oliwa kirjoitti:Sisu vei voiton, mutta vain lukemin 8-5. Blue Devils hallitsi kyllä pisteiden teon, mutta Sisu piti oman pään puhtaana - kiitos Gigueren joka ratkaisi molarikategoriat Sisulle lähes yksinään.
ozo kirjoitti:Paska peli. Toinen häviö putkeen, mä vihaan mun joukkuetta, se on paska, ja mä oon nyt toiseksi viimeisenä liigassa.
Argh. Eikä mulla oo yhtään hyvää pelaajaa ja mua vituttaa eniten Mike Richardsin paskat otteet (0+0).
InSideHockey kirjoitti:EDIT: Jokainenhan muuten valitsi itse oman joukkueensa live-draftissa joten nyt on turha kenenkään syyttää arpaonnea..
repe_joke kirjoitti:Oisit Ozo saanut multa kaikki maalivahdit noilla pelaajilla, jotka annoit pelkästä Kölzigistä. Meinasitko muuten nyt voittaa pelejä useammin, kun sinulla ei ole kenttäpelaajien puolelta hyökkäysvoimaa niin paljon? En siis todellakaan ymmärrä miksi maksetaan rupujengin molsesta noin paljon. Siis mitä järkeä on maksaa maalivahdista, jonka takia ne kategoriat kusee satavarmasti Thortonin kaltaisia pelaajia?
InSideHockey kirjoitti:Markov. Pelannut koko kauden Detroitin ykköspakkiparissa Lidströmin parina.
ozo kirjoitti:Tällä haetaan uutta tuulta purjeisiin... Tässä liigassa pitää olla netin ääressä seuraamassa tilastoja ja yön otteluiden tuloksia 24/7 saadakseen jotain pieniäkin "löytöjä" ja mä en oikein jaksa ryhtyä siihen...
repe_joke kirjoitti:Niin, että päätit sitten heikentää joukkuettasi - ja reilusti - kun et jaksa selata tilastoja?
P.S. Jos joku on niin no-life, että jaksaa 24/7 panostaa tämmöisee peliin, niin kyllä se silloin ansaitseekin voittaa.
InSideHockey kirjoitti:Miten et repe vieläkään ole huomannut että tässä pelissä lasketaan kategoriavoittoja, ei tehopisteitä? Kaupoissa haetaan yleensä vahvistusta tiettyyn kategoriaan tai tietylle pelipaikalle, niin nytkin. Esim. Blake on harvinainen LW joista on pulaa ja laukoo n. 150 kertaa enemmän kaudessa kuin hänentasoisensa laiturit keskimäärin. Ja tietty tuo laukausmäärä jos alkaa jalostua maaleiksi niin...
Itse luulisin jotain ymmärtäväni kun voitin toissa kaudella ja viime kaudella olin kolmas.
Ja vielä noista maalivahtitilanteista. Jos veskarit eivät saa sitä kolmea vaadittua ottelua kasaan, tulee turpaan 0-4. Siinä saa havlatit ja thorntonit tehdä aika käsittämättömiä temppuja että tuovat joukkueelle ne NELJÄ KATEGORIAVOITTOA.
repe_joke kirjoitti:Mitenkäs meinasit itse pärjätä molaririntamalla? Meinaan vaan, että saat tottua 0-4 lukuihin pelkällä Turcolla.
InSideHockey kirjoitti:Arvostan edelleen suuresti että suostuit perumaan taannoisen kauppamme enkä halua tälläisistä asioista riidellä muutenkaan. Ihmetyttää vaan tuo vihamielisyys jota koet muiden managereiden tekemisiä kohtaan.
repe_joke kirjoitti:EDIT: Ja eikös toisten kauppojen arvostelu/päivittely ole osa pelin huvista?
Noihin tän kauden tilastoihin mä halusinkin sun uskovan...ozo kirjoitti:No niin, ja heti perään toinen kauppa. Kunnon tuuletus! :)
Minulle:
- Andy McDonald, 2+2
- Gary Roberts, 2+3
- Ryan Whitney (D), 2+0
Lähti:
- Mike Richards 0+0, mutta on ollut todella aktiivinen ja yritteliäs, johtaa kakkosketjua.
- Shane Doan 1+3, Phoenixin kantava voima = paras pelaaja.
- Wade Redden 0+0, Ottawan ykköspakki, viime pelissä 30 min. ja viime kaudella 50 pistettä 65 ottelussa.
Toivottavasti McDonald jatkaa siitä mihin viime kaudella jäi. Gary Roberts on veteraani perusjyrä, jos pysyy terveenä tekee about 50 pistettä, ja on LW! Ryan Whitney pelaa paljon ja ehkä kehityskäyrä on nouseva tällä nuorella pelaajalla. Ainakin ylivoimalla Pittsburghilla taitoa nyt riittää.
....
beerhunter kirjoitti:Noihin tän kauden tilastoihin mä halusinkin sun uskovan...
ozo kirjoitti:Mä en vaan ota tätä peliä niin vakavasti kuin jotkut.. :)
ozo kirjoitti:menin silloin treffeille kuuman espanjattaren kanssa. Ja kannatti! :)
ozo kirjoitti:menin silloin treffeille kuuman espanjattaren kanssa. Ja kannatti! :)
Eiköhän laiteta kyseinen espanjatar uudelleen draftiin niin ei jää jossiteltavaa ;mirasane kirjoitti:Se oli tosi epäreilu temppu! Draftasit kuuman espanjattaren ennen kuin koko draftimme oli alkanutkaan. Se oli varaslähtö! :D
Fallossymboli kirjoitti:Eiköhän laiteta kyseinen espanjatar uudelleen draftiin niin ei jää jossiteltavaa ;
Aivan, ei (koti)avainrooliin sovi kelpuuttaa ihan ketä tahansa, varsinkaan jos fysiikassa on mitään huomautettavaa. Peliälyä pitäisi silti myös löytyä. Ja semmonen luonne joka aiheuttaa sopivasti tilannekovuutta. Ja vapaa rooli ryntäillä!mirasane kirjoitti:Voihan se olla, että Ozo heittää jossain vaiheessa tytön waiversiin, jos huomaa, ettei hän sovikaan avainrooliin.
ozo kirjoitti:Haha! :)
Tähän tyttöön käytin korkeimman varausvuoroni, joten ei pelkoa, että hän joutuisi nopeasti waiversiin. Toistaiseksi annan hänen pelata ykkösketjussa. Hänellä on pehmeät kädet, hyvä peliäly ja hän osallistuu mielellään kulmavääntöihin..