La 27.9.2008 Otteluseuranta SM-liiga

  • 47 986
  • 237

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Nyt lakki päästä. Kuunnelkaa, eiku lukekaa.

Pikaisen laskutoimituksen jälkeen on syytä hiljentyä ymmärtämään, että Turun Palloseura on nyt pelannut n. 55min. peräkkäin ylivoimaa tekemättä maaliakaan. Viimeksi YV:llä osui Uusikartano Kerhoa vastaan. Tänään tunti puhki?
 

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Radioista nähtynä TPS menettää aivan liikaa kiekkoja keskialueella/vastustajan päässä, jonka ansiosta painetta tulee omaan päähän jatkuvalla sykkeellä.

Ässät ei kuitenkaan ole 3.erässä ollut kaikkein terävimmillään maalintekopaikoissa.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
No onhan TPS kuitenki tehnyt viimesessä neljässä pelissä murskaavat 0,75maalia/peli.
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Pikaisen laskutoimituksen jälkeen on syytä hiljentyä ymmärtämään, että Turun Palloseura on nyt pelannut n. 55min. peräkkäin ylivoimaa tekemättä maaliakaan.

Kertokaa minulle mistä löytyy Liigan sivuilta nykyään joukkueiden yv-prosentit? Eihän se voi olla totta, että tuollaisia tilastoja ei liigan sivuilta löytyisi? Kertokaa minulle mistä tilastot löytyvät, että voin nauraa itselleni enkä liigan sivuille! Joku otteluketjussa meni mainitsemaan, että tänään olisi Kärpäkin tehnyt ensimmäisen yv-maalin, olisin asian tarkastanut, mutta en löytänyt mistä tarkastaa. Vaikka joku fiksu minulle tilastot löytäsikin, niin kävisivät herranjestas katsomassa mallia vaikka Elitserienin sivuilta.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
3 erä taisteltu nollille, kyllä se vielä tästä, keväällähän alkaa jo päiväkin pitenemään...
 

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
täh?

Kertokaa minulle mistä löytyy Liigan sivuilta nykyään joukkueiden yv-prosentit? Eihän se voi olla totta, että tuollaisia tilastoja ei liigan sivuilta löytyisi? Kertokaa minulle mistä tilastot löytyvät, että voin nauraa itselleni enkä liigan sivuille! Joku otteluketjussa meni mainitsemaan, että tänään olisi Kärpäkin tehnyt ensimmäisen yv-maalin, olisin asian tarkastanut, mutta en löytänyt mistä tarkastaa. Vaikka joku fiksu minulle tilastot löytäsikin, niin kävisivät herranjestas katsomassa mallia vaikka Elitserienin sivuilta.

Ainakin sm-liiga.fi etusivulta kun klikkaat Kärpät-Jokerit linkkiä niin pääset ottelutapahtumiin ja voit ainakin sen tarkistaa tekikö kärpät yv-maalin -> tekihän se: Kristian Kuusela 5-0 YV (Jari Viuhkola, Toni Koivisto) 23.56

Yv-prosenteista en sano mitään.
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Ainakin sm-liiga.fi etusivulta kun klikkaat Kärpät-Jokerit linkkiä niin pääset ottelutapahtumiin ja voit ainakin sen tarkistaa tekikö kärpät yv-maalin -> tekihän se: Kristian Kuusela 5-0 YV (Jari Viuhkola, Toni Koivisto) 23.56 .

Tiesin kyllä yksittäisten otteluiden tilastoista löytyvän yv-maalit, mutta kaipailinkin joukkueiden yv-prosentteja kaikista otteluista. Ei kuitenkaan itse tuollaisia jaksa alkaa laskemaan tai tarksitamaan aikaisempien pelien mahdollisia yv-maaleja tai päästettyjä av-maaleja
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
Anteeksi Dodi, minä väitin otteluseurantaketjussa Kärppien tehneen tänään kauden eka yv-maalin. Paskaa kirjoitin, sillä eka pelissä Saipa-murskavoitossa Kärppien yv-maaleja tuli useampiakin. Sen jälkeen meni tähän peliin saakka, että Kärpät teki SR-, TV- ja AV-maaleja, mutta ei YV-maaleja. Se, että kirjoitin paskaa, johtui väärinkäsityksestä, josta ei sen enempää. Sorry...
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Ei se mitään (Syötä!) vaikka kirjoititkin epähuomiossa väärin. Pääasia kuitenki oli SM-liigan sivustoissa, eli eikö tosiaan kyseisiltä sivuilta löydy yv-tilastoja? Käytin mainintaasi Kärppien ylivoimamaaleista lähinntä esimerkkinä, eihän sellainen voi mitenkään pitää paikkaansa ettei tilastoja löydy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös