Rantalako siellä oli tuomarina?Kai tämä oli sellane salomonin epätuomio että jotain perustetta katsottiin olevan myös Hellun väitteille vaikka ei missään nimessä lähestymiskiellon verran
”Miten pitkään ja järjestelmällisesti meitä on häiritty”.
Siis ymmärsinkö oikein, että haastettu talonmies on käynyt kerran tontilla, muutaman minuutin ajan? Yhdessä kiinteistön omistajan kanssa. Ja silloinkin suorittamassa työtehtävää.
Jos nyt unohdetaan, että henkilö oli tekemässä työtään ja ostetaan tuo täysin päätön narratiivi häirinnästä, niin miten tuosta saadaan järjestelmällistä ja pitkäkestoista?
Hyvää lomaa, olet kyllä sen ansainnut tällä uutisoinnilta asian tiimoilta!Ai niin! Tähän kohtaan on mun hyvä ottaa hieman etäisyyttä tähän sairastakin sairaampaan keissiin. Aion pitää pienen loman enkä varmaankaan osallistu kovin aktiivisesti keskusteluun, koska lomalla lomaillaan kaikesta. Erityisesti Helena Koivusta, Kyllä mä varmaan selailen ketjua läpi ja ehkä jotain pientä kommentoinkin, mutta kovin paljon uutta sanottavaa mulla ei ole.
Helena jatkaa taisteluaan ja mouhoaa somessa, eli mikään ei muutu. Mikko on reissussa vielä tovin, joten näihin kuviin ja tunnelmiin sopii myös mun breikki. Kerään vähän voimia ja lataan akkuja, koska tässä on vielä mehevin oikeuskeissi tulossa muutaman viikon päästä ja kyllä se Helenakin saa käskyn poistua tiluksilta, mutta tuskin ihan vielä.
Aion pitää pienen loman enkä varmaankaan osallistu kovin aktiivisesti keskusteluun, koska lomalla lomaillaan kaikesta.
Kerään vähän voimia ja lataan akkuja, koska tässä on vielä mehevin oikeuskeissi tulossa muutaman viikon päästä ja kyllä se Helenakin saa käskyn poistua tiluksilta, mutta tuskin ihan vielä.
Kuvaat varmaan todistusaineistoa, jos Jarski tulee aukomaan sinulle päätään asiasta.Minäpä lähden kauppareissulle tuolla Mersulla, mikä on parkkeerattu naapurin pihaan. Kun ei ole käräjäoikeuden päätöstä, että se on naapurin Jarskin auto eikä minun.
Naapurilla on tollainen Bemarin iX. Taidan kans ottaa sen ja lähteä sillä tojolootan sijaan tänään reissuun.Minäpä lähden kauppareissulle tuolla Mersulla, mikä on parkkeerattu naapurin pihaan. Kun ei ole käräjäoikeuden päätöstä, että se on naapurin Jarskin auto eikä minun.
Ei ole käräjäoikeuden päätöstä etten näin voisi tehdä just tuolla autolla. Maanmittauslaitos…mikä sun nimi olikaan?
Samaa mieltä. Jotenkin ihmetyttää tuo vääristymä, miten ihmiset näkevätkin tämän keissin täysin kiusaajan näkökulmasta. Siis niin, että uhri olisikin Hellu.Tätä Helenan sekoilua tullut seurattua epäsäännöllisen säännöllisesti pidemmän aikaa ja kymmeniä hänen instagram-storyja katsoneena on todettava, etten ole koskaan nähnyt ketään toista noin vahvasti uhriutuvaa ihmistä.
Helena on kyllä taitava siinä, ettei näe omassa toiminnassaan koskaan mitään väärää vaan aina on milloin Mikko, Minnesotan oikeus, Suomen oikeuslaitos, Maanmittauslaitos, talonmies jne yms ”maksettuina” ja vaikutusvaltaisen ihmisen (Mikon) talutushihnassa tekemässä oikeuden vastaisia ja häntä kiusaavia mielivaltaisia päätöksiä.
Itselleni on kyllä tämä Mikon väitetty vaikutusvalta tullut täytenä yllätyksenä. Olen aina pitänyt häntä vain perus suomalaisena entisenä Nhl-kiekkoilijana.
Hieman muuten huvitti ja tuli narsistia viboja selatessa Helenan instagramia. Siellähän on postausten kommentointi rajoitettu jokaiseen kuvaan ja näkyvillä vain ihmisten tsemppaavat, ihailevat, kehuvat ja voimaannuttavat kommentit nähtävillä. Hieman on taidettu poistella kaikkia negatiivisempia kommentteja.
Kummastelen vielä sitäkin, kuinka monet tuolla Instagramissa ovat sokeasti Helenan kelkassa pitäen Mikkoa sairaana henkisesti pahoinpitelevänä miehenä. Kaikenlaista sitä kyllä onkin.
Mä jotenkin haluan kuvitella, että Helenan tukijat eivät vain kykene uskomaan, että joku voisi valehdella käytännössä ihan kaikesta, mitä koskaan missään puhuu. Eli tämän vuoksi ajattelevat Helenan puhuvan totta, koska pitävät toista vaihtoehtoa mahdottomana.Samaa mieltä. Jotenkin ihmetyttää tuo vääristymä, miten ihmiset näkevätkin tämän keissin täysin kiusaajan näkökulmasta. Siis niin, että uhri olisikin Hellu.
Se todistaa vain, että meitä ihmisiä on moneen junaan ja näkemyksiäkin.... Mutta sitä en ymmärrä, miten todistetut faktatkin menevät täysin ohi. Toisaalta maailman historia tuntee suuria kulttijohtajiakin, jotka ovat saaneet ihmiset uskomaan vaikka mihin.
Hellussa jokin vetoaa tietynlaisiin ihmisiin. Ehkä taustalla on suuria pettymyksiä elämässä ja parisuhteissa, kiintymyssuhteiden vaikeutta omassa lapsuudessa, kateutta nhl:n tähden rahoista.... Totuus on joka tapauksessa, että vahvasti manipulointiin ja muunneltuun totuuteen taipuvaiset ihmiset vain ovat niin järkyttävän taitavia löytämään omat uhrinsa ja pelinappulansa. Ja siksi tuo ajattelun vääristymä juuri saa elää ja kukoistaa.
Hienoa, että käytät sanaa viaton siinä, kun joku muu voisi käyttää sanaa tyhmä. Todellisuudessa joissakin asioissa aikuisen täysivaltaisen henkilön kohdalla niitä sanoja erottaa vain veteen piirretty viiva.Viattomat ihmiset eivät siis kykene ajattelemaan, että on mahdollista elää elämäänsä valehtelemalla 100% ajasta.
Tuo sana "viaton" viittaa juuri siihen, että yritän nähdä asiaa noin. Helppoa se ei ole.Hienoa, että käytät sanaa viaton siinä, kun joku muu voisi käyttää sanaa tyhmä. Todellisuudessa joissakin asioissa aikuisen täysivaltaisen henkilön kohdalla niitä sanoja erottaa vain veteen piirretty viiva.
Mä jotenkin haluan kuvitella, että Helenan tukijat eivät vain kykene uskomaan, että joku voisi valehdella käytännössä ihan kaikesta, mitä koskaan missään puhuu. Eli tämän vuoksi ajattelevat Helenan puhuvan totta, koska pitävät toista vaihtoehtoa mahdottomana.
Viattomat ihmiset eivät siis kykene ajattelemaan, että on mahdollista elää elämäänsä valehtelemalla 100% ajasta.
Olen aika varma että suuri osa noista näkee Mikon tarinan konnana koska heillä elää päässä seuraava virheellinen päätelmä: "Mikko kävi panemassa Cindy Sunia ollessaan naimisissa Hellun kanssa".