mainostettiin aitona kamana pitkään ja sitä se etiketin ja maun perusteella olikin pitkään. Tässä syksyn ainaka ostin pienen tauon jälkeen lasipullon appelsiinimehua, muta maku ei oikein synkannut aiempaan, ja syy löytyikin sitten tiivisteeseen siirtymisestä. Aito tavara on nyt sitten muovipulloissa tai pahvipurkeissa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näinhän tuota teimme, ja mehuihin liittyen huomasin taannoin, että lasipulloissa on alettu käyttää tiivisteitä. Tuotahan mainostettiin aitona kamana pitkään ja sitä se etiketin ja maun perusteella olikin pitkään. Tässä syksyn ainaka ostin pienen tauon jälkeen lasipullon appelsiinimehua, muta maku ei oikein synkannut aiempaan, ja syy löytyikin sitten tiivisteeseen siirtymisestä. Aito tavara on nyt sitten muovipulloissa tai pahvipurkeissa.
Noissa saakin olla tarkkana. Lievää kusetuksen makua havaittavissa. Tosin se kahden euron klassinen pahvipurkkipakkaus on käsittääkseni pitänyt koko ajan sisällään täyttä mehua hedelmälihalla.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Eikä pihalla ole enää pelkkiä corolloita, vaan kyllä sinne mahtuu trenssitakkisten kuskien audeja ja bemuja sekaan myös.

No ainakin jos pelkästään Rauman kantilta asiaa katsoo, on kyseinen kauppa ollut aina niiden premium-autoilijoiden suosiossa... Varmaan ostavat mersunsa ja bemarinsa niillä säästyneillä senteillään.

Mietinpä vaan, että mitä tekee Lidl keskustelussa laadukkaasta asiakaspalvelusta. Omaa kokemusta ei toki ole, mutta Esson baarissa tietävät kertoa, ettei tuolla nyt järin kummoista palvelua ole...

Kummasti jengi löytää niitä järkyttävän suuria hintaeroja, vaikkeivät nuo ostoskorivertailut kovin suuria eroja löydäkään. Joku mafia varmaan vertailujen(kin) takana taas...
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kummasti jengi löytää niitä järkyttävän suuria hintaeroja, vaikkeivät nuo ostoskorivertailut kovin suuria eroja löydäkään. Joku mafia varmaan vertailujen(kin) takana taas...

Meillä kun ostetaan suht samoja elintarvikkeita, tiedän, mistä saan ne halvimmalla eli Prismasta. Ei se hintaero tietenkään mitenkään päätähuimaava ole, mutta kaikkea vakiokamaa en esimerkiksi saa Lidlistä, joten en lähde kahteen eri kauppaan puljaamaan. Citymarket on myös Prismaa kalliimmaksi todettu, enkä juokse yhden tuotteen tarjouksen perässä.

Kyllähän se ostoskorivertailukin riippuu itsestäänselvästi täysin siitä, mitä koriin valitaan. Kyllähän noista suuntaa voi ottaa, mutta uskoisin, että esim lapsiperheissä suurin osa ostettavasta safkasta on suht samaa viikosta toiseen. Halvoissakin tuotteissa voi olla yllättävän isoja prosentuaalisia hintaeroja ketjujen välillä eli täytyy vaan tietää, mikä putiikki omille tottumuksille sopii.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Stockmannilta sain, ei niin yllättäen, hyvää palvelua tänään.

Olin ostamassa hajuvesiputelia vaimolleni joululahjaksi. Kyseisistä aineistahan en tiedä mitään, mutta vaimo oli useaan otteeseen sanonut tykkäävänsä tuoksusta ja oltiinpa sitä putelia käyty ihailemassa paikan päälläkin ja harmiteltu kallista hintaa. Nyt siis ns. laput silmillä kävin vain hakemassa pullon haltuun ja marssin suoraan tiskille. Siellä myyjä sitten kysyi, että olinko huomannut tuota yhtä lahjapakkausta ja lähti vielä näyttämään sen sijaintia (vaikka takanani oli jonoa). No siellähän oli samainen parfyymipullo jossain joulupakkauksessa ja mukana saman lafkan vartalovoidetta tjsp. Ja vielä 8 euroa halvemmalla kuin peruspullo! Aattelin, ettei vaimo varmaan voiteesta mieltään pahoita ja mielelläni ostin enemmän halvemmalla.
 
Jääkenttäsäätio vai mikä lieneekään, joka hallinnoi suurta osaa Helsingin halleista. Kolmeen halliin kolmelle eri henkilölle lähetetty viestiä koskien jäävuorojen saatavuutta/ostamista, joista yksi vastasi suht nopeasti, mutta kaksi muuta ei. Kait se pitää kantaa rahat Vantaalle.
 

motamoro

Jäsen
Kävin Gigantissa ostamassa reititintä. Nappasin halvimman mallin mukaan ja kysyin palvelutiskillä norkoilleilta "myyntimiehiltä", että tuleeko tässä pakkauksessa mukana valmiiksi yksi nettipiuha, jolla voi kytkeä reitittimen kiinni modeemiin. Tähän kaikki kolme vastaavat pakkausta sen enempään tutkimatta "Juu, aina niissä tulee yksi RJ-45 piuha mukana" Noh kassalle sitten vaan, hyvä vain niin ei turhaan tullut semmoista ostettua 6 eurolla. Kotiin päästyäni ja asennellessani sitä huomaan, että ei saatana, eihän täällä mitään nettipiuhaa ole... Pisti kyllä aivan helvetisti vihaksi, noh Prismasta sitten hakemaan halvin ja lyhyin piuha, jolla saa hommat pelittämään.

Vittu, ikinä ei Gigantissa suju mikään hyvin, milloin netin varastosaldo valehtelee ja tuotetta ei ole, milloin hinta on eri kuin ilmoitettu ja nyt vielä myyjätkin on epäpäteviä valehtelijoita. Jos tästä taas oppeisi, ettei tuohon puljuun astu enään koskaan... Ja kyllä muuten lähti palautetta ketjulle, taitaa vaan mennä roskapostiin kun niitä tulee sinne niin paljon.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Kävin Gigantissa ostamassa reititintä...

Gigantista tulikin nyt mieleen, menee hieman offtopicin puolelle mutta menköön. Eli Gigantillahan on käytössä tämä systeemi, että asiakas voi netissä etsiä tuotteen jolla on hinta X. Tuotteen voi myös tilata noudettavaksi lähimmästä Gigantista tuohon hintaan X. Tällöin teet nettitilauksen, jota ei toimiteta mihinkään vaan käyt sen itse lunastamassa myöhemmin myymälästä. Mutta, jos oletkin katsonut tuotteen valmiiksi netistä ja ajatellut että jaa, onpas hyvä telkkari hintaan 499e, käynpä hakemassa pois ja menet myymälään ilman nettitilauksen tekoa, niin siellä hinta onkin vaikkapa 550e etkä saa ostettua sitä hintaan 499e. Mutta silloin kyllä, jos olet sen "tilannut" etukäteen netistä ja menet vain noutamaan sen myymälästä.

En nyt ihan ymmärrä tässä Gigantin logiikkaa, koska nettikaupan ideanahan lähtökohtaisesti on tarjota asiakkaille 24/7 tarjonta sekä itsepalvelun lisääminen kustannusten vähentämiseksi. Mutta missä tässä se itsepalvelu (ja täten halvempi hinta) toteutuu, kun asiakas kuitenkin joutuu menemään Giganttiin, siellä tilaus on käsitelty ja tuote odottaa varastossa ja ostos rahastetaan siellä? Siinäkö, ettei ostaja enää kysele "tyhmiä" myytävästä tuotteesta myyjältä ennen ostopäätöksen tekoa ja kuluta näin myyjän kallista työaikaa?
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
En nyt ihan ymmärrä tässä Gigantin logiikkaa, koska nettikaupan ideanahan lähtökohtaisesti on tarjota asiakkaille 24/7 tarjonta sekä itsepalvelun lisääminen kustannusten vähentämiseksi. Mutta missä tässä se itsepalvelu (ja täten halvempi hinta) toteutuu, kun asiakas kuitenkin joutuu menemään Giganttiin, siellä tilaus on käsitelty ja tuote odottaa varastossa ja ostos rahastetaan siellä? Siinäkö, ettei ostaja enää kysele "tyhmiä" myytävästä tuotteesta myyjältä ennen ostopäätöksen tekoa ja kuluta näin myyjän kallista työaikaa?
Et ymmärrä mutta ymmärrät kuitenkin. Tuossahan juuri asian selität. Jos päivän aikana vaikka kymmenen asiakasta haluaa ostaa tuollaisen tv:n, niin kumman luulet maksavan gigantille enemmän. Sen, että yksi varastomies kerää ne kasaan ja jakaa päivän aikana asiakkaalle vai se, että nämä kymmenen henkilöä tulevat eri aikoihin liikkeeseen arpomaan uuden television ostamista?

Jälkimmäisessä tilanne on erittäin harvoin se, että asiakas tulee ja sanoo, että laitetaan tämä pakettiin, kiitos moi. Siinä on aina kaiken maailman arpomista ja osa asiakkaista lähtee tyhjin käsin.

Ainakin minä itse arvostan tätä, että nettiostelija saa tuotteen halvemmalla. Teen itse käytännössä kaikki ostot noin ja usein on näppärää, jos tuotteen voi noutaa itse esimerkiksi juuri gigantista näppärästi ja nopeasti.

Mitä useampi ihminen hoitaa ostoksensa tuolta nettikaupasta, sitä enemmän gigantti voi potkia myyjiä pellolle ja säästää kuluissa. Erittäin yksinkertaista.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
No joo, onhan se tietysti noinkin. Ehkäpä sitä on itse liian "nettiaikaistunut" kun on tullut jo iät ja ajat ostettua kaikki netistä suoraan. Tai sitten vaihtoehtoisesti ennen myymälään menoa tsekattua tuotteet valmiiksi, ettei se tosiaan vaadi myyjälle sanoa mitään muuta kuin sen, että heitäppä tuosta tuo pakettiin. Voisin kuvitella, että nämä suurimmat jahkaajat ovat iäkkäämpää sukupolvea (ei toki aina) sekä niitä, jotka luulevat saavansa hirveällä jankkaamisella tuntuvat alennukset elävältä myyjältä.
 
Tuli tänään juuri haettua Gigantista uudet kuulokkeet vanhojen tilalle, jotka menivät rikki (eli takuuvaihto). Aaah kuinka nautinnollista olikaan katsoa myyjän kiemurteluja ja hampaanpuristuksia. Tarkasti se siinä niitä pyöritteli ja tutkiskeli käsissään, hyvä ettei suurennuslasia perkele hakenut. Lopulta joutui tyytymään tehdasvirheeseen ja laittoi leiman, että saan hakea uudet :D Minä puolestaan leveä virne kasvoilla vastasin, että kiitos. Myyjältä ei tietenkään kuulunut mitään.

On se kyllä kummaa, ettei nuo perkeleet suostu koskaan tekemään mitään helpolla. Kuka vittu alkaa jotain 30e kuulokkeita tutkiskelee? Jos ei kuuloke kuulu niin ei kuulu ja sillä sipuli. Kuitenkin lähettävät ne tehtaalle takaisin, eivätkä itse menetä tässä mitään. Tehdastakuukin on elinikäinen KOSS:lla.... Mutta ei se mitään, tällä ja edelliskerralla sain sentään suoraan uudet, näitä edellisellä kerralla kävi "huollossa" viikon verran. Saatanan nilkit oikeasti, hajoais sinne työpaikalleen mahdollisiman paljon!
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Tehdastakuukin on elinikäinen KOSS:lla....

Oliko mikä malli? Mulla hajosi Sporta Prot kesällä. Ostopaikkana asiakaspalvelunsa laadussa Gigantin kanssa tiukasti kisaava lafka, joten otin yhteyttä suoraan takuuasiosta Suomessa huolehtivaan Tura Scandinaviaan. Seuraavana päivänä herra Iteljooni kantoi korjaussarjan (vaihtokuulokkeet vanhaan sankaan) kotiin. Vaihtoon kului noin 49 sekuntia ja kuulokkeet ovat käytännössä uudet. Ei kyselty kuitteja eikä mitään. Ei draamaa eikä rytinää. Hyvää palvelua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös