karotenoidi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Canucks, PYRY
Ei oo nähty tuollaista velliperseilyä kaukalossa sitten Jarkko Ruudun. En sano pahalla mutten hyvälläkään.
No tämä oli paska tuomio.
Nurmi haki itsensä kontaktiin ja sitten veti itsensä veteläksi. Perus playoff-lätkää mun papereissani.Jälleenkö vaan sitä parjaamaasi normaalia playoff-lätkää?
Eikö hevillä sieltä lähde. Veli @Walkin illa Makke edelleen ihon alla. Taisi mennä syvälle puolivälierissä…Nurmi alkaa hiipiä ihon alle itse kullakin. Hyvä.
On tolla Merellällä kuitenkin pelillisesti kuitenkin paljon positiivistakin annettavaa joukkueelleen, suhteessa Jakkeen ainakin.Ei oo nähty tuollaista velliperseilyä kaukalossa sitten Jarkko Ruudun. En sano pahalla mutten hyvälläkään.
Olen tosiaan hallilla, hidastukset on amatöörejä varten. Juu hyvin iski riparin ineen.Kaipa se lasketaan pomppimiseksi, kun kiekkoa lyö mailalla ja kiekko menee maaliin.
Sukua Nurmelle?Miten Levtchi voi olla välillä noin saatanan löysä...
Turussa nämä ihonalla jutut ja syvällä.Eikö hevillä sieltä lähde. Veli @Walkin illa Makke edelleen ihon alla. Taisi mennä syvälle puolivälierissä…
Eronen taisi olla koko pyörityksen jäällä ja siksi Bertrand pääsi polkemaan ohi.Tapparan äijät 2min samaa vaihtoa ja silti pääsevät polkemaan tepsin tuoreista ohi.
Eronen taisi olla koko pyörityksen jäällä ja siksi Bertrand pääsi polkemaan ohi.
Jos Bertrand saisi yhden onnistumisen, niin uskoisin, että siittä tulis kunnon Ranskalainen tappajaperkele