Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tapolan joukkueelle ei vihelletä pitkiä kiekkojakaan kyllä Tepsin pitkät otetaan pois
Tämä kommentointi alkaa enteilemään Mestaruutta...Tapolan joukkueelle ei vihelletä pitkiä kiekkojakaan kyllä Tepsin pitkät otetaan pois
Vauhdikasta ja hyvin fyysistä peliä, suoranaisia paikkoja ei ole valtavasti ollut. Kovaa on saanut pelata, nämä viheltämättömät rikkeet nyt vaan aika vahvasti paistaa tästä pelistä ja on siksi tapetilla. Eri asia sitten on, jos ihan aidosti esimerkiksi sallitaan poikittaiset selkään koska playoff kiekko, mutta tästä olisi hyvä kaikkien sitten tietää. Ainoa vihelletty jäähy oli sellaista tasoa, että olisi voinut molemmille joukkueille viheltää sen perusteella 3 muutakin.
Juu kyllä siltä näyttää. Vaikea arvostaa näitä puoluellisuudella saatuja mestaruuksia kun toisella täysin eri säännöt kentällä.Tämä kommentointi alkaa enteleimään Mestaruutta...
Nurmikin tietää ettei rikkeitä vihelletä.Nurmi repii kahdella kädellä Jurgensin mailan pois kädestä kun sekuntti erää jäljellä ja kiekko kulmassa :D
Eli väärin voitettu. On se kyllä kumma miten yks jengi vuodesta toiseen pelaa täysin sääntöjen vastaisesti ja tuomarit viheltää vastapuolelle jäähyjä. On se elämä kyllä kovaa.Juu kyllä siltä näyttää. Vaikea arvostaa näitä puoluellisuudella saatuja mestaruuksia kun toisella täysin eri säännöt kentällä.
Ei siinä kyllä Tappara parempi on, näyttää vähän 4-0. Vituttaa olla toista kevättä hopealla.
Joo, tepsin jätkät piti kyl huolella kiinni tapparan pelaajien mailoista ja esteli ihan pirusti muutenkin. Noh, onneksi Tappara johtaa, oli tuomarit kuinka tahansa kotijoukkueen puolella.Juu kyllä siltä näyttää. Vaikea arvostaa näitä puoluellisuudella saatuja mestaruuksia kun toisella täysin eri säännöt kentällä.
Kuinka korkealla Savinaisen maila oli osumakohdassa sun näkemyksen mukaan?Kaksi kappaletta ns. ”Varmoja jäähyjä” eli korkeita mailoja jäi Tapparalle viheltämättä ainakin.
Älä ny jauha paskaa. Tappara dominoi tätä fyysisesti ja TPS on kyllä alakynnessä. Hyvää lätkää!Ei auta, eri säännöt Tapolan joukkueella ku muilla.
Mä ymmärrän ton maalin edessä. Saa antaa vähän kovempaa keppiä, ettei sinne ole niin mukava tulla huseeraamaan. Mutta muualla mielestäni saisi tuomita pois. Ihan turha siellä laidan vieressä on hakata sitä poikkaria kaverin selkään, kun ei ole pakko saada tätä siirtymään mihinkään.Mä en kyllä tykkää noista jatkuvista poikkareista. Se on säännöissä yksiselitteisesti kiellettyä ja koko ajan hakataan kaveria selkään. Varmaan oon sit kukkahattusetä.
Jaaha. Ei ole palloseurasta kotona mihinkään.
Mä lähden kotiin kaljalle.