Minulla on ollut hyvin samanlaisia kokemuksia, hieman vitutti kun lähempänä sijainneen pakettiautomaatin sijaan mihin pääsee jonottomatta jouduin hakemaan paketin kauempaa joulun ajan pisteestä ja jonotella sinne vielä jonkin aikaa, autollisena lisämatka ei ollut ongelma mutta harmitti silti. Vuosi tai kaksi sitten yritin myös antaa palautetta Postille joulun ajan noutopisteen aukioloajoista, se oli silloin auki tyyliin 9-17, tosi kätevästi työssäkäyvälle, tänä vuonna onneksi selkästi pitemmät aukioloajat, sopivan palautelomakkeen tai sähköpostin löytäminen oli minullekin haastavaa, en enää muista miten palautteen lopulta laitoin mutta perille kuitenkin meni ja jonkinlaisen vastauksenkin sain.
Mieetin itse, että laittaisin sen tuon "palautetta jakelusta" -lomakkeen kautta. Mutta se on enemmänkin lomakkeen ulkoasusta päätellen vain jakeluhäiriöitä varten. No, kaipa sen kautta viesti menisi perille. Kyllä nuo silti jonkun perusteen toiminnalleen keksivät, joten aika lailla yhtä tyhjän kanssa. Toivottavasti Postin kehitysjohtaja lukee Jatkoaikaa.
Itse olen tähän Postin touhuun niin kyrpiintynyt, että aina kun on mahdollista, suosin Matkahuoltoa tai jotain muuta tahoa. Nyt ei ollut sitä vaihtoehtoa.