Lätkävaimot

• 233 412
  • 1 092

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
En ole yhtään videota katsonut, enkä ajatellut katsoa, mutta pakko nostaa hattua ko. huoltomiehelle (ja Mikolle), jos eivät missään videossa ole provosoituneet tuolle akalle. Mulla menis hermo alle vartissa ja sitten olis somemateriaalia tarjolla, kun huutaisin hullua akkaa ja saisin varmaan lähestymiskieltoa...

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hellu valehteli, kun kertoi muuttaneensa Kakskertaan v.2018. Asui silloin ihan pysyvästi Edinassa. Muutti kirjansa luvatta vasta v.2024 keväällä, kun ESTAA varten piti saada pysyvä osoite Suomessa ja toki se on se "pienikin" kiusa mukava exälle....

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole yhtään videota katsonut, enkä ajatellut katsoa, mutta pakko nostaa hattua ko. huoltomiehelle (ja Mikolle), jos eivät missään videossa ole provosoituneet tuolle akalle. Mulla menis hermo alle vartissa ja sitten olis somemateriaalia tarjolla, kun huutaisin hullua akkaa ja saisin varmaan lähestymiskieltoa...
No mä olisin ihan vähintään vääntänyt ne vedet poikki, ainakin silloin kun lapset eivät ole siellä. Mikko ei onneksi ole moiseen lähtenyt.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Tässä on nyt aika olennaista, että miten oikeusistunnosta uutisoidaan. Tässähän olisi jollain iltapululla mahdollisuus vetää raflaavasti "Helena Koivu itki oikeudessa, talonmies vain nauroi" tai jotain muuta vastaavaa.

Nythän se otsikko asianmukaisesti seuraavalla iltalehdelläkin on jo, että "Helena Koivu kyynelehtii oikeudessa – Näin talonmies vastaa syytöksiin". Mutta tuossakin on jo aika pahasti annettu liikaa sympatiapisteitä Hellulle.

Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on niinku nii sairasta.

Ja ihan on itkenytkin vallan. Se on kumma, että Helenan ainoat kyyneleet on vuodatettu julkisessa oikeudenkäynnissä ja ajoportin edessä, kun pyysi Mikkoa edes lyömään naamaan. Helenalla tulee kyyneleet vain silloin, kun hän on AIVAN RRRRRRAIVONA eikä asiat mene niin kuin hän haluaa. Muuten on show päällä.

Puistattava nainen.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Onko asia tosiaan niin, että Mikko ei ole pyytänyt Helenaa koskaan muuttamaan muualle, kuten Helena meni välttämään? Mietin vain, että onko nykyinen asumisjärjestely Mikolle ok? Jos Mikko haluaisi Helenan muuttamaan pois, niin miksi asialle ei yritetä tehdä mitään? Itse ainakin Mikon housuissa tekisin kaikkeni, että Helena lähtisi vierasmökistä huitsin nevadaan.

Käsiteltiinkö tuossa oikeudenkäynnissä ollenkaan sitä asiaa, että millä oikeudella Helena majoittuu siellä? Mikkohan sen paikan omistaa, kuten kaikki tiedämme.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Onko asia tosiaan niin, että Mikko ei ole pyytänyt Helenaa koskaan muuttamaan muualle, kuten Helena meni välttämään? Mietin vain, että onko nykyinen asumisjärjestely Mikolle ok? Jos Mikko haluaisi Helenan muuttamaan pois, niin miksi asialle ei yritetä tehdä mitään? Itse ainakin Mikon housuissa tekisin kaikkeni, että Helena lähtisi vierasmökistä huitsin nevadaan.

Käsiteltiinkö tuossa oikeudenkäynnissä ollenkaan sitä asiaa, että millä oikeudella Helena majoittuu siellä? Mikkohan sen paikan omistaa, kuten kaikki tiedämme.
Tämä Hellun häätöprosessi tulee olemaan sitten kokonaan oma oikeudenkäyntinsä. Sikäli-mikäli tuo Minnesotan oikeuden päätös ei nyt näytä riittävät. Mikkohan ei tule tekemään sitä virhettä, että alkaisi itse henkilökohtaisesti vaatimaan Hellua pois tuolta nurkista.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei varmasti ole. Mikko on tarjonnut Helenalle Majakkarannan luksuskolmiota vastikkeiden maksujen hinnalla.

Mulla on tallessa video, missä Mikko sanoo poliiseille, että Helenalla ei ole lupaa asua vierastalossa. Ei siis todellakaan ole Mikolle ok.

Oikeudenkäynnissä käsiteltiin kaikki mahdolliset tilanteet, mutta minkäs teet, kun Helena väittää edelleen omistavansa puolet KAIKESTA ja se on niinku hänen koti.

Ihan oikeasti, kaikkeen, mitä Helena suustaan päästää, pitää suhtautua niin, että hän valehtelee. Tämä on nyt kääntynyt niin, että kun Hellu on puhunut niin paljon paskaa, todistustaakka on hänellä. Sen siitä saa ja voi, voi hänelle. Ihan oman kuoppansa kaivanut, joten maatkoon siellä nyt.

Kivat lapsille mennä kuuntelemaan Hellun sairaita satuja tämän jälkeen.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Tässä on nyt aika olennaista, että miten oikeusistunnosta uutisoidaan. Tässähän olisi jollain iltapululla mahdollisuus vetää raflaavasti "Helena Koivu itki oikeudessa, talonmies vain nauroi" tai jotain muuta vastaavaa.

Nythän se otsikko asianmukaisesti seuraavalla iltalehdelläkin on jo, että "Helena Koivu kyynelehtii oikeudessa – Näin talonmies vastaa syytöksiin". Mutta tuossakin on jo aika pahasti annettu liikaa sympatiapisteitä Hellulle.
Haha! Nyt otsikko vaihtui taas:

Talonmies: Helena Koivu kiusaa – Lähestymiskielto oikeuden käsittelyssä​

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä Hellun häätöprosessi tulee olemaan sitten kokonaan oma oikeudenkäyntinsä. Sikäli-mikäli tuo Minnesotan oikeuden päätös ei nyt näytä riittävät. Mikkohan ei tule tekemään sitä virhettä, että alkaisi itse henkilökohtaisesti vaatimaan Hellua pois tuolta nurkista.

Hän on luvattomasti siellä, joten häätöä ei käsittääkseni tarvita. Uskoisin, että Mikko antaa virallisen ilmoituksen poistua tontilta, mitä Helena ei tietenkään noudata ja sitten poliisit auttavat Helenan tarvittaessa ulos. Mutta Mikko on aivan varmasti itse maisemissa, joten tässä nyt voi mennä jonkun aikaa vielä. Joidenkin ihmisten kun pitää käydä ihan töissä.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä Koivujen keissiä kun on seurannut, niin eipä voi muuta sanoa, että on kyllä aivan karsea ämmä tämä Helena.

Toivottavasti joutuu maksamaan itsensä kipeäksi tästäkin oikeudenkäynnistä.

Oikein narsisti, taikka väjäämättä sellainen kuva hänestä tulee.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joidenkin ihmisten kun pitää käydä ihan töissä.
Mut kun kaikki ei ehdi!

Helena Koivua itkettää. Hän pyyhkii nenäliinalla silmäkulmiaan vastaajan kertoessa tapahtumista.

Suoraan narsistin pelikirjasta sivulta nro 1

Niinpä. Silti kyllä ihminen voi itkeä aidosti myös pelkästä vitutuksesta.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut kun kaikki ei ehdi!

Niinpä. Silti kyllä ihminen voi itkeä aidosti myös pelkästä vitutuksesta.

Mikonkaan ei tarvitsisi, mutta haluaa. Ja joo, vitutuksesta voi itkeä helpostikin. Enkä tavallaan Helenaa kritisoi siitä. Kritisoin siitä, että jos asiat ovat niin huonosti kuin hän on vuosia toitottanut, luulisi, että jonkinlaista herkitysmistä olisi aiemminkin jo nähty. Mutta ei. Hän on itse ylimielinen ja virnistelee milloin mistäkin syystä. Terve ihminen ei toimi noin, vaikka olisi millainen paine päällä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja pakko sanoa tosta suihkujutusta vielä. Luuletteko te, että jos tällainen suihkuinsidentti olisi ollut, että emme olisi kuulleet siitä jo aiemmin? Helena on aiemmin kyllä kysynyt, että mitä jos hän olisi juuri tullut suihkusta tai mitä, jos hän olisi vaikka alasti ja tontilla on väkeä. Mutta sanallakaan ei ole aiemmin puhunut mistään suihkujutuista.

Oli itse omien sanojensa mukaan tullut juuri suihkusta, kun lapset pyrkivät ennen joulua päätaloon. Mutta sekin oli Helenan lavastama esitys koko homma. On ihan päivänselvää, että Helena on valheellisin lupauksin yllyttänyt lapsia pyrkimään päätaloon. Ja silloin oli se yksi tyttären kaverikin paikalla.

Mun täytyy kaivaa mun arkistojani sen verran ja katsoa, milloin Helena on noita talkkarivideoita julkaissut, mutta syyskuussa niitä ei mielestäni ole tuutattu ulos. Ne videot, missä Helena itse juoksi talkkarin ja jonkun toisen hemmon perässä hikihatussa hengästyneenä on julkaistu 15.11.2024. Valvontakameravideot on julkaistu heti 18.11.24 ja silloin Helena oli aivan raivona auton ratissa. SILLOIN NÄKYI MYÖS KYYNELEITÄ. Ja ne olivat vitutuksen ja raivon kyyneleitä. Ollut viikonlopun stadissa ja havainnut, että talossa käytiin sisällä. Peräti kuusi minuuttia.

Ei noihin Helenan videoihinkaan voi luottaa, että olisivat uunituoreita. Ja mä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että ne joulun alla julkaistut videot lapsista ja uhkailut ikkunan rikkomisista ei ole kuvattu silloin, vaan paljon aiemmin. Pysyn kannassani. Tämä on Helenalle käsikirjoitettua teatteria.

JossuJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä oli taas kuultavissa palturia. Jotenkin vahvistuu, ettei kykene totuuteen, vaan aina muunneltuun sellaisen, tarpeen mukaan narratiivia muutellen. Ei muista mitä on edes vanhoista asioista kertonut muunnellen ja voi taas kertoa samasta asiasta omanlaisensa version. Pelottavaa minkälaiseen "totuuteen" tälläkin hetkellä sitkeästi uskoo. Eipä siinä ex-miehellä, lasulla, lakimiehellä tai kenelläkään muulla ole mahdollisuutta neuvotella mistään tai tehdä mitään sopimuksia. Huh huh. Päätös ilmeisesti tulee vielä tänään ja se on hyvä se.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja pakko sanoa tosta suihkujutusta vielä. Luuletteko te, että jos tällainen suihkuinsidentti olisi ollut, että emme olisi kuulleet siitä jo aiemmin? Helena on aiemmin kyllä kysynyt, että mitä jos hän olisi juuri tullut suihkusta tai mitä, jos hän olisi vaikka alasti ja tontilla on väkeä. Mutta sanallakaan ei ole aiemmin puhunut mistään suihkujutuista.

Oli itse omien sanojensa mukaan tullut juuri suihkusta, kun lapset pyrkivät ennen joulua päätaloon. Mutta sekin oli Helenan lavastama esitys koko homma. On ihan päivänselvää, että Helena on valheellisin lupauksin yllyttänyt lapsia pyrkimään päätaloon. Ja silloin oli se yksi tyttären kaverikin paikalla.

Mun täytyy kaivaa mun arkistojani sen verran ja katsoa, milloin Helena on noita talkkarivideoita julkaissut, mutta syyskuussa niitä ei mielestäni ole tuutattu ulos. Ne videot, missä Helena itse juoksi talkkarin ja jonkun toisen hemmon perässä hikihatussa hengästyneenä on julkaistu 15.11.2024. Valvontakameravideot on julkaistu heti 18.11.24 ja silloin Helena oli aivan raivona auton ratissa. SILLOIN NÄKYI MYÖS KYYNELEITÄ. Ja ne olivat vitutuksen ja raivon kyyneleitä. Ollut viikonlopun stadissa ja havainnut, että talossa käytiin sisällä. Peräti kuusi minuuttia.

Ei noihin Helenan videoihinkaan voi luottaa, että olisivat uunituoreita. Ja mä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että ne joulun alla julkaistut videot lapsista ja uhkailut ikkunan rikkomisista ei ole kuvattu silloin, vaan paljon aiemmin. Pysyn kannassani. Tämä on Helenalle käsikirjoitettua teatteria.
Voi sentään, kun olet luvattomasti jossakin ja olisit tullut vaikka suihkusta ja joku olisi nähnyt vaikka reittä tai enemmän. Ehkä sillä toisella ei olisi ollut kuitenkaan aikeita kuvata sinua niin mitä siitä.

Naurettavaa häveliäisyyttä aikuiselta naiselta, joka estoitta kuvaa lastensa elämää nettiin. Hyi hitto!

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sivukorvalla kuultua naisten kahvipöydästä tänään:

"Ne on vaan sille kateellisii ku se kauniimpi ku ne"

(En ota itse kantaa ulkonäkö- tai ulottuvuusseikkoihin.)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy