Valioyksilö
Jäsen
Paitsi jos se on mysteryshopper.
Hämää mysteryshopper-termin käyttö tässä asiayhteydessä.
Ei mysteryshopperin tehtävä ole valvoa kaikkien asiakkaiden myyntiprosessia, vaan raportoida objektiivisesti oma myyntitapahtuma/asiakaskäynti toimeksiannon mukaisesti. Siis yksinkertaisimmillaan kysyttiinkö tältä mysteryshopperilta paperit vai ei. Ei tyyliin "ei kysynyt papereita edellisiltä asiakkaalta, joka mielestäni näytti nuorelta". Koska tällöin ei tiedetä kyseisen asiakkaan todellista ikää, toisin kuin mysteryshopperin tapauksessa. Tällöin ei voida myöskään sanktioida tai puhutella ao. työntekijää, jos puhutaan asiallisesta yritysetiikasta. Toki mysteryshopperit arvioivat palvelun laatua myös subjektiivisesti. Se taas on täysin mahdollista, että vartiointiliikkeellä on toimeksianto valvoa henkilökunnan toimia heidän tietämättään.
Tämä siis yleisesti, ei Footlessille.