Jos päätteet eroaa, on syy siinä.
.doc-muodossa ne molemmat tuossa työpöydällä näkyvät.
Jos päätteet eroaa, on syy siinä.
Ääh :) Ei oo helppoa jos ei ymmärrä. Voitko kertoa noi koko-hommat nopeasti. Ja miten helvetissä se voi pienentyä? Minulle sanottiin että se kasvaa.
Tuon saa korjattua kun menee suorita... ja laittaa sieltä sitten äänet takaisin päälle.
"Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to close. We are sorry..." ja blaablaa.
Tuota samaa itsellänikin Winamp ilmoittelee ja yleensä sen jälkeen kun tuo WIN32 herja lävähtää ilmoille.Ongelmia äänien kanssa. Kun käynnistän koneen, toimii äänet moitteetta. Kuitenkin melko pian käynnistyksen jälkeen lakkaa äänet toimimasta. Esim. winamp ilmoittaa "bad directsound driver" ja jos koitan säättää esim ääniä windowsin omasta säädöstä, ilmoittaa se "there are no active mixer devices available".
Ajurit olen vaihtanut moneen kertaan, ei mitään apua.
Win XP service pack 3 asennettuna, 3GB ram, AMD opteron tuplaydin prosessori. Kaikesta huolimatta kone käynnistyy ihmeen hitaasti. Olen tarkastanut Ccleanerilla ettei konella olee ylimääräistä rojua sekä tsekannut ettei käynnistettäessä ajeta automaattisesti mitään ei-pakollisia ohjelmia. Mikä neuvoksi?
Onko firman kone? Ettei ajeta group policyillä tai muuten käyttäjän asetusten yli? Jos näin on, niin alkaa menemään hankalaksi.Työkaverin koneella sellainen ongelma että aina kun koneen käynnistää uudestaan niin Exploder tunkee itsensä oletusselaimeksi, vaikka oletusselaimeksi on määritelty Firefox. Samalla myös quick launchiin ilmestyy takaisin Exploderin kuvake vaikka sen olisi juuri ennen uudelleenkäynnistystä poistanut. Käyttiksenä on XP Pro ja Exploderin versio on 7. Missähän voisi olla vika?
Onko firman kone? Ettei ajeta group policyillä tai muuten käyttäjän asetusten yli? Jos näin on, niin alkaa menemään hankalaksi.
Olenko päissäni poistanut jotkut ajurit tjsp. vai onko se yksin kertaisesti vaan hajonnut?
Emolevyn ajurit uudelleenasennukseen ja jos ei portti sittenkään sano mitään, saattaapi tuo olla pimiänä. Jollain muulla voi olla lisää ajatuksia emon ajureiden jälkeenkin, mutta oma nuppi on sen verran jumissa vielä ettei yhtäkkiä muuta tule mieleen.
Saako ne netistä?
Okei, dänks.
Miten muuten uudelleenasennetaan emolevyn ajurit?
Siis tän markettiläppärin mukana ei muistaakseni tullut mitään asennus-cd:itä edes. Vista asensi jotenkin mystisesti itse itsensä ensimmäisellä käynnistyskerralla, jos oikein muistan.
Saako ne netistä?
Mistä saa säädettyä niin, ettei ad-aware käynnisty automaattisesti kun koneen käynnistää? En löydy ko. ohjelman asetuksista mistään mitään ruksia esimerkiksi jolla voi tuon käynnistymisen estettyä. Mieluummin käynnistäisin ohjelman itse, sitten kun sitä tarvitset. Pääasiassa kun yritän välttää, että käynnistyksessä ei avautuisi turhaan ylimääräisiä sovelluksia.
Minulla oli pari vuotta sitten sama ongelma läppärissä (ukkosen seurauksena) että piuhan liittäessä valoa ei tullut. Kiikutin huoltoon, sanoivat että paskana on ja ei kannata korjata. Ilmoitin vakuutusyhtiöön ja sain uuden koneen...Onko verkkokortti mennyt ns. vituilleen?
Mistä saa säädettyä niin, ettei ad-aware käynnisty automaattisesti kun koneen käynnistää? En löydy ko. ohjelman asetuksista mistään mitään ruksia esimerkiksi jolla voi tuon käynnistymisen estettyä. Mieluummin käynnistäisin ohjelman itse, sitten kun sitä tarvitset. Pääasiassa kun yritän välttää, että käynnistyksessä ei avautuisi turhaan ylimääräisiä sovelluksia.