Jaksa katsoa tarkemmin, mutta arvio itse kasatttuna parisen sataa ainaskin.Kiitos. Ulkonäkö ei kieltämättä kovin kaunis oo. :D
Paljonkohan halvemmalla sitten sen pöytäkoneen sais samassa teholuokassa?
Käyttis tietenkin maksaa, mutta...
Jaksa katsoa tarkemmin, mutta arvio itse kasatttuna parisen sataa ainaskin.Kiitos. Ulkonäkö ei kieltämättä kovin kaunis oo. :D
Paljonkohan halvemmalla sitten sen pöytäkoneen sais samassa teholuokassa?
Jep, ei noita pöytäkoneita kannata OEM-valmistajilta ostaa. Jos ei itse jaksa kasata niin sitten valitsee vaikka komponentit itse ja ostaa kasauksen liikkeestä.Jaksa katsoa tarkemmin, mutta arvio itse kasatttuna parisen sataa ainaskin.
Kamun lapsi kun oli säästänyt joku 800€ peeceelle ja äiti sit kysyi onneksi multa neuvoa niin osat ja mun kasaus oli aika lähellä samaa, mutta way over tehokkaampi.Jep, ei noita pöytäkoneita kannata OEM-valmistajilta ostaa. Jos ei itse jaksa kasata niin sitten valitsee vaikka komponentit itse ja ostaa kasauksen liikkeestä.
Itse ainakin viimeksi ostin kympin noin kympillä Productkeys sivustolla, eikä ollut ongelmia siirtyä win11.Käyttiksistä puheen ollen, onko se muuttunut jotenkin ettei noita Ebayn alle kymmenen euron Win11 lisenssejä enää ei kannattais käyttää? Kun noi kivijalkakaupan lisenssit on yli satasen.
Noi halpis lisenssit on käsittääkseni otettu esim myymättä jääneistä markettikoneista, jotka on romutettu tms.
En osaa kasata, enkä ymmärrän hölkäsen pöläystäkään mitkä osat pitää olla ja on yhteensopivia. :D Ja kuinka paljon tuo edes maksaa kun liike kasaa?Jaksa katsoa tarkemmin, mutta arvio itse kasatttuna parisen sataa ainaskin.
Helppoa se on, mutta jos ei hajuakaan en lähtisi tekemään. Jotkut liikkeet tarjoavat kokoomista jollain 50€ tjsp. Se yksi ainakin mikä myi itään droneja ja ei hajuakaan onko siellä puukkokunnissa semmoisia liikkeita.En osaa kasata, enkä ymmärrän hölkäsen pöläystäkään mitkä osat pitää olla ja on yhteensopivia. :D Ja kuinka paljon tuo edes maksaa kun liike kasaa?
No Multitronicilla on myös Seinäjoella liike, mutta en tiedä kasaavatko siellä. Jimmssiä ei täällä oo, jos sitä tarkoitat.Helppoa se on, mutta jos ei hajuakaan en lähtisi tekemään. Jotkut liikkeet tarjoavat kokoomista jollain 50€ tjsp. Se yksi ainakin mikä myi itään droneja ja ei hajuakaan onko siellä puukkokunnissa semmoisia liikkeita.
En osaa kasata, enkä ymmärrän hölkäsen pöläystäkään mitkä osat pitää olla ja on yhteensopivia. :D Ja kuinka paljon tuo edes maksaa kun liike kasaa?
Kiitos. Ehkä soitan suoraan Sampsa Kurrille, että kokoas mulle kone.Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu - Datatronic
Datatronic on palveleva tietotekniikan verkkokauppa. Myymälämme sijaitsee Lahdessa, Aleksi 27.datatronic.fi
Kasaa ainakin. Kysy vaikka tässä ketjussa tai iotechin puolella näkyy niin eiköhän ihmiset osaa auttaa sinua.
Ei Sampsalle tarvi erikseen soitella. Pick parts. Build your PC. Compare and share. - PCPartPicker tuolta alottelee, googlesta tarkastelee hintoja ja sitten io-techin juutuubi auki. Siellä on hyviä videoita ja ihan voi mennä omassa rauhallisessa tahdissa. 7-vuotias lapsikin osaa kasata, niin etköhän sinäkin ;)En osaa kasata, enkä ymmärrän hölkäsen pöläystäkään mitkä osat pitää olla ja on yhteensopivia. :D Ja kuinka paljon tuo edes maksaa kun liike kasaa?
Ilmeisesti LG on IPS- ja Samsung VA-paneelilla. Kannattaa tutustua noiden paneelien ominaisuuksiin vs. omat tarpeet ja sen perusteella ehkä saat mietittyä kumpi vastaa omia tarpeitasi. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa, mutta käyttötarkoitus määrää kumpi sopii paremmin.Liekö sitten mitään järkeä kauheasti pohdiskella tämän hintaluokan aparaattien kanssa, kun aitoa laatua tuskin saa kummallakaan, mutta olisiko jollakulla painavaa sanaa näiden näyttöjen väliseen vertailuun?
Toki areenalle saa heittää jonkun toisen ehdokkaan hintaluokassa 100-300, mikäli rahalla saa oikeasti parempaa vastinetta kuin kummastakaan näistä.
Erittäin aiheellinen tarkennus, joka unohtui alkuperäiseen viestiin laittaa. Käyttökohde on lähinnä satunnaiseen fps-pelailuun sekä normaalit toimisto-ohjelmat ja surffailu.Ilmeisesti LG on IPS- ja Samsung VA-paneelilla. Kannattaa tutustua noiden paneelien ominaisuuksiin vs. omat tarpeet ja sen perusteella ehkä saat mietittyä kumpi vastaa omia tarpeitasi. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa, mutta käyttötarkoitus määrää kumpi sopii paremmin.
Tarviiko uuden telkkarin, jonkun digiboksin vai riittääkö joku adapteri?
2 vuotta vanha. Yhteinen antenni pitäisi olla. Pitänee selvitellä. Ei tosiaan millään kanavahauilla löydä HD-puolta.Jos telkkari ei ole aataminaikainen (yli 10v vanha) ei tarvi mitään. Onko kyseessä omakotitalo vai taloyhtiö (oma antenni vai yhteinen)? Liian vanhan telkkarin tapauksessa joudut telkkarikaupoille, muuten antennisysteemeissä on jotain vikaa.
Silloin kun analogiset tv-lähetykset vaihtuivat digitaalisiksi lähetyksiksi, tehtiin antenni saneerauksia ja katolta usein poistettiin samassa yhteydessä vanha VHF-antenni jonka avulla näkyisi nykyiset HD-lähetykset.2 vuotta vanha. Yhteinen antenni pitäisi olla. Pitänee selvitellä. Ei tosiaan millään kanavahauilla löydä HD-puolta.
Sitten melkein arvaisin, että taloyhtiöltä puuttuu B-kanavanipulta kanavavahvistin ja kenelläkään talossa ei näy HD-kanavat.2 vuotta vanha. Yhteinen antenni pitäisi olla. Pitänee selvitellä. Ei tosiaan millään kanavahauilla löydä HD-puolta.
Sain tuosta eilen raavittua uudelleen asennuksen kasaan windowsille ja siellä se vika luultavasti oli, kun pelittää kaik ny. Paitsi AMD vittupää ohjelmat, ei suostu asentua. Ilmeisesti jotain serveri ongelmaa siellä päässä? Sen verran ehdein kuitenkin ajureita sähläämään, että toinen näyttö pimeni vallan. Huoh. On toi saatana aina työmaa kun lähtee kikkailee. Se ois kauhean kiva, kun kaikki toimis suorilta aina ygösellä.Onkos kellään win11 käyttäjällä tullut viime aikoina vastaan, että luultavasti jokainen microsoftin ohjelma lopettanut yhteistyökyvyn tai storesta ladatut ohjelmat? Itsellä ongelma, etten saa edes asetuksia auki. Vai kosahtiko tuosta nyt sitten c asema kuitenkin? Esim. Pelit, discordit ja selaimet toimii normaalisti. Kuvia ei pysty aukaisemaan miltää levyltä. (En kokeillut muuta ohjelmaa vielä). Palautusta en pystynyt tekemään, kun sanoo aseman olevan vioittunut tjs. Aseman korjaus ei mene myöskään läpi käynnistyksen yhteydessä.
Ei pysty jos ei ole mitään toimivaa sähköpostia tai puhelinnumeroa asetettuna. Jos et pääse hotmail-sähköpostiin niin ei auta kuin tehdä uusi tili.Kauan sitten tein YouTube-kanavan ikivanhalla Hotmail-sähköpostilla. Vielä joitain vuosia sitten tuohon pystyi kirjautumaan jonkun Outlook-sivuston kautta, mutta ei enää. Tuolle tubetilille kirjautuessa Google haluaa välttämättä lähettää jonkun vahvistussähköpostin, mutta tosiaan kyseisen tilin sähköpostiosoitteeseen ei ole pääsyä. Pystyykö siis YouTube-kanavan kirjautumistietoja jotenkin muuttamaan, niin että se itse tili säilyisi ennallaan?