Peacemaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Oli outo veto. Ei noin.
Päinvastoin!
Hyvään paikkaan aikalisä tuli. Jos itse hallitaan ja äkkiä vastustaja alkaa viemään peliä, yhdistettynä omiin jäähyihin, niin miksi ei ??
Oli outo veto. Ei noin.
Mä ottaisin tuon niin, että peli on ratkaistu, toisella kulkee ja toisella on tuskaa. Siinä vaiheessa johdossa oleva ei yleensä hehkuta, vaan peli pelataan pois. Tiivistetysti siis tuo on koutsin vittuilua toista joukkuetta kohtaan ja se ei yleensä kannata.Miksei? Jokerit sai kolme yv:tä peräkkäin ja pääsi jopa hyökkäämään.
Kärpät aikalisä tokan erän lopussa tilanteessa 5-0Siis mitä siellä Oulussa oikein tapahtui?
Mä ottaisin tuon niin, että peli on ratkaistu, toisella kulkee ja toisella on tuskaa. Siinä vaiheessa johdossa oleva ei yleensä hehkuta, vaan peli pelataan pois. Tiivistetysti siis tuo on koutsin vittuilua toista joukkuetta kohtaan ja se ei yleensä kannata.
Mä ottaisin tuon niin, että peli on ratkaistu, toisella kulkee ja toisella on tuskaa. Siinä vaiheessa johdossa oleva ei yleensä hehkuta, vaan peli pelataan pois. Tiivistetysti siis tuo on koutsin vittuilua toista joukkuetta kohtaan ja se ei yleensä kannata.
Jokereille ei saa vittuilla?
Mutta mikäli et ole koskaan harrastanut mitään lajia edes amatööritasolla niin et voi ymmärtää.
Kärppien kauden eka yv-maali!
Onneksi olkoon Oulun Kärpät 2008-2009.
Ammattilainen jääkiekkojoukkue ei yleensä vittuile toiselle näissä tilanteissa. Vuokralaiselta ihan hyvä kommentti sen suhteen, että jos oma peli olisi ollut hajoamassa sen aikalisän voi ja se tulee ottaa. Silti mun mielestä jokainen molemmista joukkueista tietää mikä on tilanne ja Kärpät ei todellakaan ole ollut lähellä menettää johtoaan.Jokereille ei saa vittuilla?
Olen harrastanut.
Tuli vain mieleen televisiossa joskus noin 20 vuotta sitten näytetty peli, jossa Ilves johti kahden erän jälkeen 5-0. Peli päättyi lopulta tasan, eli ymmärrän täysin tuon valmentajan ratkaisun.
Aina ei kaikkia virheitä tarvitse tehdä itse.
Joo hei kyllä fanit saa vittuilla minkä kerkiää, ei siinä mitään. Tarkoitus oli varmasti tuolla Bozikilla sanoa että valmentajilta ei odoteta yleensä että ne lyö lyötyä.
En kyllä edes tiedä oliko tuo Alatalon tarkoituskaan, tuskin oli. Ja hyvä ettei siellä ole Shedden Jokereiden penkin takana, se nimittäin itkisi tuon takia silmät päästään.
Mutta mikäli et ole koskaan harrastanut mitään lajia edes amatööritasolla niin et voi ymmärtää.
Kuten sanoin niin en uskonutkaan Alatalon tuota aikalisää ottaneen vidduilu tarkoituksella. Mutta joku voi tuon teon ottaa sellaisena, ja joku voi myös tehdä sen siinä tarkoituksessa.
Toivottavasti Jokereiden tukkoisuus johtuu kovasta harjoittelusta. Muuten olen huolissani. Ja Riksmanin tilanteesta ei ole vieläkään kellään tietoa?