Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 807
  • 9 693

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime viikolla 6-4 voitto Mirasanen Koalista tuloksena. Kahden pisteen ero syntyi maalivahtikategorioissa, vaikkei mun niistä pisteitä pitänyt tällä kaudella saada. Toivottavasti ei kuitenkaan ollut vaan sattumaa...
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
oliwa kirjoitti:
Sisu vei voiton, mutta vain lukemin 8-5. Blue Devils hallitsi kyllä pisteiden teon, mutta Sisu piti oman pään puhtaana - kiitos Gigueren joka ratkaisi molarikategoriat Sisulle lähes yksinään.

Voitto tosiaan tuli 8-5, vaikka kenttäpelaajat Spezzan johdolla olivat syväjäässä. Puhtaat paperit voi antaa ehkäpä vain kolmikolle Weiss, Hemsky, Satan ja Hecht. Muut olivatkin sitten harmaata massaa. Mm. pisteissä tuli turpiin 20-30, hyvä meininki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jälleen voittoon

Aika erilainen alku kuin viime kaudella on tällä kertaa liigaan saatu ja yllättäen kausi on alkanut kahdella voitolla. Tosin nyt ensimmäisen yön jälkeen Vieri johtaa vainN 11-1, no onneksi kumpikaan mun hyvin pelanneista veskareista ei vielä ole edes aloittanut ja Vierin sähläri sai toki voiton alle mutta torjuntaprosentti ei ollut kuin jotain 86 tuntumassa.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Paska peli. Toinen häviö putkeen, mä vihaan mun joukkuetta, se on paska, ja mä oon nyt toiseksi viimeisenä liigassa.

Argh. Eikä mulla oo yhtään hyvää pelaajaa ja mua vituttaa eniten Mike Richardsin paskat otteet (0+0).
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
ozo kirjoitti:
Paska peli. Toinen häviö putkeen, mä vihaan mun joukkuetta, se on paska, ja mä oon nyt toiseksi viimeisenä liigassa.

Argh. Eikä mulla oo yhtään hyvää pelaajaa ja mua vituttaa eniten Mike Richardsin paskat otteet (0+0).

Treidejä kehiin, treidejä kehiin! Mulle saa aina ehdotella. Ei noin paskaa joukkuetta kannata pidempään katsella.

EDIT: Jokainenhan muuten valitsi itse oman joukkueensa live-draftissa joten nyt on turha kenenkään syyttää arpaonnea...

T: Ylivoimainen sarjajohtaja.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
InSideHockey kirjoitti:
EDIT: Jokainenhan muuten valitsi itse oman joukkueensa live-draftissa joten nyt on turha kenenkään syyttää arpaonnea..

Ei pidä paikkansa.

Mulle kone arposi pelaajia, sillä en muistanut koko draftia, en muuttanut pre-draft listaa ja menin silloin treffeille kuuman espanjattaren kanssa. Ja kannatti! :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Meni sitten näköjään Kölzig kaupaksi. Ja ihan naurettavaan ylihintaan.
Oisit Ozo saanut multa kaikki maalivahdit noilla pelaajilla, jotka annoit pelkästä Kölzigistä.
Meinasitko muuten nyt voittaa pelejä useammin, kun sinulla ei ole kenttäpelaajien puolelta hyökkäysvoimaa niin paljon?

En siis todellakaan ymmärrä miksi maksetaan rupujengin molsesta noin paljon. Siis mitä järkeä on maksaa maalivahdista, jonka takia ne kategoriat kusee satavarmasti Thortonin kaltaisia pelaajia?
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
repe_joke kirjoitti:
Oisit Ozo saanut multa kaikki maalivahdit noilla pelaajilla, jotka annoit pelkästä Kölzigistä. Meinasitko muuten nyt voittaa pelejä useammin, kun sinulla ei ole kenttäpelaajien puolelta hyökkäysvoimaa niin paljon? En siis todellakaan ymmärrä miksi maksetaan rupujengin molsesta noin paljon. Siis mitä järkeä on maksaa maalivahdista, jonka takia ne kategoriat kusee satavarmasti Thortonin kaltaisia pelaajia?

En hakenut tässä Kölzigiä vaan LW:ia Blakea ja Lecavalieria. Minusta Blake-Pominville on aika tasainen pari. Lecavalier on tietty huonompi kuin Thornton, mutta ei jaksa murehtia. Gonchar Markovista on vähän epäreilu kauppa minulle, mutta mä en pidä Goncharista, joten mulle se nyt on ihan sama. Ja Amonte on paska, olisin voinut heittää waiveriin.

Tällä haetaan uutta tuulta purjeisiin... Tässä liigassa pitää olla netin ääressä seuraamassa tilastoja ja yön otteluiden tuloksia 24/7 saadakseen jotain pieniäkin "löytöjä" ja mä en oikein jaksa ryhtyä siihen...
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
No niin, ja heti perään toinen kauppa. Kunnon tuuletus! :)

Minulle:

- Andy McDonald, 2+2
- Gary Roberts, 2+3
- Ryan Whitney (D), 2+0

Lähti:

- Mike Richards 0+0, mutta on ollut todella aktiivinen ja yritteliäs, johtaa kakkosketjua.
- Shane Doan 1+3, Phoenixin kantava voima = paras pelaaja.
- Wade Redden 0+0, Ottawan ykköspakki, viime pelissä 30 min. ja viime kaudella 50 pistettä 65 ottelussa.

Toivottavasti McDonald jatkaa siitä mihin viime kaudella jäi. Gary Roberts on veteraani perusjyrä, jos pysyy terveenä tekee about 50 pistettä, ja on LW! Ryan Whitney pelaa paljon ja ehkä kehityskäyrä on nouseva tällä nuorella pelaajalla. Ainakin ylivoimalla Pittsburghilla taitoa nyt riittää.

InSideHockey kirjoitti:
Markov. Pelannut koko kauden Detroitin ykköspakkiparissa Lidströmin parina.

....
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
ozo kirjoitti:
Tällä haetaan uutta tuulta purjeisiin... Tässä liigassa pitää olla netin ääressä seuraamassa tilastoja ja yön otteluiden tuloksia 24/7 saadakseen jotain pieniäkin "löytöjä" ja mä en oikein jaksa ryhtyä siihen...

Niin, että päätit sitten heikentää joukkuettasi - ja reilusti - kun et jaksa selata tilastoja?

P.S. Jos joku on niin no-life, että jaksaa 24/7 panostaa tämmöisee peliin, niin kyllä se silloin ansaitseekin voittaa.
Itselleni kyllä riittää, että katson tulokset kunhan herään. Ja töissä ollessani voin sitten seurata pelejä "livenä" boxscoren kautta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
Niin, että päätit sitten heikentää joukkuettasi - ja reilusti - kun et jaksa selata tilastoja?

P.S. Jos joku on niin no-life, että jaksaa 24/7 panostaa tämmöisee peliin, niin kyllä se silloin ansaitseekin voittaa.

Miten et repe vieläkään ole huomannut että tässä pelissä lasketaan kategoriavoittoja, ei tehopisteitä? Kaupoissa haetaan yleensä vahvistusta tiettyyn kategoriaan tai tietylle pelipaikalle, niin nytkin. Esim. Blake on harvinainen LW joista on pulaa ja laukoo n. 150 kertaa enemmän kaudessa kuin hänentasoisensa laiturit keskimäärin. Ja tietty tuo laukausmäärä jos alkaa jalostua maaleiksi niin...

Itse luulisin jotain ymmärtäväni kun voitin toissa kaudella ja viime kaudella olin kolmas.

Ja vielä noista maalivahtitilanteista. Jos veskarit eivät saa sitä kolmea vaadittua ottelua kasaan, tulee turpaan 0-4. Siinä saa havlatit ja thorntonit tehdä aika käsittämättömiä temppuja että tuovat joukkueelle ne NELJÄ KATEGORIAVOITTOA.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
InSideHockey kirjoitti:
Miten et repe vieläkään ole huomannut että tässä pelissä lasketaan kategoriavoittoja, ei tehopisteitä? Kaupoissa haetaan yleensä vahvistusta tiettyyn kategoriaan tai tietylle pelipaikalle, niin nytkin. Esim. Blake on harvinainen LW joista on pulaa ja laukoo n. 150 kertaa enemmän kaudessa kuin hänentasoisensa laiturit keskimäärin. Ja tietty tuo laukausmäärä jos alkaa jalostua maaleiksi niin...

Itse luulisin jotain ymmärtäväni kun voitin toissa kaudella ja viime kaudella olin kolmas.

Ja vielä noista maalivahtitilanteista. Jos veskarit eivät saa sitä kolmea vaadittua ottelua kasaan, tulee turpaan 0-4. Siinä saa havlatit ja thorntonit tehdä aika käsittämättömiä temppuja että tuovat joukkueelle ne NELJÄ KATEGORIAVOITTOA.

Ai, vittu mitenkäs minä en tuota huomannutkaan. Siis kategorioita. Pistämpä oikein ylös.
Fakta on kuitenkin se, että Thorton vie syötöt, pisteet, yv-syötöt ja aloitukset kaikkia noita sinulta saatuja tyyppejä vastaan yksin, lähes joka viikolla.
Se mitä ozo taas sai sinulta, tuo hänellä vain laukaukset lähes joka viikko + tietenkin maalivahtipeliin yhden paljon pelaavan, mutta huonot tilastot keräävän tyypin.

P.S. Mitenkäs meinasit itse pärjätä molaririntamalla? Meinaan vaan, että saat tottua 0-4 lukuihin pelkällä Turcolla.

P.S.S. Minäkin luulen pelistä jotain ymmärtäväni, kun olen tätä vääntänyt aiemminkin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
Mitenkäs meinasit itse pärjätä molaririntamalla? Meinaan vaan, että saat tottua 0-4 lukuihin pelkällä Turcolla.

Kyllä. Ongelmia tulee. Samoin tulee ongelmia 7 RW:n kanssa. Mutta katsotaan mitä manageri keksii.

Arvostan edelleen suuresti että suostuit perumaan taannoisen kauppamme enkä halua tälläisistä asioista riidellä muutenkaan. Ihmetyttää vaan tuo vihamielisyys jota koet muiden managereiden tekemisiä kohtaan. Varsinkin kun ozo tätä kauppaa ehdotti, toki sain siihen tingittyä pienen viilauksen mutta se ei liity näihin mainittuihin pelaajiin millään tavalla.

Ja kyllä tuo Lecavalier aika kovat tehot tulee tekemään, miksei vaikka Thorntonin veroiset.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
InSideHockey kirjoitti:
Arvostan edelleen suuresti että suostuit perumaan taannoisen kauppamme enkä halua tälläisistä asioista riidellä muutenkaan. Ihmetyttää vaan tuo vihamielisyys jota koet muiden managereiden tekemisiä kohtaan.

Nyt kannattaa erottaa kaksi asiaa toisistaan. Riitely, ja oman näkemyksen esittäminen. Minun ihmettelyni kauppaa kohtaan, ei ole riidan hakuisuutta.
Tämä on kuitenkin keskustelupalsta, ja niillä on käsittääkseni tarkoituksena tuoda julki omia mielipiteitä.
Älä siis ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena, jos minä en näe kaikkia asioita samoin kuin sinä.

EDIT: Ja eikös toisten kauppojen arvostelu/päivittely ole osa pelin huvista?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
EDIT: Ja eikös toisten kauppojen arvostelu/päivittely ole osa pelin huvista?

Kai se on joo. Siitä vaan hakemaan penkinlämmittäjille vahvistuksia niin päästään arvostelemaan :)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
ozo kirjoitti:
No niin, ja heti perään toinen kauppa. Kunnon tuuletus! :)

Minulle:

- Andy McDonald, 2+2
- Gary Roberts, 2+3
- Ryan Whitney (D), 2+0

Lähti:

- Mike Richards 0+0, mutta on ollut todella aktiivinen ja yritteliäs, johtaa kakkosketjua.
- Shane Doan 1+3, Phoenixin kantava voima = paras pelaaja.
- Wade Redden 0+0, Ottawan ykköspakki, viime pelissä 30 min. ja viime kaudella 50 pistettä 65 ottelussa.

Toivottavasti McDonald jatkaa siitä mihin viime kaudella jäi. Gary Roberts on veteraani perusjyrä, jos pysyy terveenä tekee about 50 pistettä, ja on LW! Ryan Whitney pelaa paljon ja ehkä kehityskäyrä on nouseva tällä nuorella pelaajalla. Ainakin ylivoimalla Pittsburghilla taitoa nyt riittää.



....
Noihin tän kauden tilastoihin mä halusinkin sun uskovan...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ozo kirjoitti:
menin silloin treffeille kuuman espanjattaren kanssa. Ja kannatti! :)

Saitko vai? ...ei tarvitse kertoa ;)) - sulla taisi siis loppujen lopuksi olla meistä paras live-drafti -

Ja meinasin juu mainita että sun osalta osa sun joukkueesta oli koneen listaltasi ottamia.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
ozo kirjoitti:
menin silloin treffeille kuuman espanjattaren kanssa. Ja kannatti! :)

Se oli tosi epäreilu temppu! Draftasit kuuman espanjattaren ennen kuin koko draftimme oli alkanutkaan. Se oli varaslähtö! :D
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Fallossymboli kirjoitti:
Eiköhän laiteta kyseinen espanjatar uudelleen draftiin niin ei jää jossiteltavaa ;

Voihan se olla, että Ozo heittää jossain vaiheessa tytön waiversiin, jos huomaa, ettei hän sovikaan avainrooliin.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
mirasane kirjoitti:
Voihan se olla, että Ozo heittää jossain vaiheessa tytön waiversiin, jos huomaa, ettei hän sovikaan avainrooliin.
Aivan, ei (koti)avainrooliin sovi kelpuuttaa ihan ketä tahansa, varsinkaan jos fysiikassa on mitään huomautettavaa. Peliälyä pitäisi silti myös löytyä. Ja semmonen luonne joka aiheuttaa sopivasti tilannekovuutta. Ja vapaa rooli ryntäillä!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Haha! :)

Tähän tyttöön käytin korkeimman varausvuoroni, joten ei pelkoa, että hän joutuisi nopeasti waiversiin. Toistaiseksi annan hänen pelata ykkösketjussa. Hänellä on pehmeät kädet, hyvä peliäly ja hän osallistuu mielellään kulmavääntöihin..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
ozo kirjoitti:
Haha! :)

Tähän tyttöön käytin korkeimman varausvuoroni, joten ei pelkoa, että hän joutuisi nopeasti waiversiin. Toistaiseksi annan hänen pelata ykkösketjussa. Hänellä on pehmeät kädet, hyvä peliäly ja hän osallistuu mielellään kulmavääntöihin..

Suosiikos tämä espanjatar hyökkäävä vai puolustavaa pelitapaa? Ihan sillä kyselen, jos kuitenkin heität hänet joskus waiveriin, niin ei kellekkään tule ikäviä yllätyksen puolustuspelin suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös