Ja pakko sanoa tosta suihkujutusta vielä. Luuletteko te, että jos tällainen suihkuinsidentti olisi ollut, että emme olisi kuulleet siitä jo aiemmin? Helena on aiemmin kyllä kysynyt, että mitä jos hän olisi juuri tullut suihkusta tai mitä, jos hän olisi vaikka alasti ja tontilla on väkeä. Mutta sanallakaan ei ole aiemmin puhunut mistään suihkujutuista.
Oli itse omien sanojensa mukaan tullut juuri suihkusta, kun lapset pyrkivät ennen joulua päätaloon. Mutta sekin oli Helenan lavastama esitys koko homma. On ihan päivänselvää, että Helena on valheellisin lupauksin yllyttänyt lapsia pyrkimään päätaloon. Ja silloin oli se yksi tyttären kaverikin paikalla.
Mun täytyy kaivaa mun arkistojani sen verran ja katsoa, milloin Helena on noita talkkarivideoita julkaissut, mutta syyskuussa niitä ei mielestäni ole tuutattu ulos. Ne videot, missä Helena itse juoksi talkkarin ja jonkun toisen hemmon perässä hikihatussa hengästyneenä on julkaistu 15.11.2024. Valvontakameravideot on julkaistu heti 18.11.24 ja silloin Helena oli aivan raivona auton ratissa. SILLOIN NÄKYI MYÖS KYYNELEITÄ. Ja ne olivat vitutuksen ja raivon kyyneleitä. Ollut viikonlopun stadissa ja havainnut, että talossa käytiin sisällä. Peräti kuusi minuuttia.
Ei noihin Helenan videoihinkaan voi luottaa, että olisivat uunituoreita. Ja mä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että ne joulun alla julkaistut videot lapsista ja uhkailut ikkunan rikkomisista ei ole kuvattu silloin, vaan paljon aiemmin. Pysyn kannassani. Tämä on Helenalle käsikirjoitettua teatteria.