Mainos

La 26.3.2016 Kärpät - TPS (5. puolivälierä)

• 19 495
  • 101

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
@JakeTheGreat onko joku puhunut tiukasta linjasta? Eiköhän se ole tuo linjattomuus mikä täällä eniten kyrsii, josta TPS:n näkee kärsivän.
Tietenkin linjattomuus ärsyttää, varsinkin jos se ilmenee vain oman suosikkijoukkueen rikkeiden tuomitsemisena. Mielestäni toiminta ei silti ole ollut linjatonta, vaan linja on ollut ja se on ollut tiukka, ja hyvä niin. Olen myös saanut sekä Jatkoajassa että muualla lukea paljon siitä, kuinka tämä tiukka linja haittaa nimenomaan TPS:ää. Se on taas harmin paikka, mutta sopii meille ja on jääkiekon voitto.

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Todetaan nyt vain, että olen eri mieltä että se linja olisi ja siitä olisi pidetty kiinni. En myöskään ole nähnyt itkuja tiukasta linjasta ainakaan Tepsin kannattajilta.

Taitaa olla nyt jo vähän turhaa jankkaamista, mutta minä olen. Ainakin Twitterin ihmeellisessä maailmassa #HCTPS:ää hakemalla löytyy romaaniksi asti, jonkin verran myös täällä. No, eiköhän tämä jo riitä ja sarja on muutenkin ohi. Ei ratkennut tuomaripeliin, onneksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy