Kävin eilen ostamassa kalaa Stockalta. Tarkoituksella myöhään, jotta ei olisi enää isoa ruuhkaa Hullujen Pvien takia. Sainkin numeron 103 ja sillä hetkellä palveltiin numeroa 96, joten ei pitäisi olla pitkä venausaika. Siitä tuli kuitenkin yhtä helvettiä.
Numerot 97-99 paineltiin jotenkin lonkalta ilman, että numeroiden haltijoita olisi kunnolla peräänkuulutettu. Siis oletettiin, ettei ole, jos joku ei heti huutanut kovalla äänellä TÄÄLLÄ. Se meni siis hyvinkin nopeasti 103:een. Sanoin kuuluvasti TÄÄLLÄ ja nainen tuli siihen kysymään "mitä laitetaan?" Siinä vaiheessa vieressäni joku nainen piipitti hiljaa "täällä oli 102". Siinä vaiheessa myyjä otti hänet ja sanoi mulle "teitä palvellaan hetken kuluttua". Siellä oli painettu silloin parin sekunnin sisällä sekä 103, 104 ja 105, mutta vapaita myyjiä ei näkynyt missään, eikä 104 tai 105 huutavia myyjiä. Se nainen, joka alkoi ensin palvella minua, mutta keskeytti operaation sen piipittävän muijan takia sanoi siellä tiskin takana: "älkää painako numeroita", mutta sitä pelikelloa ei kuitenkaan käännetty takaisin numeroon 102 ja minä jäin ilman palvelua. Siinä vaiheessa tajusin, että nyt homma lähtee käsistä. Sitten sieltä tulee vaaleatukkainen äijä, joka sanoo 105 ja muija toisella puolellani sanoo 105 täällä. Siinä vaiheessa alkavat hermoni kiristyä ja sanon kuuluvasti 103 ON TÄÄLLÄ! Siitäkin huolimatta se vaalea, laihajuippi alkaa ottaa 105 tilausta. JUMALAUTA! Siis pulskamyyjä jättää minut hunningolle sen 102:n takia, mutta nyt yht'äkkiä onkin sitten miesvartiointi ja 105 saa palvelua ja 103 ei. Prkl.
Lopulta tulee läskijätkä palvelemaan, joka ei kuitenkaan ole valmis selvittämään tilannetta. Hän syyttää minua siitä, ettei numeroita sanota kuuluvasti eli valehtelee. Minä olin se, joka sanoi kuuluvasti ja minulle yksi hailee, mitä sen 102:n kanssa kävi. Sanoiko muija huonosti, mitä en pidä mahdollisena, koska olin siinä koko ajan vieressä, joten todennäköisesti sitä 102:ta ei edes ilmoitettu ainakaan siinä lähellä. Sen jälkeen kun penäsin tilannetta niin se läskijätkä sanoi, että minun pitäisi tulla sinne töihin. Alkoi herjaamaan ja vittuilemaan. Siinä vaiheessa paloi käpy totaalisesti ja päätin, että jokainen sana mikä sieltä törkyisestä suusta vielä tulee, menee suoraan tavaratalon johtajalle. Yllättäen sillä tyypillä ei ollut nimeään ollenkaan Hullujen Pvien t-paidassa, vaikka monella muulla oli. Saatanan mulkku pimitti nimensä, jotta pystyi vittuilemaan ja herjaamaan asiakkaita. Jos ei olisi ollut tarve saada eilen kalaa ostettua niin olisin kieltäytynyt ottamasta vastaan sitä pakettia. Muuta en kyllä sitten siltä tiskiltä enää ostanut, koska minulle riitti se, että sen mulkun naama on muistissani, enkä juttele sille enää mitään, vaan pyrin siihen, että hän ei ole enää siellä koskaan töissä.
Ei se voi olla niin vaikeata, että jokainen, joka painaa jonkun numeron, katsoisi, missä se asiakas on ja palvelisi sitä asiakasta. Sellainen randompainaminen ilman asiakaspalvelua ei tule kuuloonkaan ja jos tilanne lähtee käsistä niin silloin pelikelloa pitää kääntää takaisin siihen numeroon, missä ollaan tai sitten kutsua paikalle joku virallinen valvoja, joka nappaa ne napit pois käytöstä ja jakaa manuaalisesti vapautuvat työntekijät numerojärjestyksessä niille numeroille, jotka on jo painettu. Vittu eihän se saa olla noin, että ensin ei pidetä numerosta kiinni, vaan henkilö palveleekin aikaisempaa numeroa 102, mutta sitten seuraava tyyppi pitääkin numerosta kiinni ja palvelee 105, vaikka 103 on palvelematta. Vaadin tästä selityksen.
Joo, toi homma pitää saatana selvittää ja jonkun täytyy joutua vastuuseen. Vituttaa, kun mullakin on varmaan lähes kaikki huonekalut, astiat ja sisustustuotteet Stockalta, samoin vanhemmillani ja olen ostanut sieltä hemmetti vaatteita koko ikäni 70 luvulta alkaen ties kuinka paljon joka helvetin vuosi, samoin ruokaakin olen ostanut paljon säännöllisesti, käyttänyt ravintola- ja baaripalveluita, ostanut satoja kirjoja Akateemisesta jne. niin sitten aletaan silti vittuilemaan. Suomeen saisi tulla tavaratalokilpailua, jotteivat voisi vittuilla. Nyt tietävät, että vaikka kuinka käyttäytyisivät huonosti niin silti asiakkaan on pakko mennä sinne ja ostaa hyvin paljon heiltä.