Tehdään nyt selväksi se, että itse matsissa toivon Lunkalta nollapeliä ja neloselta paria maalia - se on paras tapa osoittaa, että olen ollut väärässä! Olen törmännyt joskus faneihin, siis "faneihin", joille kaikki kaikessa on se, kun oma inhokki tunaroi. Ihan sama, vaikka siinä tulisi tappio omille. Tämä on mielestäni aivan käsittämätöntä hommaa. Yhtä käsittämätöntä kauraa ovat fanit, jotka kirjoittavat suoraan toisille kirjoittajille ja se lätkämatsi oli ihan sivuseikka. Olen itse suunnistamassa hallille ja lähden, kuten aina, siitä että HIFK vie!
Ahtolasta: Mun silmiini Ahtola oli harvoja tsemppaajia Kalpaa vastaan. En mä silti osaa häntä nelosessa kuvitella. Ehkä matsi, pari sivussa ja uudella höyryllä ylempiin ketjuihin olisi voinut toimia paremmin? Se on kuitenkin fakta, että nelonen vetää alle 10 min per matsi ja sieltä on paha pinnoja tehdä. Simo on ollut pirun hyvä sentteri neloseen, siksi pitäisin hänen paikkansa sementoituna ja katselisin laitureita. Jypillä on karmeasti jalkoja ja Pöde on HIFK:n harvoja lujaa polkevia kavereita. Mutta näinkö oikein, että hän hieman loukkaantui Kalpa-matsissa ? Törmäsi oman jätkän kanssa keskialueella ja oli pitkään poissa. Palasi vasta 3.erän loppupuolella.
Mun ajatusmaailmaani istuu parhaiten se, että ykkönen ja nelonen haetaan paikoilleen suhteellisen ajoissa ennen kevättä ja Ahtolat, Kibet & kumppanit jakavat 2-3 -ketjujen paikat ja jos ei sinne mahdu, kyllä olisi loogisempaa laittaa filaan kuin jarruttajiin. Hamilton on ollut todella vaisu viimeaikoina ja ulkkaristatuksestaan huolimatta kysyn: Eikös siinä olisi yksi mahdollisuus pelaajasta, joka joutuu antamaan tilaa Hannekselle ja/tai Ahtolalle ylemmissä ketjuissa? Kissa pöydälle vaan. Hamilton ilman tehoja on aivan himmeli, Ahtola tarjoaa +90 kiloa lihaa, jota myös käyttää.