Ässät ei kuitenkaan ole 3.erässä ollut kaikkein terävimmillään maalintekopaikoissa.
No onhan TPS kuitenki tehnyt viimesessä neljässä pelissä murskaavat 0,75maalia/peli.
Mutta vähän paremmalla onnelle ois voitu päästä 0.76 per matsi
Pikaisen laskutoimituksen jälkeen on syytä hiljentyä ymmärtämään, että Turun Palloseura on nyt pelannut n. 55min. peräkkäin ylivoimaa tekemättä maaliakaan.
Kertokaa minulle mistä löytyy Liigan sivuilta nykyään joukkueiden yv-prosentit? Eihän se voi olla totta, että tuollaisia tilastoja ei liigan sivuilta löytyisi? Kertokaa minulle mistä tilastot löytyvät, että voin nauraa itselleni enkä liigan sivuille! Joku otteluketjussa meni mainitsemaan, että tänään olisi Kärpäkin tehnyt ensimmäisen yv-maalin, olisin asian tarkastanut, mutta en löytänyt mistä tarkastaa. Vaikka joku fiksu minulle tilastot löytäsikin, niin kävisivät herranjestas katsomassa mallia vaikka Elitserienin sivuilta.
Ainakin sm-liiga.fi etusivulta kun klikkaat Kärpät-Jokerit linkkiä niin pääset ottelutapahtumiin ja voit ainakin sen tarkistaa tekikö kärpät yv-maalin -> tekihän se: Kristian Kuusela 5-0 YV (Jari Viuhkola, Toni Koivisto) 23.56 .