Saku #11 kirjoitti:
No käy ampumassa se sitten.
Käsittämätöntä nyyhkimistä. Eikö se ole vain positiivista, että saatiin yksi murhamasiina eliminoitua, tapahtuipa se sitten ihan kenen taholta tahansa?
Mä väännän tän nyt vielä kerran rautalangasta jos se hahmottuisi. Ihmisoikeudet koskevat
kaikkia ihmisiä tällä maapallolla. Ilman sitä, ei niitä yksinkertaisesti ole olemassa. Ja en, mä en olisi ensimmäisen tarttumassa aseeseen, jos maailman epäkohtia pitää korjata. Luotan siihen, että seuraavissa vaaleissa amerikkalaiset valitsevat oikeasti kansastaan välittävän maanisän. Kongressivaaleissa nähtiin jo valoa tunnelin päässä.
Saku #11 kirjoitti:
Ja koittakaa nyt jumalauta ymmärtää, ettei Husseinin hengissäpitäminen ollut vaihtoehto! Montakohan kaappausta oltaisiin nähty vapauttamista vaatien?
Marttyyrius versus satunaiset vapautusyritykset. Hmmm...?
Saku #11 kirjoitti:
Tosin täällä pyörii niin uskomatonta jengiä, etten ihmettelisi vaikka olisivatkin ihan muna pystyssä aina kun sympaattiset rättipäät räjäyttelevät jonkun saatanallisen länsimaan metroja.
Eli sä olet nyt sitä mieltä, että täällä hyväksytään automaattisesti islamistien terroriteot, jos ei hyväksytä sitä mitä esim. Yhdysvallat tekee terrorisminvastaisen sodan nimissä? Olitkos itse muna pystyssä kun kuulit vankilentojen mahdollisistä koukkauksista Suomen kautta? Tunsitko kenties jopa ylpeyttä? Voin sanoa omalta kohdaltani, että minua oksetti. Vähän tuntuu, että et näe siinä mitään outoa, että ihmisiä voidaan "ihmisoikeuksien" ja "vapauden" puolesta vangita ilman oikeudenkäyntiä määräämättömäksi ajaksi ja kiduttaa?
Saku #11 kirjoitti:
Täysin todellisuudesta vieraantunutta jengiä.
Ainoita, jotka täällä on todellisuudesta vieraantuneita ovat ihmiset, jotka uskovat, että vain raudalla ja väkivallalla voidaan saattaa kaikille ihmisille hyvä olla tässä maailmassa.
Mutta jos tämä maailma, missä nyt elän ei ole todellista, niin kernaasti saa herättää vaikka nipistämällä tai potkulla perseeseen.