Lätkävaimot

• 149 855
  • 671

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tohon Helenalle niin tärkeään kotiasiaan vielä, että Helena oli kuulemma sanonut Nannan podissa, että olisi myynyt talon ja ostanut pienemmän, koska on kallis ylläpitää. Joten niin tärkeä koti ja paikka lapsille.

Enää pitäisi ymmärtää, miten Helena on ikinä voinut kuvitella saavansa talon itselleen, kun se oli paitsi avioehdolla, myös Minnesotan lain mukaan suojattu ja Mikon. Ehkä Helena ajatteli, että saisi neuvottelemalla talon itselleen? Sekin on kysymysmerkki, missä kohtaa Helena ajatteli asiasta neuvotella, kun ei ole missään vaiheessa pyytänyt taloa itselleen muuten kuin asumistarkoitukseen. Ja oikeus siihen myöntyikin. Älkää kysykö miksi. Mutta varmaan Helena kuvitteli, että kun avioehto todetaan epäpäteväksi, hän saa talon itselleen? Varmaan suunnitellut jotain talo + $5M käteistä + green card+ lapsilisät? Mutta eihän Mikko olisi tuollaiseen ikinä suostunut, kun se talo on ostettu ennen avioliittoa ja Minnesotan laki suojaa sitä. Tässä se laki poikkeaa Suomen laista.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Itsellä tulee mieleen näillä Helenan kotijutuilla, että nyt pohjustetaan tulevaa häätöä Kakskerrasta. Häneltä ja lapsilta vietiin koti jo kerran ja nyt Mikko ihan vaan ilkeyttään tekee sen jo toisen kerran. Voi herranjestas sitä uhriutumisen määrää, mitä siinä kohtaa saadaan todistaa. Helena todennäköisesti kirkuu pitkin medioita pari päivää, jonka jälkeen tulee seuraavat uutiset ja juorut.

Onneksi kansan mielipide alkaa olla Mikon puolella, jos olen oikein käsittänyt. Helena kun saadaan vihdoin pois Kakskerrasta ja Mikko pitää hermot kurissa, niin alkaa asiat olla jo aika hyvin mallillaan. Sen jälkeen jos Helena tekee epätoivottuja lähestymisiä, niin lähestymiskieltoa siitä seuraa. Joten jäljelle jää somehuutelu.

Nythän ei ole kahta isoimpaa lasta nähty enää instassa hetkeen. Se viimeisinkin oli sellainen, jossa tyttö ei halunnut häntä kuvattavan. Eli olisiko sielläkin muutosta tulossa, jossa lapset ovat sanoneet itse että eivät halua tulla kuvatuksi. Pieninhän on niin pieni, että ei osaa sitä vielä sanoa omana mielipiteenään.

Uskoisin niiden Mikon Helenalle tarjoamien sopimusten NDA:n sisältäneen kiellon lasten tietojen levittelyn somessa/mediassa. Tätähän Helena on tehnyt siis koko ajan ja ainakin itse olen tulkinnut sen kiristämiseksi tai kiusanteoksi Mikkoa kohtaan. Nyt tämä asia on hiljalleen ratkeamassa Mikon toivomusten mukaiseksi, jos tosiaan lapset ovat kieltäneet Helenaa kuvaamasta.

Täytyy ihailla miten Mikko asiaa on hoitanut. Jos Helena menee pohjalle saakka, niin hän tekee sen itse omilla valinnoillaan.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Helenalla oli taas asiaa. Hän on ilmeisesti viettänyt yön hotellissa ja kaatoi aamukahvit sänkyyn, koska oli katsonut jonkun hyvän ystävän, joka on myös eroamassa (kuten vielä Helenakin omassa päässään) instavideoita. Oli järkyttävää katseltavaa. Kuulemma. Ketään Helena ei kuitenkaan tägännyt eikä myöskään repostannut videoita, joten rohkenen epäillä, että tällaisia videoita on edes olemassa.

Sitten paasataan, miten väärin on, kun ihmiseltä viedään koti. Häneltä ja lapsilta vietiin koti. Jokaisella pitäisi olla oma koti. Tämä on tietysti ihan totta. Helena kertoo, että joistain asioista hän ei vain tule koskaan pääsemään yli. Ja sellainen asia on nyt sitten se, että häneltä on koti viety.

Helena kertoo, miten tykkäsi laittaa kotia: siivota ja laittaa ruokaa ja sytyttää kynttilöitä ja soittaa musiikkia. Joku ystävä oli oikein nukahtanut sohvallekin hänen luonaan, kun oli niin ihana tunnelma. Todellisuudessa siivooja siivosi, lastenhoitaja tai toisinaan jopa oma kokki laittoi ruokaa. Helenan hommaksi jäi pistää musiikki päälle ja sytyttää kynttilät. Ystäväkin oli ehkä vain sammunut sohvalle?

Se on kamalaa, kun viedään koti. Hänen kotinsa. Tämä on tehty vain, koska on haluttu satuttaa Helenaa. Vaikka se hänen kotinsa oli kyllä ollut Mikon koti ja omistuksessa myös ennen kuin Helena oli koskaan talossa edes käynyt. Saattoi siellä asustaa tai vähintään käydä joku Mikon aikaisempi ystävätärkin. Mutta sillä ei ole merkitystä, että Mikko joutui muuttamaan omasta kodistaan pois ja hankkimaan uuden kodin itselleen, vaikka hänellä oli ollut oma koti jo vuosia, koska Helenan tunteet ovat tärkeämpiä. Silläkään ei ole tässä merkitystä, että avioehdossa oli sovittu, että talo on mahdollisen eronkin jälkeen Mikon. Helenan koti. Ja tietysti lasten.

Lapset kuulemma edelleen kysyvät, pääsisivätkö he vielä edes joskus vanhaan kotiin asumaan. Jos näin oikeasti on, mitä epäilen, lapsilla on todella suuria vaikeuksia ymmärtää todellisuutta. Mutta en usko, että näin oikeasti on. Kyllähän nyt normaali ihminen ymmärtää, että muuttoja tulee. Aika harva lapsikaan ei koskaan muuta syntymäkodistaan toiseen kotiin. Ja näillä lapsilla nyt oli kuitenkin myös se Mikon koti Eden Prairiessa. Ja ovat muuttaneet Suomeen jo 1,5 v. sitten ja asuneet täälläkin jo kahdessa kaupunkikodissa. Joten Helenan päässä nämä jutut.

Helena kertoi myös rakkaan koiransa kohtalosta. Se asuu edelleen ystävän luona. Helenalla ei ole ollut mahdollisuutta tuoda koiraa Suomeen. Se onkin vaikea, jos ei osaa järjestää asioita tai jos koiralla ei ole esim. rokotuksia. Helenan tavarat ovat edelleen varastossa Minnesotassa, koska hän ei voi mennä pakkaamaan niitä. Tai voisi, mutta hänen pitäisi mennä ensin istumaan. Siis vankilaan. Eikä hänellä ole varaa maksaa mitään konttejakaan.

Helena kertoo myös, miten hän ei saanut edes omalla rahallaan ostamiaan huonekaluja mukaansa. Olisi saanut, mutta kun ei ilmoittanut Mikon asianajajille lukuisista pyynnöistä huolimatta, mihin tavarat toimitetaan. Tämäkin kirjeenvaihto löytyy jostain valitusoikeuden papereiden liitteistä. Helenaa oli ohjeistettu merkitsemään taloa tyhjennettäessä omat tavaransa ja ilmoittamaan, minne ne toimitetaan. Ei ilmoittanut. Se nyt on ihan selvää, että kun talo menee myyntiin, ettei sinne nyt vain jätetä ex-vaimon tavaroita ja ilmoiteta uusille ostajille, että nämä jää tänne ja ex-rouva hakee ne, kun jaksaa. Myöskään muutto ei varsinaisesti tullut yllätyksenä ja Helenallehan jäi kokonainen kuukausi aikaa siirtää rojunsa Edinan talosta muualle. Lapset olivat jo tuolloin muuttaneet pois. Mutta aikaa ei kuulemma ollut riittävästi. Joku toinen olisi jo eroprosessin aikana karsinut turhaa tavaraa ja organisoinut ylipäätään asiansa paremmin. Mutta tämäkin asia on taas muiden syytä.

Helena kertoo myös, miten Mikon muuttoporukat tai kiinteistönvälittäjä olivat hänen talossaan pitäneet päivän päätteeksi bileet. Tilanneet ruokaa ja oluttakin. Hänellä on videotodisteita, koska hänellä oli valvontakamera sisällä. Kunnes nekin revittiin irti. Helena kertoo, että hänellä on 300 000 kuvaa ja videota, joista näkyy kaikenlaista. Uskon! Ja toivoisinkin, että joku hakkeroisi Helenan puhelimen ja julkaisisi materiaalin, jotta näkisimme kaiken.

Niin, jos Helenan on pitänyt muuttaa pois talosta ja sinne on tilattu muuttoporukka tyhjentämään talo, on aika luonnollista, että he myös syövät päivän aikana. Noutoruokaa, koska kuka alkaa työajalla kokkailla jonkun vieraan ihmisen talossa? Oluttakin voi ehkä janojuomaksi ottaa. Päivän päätteeksi voi ehkä jopa hillua, varsinkin, jos heillä on ollut tiedossa, millainen savotta tämäkin keissi on ollut. Tämä asia ei kuulu Helenalle. Helenalla tuskin myöskään on oikeutta kuvata Mikon talossa, kun hänen asumisoikeutensa on loppunut. Ei, vaikka kamerat hänen olisivatkin. Vaikka tuskin olivat. Eiköhän ne ole Mikon asennuttamat tai ehkä jopa olleet ostovaiheessa talossa. Ihan sama, ei merkitystä. Helenan piti muuttaa talosta, koska niin nyt vain oli. Helenan mukaan hänet suorastaan heitettiin kadulle. No, niin voi käydä, ellei ihminen hanki itselleen omaa asuntoa. Eikä Helena hankkinut, ellei sellaiseksi lasketa lastenhoitajan siivouskomeroa, jonne Helena muutti. Itse pitää asiansa hoitaa.

Epäselväksi jäi, oliko kyseessä lopulta muutto vai kiinteistönvälittäjän arviokäynti. Helenahan esti välittäjän arviokäynnin kerran soittamalla hätäkeskukseen tunkeilijasta. Ja käynti oli sovittu lakimiesten välityksellä ja Helena oli ajankohdasta tietoinen. Tästä lähetettiin Mikolle $15k lasku. Jonka tuomari vähensi Helenan eromiljoonasta, koska oli Helenan aikaansaannos. Eikä unohdeta sitäkään, että Helenan piti päästää porukkaa hakemaan lasten tavaroita talosta, kun lapset olivat jo Suomessa. Oli määrätty, että hakijat saavat mennä talossa vain lastenhuoneisiin ja ottaa sieltä tietyt tavarat. Mitä teki Helena? Oli tyhjentänyt Troyn kanssa lastenhuoneet muualle taloon ja vetosi siihen, että vain lastenhuoneista saa tavarat hakea. SIIS ESTI TAVAROIDEN HAKEMISEN OMILLE LAPSILLEEN? No, tämäkin ratkesi sillä, että tuomari määräsi uuden hakupäivän, Helenan ja Troyn poistumaan talosta ja poliisin antamaan tarvittaessa virka-apua.

Avioeron aikana saadut rahat menivät Helenan mukaan ihan elämiseen ja lapsiin. Yhtäkkiä Helenalle vain sanottiin, että nämä prosessin aikana maksetut rahat sitten vähennetään avioehtomiljoonasta. Eikä tämä pidä paikkaansa. Oikeudenkäyntipöytäkirjojen mukaan tuomari oli koko prosessin aikana varottanut Helenaa, että jos avioehto todetaan päteväksi, nämä rahat vähennetään millistä. Lasten elatuksen osalta Helena puhuu taas paskaa. Helena oli laskenut, että lasten kuluihin meni rahaa $70k, Mikko oli laskenut $106k. Siis $36k enemmän kuin Helena oli laskenut. Mikon laskujen mukaan kuitenkin mentiin ja Hellu sai $36k ylimääräistä rahaa. Se on ihan selvä, että Helenakin on joutunut maksamaan lasten ruokia ja muuta omalla rahallaan, kun lapset ovat olleet hänen luonaan, koska se nyt vain on vanhempien tehtävä.

Samaa paskaa tuuttaa kuukaudesta toiseen. Ja aina paljastaa vähän jotain lisää. Kuten nyt vaikkapa sen, että hän on kuvannut Edinan talossa. Mäkin toistan näitä samoja asioita, mutta jos joku ei ole seurannut tätä ollenkaan, on tärkeää, että todennetut faktat tuodaan esiin. Helenan suusta ei totuutta tule.
These kind of negative comments can cause a person to drop off from orbit of sanity, but I will fight for my rights to stay in that orbit. I will never give up!

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Näkyykö sitä Helenaa siellä uimassa? Sanokaa moikka!
If you feel like drowning, people try to pull you under the water even more. As a woman and a mom you need to gather all the strength to reach back to the surface again! No tuota snorkkeli näkyi...

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä ollut työteliäs päivä Helenalla. On ehditty kaataa kaffet sänkyyn, räntätä, käydä salilla ja räntätä toki sieltäkin. Sitten olikin aika markkinoida siskon kampaajayrittäjyyttä. Nauroin ääneen, kun Hellu sanoi alussa, että hän on saanut paljon kehuja HIUKSISTAAN ja on kysytty, että kuka hänen hiuksensa laittaa. Siis asentaa sen muovisen tekotukan paikalleen. Ja siskohan se on! Ja sitten tägäykset siskon työpaikkaan. Huvittavinta tässä on se, että Helenan hiuksille on nimenomaan naurettu pitkin internetiä ja kehotettu häntä ystävällisesti luopumaan hiustenpidennyksistään, koska ne eivät ole hyvännäköiset ja vain korostavat Helenan omia ohuita hiuksia. Sisko tekee varmasti parhaansa, mutta ei hänkään nyt mikään taikuri ole. Ja nyt sitten nostaa sisarensa oikein erillisellä julkaisulla asian suhteen esille. Vaikka kaikki Hellun seuraajat ovat tämän kyllä jo aiemmin tienneetkin. Mutta tämä on taas osoitus Helenan typeryydestä ja tilannetajuttomuudesta. Mä en missään olosuhteissa tule käyttämään Helenan siskon kampaajapalveluita enkä myöskään tämän pääjehun, jonka kampaamossa Helenan sisko vuokratuolissa yrittäjyyttään harjoittaa. Mutta ihan turhaa Helena altistaa raskaana olevan ja työssäkäyvän yrittäjäsiskonsa nettinaureskeluille.

Sen jälkeen julkaistiin asiakaspalaute Helenan naamarasvasta ja marulaöljystä. Ihania tuotteita ja tukekaa pienyrittäjää. Julkaisussa ei näkynyt palautteen antajan nimeä, mikä on varmaan ihan viisasta, jos tällainen henkilö on ylipäätään olemassa. Tältä pienyrittäjältä puuttuu kuitenkin suomalainen y-tunnus eikä taida olla nämä Helenan tuotteet saaneet mitään virallisia myyntilupia Suomessakaan. Mutta mitäs pienistä.

Helena julkaisi myös pesutuvasta videon, missä toteaa, että nyt tää loppuu chillailu ja kuvaa äitiään, joka pesee Hellun pyykkejä. Tämähän oli ihan teinitason trollausta, koska Helena tietää kyllä, että häntä on arvosteltu siitä, että pesettää pyykkinsä äidillään. Tämä olisi itse asiassa ollut tavallaan ihan hauska itseironinen julkaisu, jos Helena oikeasti olisi pessyt pyykkinsä itse. Mutta tuskin on. Äiti siinä kovasti hääräsi eikä olisi halunnut tulla kuvatuksi, mutta kun sitä nyt ei voi Helenan kanssa välttää, tyytyi naureskelemaan. Helena totesi lopussa, että äidillään menot hermot hänen kanssaan. Mikä varmasti on ihan totta.

Eiköhän me vielä tänään saada lisää julkaisuja.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä tulee mieleen näillä Helenan kotijutuilla, että nyt pohjustetaan tulevaa häätöä Kakskerrasta. Häneltä ja lapsilta vietiin koti jo kerran ja nyt Mikko ihan vaan ilkeyttään tekee sen jo toisen kerran. Voi herranjestas sitä uhriutumisen määrää, mitä siinä kohtaa saadaan todistaa. Helena todennäköisesti kirkuu pitkin medioita pari päivää, jonka jälkeen tulee seuraavat uutiset ja juorut.

Onneksi kansan mielipide alkaa olla Mikon puolella, jos olen oikein käsittänyt. Helena kun saadaan vihdoin pois Kakskerrasta ja Mikko pitää hermot kurissa, niin alkaa asiat olla jo aika hyvin mallillaan. Sen jälkeen jos Helena tekee epätoivottuja lähestymisiä, niin lähestymiskieltoa siitä seuraa. Joten jäljelle jää somehuutelu.

Nythän ei ole kahta isoimpaa lasta nähty enää instassa hetkeen. Se viimeisinkin oli sellainen, jossa tyttö ei halunnut häntä kuvattavan. Eli olisiko sielläkin muutosta tulossa, jossa lapset ovat sanoneet itse että eivät halua tulla kuvatuksi. Pieninhän on niin pieni, että ei osaa sitä vielä sanoa omana mielipiteenään.

Uskoisin niiden Mikon Helenalle tarjoamien sopimusten NDA:n sisältäneen kiellon lasten tietojen levittelyn somessa/mediassa. Tätähän Helena on tehnyt siis koko ajan ja ainakin itse olen tulkinnut sen kiristämiseksi tai kiusanteoksi Mikkoa kohtaan. Nyt tämä asia on hiljalleen ratkeamassa Mikon toivomusten mukaiseksi, jos tosiaan lapset ovat kieltäneet Helenaa kuvaamasta.

Täytyy ihailla miten Mikko asiaa on hoitanut. Jos Helena menee pohjalle saakka, niin hän tekee sen itse omilla valinnoillaan.

Olen samoilla linjoilla. Paitsi, että kyllähän Helena eilen julkaisi tyttärestään tenniskuvan. Mutta sekin oli salakuva. Toivoisin, että tennisseura laittaisi stopin näille Helenan kuvaamisille. Myös tennisopettaja näkyi kuvissa ja joku toinenkin. Musta myös näytti siltä, että tytär ei ollut valtavan innostunut tenniksestä, vaan liikeradat oli jotenkin väkinäisiä. Mutta voi toki olla, että uusi tilanne ja uusi opettaja jännittivät. Hellu oli onnellinen, että tytär kulkee nyt hänen JALANJÄLJILLÄÄN tenniksessä. * tirsk *

Helena ei tajua sitä, että meillä on ihan lait, jotka estävät Helenan levittelemästä muiden yksityisasioita. Se on suuri kysymysmerkki, miksi mikään taho ei ole saanut puututtua tähän. Nähdäkseni myös yleinen syyttäjä voisi ajaa tässä lasten asiaa, jos Mikko ei halua. Mä olen nyt vähän pudonnut kärryiltä, että eikö se Mikon tekemä rikosilmoitus Helenasta koskien yksityisasioiden levittelyä ja lasten yksityisyyden rikkomista todellakaan edennyt mihinkään. Ja jos näin, miten helvetissä se on mahdollista? Saisiko siis kuka tahansa meistä toimia niin kuin Helena on toiminut? En usko. Mutta siitä mulla ei ole varmuutta, onko tutkinta kesken vai lopetettiinko se.

Paljon on Mikosta kiinni. Voisi nyt aktivoitua oikein kunnolla.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Helenan hiuksille on nimenomaan naurettu pitkin internetiä ja kehotettu häntä ystävällisesti luopumaan hiustenpidennyksistään, koska ne eivät ole hyvännäköiset ja vain korostavat Helenan omia ohuita hiuksia.
Itsehän haluaisin lähinnä hiusten lyhennyksen ja ilmeisesti tämän voi suorittaa ns. parturissa? Mutta muistakaa, your destiny is not where you are but where you go...

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Tuodaan omat havainnot myös tähän ketjuun kun tuntuu että Hellu aina antaa kuvan ettei lapset yhtään arvosta Mikkoa tai Natalieta. Olin tuossa edellisviikon lauantaina TPS:n pelissä ja pelin jälkeen pukkukoppikäytävällä. Siinä oli nainen ja lapsia ja katsoin että on jotenkin tutun näköinen nainen mutta en saanut mieleen kuka hän on. Lapset olivat kuitenkin iloisen oloisia ja tulivat hyvin toimeen tämän naisen kanssa, tuli oikeastaan mielikuva että siinä on jonkun pelaajan vaimo ja lapset. Hetken päästä sieltä sitten tuli Mikko ja tajusin että tuohan on Natalie ja Mikon lapset siinä.

Joten ainakin omien havaintojen perusteella Mikko ja Natalie hyviä vanhempia lapsille ja lapset vaikuttivat iloisilta ja tyytyväisiltä heidän seurassaan. Jotenkin saanut päinvastaisen kuvan Hellun päivityksistä.

Ja iso kiitos @BOL että jaksat tänne kirjoittaa noista Hellun postauksista ja pidät meitä muita ajan tasalla. Joskus niitä itse tullut vilkaistua ja itselläni hajosi pää ekan kelan jälkeen.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Tuodaan omat havainnot myös tähän ketjuun kun tuntuu että Hellu aina antaa kuvan ettei lapset yhtään arvosta Mikkoa tai Natalieta. Olin tuossa edellisviikon lauantaina TPS:n pelissä ja pelin jälkeen pukkukoppikäytävällä. Siinä oli nainen ja lapsia ja katsoin että on jotenkin tutun näköinen nainen mutta en saanut mieleen kuka hän on. Lapset olivat kuitenkin iloisen oloisia ja tulivat hyvin toimeen tämän naisen kanssa, tuli oikeastaan mielikuva että siinä on jonkun pelaajan vaimo ja lapset. Hetken päästä sieltä sitten tuli Mikko ja tajusin että tuohan on Natalie ja Mikon lapset siinä.

Joten ainakin omien havaintojen perusteella Mikko ja Natalie hyviä vanhempia lapsille ja lapset vaikuttivat iloisilta ja tyytyväisiltä heidän seurassaan. Jotenkin saanut päinvastaisen kuvan Hellun päivityksistä.

Ja iso kiitos @BOL että jaksat tänne kirjoittaa noista Hellun postauksista ja pidät meitä muita ajan tasalla. Joskus niitä itse tullut vilkaistua ja itselläni hajosi pää ekan kelan jälkeen.
Niin käytätkö lapsiasi välineenä oman edun tavoitteluun vaiko tarjoatko hyvän kodin heille? Tätä kysymystä ei Suomen oikeuslaitoksessa osata käsitellä ilmeisesti...

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kiitos havainnoistasi. Samanlaisia havaintojahan on esitetty Turun suunnalta alusta saakka ja itse asiassa Helenakin on sanonut, että lapset pitävät Nataliesta ja se on Helenan mielestä hyvä asia. Helena on myös sanonut lastensuojeluviranomaisten kertoneen hänelle, että lapset ovat viranomaisille sanoneet pitävänsä Nataliesta. Olen koko ajan pitänyt itsestään selvänä, että lapsilla ja Nataliella on hyvä suhde, koska jos ei olisi, ei Mikko olisi suhteessa edennyt. Insta ei tietenkään kerro kenestäkään ihmisestä oikeasti mitään, mutta Natalien instan perusteella hän on hyvinkin rakastettavalta vaikuttava tyyppi. Luonnollinen, jalat maassa ja sellainen aito iloinen pilke silmäkulmassa. Täysin siis Helenan vastakohta.

Mulla on itselläni ollut bonusäiti ja on edelleenkin, vaikka olen itsekin jo täti-ihminen. Hän on monella tavalla paljon läheisempi minulle kuin oma äitini. Kun olin isällä, me oltiin siellä perhe ja äidin luona olin äidin kanssa perhe. Ainot selittelyt läheisteni statuksesta tapahtui täysin ulkopuolisille ihmisille ja yleensä silloinkin kerta riitti.

Päähellusta sen verran, että eilen illalla käytiin vähän rimpsalla Ravintola Teatterissa. Helena julkaisi kuvan drinksulaseista illalla ja aamulla kuva oli poistettu :D. Eli, peruslauantai. Jodelista luin, että joku oli bongannut Helenan Erottajalla jonkun miehen kainalossa. Silminnäkijä oli ollut itse just lähdössä pois ja Hellu ja mies oli lähtenyt narikasta kainalokkain sisälle. Väite voi olla totta tai sitten ei, mutta sinänsä ihan mahdollinen, sijaitseehan Teatteri ja Erottaja Bar käytännössä vierekkäin.

Hellun instan mukaan edellinen tapahtuma on ollut 19 h sitten julkaistu mietelause. Mikäli historia toistaa itseään, huomenna räntätään taas. Paljon riippuu siitä, onko "jotain" tapahtunut. Ja se jotain voi löytyä vaikka Helenan sähköposteista, joita on vihdoin lukenut. Ja sitten laitetaan taas sama levy päälle ja jossain keskellä on joku kymmenen sekunnin tiedonjyvä :D.

Hölinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas siitä Edinan kämpästä ja nyt vielä joku koirakin, en edes tiennyt että heillä sellainen oli, siitä ei ainakaan ole sanallakaan mainittu minun seuraajaurallani, jos se koira kovin rakas on ollut. Eikä sitä näkynyt kesällä jenkeissäkään?

Jos Big Joe ei ole yksi niistä maksetuista, havainto sinänsä on ristiriidassa ex-rouvan ränttäyksiin ja yksinpuheluihin siitä, miten lapsia painostetaan ja manipuloidaan toisessa kodissa ja miten eivät sinne haluaisi lähteä, ihan oli yhdessä vaihtotilanteessa itketty. Eroperheiden vaihtotilanteet monesti ovatkin vaikeita, saati jos äidistä on oltu erossa 10 kuukautta kerrallaan ja lentokenttähyvästit jaettu tasaisin väliajoin koko maailmalle, niin jättäähän tuo traumoja kenelle vain.

Ihanteellinen tilanne olisi, jos Hellu löytäisi kullan kainaloon ja sitä myötä olisi elämässä muutakin kuin piehtarointi menetetyissä eduissa. Vielä jos uusi kulta olisi varakas, päästäisiin monesta ongelmasta kerralla luultavasti asumista myöten.

Pyykinpesun kuvaus ja nauraminen miten äidillä menee hermot Hellun oli jo niin absurdia, etten oikein tiedä, onko tosissaan noin daiju ettei ymmärrä tämän olevan mitenkään normaalia, että Turusta raahataan pyykit ja Virosta äiti niitä Helsinkiin pesemään, vai onko tarkoituskin provosoida AV-palstan mammat. Tosin Hellu on sen verran uusavuttoman kuvan itsestään antanut, että ehkä pesut ei vain onnistu yksin Turussa.

Niin joo, BOL bongasi tästä tenniksen peluusta ja äidin jalanjäljissä kulkemisesta. Nyt oli kaivettu jostakin video missä Hellu kertoo miten ”thats my girl, minime” ja tytär hakkaa nyrkkeilysäkkiä saatetekstein. Että jatkoa seurasi heti tälle, mitä mahdetaan näillä alkaa petaamaan.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas siitä Edinan kämpästä ja nyt vielä joku koirakin, en edes tiennyt että heillä sellainen oli, siitä ei ainakaan ole sanallakaan mainittu minun seuraajaurallani, jos se koira kovin rakas on ollut. Eikä sitä näkynyt kesällä jenkeissäkään?

Jos Big Joe ei ole yksi niistä maksetuista, havainto sinänsä on ristiriidassa ex-rouvan ränttäyksiin ja yksinpuheluihin siitä, miten lapsia painostetaan ja manipuloidaan toisessa kodissa ja miten eivät sinne haluaisi lähteä, ihan oli yhdessä vaihtotilanteessa itketty. Eroperheiden vaihtotilanteet monesti ovatkin vaikeita, saati jos äidistä on oltu erossa 10 kuukautta kerrallaan ja lentokenttähyvästit jaettu tasaisin väliajoin koko maailmalle, niin jättäähän tuo traumoja kenelle vain.

Ihanteellinen tilanne olisi, jos Hellu löytäisi kullan kainaloon ja sitä myötä olisi elämässä muutakin kuin piehtarointi menetetyissä eduissa. Vielä jos uusi kulta olisi varakas, päästäisiin monesta ongelmasta kerralla luultavasti asumista myöten.

Pyykinpesun kuvaus ja nauraminen miten äidillä menee hermot Hellun oli jo niin absurdia, etten oikein tiedä, onko tosissaan noin daiju ettei ymmärrä tämän olevan mitenkään normaalia, että Turusta raahataan pyykit ja Virosta äiti niitä Helsinkiin pesemään, vai onko tarkoituskin provosoida AV-palstan mammat. Tosin Hellu on sen verran uusavuttoman kuvan itsestään antanut, että ehkä pesut ei vain onnistu yksin Turussa.

Niin joo, BOL bongasi tästä tenniksen peluusta ja äidin jalanjäljissä kulkemisesta. Nyt oli kaivettu jostakin video missä Hellu kertoo miten ”thats my girl, minime” ja tytär hakkaa nyrkkeilysäkkiä saatetekstein. Että jatkoa seurasi heti tälle, mitä mahdetaan näillä alkaa petaamaan.

Lacy-koira ilmestyy Helenan postauksiin säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina on kova ikävä koiraa. Joka siis on tod.näk. jo ajat sitten löytänyt uuden perheen jostain. Helena otti koiran eroprosessin aikana ja oma arvaukseni on se, että koiran ainoa tarkoitus on ollut se, että lapsilla olisi ikävä Helenan luokse Mikolla ollessaan.

Helenan kaikki puheet pitää kääntää täysin päinvastoin. Kun Helena sanoo, että lapsia manipuloidaan isällään, todellisuudessa Helena manipuloi lapsia heidän ollessa äitinsä luona. Se on ihan selvä, että Mikko joutuu selittämään paljon Helenan toiminnan seurauksia, kuten nyt vaikkapa sitä, miksi lapsilla on lasu-asiakkuus ja miksi sinne mennään ja miksi siellä pitää puhua totta. Ei se ole mitään manipulointia, vaan nämä on niitä asioita, mitä vanhempien kuuluu kertoa.

Eiliset pyykkitupavideot oli musta Helenalta puhdasta provosointia. Eihän siitä videosta näy, kenen villapaitaa Ülle pesee tai kuka ne vaatteet sinne pesukoneeseen oikeasti laittoi. Toki kaikki, jotka Helenaa ovat seuranneet, voivat aivan helposti kuvitella, että Helena on istunut perse penkissä kuvaamassa samalla, kun äiti on kääntänyt sukkia ja lajitellut pyykit väreittäin. Mutta ei kuvista todellisia tapahtumia näe. Helena saa kiksejä ihan mistä tahansa huomiosta. Ja ollaanhan me omin silmin todistettu, miten Helena on käynyt Kupittaan Cittarin viereisessä pesulassa pesemässä pyykkinsä, joten kyllä hän pyykkinsä osaa pestä. Ja osaisi monta muutakin asiaa, mitä ei nyt vain viitsi tehdä. On jämähtänyt sinne jonnekin teinipissiksen tasolle.

Nyrkkeilyvideokin on julkaistu aiemmin. On otettu muistaakseni viime syksynä Virossa Helenan siskon synttärijuhlien aikana. Silloinhan Helena valitti, miten Mikko on niin joustamaton, ettei päästä lapsia edes suurin sukujuhliin Viroon. Nämä suuret sukujuhlat paljastuivat sitten isosiskon 43v. synttäreiksi. LOL. Ja matkaa varten piti lasten taas olla päivä pois koulusta. Mutta Mikko jousti jälleen. Huomioitavaa tässä nyrkkeilyvideossa on taustamusta, Sian Unstoppable, joka siis on Team Helena Koivun tunnari. Yksi lempibiiseistäni muuten, mutta sekin on nyt pilattu Hellu-assosiaatioilla.

Mä en kyllä toivoisi Helenaa kenellekään miehelle. Paitsi ehkä jollekin oligarkille.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toisaalta voisi Helenan luulla käsittävän, että mikäli hän rinnalleen sen "toimitusjohtaja-Tommin", "juristi-Jussin" tai "sijoittaja-Simon" haluaa, ei hänen statuksensa hyvin kyseenalaisena julkisuuden henkilönä liene monellekaan se viehätysvoimaa lisäävä tekijä. Huonolla tuurilla ja parisuhteen kariutuessa kun voi vielä itse joutua Helenan koston kohteeksi. Valtaosa menestyvistä uraihmisistäkin kaivannee ennen kaikkea tavallista, rauhallista arkea, eikä sitä Helenan kumppanina näytä olevan tarjolla.

Hölinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisikin kyllä hyvin uskottavaa, että se on jonkilainen hyödyke se koirakin ollut. Ja nyt on huomattu että siitä on vaivaakin, eikä Suomessa ole palvelusväkeä hoitamassa.

Toki jos ei tiedä Hellun taustoja, voi äkkiä olla pauloissa tai Hellu raskaana ennen kuin huomaa mitä tapahtui. Ja jos ei iltapäivälehtiä selaile niin harva sijoittajasimo välttämättä löytää Hellun instaa ja tajuaa miten todellisuudesta irrallaan tämä on. Tai sitten, kyllähän kauramiljonäärikin saa kiksejä sekomuijista ja laittaa palamaan paljonkin rahaa heitä varten, että kaippa niitä riittäisi Hellullekin.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Toisaalta voisi Helenan luulla käsittävän, että mikäli hän rinnalleen sen "toimitusjohtaja-Tommin", "juristi-Jussin" tai "sijoittaja-Simon" haluaa, ei hänen statuksensa hyvin kyseenalaisena julkisuuden henkilönä liene monellekaan se viehätysvoimaa lisäävä tekijä. Huonolla tuurilla ja parisuhteen kariutuessa kun voi vielä itse joutua Helenan koston kohteeksi. Valtaosa menestyvistä uraihmisistäkin kaivannee ennen kaikkea tavallista, rauhallista arkea, eikä sitä Helenan kumppanina näytä olevan tarjolla.

Helenahan vaikuttaa just sellaiselta ihmiseltä, joka käsittää asioita.

Muikkeli ois saanut 5 miljoonaa euroa, mutta ei kelvannut kun pitää sekoilla. Kyllä Helenallekin silti ottajia riittää, missäs vanha kunnon Heikki Lampela luuraa? Siinä olisi loistava parivaljakko.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy