Itse olen koko kesän ja kevään hiljaa mielessäni naureskellut näille "Alatalo vie Kärpät mukanaan" heitoille. Kärpät on pelannut kauden alun yleisöystävällisempää lätkää kuin kertaakaan 2000-luvulla. Tosin 2007 pudotuspelit oli hienoa katsottavaa myös, sen verran ylivoimainen Kärpät silloin oli. Toistan itseäni: "Ihme jos yleisö ei tästä syty". Itse ihastuin pelaamiseen jo harjoitusotteluissa. Toki yleisöystävälliseen peliin vaikuttaa Aaltosen ja Anderssonin kaltaiset yksilöt, herran jestas siinä on yleisöön uppoavia pelaajia.
49.19 Ville Viitaluoma - kampitus 2 min
54.14 Ville Viitaluoma - huitominen 2 min
SM-liigan suurin floppi tähän mennessä.
Edes HIFK ei ole saanut noin pahasti turpaansa, eikä tämä ole mikään oman hännän nostatus. Kunhan totesin.
Aika sama - ei eroa, kysymysvinkki toimittajille esitettäväksi Ika/Hanlonille, luettele ne pelaajat, jotka olivat pelissä mukana ja halusivat pelata ? Rita varattu, teille jää Raksilan vaksit.Ai ei vai? On suuresti nolompaa ottaa turpaan 7-3 jengiltä joka on liigassa rankattu sijalle 14 ja mestikseen kun hävitä yhdelle mestarisuosikille 6-0..
Olet tollo. Oulu on maailman eroottisin paikka ja Kärpät seksikkäin jengi. Muistaakseni noita erotiikkakauppojen mainoksia on jäähallissa kuultu aina silloin tällöin.Miten muuten on mahdollista, että Raksilaan on myyty erotiikkaliikkeen mainos? Eivätkö kärppäläiset pelkää joutuvansa boikottiin, vai mistä on kysymys... ;-)
Ai ei vai? On suuresti nolompaa ottaa turpaan 7-3 jengiltä joka on liigassa rankattu sijalle 14 ja mestikseen kun hävitä yhdelle mestarisuosikille 6-0.. Herää jo.
Näin juuri TPS! Määttä kurittaa
Ai ei vai? On suuresti nolompaa ottaa turpaan 7-3 jengiltä joka on liigassa rankattu sijalle 14 ja mestikseen kun hävitä yhdelle mestarisuosikille 6-0.. Herää jo.
Tekeeköhän SaiPa JYPit... Saas nährä.
Näin juuri TPS! Määttä kurittaa