La 23.4.2022 TPS - Tappara

  • 26 175
  • 472
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä en kyllä tykkää noista jatkuvista poikkareista. Se on säännöissä yksiselitteisesti kiellettyä ja koko ajan hakataan kaveria selkään. Varmaan oon sit kukkahattusetä.
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Tässä kun erä kohta ohi ja katsonut mitä tänään saa tehdä, niin ei voi kun ihmetellä millä arvontakoneella se Lajusen kiinnipitäminen sieltä bongattiin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
0-1!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kinnusen ranneheitot onnistuu joskus. Tappara on aktiivisempi kiekollisesti ja kiekottomanakin
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ensimmäisen erän perusteella Liigan finaalit ovat liian Kova paikka Joonakselle.

Toisen tuomarin nimeä en muista.


Hyvin pomppii tappuralle 0-1.
 

Profaneomen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama tuomari molotus on päällä oli peli mikä tahansa Mites se peli itsessään? Täältä saa kyllä lukea aina mitä Tapola itkee ja kuin perseestä on tuomarit. Kun ei itse peliä nyt näe, ni ois ihan jees tietää miten siellä pelataan!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sama tuomari molotus on päällä oli peli mikä tahansa Mites se peli itsessään? Täältä saa kyllä lukea aina mitä Tapola itkee ja kuin perseestä on tuomarit. Kun ei itse peliä nyt näe, ni ois ihan jees tietää miten siellä pelataan!

Kovaa fyysistä peliä molemmilta. Komeita taklauksia.

TPS sai helpon jäähyn, Tapparalta pari jääny viheltämättä
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kun ei itse peliä nyt näe, ni ois ihan jees tietää miten siellä pelataan!
Vauhdikasta ja hyvin fyysistä peliä, suoranaisia paikkoja ei ole valtavasti ollut. Kovaa on saanut pelata, nämä viheltämättömät rikkeet nyt vaan aika vahvasti paistaa tästä pelistä ja on siksi tapetilla. Eri asia sitten on, jos ihan aidosti esimerkiksi sallitaan poikittaiset selkään koska playoff kiekko, mutta tästä olisi hyvä kaikkien sitten tietää. Ainoa vihelletty jäähy oli sellaista tasoa, että olisi voinut molemmille joukkueille viheltää sen perusteella 3 muutakin.
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Vit*** työt hetken vaan ehtiny katsoa. Merelän avaus maali isoon paikkaan. Miksi muovifanien huudot kuuluu oikeiden, ei glory huntereiden yli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös