La 27.9.2008 Otteluseuranta SM-liiga

• 48 047
  • 237

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
"No emmä näkis että ne noihin erän alun maaleihin ratkes, vaikka ne oli aika kova shokki joukkueelle. Tultiin kuitenkin hyvällä moraalilla kentälle ja saatiin paikkoja, mutta ei saatu sisään niistä." -Ara-

"No joo täähän oli aika paradoksaalinen tilanne ku tultiin kentälle..." -Pietilä-

Muita veikkauksia?

Se on varma, että Ara sanoo moraali ja Pietilä paradoksaali

Antaa varmaan hyvän arvosanan meille yrittämisestä ja mainitsee Läski-Lassen nimeltä..

Alan pikkuhiljaa toivomaan että Ara painuu Ouluun ja Räsänen-Nupe kaksikko ottaa ohjat. Tänään vois Nurmisen kuutamojuoksuja taas harrastaa jos osaavat kotiin tuolta..

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Eiköhän Virmanen matsin jälkeen kerro, että Riksman menee maanantaina selkäleikkaukseen ja on sivussa viisi kuukautta.. sitten voi pohtia, että oliko järkeä hankkia ykkösmaalivahdiksi kaveri joka on loukkaantumisherkkä?

No ei se sentään itse ole alkanut synnyttämään. Onnea Juusolle ja hänen perheelleen!

d2uce

Jäsen
Nielikäistä ei tunnu 6-0 numerot paljon haittaavan, sen verran lystiä näytti vaihtoaitiossa olevan. Tainnut kuitenkin pelata ihan hyvän pelin taas, mitä nyt muutamassa vaihdossa pistänyt silmään. Päässyt laukomaan ym.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
SaiPa kaventaa 2-3. Tästähän saattaa tulla vielä ottelu.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Nielikkä ottaa tyhmiä jäähyjä, mutta kuitenkin tekee 90% jokereiden taklauksista.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jani Rita on jo puhtaat paperit saanut, samoin veskari. Pakko kuitenkin omien kommenteista huolimatta sanoa, että seuraava plussa menee Pasi Nielikäiselle.

Pystyyköhän kukaan seuraamaan mun ajatuksenjuoksua lätkästä jos sanon, että erätauolla olisi pitänyt harkita ei nyt kostoa, mutta "Pasille vapaat kädet" ja tuokin homma on sitten parempi jättää kun tuli 6-0 ?

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Koskiranta? tasoittaa 3-3. JESH!

Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Nielikkä ottaa tyhmiä jäähyjä, mutta kuitenkin tekee 90% jokereiden taklauksista.

Jokereiden parhaimmistoa tässä pelissä. Huhujen mukaan ollut jossain muussakin pelissä. Selittääkö se jotenkin menossa olevan pelin kulkua?

Valtteri

Jäsen
Kyllä mahtaa Pittsburghia naurattaa jos Jokerit tällai vetää näytösottelussakin...

Mitäköhän järkeä on keskellä kautta pelata jotain helvetin näytösmatseja? Kyllä on älytöntä puuhastelua Jokerien touhu. Tuo matsi toivottavasti pelataan vain junnuilla + Nielikäisellä ja Heleniuksella

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hieno nousu SaiPalta.

Tero Koskiranta 3-3 SR (Antti Nyrhinen, Petri Koskinen)

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jokereiden parhaimmistoa tässä pelissä. Huhujen mukaan ollut jossain muussakin pelissä. Selittääkö se jotenkin menossa olevan pelin kulkua?

Joo se on kyllä todella huolestuttavaa, kun Nielikkä näkyy näinkin positiivisesti. Kertoo kyllä muun joukkueen peli esityksistä.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Koska niistä Alatalon potkuista kerrotaan? Viuh viuh

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Nabokov läpi mutta ei maalia...tana

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Koska niistä Alatalon potkuista kerrotaan? Viuh viuh

Itse olen koko kesän ja kevään hiljaa mielessäni naureskellut näille "Alatalo vie Kärpät mukanaan" heitoille. Kärpät on pelannut kauden alun yleisöystävällisempää lätkää kuin kertaakaan 2000-luvulla. Tosin 2007 pudotuspelit oli hienoa katsottavaa myös, sen verran ylivoimainen Kärpät silloin oli. Toistan itseäni: "Ihme jos yleisö ei tästä syty". Itse ihastuin pelaamiseen jo harjoitusotteluissa. Toki yleisöystävälliseen peliin vaikuttaa Aaltosen ja Anderssonin kaltaiset yksilöt, herran jestas siinä on yleisöön uppoavia pelaajia.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Itse olen koko kesän ja kevään hiljaa mielessäni naureskellut näille "Alatalo vie Kärpät mukanaan" heitoille.

Samaa on tehty täälläkin päin. Kaikkihetimullenyt. Tappara ja kolmannet erät...

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
SaiPa 4-3 johtoon ylivoimalla !!!!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ipan Toivonen rupeaa ilmeisimmin löytämään tasosa. Ja Jokerit pitää kiinni stadin perinteistä: jotenkin tää homma rysitään jokatapauksessa. Edes HIFK ei ole saanut noin pahasti turpaansa, eikä tämä ole mikään oman hännän nostatus. Kunhan totesin. Tän kauden kuva on sellainen, että Blues menee menojaan, muut sekoilevat ristiin ja kauden lopussa arvotaan hopea ja pronssi. Just nyt en ihmettelisi, jos muut mitalijengit olisivat Saipa ja Kalpa. Hieno kausi!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy