Lätkävaimot

  • 35 326
  • 198

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin tarkkaan en ole seurannut. Kiva kun kerroit, että on vielä pahempaa luvassa mitä IP-lehtien sivuilta olen saanut lukea.

Minusta tämä Helena kuuluu juuri tähän ketjuun. En tarkoita että häntä pitäisi alkaa maalittamaan, mutta jos jakelee haastatteluja vapaalta jalalta lehtiin niin missä otsikon alla näistä sitten voisi puhua jos ei tämä?

Jos yli menee niin yleensä Jatkoajassa ollaan oltu aika herkkiä ja ymmärtäväisiä ja viimeistään modet siirtää keskustelun oikean otsikon alle tai kieltää sen kokonaan jos niin tuntevat.

Ehkä olet oikeassa, että Helena juurikin kuuluu tähän ketjuun. Ajattelin, että tämä olisi vähän kepeämmäksi tarkoitettu ketju ja tämä aihepiiri on kovin synkkä.

Kerrot että et seuraa esim instassa mutta silti tunnut tietävät ko asiasta kaikken . Siis ei kiinnosta mutta kiinnostaa vai kuinka se nyt oli.olet lukenut oikeuden prujuja.

Sanotaanko näin että tuskin tässä tapauksessa Mikko vs Helena aviero on ihan pelkästään yhtätotuutta jonka voisi lukea oikeuden asiakirjoista. Eiköhän totuus tuolla jolla joissain ulkona …totuuden tietävät Mikko ja Helena mutta sitä ei julkisuuteen välttämättä koskaan tule tietoon mitä oikeasti on tapahtunut. Tuskin kumpikaan on puhtoinen pulmunen tässä asiassa. Kyllä Helena on melkoisen kova ex lätkävaimo.

Kerroin, että en seuraa häntä Instassa. Kerroin myös, että mulla on ystävä, joka seuraa ja on raportoinut asioista ja julkaisuista minulle. Siksi minäkin kiinnostuin tästä. Ei mua "pelkkä" ero kiinnostaisi pätkän vertaa. Mutta se alkoi kiinnostaa, kun rouva huusi otsikoissa, miten hänet on jätetty puille paljaille ja häneltä riistetään lapset. Ilman Helenaa mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa koko juttu.

Sanotaanko näin, että minä en ole niin naiivi, ettenkö voisi hyvin kuvitella Mikko Koivulla olevan vaikka joka satamassa eri panokaveri, koska se vain on jääkiekkoilijoilla ollut tapana. Ja sanotaanko vaikka näin, että Koivut eivät muutenkaan ole helpoimmasta päästä ja ovat varsin "omanarvontuntoisia". Mutta sanotaanko vaikka näin, että jos menee NHL-jääkiekkoilija Mikko Koivun kanssa naimisiin ja tekee miljoonan euron avioehdon, saa olla aika saatanan tyhmä, ellei ymmärrä, että mies voi pettää, Mikko Koivu antaisi naisen pomputella ihan miten haluaa ja että liitto voisi päättyä eroon.

Tietenkään kaikkea ei kerrota oikeuden papereissa. Tai siis varmasti kerrotaan, koska kumpikin tekee kaikkensa voittaakseen asiansa, mutta ne ovat niissä salaisiksi julistetuissa papereissa. Kaikki tiedothan eivät suinkaan ole julkista tietoa, käytännössä lähinnä päätökset. Mutta nyt Helena sanoo Seiskassa, ettei halua haukkua Mikkoa, mutta sitten kuitenkin kutsuu Mikkoa ensin psykopaatiksi ja seuraavana päivänä narsistiksi. Helena itkee, että häneltä on viety lapset ja hän jää tyhjän päälle, kun asunto ja autokin viedään. Sanotaanko näin, että hänellä on ollut nyt pari tehokasta vuotta aikaa valmistautua tällaiseenkin lopputulemaan. Hän on valittanut kaikista päätöksistä, mutta valituslupaa ei ole myönnetty, koska menettelyvirheitä ei katsota tehdyn. Mikään näistä asioista ei ole tullut hänelle ihan oikeasti yllätyksenä. Hän vain ei ehkä ole suostunut uskomaan, että joku sanoo hänelle "ei".

Ei tarvitse olla lääkäri huomatakseen, että nyt ei ole Helenalla kaikki oikeasti kunnossa. Ja niin voi käydä kenelle tahansa, ei tässä siitä ole kyse. Tässä on kyse siitä, että käyttää lapsia härskisti välikappaleena ja yrittää manipuloida "yleisöään". Jos parissa päivässä ihminen tuuppaa eetteriin satoja VANHOJA kuvia ja videoita ja kirjoittaa "I miss my babies! Bring my babies back! My kids are devastated!" ja sen lisäksi kirjoittaa MY home, MY car ja sen sellaista, niin kyllähän tuo on avunhuuto. Kun se talo ei ole hänen, eikä autokaan. Ja jos niillä lapsilla olisi joku hätänä, niin eikö hänen kuuluisi olla lastensa luona? Hänhän oli sitä paitsi luvannut, että noudattaa oikeuden päätöstä ja asuu siellä, missä lapsetkin. Vaan eipä asu. Lapsilla alkaa viikon päästä koulu ja tarvitsisivat varmaan muutenkin äidin tukea, mutta Helenapa ei uskalla lähteä Jenkeistä, koska pelkää, ettei pääse enää maahan. Eikä pääsekään. Hänen nimensä kohdalla nousee USA:n rajalla tietokoneen ruudulla iso punainen lippu. Ja hänet varmaan karkotettaisiin Viroon, kun on viron kansalainen eikä Suomen. Mutta, kun Helena nimenomaan haluaa asua USA:ssa. Ja sen vuoksi hän on mennyt näin pitkälle.

BOL taas tekemässä mielenterveysdiagnooseja ja nyt ei ole edes nähnyt kuvia, tai videoita, vaan kaveri on nähnyt ja jos joku ei usko, niin kilometrireplyt tulille.

@BOL

Mä en edelleenkään seuraa häntä. Siksi mulle ei näy storyt. Mutta kuten varmaan tiesit, kuvakaappauksia voi nykyisin lähetellä. Ja vastaanottaa. Jaksoitko lukea loppuun tämän? Katsos kun minä pyrin perustelemaan tarkasti, miksi olen jotain mieltä. Laita ignoreen, jos ahdistaa. Eikä tarvitse lukea eteenpäin, koska loppu ei ole osoitettu juuri sinulle.

Päätin perehtyä oikein kunnolla tähän asiaan, koska siihen avautui mahdollisuus. Oli liikaa aikaa ja kun luki ekan oikeuden dokkarin, halusi lopulta lukea kaikki. Päähenkilöiden henkilöllisyys on tässä sivuseikka. Tämä asetelma heikko, alistettu ja rahaton nainen vs. vahva, alistava ja rikas mies on äärimmäisen kiinnostava, erityisesti nykyaikana. Ja kun niitä pöytäkirjoja luin, niin eihän se alkuasetelma, jota Seiska ja kahvipöytäkeskustelut rummutti, pitänytkään ollenkaan paikkaansa. Ilman näitä oikeuden pöytäkirjoja, minäkin pitäisin Mikkoa pihinä sikana. Mutta hän on ihan kaikkea muuta. Mutta ei varmaan hänenkään tarvitse ihan kaikkea sietää siksi, että hän on mies ja hänellä on omaisuutta? Vai?

Edit: korjattu kirjoitus- ja ajatusvirheitä
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sinä sanoit, että hänellä on psykoosi lähteenä pari ig-stooria. Marinilla oli myös yhtä ja toista ja lähteet siinäkin ohuenlaiset. Mutta eipä siinä. Jotkut lie tarkkaavaisempia kuin toiset.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Jos nyt yritän kaukaa hakea hieman naisnäkökulmaa aiheeseen, niin onhan se vaimona varmaan raskasta olla käytännössä yksin vastaamassa kodista ja lapsista. Tähän kun laitetaan lisäksi miehen mahdollinen naiskentelu muiden naisten kanssa, niin ei ihme että eroja ja katkeria tarinoita tulee.

Uskon naiivisti kuitenkin, että ainakin osa naisista ymmärtää, mihin kelkkaan hyppäävät.
 

redpecka

Jäsen
Jos nyt yritän kaukaa hakea hieman naisnäkökulmaa aiheeseen, niin onhan se vaimona varmaan raskasta olla käytännössä yksin vastaamassa kodista ja lapsista. Tähän kun laitetaan lisäksi miehen mahdollinen naiskentelu muiden naisten kanssa, niin ei ihme että eroja ja katkeria tarinoita tulee.

Uskon naiivisti kuitenkin, että ainakin osa naisista ymmärtää, mihin kelkkaan hyppäävät.
Minusta on myös ihan aiheellinen keskustelunaihe pitäisikö kotiäidille maksaa palkkaa?

Olinkin jo unohtanut koko keskustelun. Onkohan siinä asiassa päästy siis johonkin ymmärrykseen (Suomessa)?

Tälle Helenalle on ainakin virallisesti luvattu miljoona kotiäidin duunista.

Joku voisi valaista käytäntöä Suomessa? Eikä tarvitse olla avioerojupakka vaan ihan miten sitä kohdellaan kotiäitiä tai -isää vaikka tukien muodossa stapanilassa?
 

Jeffrey

Jäsen
Helena Koivun osalta ihan samaa mieltä kuin @BOL aiempana. Tuli eilen aamusella uutisia lukiessa avopuolisolle todettua, että noinkohan Helena pysyy elävienkirjoissa kovinkaan kauaa. Ei tämä nyt toki mikään lääkärin lausunto ole, mutta hän on tainnut irtautua todellisuudesta jo vuosikausia sitten ja nykymeno on ihan aidosti huolestuttavaa ja ainakin itselleni tekee pahaa tälle naureskella. Mikko varmasti tietää tilanteen paremmin ja hän on kuitenkin tätä hommaa rahoittanut parilla miljoonalla muutaman vuoden aikana, sisältäen eksänsä oikeudenkäyntikulut itseään vastaan. Tämä kaikki kertoo mielestäni siitä, että myös läheiset ovat ihan aidosti huolissaan hänestä ja siellä on kuitenkin läheisiä ja lapsia kenelle hänen hyvinvointinsa olisi hyvinkin tärkeää.

Se on täällä meidän helppo viisastella, että olisi ottanut miljoonansa ja elänyt sillä mukavaa elämää loppuelämänsä. Mennyt tarvittaessa töihin ja myynyt merkkitavaroitaan elämäänsä rahoittaakseen. Nyt kuitenkin viisastelu on aika turhaa, kuoppa on kaivettu ja sinne kuoppaan pudottu sen verran pahasti, että sieltä nouseminen vaatii oikeasti ihan valtavia asioita.

Nyt kun isompi kokonaisuus on meille kaikille tästä asiasta valjennut, ei voi muuta kuin toivoa hyvää lopputulosta tälle tarinalle ihan kaikkien osapuolien kohdalla. Toivottavasti myös ne ihmiset jotka Helena tulee elämänsä aikana kohtaamaan ymmärtävät olla tälle ilkkumatta siitä miten elämänsä on järjestellyt. Lopulta sillä on suurempi merkitys, miten sen järjestelee tulevaisuudessa.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jos nyt yritän kaukaa hakea hieman naisnäkökulmaa aiheeseen, niin onhan se vaimona varmaan raskasta olla käytännössä yksin vastaamassa kodista ja lapsista. Tähän kun laitetaan lisäksi miehen mahdollinen naiskentelu muiden naisten kanssa, niin ei ihme että eroja ja katkeria tarinoita tulee.

Uskon naiivisti kuitenkin, että ainakin osa naisista ymmärtää, mihin kelkkaan hyppäävät.
Paitsi että Helenalle oli järkätty täysipäiväistä apua lastenhoitajien muodossa jotka myös ruokkivat lapset ja veivät harrastuksiin, siivous ja kaikki muukin kotiin liittyvä oli myös ulkoistettu palkollisille.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paras ja uskollisin lätkävaimo on se Sipe. Sirpa.

Hän sanoi, että pinppaa jaettiin heti kun mies tuli pelireissultaan. Ja ihan itsekin tykkäsi.

Tämä on se mistä oikea lätkävaimo on tehty. Ja mikä hämmästyttävintä: ovat edelleen yhdessä ja näyttävät olevan onnellisempia kuin koskaan.

Monesti saa lukea näitä, että onni loppuu kun jääkiekonpelaajan ura loppuu. Minä myös uskon siinä olevan ihan älyttömän suuri muutos kahteenkymmeneen edelliseen vuoteen verraten. Yhtäkkiä siellä sohvalla röhnöttääkin joku tiesmikäselänne ja omat lätkävaimorutiinit ei enää onnistukaan kun joku koko ajan kattoo.
Ja mikä ehkäpä tärkeintä: turhan tarkkaan ei ole taidettu koskaan tivata raporttia Kotkan Meripäiviltä, että mitäs siellä tuli puuhattua. Turha riskeerata että kävisi ns. kipperin helenat.
 

redpecka

Jäsen
Ja mikä ehkäpä tärkeintä: turhan tarkkaan ei ole taidettu koskaan tivata raporttia Kotkan Meripäiviltä, että mitäs siellä tuli puuhattua. Turha riskeerata että kävisi ns. kipperin helenat.
Mitä tarkoitat? Johan minä sanoin että Sipe on paras. Se näkee nämä jo kaukaa. Ja sitä paitsi kaikki tykkäävät Sipestä. Amatöörit itkevät lehtien sivuilla. Fiksut pitävät turpansa kiinni ja nauraa Temen jutuille kun käsketään.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä tarkoitat? Johan minä sanoin että Sipe on paras. Se näkee nämä jo kaukaa. Ja sitä paitsi kaikki tykkäävät Sipestä. Amatöörit itkevät lehtien sivuilla. Fiksut pitävät turpansa kiinni ja nauraa Temen jutuille kun käsketään.
En ole varma puhutaanko samasta asiasta, ehkä.

Siitä nyt ainakin samaa mieltä, että Sipe on tottakai Lätkävaimoskenen ehdoton ykkönen. Grand old lady.
 

Birchman

Jäsen
Kauheasti ei muiden ihmisten asiat kiinnosta. Tässä kuitenkin olen lähinnä Iltapäivälehtiä seuraten lukenut juttuja, koska Koivuilla on noin lähtökohtaisesti hyvinkin puhtoinen maine isossa kuvassa.

Tämä vaikuttaa vahvasti siltä, että Helena on jollain tasolla irtautunut todellisuudesta, eikä ole varmaankaan missään vaiheessa ymmärtänyt omaa juridista asemaansa mahdollisen avioeron sattuessa. Elämäntyyli näyttäisi olevan hyvinkin high end luottokorttilaskujen perusteella ja pitää nyt kynsin hampain siitä "saavutetusta edustaan" kiinni vailla perusteita.

Tosiaan tuo Mikon kustantamat oikeudenkäyntikulut nyt antavat kuvan, että Helena olisi lähes oikeustoimikelvoton. Säälistä tai muusta on haluttu hänelle tarjota ns. reilu oikeudenkäynti, jotta ei myöhemmin uhriudu ja katkeroidu sen kanssa, miten varakas mies ei antanut juristiarmeijan edessä mahdollisuutta toiselle. Koivun taustajoukot ovat fiksuja. Ovat varmasti yrittäneet alkuun puhumalla ratkoa, mutta huomatessaan toisen reaktiot ja luonteen, ovat päättäneet lähteä pelaamaan tätä tilannetta fiksusti ulos. Helenalla on myös ollut palkattua henkilökuntaa auttamassa lasten ja kodinhoidossa, joten ei ole reilua sanoa hänen raataneen toisen pelatessa ja pettäessä. Miehestään erossa on varmasti ollut.

Tänään lehdessä oli oikeuden toteamus, ettei mikään estä Helenaa hakeutumasta ja työllistymästä taas matkailualalle, josta hänellä on työkokemusta ja koulutus. Valitettavasti tässä tilanteessa se on oikeaa realismia. Tämä lienee kuitenkin kaukana häneen iskostuneesta todellisuuskäsityksestä, kun elämäntyyli on ollut 20 000 $ luottokorttilaskuja kuukausittain.

Kirsikkana kakun päällä, että loppuosa avioehdon mukaisesta korvauksesta maksetaan, kun asunto ja auto on palautettu. Tämä varmistaakseen, että asunto ja auto palautetaan ehjinä. Kertonee kaiken oleellisen.

Lähinnä ihmettelen, ettei Koivu aiemmin huomannut tällaisia tendenssejä puolisossaan. Ei nyt ihan jokainen avioero pääty näin rumasti.

Surullinen tarina.
 
Viimeksi muokattu:

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Paitsi että Helenalle oli järkätty täysipäiväistä apua lastenhoitajien muodossa jotka myös ruokkivat lapset ja veivät harrastuksiin, siivous ja kaikki muukin kotiin liittyvä oli myös ulkoistettu palkollisille.
Joo siis otin tässä kantaa yleisesti lätkävaimoihin enkä nimenomaan yhteen keissiin. Varmaan kaikilla on kaikki mahdollinen apu, mutta miehen reissutyö ajanee toisaalta helposti perheen ja parisuhteen erilleen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onhan näitä ulosostettuja sopimuksia. Tiina Kurrille kävi näin ja rosteriin nostettiin Vanessa. Kun miettii Tiinan uraa niin hän jos kuka on Hall of Fame -kamaa, vaikka ura päättyi karusti, kuten myös miehellään eli katsomossa istuttiin, mutta vuodesta 1982 (kotikisat ja Tamin jäähyväiset) lähtien hän loisti tarunhohtoisessa upealla tavallaan. Tuli siinä lapsiakin.

Okei, Koivun Helena on siis tullut hulluksi. Emme käsittele häntä enää ettei muste lopu keneltäkään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nyt yritän kaukaa hakea hieman naisnäkökulmaa aiheeseen, niin onhan se vaimona varmaan raskasta olla käytännössä yksin vastaamassa kodista ja lapsista. Tähän kun laitetaan lisäksi miehen mahdollinen naiskentelu muiden naisten kanssa, niin ei ihme että eroja ja katkeria tarinoita tulee.

Uskon naiivisti kuitenkin, että ainakin osa naisista ymmärtää, mihin kelkkaan hyppäävät.

Minä voin antaa naisnäkökulmaa omakohtaisesti. Minäkin olen ollut vuosia kotona hoitamassa omia lapsiani. toki lapsillani on myös isä, joka osallistui myös lasten hoitoon. Mutta lasteni isä oli töissä ja matkusteli paljon, joten päävastuu lasten hoitamisesta oli mulla. Minä en tiennyt lasteni syntyessä, että mieheni työ vaatisi säännöllista runsasta matkustelua, toisin kuin Helena. Ymmärsin kuitenkin, että työ on miehelleni tärkeää ja sillä työstä saatavalla korvauksella rahoitetaan perheemme elämä. Minulla oli taloudellisesti mahdollista jäädä kotiin hoitamaan omia lapsiamme. Minulla ei ollut lastenhoitajia ja isovanhemmista ei ollut säännöllistä apua. Mutta hyvin pärjättiin silti. Rankkaa oli, mutta päätös oli oikea ja lastemme parhaaksi. Minä pääsin itsekin helpommalla, kun koko elämä ei ollut aikataulutettua työ- ja perhe-elämän yhteensovittamista. Minä sain myös nähdä omien lasteni virstanpylväät ja sain viettää heidän kanssaan niin paljon aikaa, ettei mun tarvitse koskaan todeta, että voi kunpa olisin viettänyt heidän kanssaan enemmän aikaa.

Olin taloudellisesti heikossa asemassa, mutta tiesin koko ajan, että kävi miten kävi, minä pärjään aina. Tiesin, että lapsistaan mieheni pitäisi kyllä huolta. Ja vaikka ei pitäisikään, pärjäisimme silti. Sitten mun olisi vain pitänyt mennä töihin, lasten hoitoon ja järjestää elämä uudelleen. Mutta totta kai mä olisin siihen pystynyt, koska olin itse tehnyt täysin tietoisia valintoja ja tiedostanut myös sen, että asiat voivat muuttua.

Ahneudesta ja katkeruudesta ei seuraa koskaan mitään hyvää. Aika paljon on kiinni myös omasta asenteesta. Voi asennoitua niin, ettei pärjää ja elämä on ohi ja janota kostoa. Tai sitten voi asennoitua niin, että asiat järjestyvät tavalla tai toisella jotenkin ja laihakin sopu on aina parempi kuin lihava riita. Ja tässä Koivujen tapauksessa lasten koko loppuelämän talous on turvattu, mikäli ovat perineet isänsä tavan käsitellä rahaa. Se on aika paljon enemmän kuin monella muulla. Joku voisi olla myös kiitollinen kaikesta siitä, mitä Mikko on avioliiton aikana tarjonnut. Nythän sitäkin yritetään kääntää Mikkoa vastaan ja häntä syytetään pihiksi ja kylmäksi. Jopa lapset on kuulemma hylännyt. Vaikka sekään ei pidä paikkaansa. Mutta kiitollisuus on toisille täysin vieras käsite.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua kiinnostaisi tietää nykyiset huippuprospektit, eli Barkovin, Ahon, Rantasen, Heiskasen ja Laineen vaimot. Tai siis vaimoehdokkaat, en minä tiedä onko kukaan noista vielä naimisiin ehtinyt?

Laineesta oli juttua että se suomalainen kiva jääkiekonpelaajanainen on nyt sitten vissiin vaihtunut johonkin ulkomaanelävään fitness-muijaan, Barkovista taas muistan joitain vuosia tarinoita joissa miehen lahkeessa roikkui joku muodollisesti kohtalaisen pätevä höttentötterö, joka kaukaa viisaana näki että tähän jos jään niin kohta on kymmeniä ellei satoja miljoonia törsättävänä, mutta en tiedä onnistuiko tempussaan. Heiskasesta muistan lukeneeni epäilyjä, että miehet kiinnostaisi naisia enemmän, mutta se olikin kai vain ujoutta tai jotain, silläkin joku naikkonen taisi olla.

Rantasen ja Ahon nais- tai miestouhuista en tiedä yhtään mitään. Mitä sekin sitten kertoo? No en minä tiiä. En tiedä Ville Petmaninkaan naistouhuista, eli sinänsä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä oli tällainen kiva hauska ketju, ajattelin, mutta eipä näköjään ollutkaan. Voisivatko aina ahkerat @Moderaattorit kerätä tästä ylimääräisen pois ja tehdä Mikko Koivu -ketjun, sellaisen, jossa sitten käsiteltäisiin näitä ei niin hauskoja asioita. Koivujen sota saattaisi olla hyväkin nimi ketjulle tai Koivut huojuvat, eikä ole enää edes juhannus.

Ystävällisesti,

Turha Kaukalo, Tami-entusiasti
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minua kiinnostaisi tietää nykyiset huippuprospektit, eli Barkovin, Ahon, Rantasen, Heiskasen ja Laineen vaimot. Tai siis vaimoehdokkaat, en minä tiedä onko kukaan noista vielä naimisiin ehtinyt?

Laineesta oli juttua että se suomalainen kiva jääkiekonpelaajanainen on nyt sitten vissiin vaihtunut johonkin ulkomaanelävään fitness-muijaan, Barkovista taas muistan joitain vuosia tarinoita joissa miehen lahkeessa roikkui joku muodollisesti kohtalaisen pätevä höttentötterö, joka kaukaa viisaana näki että tähän jos jään niin kohta on kymmeniä ellei satoja miljoonia törsättävänä, mutta en tiedä onnistuiko tempussaan. Heiskasesta muistan lukeneeni epäilyjä, että miehet kiinnostaisi naisia enemmän, mutta se olikin kai vain ujoutta tai jotain, silläkin joku naikkonen taisi olla.

Rantasen ja Ahon nais- tai miestouhuista en tiedä yhtään mitään. Mitä sekin sitten kertoo? No en minä tiiä. En tiedä Ville Petmaninkaan naistouhuista, eli sinänsä.

Rantasella on se Ranta muijana, ykköskierroksen varaus.

 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Hei!

Tämä ketju on siirretty tänne Kierrätyksen puolelle, koska sisällöltään tämä on puhtaasti Kierrätyskeskuksen tasoa. Ja koska olemme jo valmiiksi täällä, haluaisimme muistuttaa, ettei tänne sovi silti puskea toisiin palstakäyttäjiin kohdistuvaa kuittailua. Eli pysytään ketjun aiheessa.

Moderaattorit
Aavistuksen hymyilyttää, että Lätkävaimot-ketju siirrettiin Kierrätyskeskukseen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Yhdessä kimanttia jaksossa oli vieraana Heiskasen tyttöystävä ja Pekka Rinteen vaimo. Ei nyt isoa muistijälkeä jättänyt kumpikaan näistä.

Joku jos haluaa tehdä uroteon, niin kaivaa kaikki Kasperi Kapasen onlyfans-tyttöystävät esiin, taitaa olla yhtä pitkä lista kuin Valavuoren saavutukset.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Ahneudesta ja katkeruudesta ei seuraa koskaan mitään hyvää. Aika paljon on kiinni myös omasta asenteesta. Voi asennoitua niin, ettei pärjää ja elämä on ohi ja janota kostoa. Tai sitten voi asennoitua niin, että asiat järjestyvät tavalla tai toisella jotenkin ja laihakin sopu on aina parempi kuin lihava riita. Ja tässä Koivujen tapauksessa lasten koko loppuelämän talous on turvattu, mikäli ovat perineet isänsä tavan käsitellä rahaa. Se on aika paljon enemmän kuin monella muulla. Joku voisi olla myös kiitollinen kaikesta siitä, mitä Mikko on avioliiton aikana tarjonnut. Nythän sitäkin yritetään kääntää Mikkoa vastaan ja häntä syytetään pihiksi ja kylmäksi. Jopa lapset on kuulemma hylännyt. Vaikka sekään ei pidä paikkaansa. Mutta kiitollisuus on toisille täysin vieras käsite.
Lähtökohtaisesti karsastan rajusti näitä asetelmia enkä yleensä viitsi edes lukea saati kommentoida ko. tapauksia.
Lainaamassani viestin osassa on mielestäni kuitenkin tiivistetty tämän keskusteluissa olevan naishenkilön olennaiset puuttuvat elementit eli lähinnä ymmärrys omasta asemastaan ja hyväksyntä sille. Realiteetit ovat pahasti hakusessa oman varallisuuteen nähden suhteettoman ylellisen elämän "maksumiehen" suhteen - "Tyhmyydestä sakotetaan", "Ahneella on paskainen loppu"... ja mitä näitä onkaan...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lätkävaimoista kovin on kyllä Madame Tamminen. Ainoa ihminen, jota Juhani Tamminen kuuntelee ja tottelee kiltisti. Ei ole Juhani meripäivillä rellestänyt eikä nuorempia vokotellut. Aina on Jaguar ajettu kotipihaan illan päätteeksi ja menty kiltisti Madame Tammisen viereen.

Tuo onnellinen liitto on kestänyt jo yli puoli vuosisataa. Siitä ei helposti laiteta paremmaksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rantanen ja Heiskanen on selvitetty, että jonkunlaiset avioehdon karttajat heilläkin jo on, ja Laine tiedetään Ilta-Sanomista. Vielä puuttuu tieto Barkovin ja Ahon tilanteesta. Barkovilla saattaa olla vaikka oma haareminsa Floridan rannikoilla, ooon se sellainen. Ja nyt kun muistelen niin Ahohan taisi majoittaa ties keitä suomalaisia hunsvotteja omassa kodissaan, Teräväiset ja ketkälie siellä käyvät aina saunomassa ja sohvalla nukkumassa, ja kyllä siellä taisi Ahollakin joku naispuolinen ihminen mukana elellä. Teräväinen taisi haahuilla ihan itsekseen?

Kasperi Kapanen on ilmeisesti tullut äitiinsä ja liitelee kukasta kukkaan, ja etteikö nyt ollut Kasperi itsekin päässyt puolivahingossa itseään esittelemään jonkun onlyfans-vaimoehdokkaansa videoille? Ei taida sielläkään vielä avioehdot olla niskassa?

Oula Palveen muistan olevan jonkun ulkomaalaisen somemestarinaisen miekkonen, siinä kyllä karahti some-nainen karille prospectinsa kanssa ja jäi lisämiljoonat haaveeksi. Olikohan peräti niin, että Palveen somemestarinaisen siskokin oli jonkun jääkiekkoilijan kanssa ja se oli sitten paljon paremmin onnistunut omassa gold-diggeröinnissään? Joulupöydässä vituttaa kun toinen sisko kertoo kuinka tuli taas miljoona kotiäitirahaa tilille, siinä missä Oulan vaimo kertoo että joo Mestiksessä teki aika kovat tehot ja oli se maajoukkueessakin, mistä vitusta minä nyt olisin voinut tietää ettei siitä tullutkaan uutta evgenimalkinia hä!

EDIT: Kyllä vain, Hayley Ferguson on Oulan vaimo, ja Hayleyn sisko Emily naarasi William Karlssonin itselleen. William on joku 20 miltsiä jo tehnyt, ja 5,9 milliä on kaudessa tulossa lisää 2026-27 kaudelle asti. Oula pelaa ensi kaudella oletettavasti hitusen pienemmällä liksalla Ilveksessä. Kyllä taas ensi jouluna Hayleytä vituttaa syödä vihreitä kuulia ja kuunnella Emilyn pärpätystä.
 
Viimeksi muokattu:

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vielä puuttuu tieto Barkovin ja Ahon tilanteesta. Barkovilla saattaa olla vaikka oma haareminsa Floridan rannikoilla, ooon se sellainen. Ja nyt kun muistelen niin Ahohan taisi majoittaa ties keitä suomalaisia hunsvotteja omassa kodissaan, Teräväiset ja ketkälie siellä käyvät aina saunomassa ja sohvalla nukkumassa, ja kyllä siellä taisi Ahollakin joku naispuolinen ihminen mukana elellä. Teräväinen taisi haahuilla ihan itsekseen?
Aho taitaa seukata Tuukka Tieksolan Rosa-siskon kanssa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aho taitaa seukata Tuukka Tieksolan Rosa-siskon kanssa.
Mahtaa sielläkin joulupöydässä vituttaa, Rosa kyselee vittuillakseen että koskas sä Tuukka tuut sinne NHL:ään, milloinkos sä Sebu-Sebeteus-Professori-Stubastian sinne menitkään, sulla tais Tuukan ikäisenä olla jo päälle 10 milliä vuodessa liksa, hihihi, ja olikos se nyt 2031-32 kaudelle asti kun on tulossa aina vain kymppimilli lisää, hihihi, se on yli 100 miljoonaa koko uran ajalta, kuulitko Tuukka, sen verran sinäkin varmaan tuut saamaan eiks je? Hihihi. Sebbuku-Sebe, mun Sebbo Räty. Joo kyllä se Teuvo voi meille taas tulla pariksi yöksi, ja teen teille ranskalaiset ja nakit valmiiksi ja limpparitkin tuon. Älä nyt siitä avioehdosta jaksa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös