Lätkävaimot

• 229 810
  • 1 086

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Lännen Kiekko, Panelian Raikas
Toisaalta ymmärtäähän tuon että ahdistaa, jos itsekkin asustelisi irtolaisena jonkun muun omistamassa rakennuksessa, niin hitot minä ainakaan saisi nukuttua lainkaan.

”Miten pitkään ja järjestelmällisesti meitä on häiritty”.

Siis ymmärsinkö oikein, että haastettu talonmies on käynyt kerran tontilla, muutaman minuutin ajan? Yhdessä kiinteistön omistajan kanssa. Ja silloinkin suorittamassa työtehtävää.

Jos nyt unohdetaan, että henkilö oli tekemässä työtään ja ostetaan tuo täysin päätön narratiivi häirinnästä, niin miten tuosta saadaan järjestelmällistä ja pitkäkestoista?

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Miten pitkään ja järjestelmällisesti meitä on häiritty”.

Siis ymmärsinkö oikein, että haastettu talonmies on käynyt kerran tontilla, muutaman minuutin ajan? Yhdessä kiinteistön omistajan kanssa. Ja silloinkin suorittamassa työtehtävää.

Jos nyt unohdetaan, että henkilö oli tekemässä työtään ja ostetaan tuo täysin päätön narratiivi häirinnästä, niin miten tuosta saadaan järjestelmällistä ja pitkäkestoista?

Ymmärsit väärin. Kyllä talkkari on käynyt siellä useammankin kerran, mutta ainakin Helenan omien videoiden mukaan, hän on pitänyt tiukan hajuraon Helenaan. Helena on juossut itse hänen perässään, kuuluu videoilla ihan Helenan hengästyminenkin. Kaikkein korneinta on se, että kaikki duunit ovat olleet sillä päätalon tontilla, ei edes sillä, missä Helena itse luvatta majailee. Ja kyllä se nyt vain on niin, että duunit pitää hoitaa eikä meidänkään naapuritaloyhtiöstä kukaan ilmoittele erikseen, että Reiska ajelee nurmikot huomenna tai käyttää lehtipuhallinta. Mitään kiusaamista ei aivan pomminvarmasti ole oikeasti ollut.

Kyllähän oikeuden päätös mm. oikeudenkäyntikulujen osamisesta ja siitä, että The Talkkarikin olisi voinut toimia fiksummin, on osoitus siitä, että Helenan uhritarina upposi ja kaikki huutelut lahjonnasta ja Koivu Lawsta on kyllä kuultu. Tuomari ei halunnut tehdä napakkaa päätöstä ja viheltää peliä omalta osaltaan poikki. Ja sen seurauksena Helena tulee jatkamaan tätä kiusaamista uudestaankin. Oman asianajajan maksaminen on pieni hinta harrastuksesta, jonka ainoa tarkoitus on itse kiusata. Ilman tätä julkisuutta, Helena olisi hyvin todennäköisesti määrätty maksamaan myös The Talkkarin oikeudenkäyntikulut. Vaikuttaa siltä, että tuomarilla ei ole edes vähää alusta ymmärrystä siitä, miten pershäröt toimivat.

Helenan väite siitä, että hän on asunut vuodesta 2018 Kakskerrassa on suorastaan mahtava! Eihän tästä ole kovinkaan pitkä aika, ihan vain muutama vuosi, kun halusi oikeudenkäynnit Minnesotaan, koska hän ei ole vuosiin asunut Suomessa. Mikon näkemys oli se, että asuvat Suomessa, mutta työn takia ovat Minnesotassa, kun kausi on kesken. Ja Helena voitti, koska on Viron kansalainen ja olivat asuneet vuosia enemmistön ajasta Minnesotassa. Ja nyt sitten hän on asunut Suomessa vuodesta 2018. Mutta tämä on elävä esimerkki siitä, miten Helena puhuu paskaa. Aina.

En myöskään pitänyt siitä, että Helena käytti taas lapsia kilpenään ja tytärkin on traumatisoitunut, koska Mikko ja The Talkkari olivat muka nähneet hänen tulevan suihkusta. Yök, miten alhaista. Ja tämän tarkoitus oli vihjata jotain ihan muuta kuin mitä todellisuudessa sanoi. En ymmärrä, miten tällaiset jutut voivat mennä kenellekään läpi? Ja vielä henkilölle, jonka työnkuvaan kuuluu kaikenlaisen paskapuheen minimointi. Mutta eihän tämäkään varsinaisesti yllätä. Silkkihanskikkaat, koska on kuitenkin The Äiti ja elämä on viime aikoina vähän potkinut päähän. Hän on vain sivullinen uhri. Ja paskat.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin! Tähän kohtaan on mun hyvä ottaa hieman etäisyyttä tähän sairastakin sairaampaan keissiin. Aion pitää pienen loman enkä varmaankaan osallistu kovin aktiivisesti keskusteluun, koska lomalla lomaillaan kaikesta. Erityisesti Helena Koivusta, Kyllä mä varmaan selailen ketjua läpi ja ehkä jotain pientä kommentoinkin, mutta kovin paljon uutta sanottavaa mulla ei ole.

Helena jatkaa taisteluaan ja mouhoaa somessa, eli mikään ei muutu. Mikko on reissussa vielä tovin, joten näihin kuviin ja tunnelmiin sopii myös mun breikki. Kerään vähän voimia ja lataan akkuja, koska tässä on vielä mehevin oikeuskeissi tulossa muutaman viikon päästä ja kyllä se Helenakin saa käskyn poistua tiluksilta, mutta tuskin ihan vielä.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ai niin! Tähän kohtaan on mun hyvä ottaa hieman etäisyyttä tähän sairastakin sairaampaan keissiin. Aion pitää pienen loman enkä varmaankaan osallistu kovin aktiivisesti keskusteluun, koska lomalla lomaillaan kaikesta. Erityisesti Helena Koivusta, Kyllä mä varmaan selailen ketjua läpi ja ehkä jotain pientä kommentoinkin, mutta kovin paljon uutta sanottavaa mulla ei ole.

Helena jatkaa taisteluaan ja mouhoaa somessa, eli mikään ei muutu. Mikko on reissussa vielä tovin, joten näihin kuviin ja tunnelmiin sopii myös mun breikki. Kerään vähän voimia ja lataan akkuja, koska tässä on vielä mehevin oikeuskeissi tulossa muutaman viikon päästä ja kyllä se Helenakin saa käskyn poistua tiluksilta, mutta tuskin ihan vielä.
Hyvää lomaa, olet kyllä sen ansainnut tällä uutisoinnilta asian tiimoilta!

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Aion pitää pienen loman enkä varmaankaan osallistu kovin aktiivisesti keskusteluun, koska lomalla lomaillaan kaikesta.

Hei älä soimaa itseäsi. Kyllä me ymmärretään jos lomankin aikana vilkaiset Hellun juttuja ja vinkkaat niistä meille. Kyllä sulla siitäkin huolimatta on oma elämä. Laita välillä vaikka jousimusiikkia soimaan. Itellä soi nyt sound track "The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford".

Hölinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
”Hävinneen osapuolen ei normaalisti tarvitse maksaa asiassa voittaneen osapuolen oikeudenkäynnistä aiheutuvia kustannuksia. Joissakin tilanteissa tuomioistuin voi kuitenkin määrätä asiaan osallisen maksamaan joko kokonaan tai osittain vastapuolelle aiheutuneet oikeudenkäyntikulut. Tähän tulee olla aina painava syy.” Minilex

Ilmeisesti ei ole ollut näyttöä riittävästi kiusaamisen näyttämiseen. 16 tutkintapyyntöä ja luultavasti kymmenet videot talonmiehestä ei riitä.

Toki jos oikeus ei tunne tapausta samoin kuin suurimman osan instagramin stoorisekoilut katsonut, niin voi tulla sellainen päätelmä, että talkkari olisi voinut kommunikoida Hellulle, kun ei tiedä mihin liveshowkierteeseen siitä joutuu.

Olisin itsekin hieman uudempana seuraajana saattanut olla sitä mieltä että Hellu hiljenee, kun vain Mikko tai talkkari kertoo kuukauden työaikataulun. Enää en elä moisessa haavemaassa. :D

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerään vähän voimia ja lataan akkuja, koska tässä on vielä mehevin oikeuskeissi tulossa muutaman viikon päästä ja kyllä se Helenakin saa käskyn poistua tiluksilta, mutta tuskin ihan vielä.

Uskon myös, että Mikko lyö kohtapuolin pelin poikki, koska viimeistään nyt tajuaa, että tämä sekoilu ja kiusaaminen vain jatkuu, jos Helena saa Kakskertaan jäädä loisimaan. Lapsethan ovat ydinkysymys tilanteen ratkeamisessa.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Minäpä lähden kauppareissulle tuolla Mersulla, mikä on parkkeerattu naapurin pihaan. Kun ei ole käräjäoikeuden päätöstä, että se on naapurin Jarskin auto eikä minun.
Naapurilla on tollainen Bemarin iX. Taidan kans ottaa sen ja lähteä sillä tojolootan sijaan tänään reissuun.

Ei ole käräjäoikeuden päätöstä etten näin voisi tehdä just tuolla autolla. Maanmittauslaitos…mikä sun nimi olikaan?

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Tätä Helenan sekoilua tullut seurattua epäsäännöllisen säännöllisesti pidemmän aikaa ja kymmeniä hänen instagram-storyja katsoneena on todettava, etten ole koskaan nähnyt ketään toista noin vahvasti uhriutuvaa ihmistä.

Helena on kyllä taitava siinä, ettei näe omassa toiminnassaan koskaan mitään väärää vaan aina on milloin Mikko, Minnesotan oikeus, Suomen oikeuslaitos, Maanmittauslaitos, talonmies jne yms ”maksettuina” ja vaikutusvaltaisen ihmisen (Mikon) talutushihnassa tekemässä oikeuden vastaisia ja häntä kiusaavia mielivaltaisia päätöksiä.

Itselleni on kyllä tämä Mikon väitetty vaikutusvalta tullut täytenä yllätyksenä. Olen aina pitänyt häntä vain perus suomalaisena entisenä Nhl-kiekkoilijana.

Hieman muuten huvitti ja tuli narsistia viboja selatessa Helenan instagramia. Siellähän on postausten kommentointi rajoitettu jokaiseen kuvaan ja näkyvillä vain ihmisten tsemppaavat, ihailevat, kehuvat ja voimaannuttavat kommentit nähtävillä. Hieman on taidettu poistella kaikkia negatiivisempia kommentteja.

Kummastelen vielä sitäkin, kuinka monet tuolla Instagramissa ovat sokeasti Helenan kelkassa pitäen Mikkoa sairaana henkisesti pahoinpitelevänä miehenä. Kaikenlaista sitä kyllä onkin.

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tätä Helenan sekoilua tullut seurattua epäsäännöllisen säännöllisesti pidemmän aikaa ja kymmeniä hänen instagram-storyja katsoneena on todettava, etten ole koskaan nähnyt ketään toista noin vahvasti uhriutuvaa ihmistä.

Helena on kyllä taitava siinä, ettei näe omassa toiminnassaan koskaan mitään väärää vaan aina on milloin Mikko, Minnesotan oikeus, Suomen oikeuslaitos, Maanmittauslaitos, talonmies jne yms ”maksettuina” ja vaikutusvaltaisen ihmisen (Mikon) talutushihnassa tekemässä oikeuden vastaisia ja häntä kiusaavia mielivaltaisia päätöksiä.

Itselleni on kyllä tämä Mikon väitetty vaikutusvalta tullut täytenä yllätyksenä. Olen aina pitänyt häntä vain perus suomalaisena entisenä Nhl-kiekkoilijana.

Hieman muuten huvitti ja tuli narsistia viboja selatessa Helenan instagramia. Siellähän on postausten kommentointi rajoitettu jokaiseen kuvaan ja näkyvillä vain ihmisten tsemppaavat, ihailevat, kehuvat ja voimaannuttavat kommentit nähtävillä. Hieman on taidettu poistella kaikkia negatiivisempia kommentteja.

Kummastelen vielä sitäkin, kuinka monet tuolla Instagramissa ovat sokeasti Helenan kelkassa pitäen Mikkoa sairaana henkisesti pahoinpitelevänä miehenä. Kaikenlaista sitä kyllä onkin.
Samaa mieltä. Jotenkin ihmetyttää tuo vääristymä, miten ihmiset näkevätkin tämän keissin täysin kiusaajan näkökulmasta. Siis niin, että uhri olisikin Hellu.

Se todistaa vain, että meitä ihmisiä on moneen junaan ja näkemyksiäkin.... Mutta sitä en ymmärrä, miten todistetut faktatkin menevät täysin ohi. Toisaalta maailman historia tuntee suuria kulttijohtajiakin, jotka ovat saaneet ihmiset uskomaan vaikka mihin.

Hellussa jokin vetoaa tietynlaisiin ihmisiin. Ehkä taustalla on suuria pettymyksiä elämässä ja parisuhteissa, kiintymyssuhteiden vaikeutta omassa lapsuudessa, kateutta nhl:n tähden rahoista.... Totuus on joka tapauksessa, että vahvasti manipulointiin ja muunneltuun totuuteen taipuvaiset ihmiset vain ovat niin järkyttävän taitavia löytämään omat uhrinsa ja pelinappulansa. Ja siksi tuo ajattelun vääristymä juuri saa elää ja kukoistaa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Jotenkin ihmetyttää tuo vääristymä, miten ihmiset näkevätkin tämän keissin täysin kiusaajan näkökulmasta. Siis niin, että uhri olisikin Hellu.

Se todistaa vain, että meitä ihmisiä on moneen junaan ja näkemyksiäkin.... Mutta sitä en ymmärrä, miten todistetut faktatkin menevät täysin ohi. Toisaalta maailman historia tuntee suuria kulttijohtajiakin, jotka ovat saaneet ihmiset uskomaan vaikka mihin.

Hellussa jokin vetoaa tietynlaisiin ihmisiin. Ehkä taustalla on suuria pettymyksiä elämässä ja parisuhteissa, kiintymyssuhteiden vaikeutta omassa lapsuudessa, kateutta nhl:n tähden rahoista.... Totuus on joka tapauksessa, että vahvasti manipulointiin ja muunneltuun totuuteen taipuvaiset ihmiset vain ovat niin järkyttävän taitavia löytämään omat uhrinsa ja pelinappulansa. Ja siksi tuo ajattelun vääristymä juuri saa elää ja kukoistaa.
Mä jotenkin haluan kuvitella, että Helenan tukijat eivät vain kykene uskomaan, että joku voisi valehdella käytännössä ihan kaikesta, mitä koskaan missään puhuu. Eli tämän vuoksi ajattelevat Helenan puhuvan totta, koska pitävät toista vaihtoehtoa mahdottomana.

Viattomat ihmiset eivät siis kykene ajattelemaan, että on mahdollista elää elämäänsä valehtelemalla 100% ajasta.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viattomat ihmiset eivät siis kykene ajattelemaan, että on mahdollista elää elämäänsä valehtelemalla 100% ajasta.
Hienoa, että käytät sanaa viaton siinä, kun joku muu voisi käyttää sanaa tyhmä. Todellisuudessa joissakin asioissa aikuisen täysivaltaisen henkilön kohdalla niitä sanoja erottaa vain veteen piirretty viiva.

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Eihän se mikään ihme ole, että Helenaa syyttömänä uhrina pitäviä ihmisiä löytyy. Meillä töissä ihan täysijärkisen kirjoissa olevat keski-ikäiset naiset fanitti Sanna Marinia kuin teinit rokkitähteä.
Mutta kun tarjottu 5milliä ei kelvannut. Vajaa milli ja asumisoikeus kolmioon paraatipaikalta pelkän vastikkeen hinnalla ei kelvannut. Niin mikä kelpaisi? Sekö oli liian kova pala, että ukolla on uusi vaimo kun ero pääsi tulemaan? Vai mikä? Amerikan jetsetti vaihtuu Turkuun, ikävää juu, mutta onhan siitä vielä matkaa Lasnamäelle isiensä maille. Kun tavallisen ihmisen elämää elämällä tarjotuilla rahoilla elelisi loppuikänsä, ilman että ihan joka päivä aamukuudelta täytyy kirkkaan keltaista huomiotakkia päälle sovitella.
Ihan pomminvarmasti on Mikko kysynyt, että mitä haluat että tää homma saadaan loppuun ja molemmat jatkaa omaa elämäänsä. Onko kynnyskysymys se, että ero ylipäätään tuli ja mikään ei enää kelpaa vaikka saisi itse sanella ehdot?

Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mä jotenkin haluan kuvitella, että Helenan tukijat eivät vain kykene uskomaan, että joku voisi valehdella käytännössä ihan kaikesta, mitä koskaan missään puhuu. Eli tämän vuoksi ajattelevat Helenan puhuvan totta, koska pitävät toista vaihtoehtoa mahdottomana.

Onhan meillä toinenkin "julkisuudenhenkilö" johon pätevät täysin samat asiat, eli Aleksi Valavuori.

E: Ja osa noista ihmisistä jotka tukevat Hellua on täysin sekaisin tapahtumien syy/seuraus-suhteesta koska eivät viitsi paneutua tapahtumien aikajanaan. Olen aika varma että suuri osa noista näkee Mikon tarinan konnana koska heillä elää päässä seuraava virheellinen päätelmä: "Mikko kävi panemassa Cindy Sunia ollessaan naimisissa Hellun kanssa".

Viimeksi muokattu:

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tuttu myy asuntoja. Niin hän sanoi, että hyvin yleistä on, että erotilanteessa 200 tonnin talo lähtee 160 tonnilla, että saadaan se mahdollisimman pian myytyä ja asiat selväksi. (Sinne pääkaupunkiseudulle tiedoksi, että tuolla rahalla täältä etelä-karjalasta todellakin saa talon, hyvän)
Vois kuvitella, että mitä kitkerämmältä se ero tuntuu, niin sen nopeammin haluaisi asiat selväksi Ja uutta elämää. Mutta ihminen on niin outo otus, että kaikkea se tekee, nainen vielä oudompi.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itsellä oli helppo ero joskus. Joo, yhdessä hankittu asunto oli ja rahoja siinä, mutta tuohon oli helppo keksiä ratkaisu. Pääsin muuttamaan hieman varakkaampana. Mikko yrittää tässä hieman samaa kuin ex-mieheni. Olinpa helppo akka, kun otin rahat vastaan. Olisi pitänyt jäädä edes pihavajaan loisimaan.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse yritin tuossa miettiä, että miten saisi vajaa pari milliä tuhlattua ilman että edes ostaisi asuntoa - en moisessa kyllä onnistuisi. Toki saahan sen varmaan kulumaan jos haastaa oikeuteen kaikki jotka tekevät "vääryyttä" minulle, eli eivät toimi aina kuten haluan. Naapurin lapset juuri hyppii yläkerrassa, olisko siinä eka paikka? Miten kehtaavat häiritä minua ilmoittamatta! Postimieskin mut herätti vaikka minä en edes tilaa Satakunnan Kansaa, naapuriin sen vien. Haastanko naapurin vai postimiehen?

Mikko myös taisi alun perin jopa tarjota asuntoa Helenalle toisaalta, mutta eihän se käynyt kun asunto olisi ollut MIkon nimissä. Nykyinenkin tosin on kaikkialla muualla Mikon nimissä, paitsi Helena Koivun ajatuksissa.

Puolet instapostauksista tuntuu liittyvän suihkuun, vedenkäyttöön, lämpimään veteen mm. Sanoi esim että ei edes voi pestä "kotonaan" pyykkiä, kun Mikko on katkaissut lämpimän veden. Eikö pesukone lämmitä pesuvettä? Niin olen itse ainakin ymmärtänyt.

Kaveri sai siskoltaan joululahjaksi Team Helena Koivu-kahvimukin. Vuoden paras läppä!

Btw, kun noihin asuntoihin saa vissiin vaan mennä jos haluaa, niin pidettäiskö Jatkiksen luokkakokous Kakskerrassa? Aiheutetaan varashälytys ni saatais ehkä itse Kapteenikin paikalle! Varotaan vaan ettei kukaan tule samaan aikaan saunasta niin kaikki säästyy traumoilta.

Olen aika varma että suuri osa noista näkee Mikon tarinan konnana koska heillä elää päässä seuraava virheellinen päätelmä: "Mikko kävi panemassa Cindy Sunia ollessaan naimisissa Hellun kanssa".

”NHL-miljonääri petti vaimoaan ja heitti sen lopulta kadulle lasten kanssa”. Tuollainen tarina saisi monen sympatiat sinne vaimon suuntaan. Ainoa vain, ettei tuosta ole mikään totta ensimmäisen sanan lisäksi. Mutta aina löytyy niitä, jotka haluavat uskoa äiti-ihmistä, joka niin kauniisti lapsistaan puhuu ja raamattua siteeraa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy