Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 815
  • 9 693

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kauden avaus voitto tuli, vaikkakin niukasti niin tällä kertaa ei tarvinnut odottaa joulukuulle että se ensimmäinen voitto irtoaisi.

Maalivahdit oli hyvässä iskussa, ainut isompi moka oli että jätin ensimmäisellä kierroksella vahingossa Sydorin penkille (olisi mahtunut kokoonpanoon sillä puolustuksessa oli pelaamattomia miehiä) ja tottakai Sydor keräsi tuossa pelissä isot tehot ja hyvät tilastot. No hölmöydestä sakotetaan.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
oliwa kirjoitti:
Maalivahtien tarvitsee pelata vähintään kolmessa ottelussa joka viikko ( Yahoon teksti on vain päivityksessä "kadonnut" ).

Ainakin meikäläinen "voitti" nollapeli-kategorian, vaikka maalivahtini eivät pelanneetkaan yhtään nollapeliä ...

Niinpä onkin joo. Teksti puuttuu sekä lihavointi tuosta nollastasi niin näytti aika hämäävältä.

Itse avasin 8-4 voitolla ozon jengistä ja nyt lähdetään kaatamaan repeä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Taas on tilaisuus vähän mainostaa supervaraustani Seminiä. En muista millä kierroksella hänet poimin, mutta draftin loppupuolella jo oltiin. Nyt Semin on kahdessa ottelussa iskenyt 4 maalia, ja varsinkin hänen Carolina-ottelunsa toinen maali oli huikea veto.

Katsokaa ottelun highlight osoitteesta http://www.tsn.ca/nhl/teams/?hubname=nhl-capitals

Hfboardsilla jo hehkutettiin, että kyseessä on kauden tähän asti komein osuma.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Taas on tilaisuus vähän mainostaa supervaraustani Seminiä. En muista millä kierroksella hänet poimin, mutta draftin loppupuolella jo oltiin. Nyt Semin on kahdessa ottelussa iskenyt 4 maalia, ja varsinkin hänen Carolina-ottelunsa toinen maali oli huikea veto.

Kierroksella 14 otit Seminin. Tällä hetkellä siis hyvä löyty, mutta itse varaushetkellä suuri riski.

Niin joo avasin kauden voitolla. JEE.

Ensi viikolla pistetäänkin sitten Lordeja pataan niin, että raikaa. Cujo näyttää torjunnoillaan, että olisi kannattanut pitää hänestä kiinni, ja Nashin johdolla isketään rumat lukemat taululle.
Waiverista napattiin vielä Mellanby Kostopouloksen tilanne, niin eiköhän tämän viikon peli ole aika saletti.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
repe_joke kirjoitti:
Waiverista napattiin vielä Mellanby Kostopouloksen tilanne, niin eiköhän tämän viikon peli ole aika saletti.

Tuosta Mellanbysta olen kateellinen. Jos kaveri jatkaa pelaamista Hossan (ja Iljan?) kanssa, niin tehoja tulee paljon. Itse haaskasin korkean waivers-numeroni Sugloboviin, joka on istunut viltissä kaksi edellistä peliä, vaikka fanit vaativat häntä kakkosketjuun.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
Ensi viikolla pistetäänkin sitten Lordeja pataan niin, että raikaa. Cujo näyttää torjunnoillaan, että olisi kannattanut pitää hänestä kiinni.

Mutta pitkää nenää näyttääkin Lords of the Rink sillä ensi yön ottelussa Columbusta vastaan Coyotesin maalilla pelaa Mike Morrison ja Cujolla on lepovuoro. Ai niin kerroinko että otin Morrisonin eilen vapaista pelaajista?

Itsekin yritin saada Mellanbyn mutta ei mitään toivoa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
InSideHockey kirjoitti:
Mutta pitkää nenää näyttääkin Lords of the Rink sillä ensi yön ottelussa Columbusta vastaan Coyotesin maalilla pelaa Mike Morrison ja Cujolla on lepovuoro. Ai niin kerroinko että otin Morrisonin eilen vapaista pelaajista?

Itsekin yritin saada Mellanbyn mutta ei mitään toivoa.

Eihän minua haittaa, että Nash ja kumppanit ampuvat Morrisonin reikäjuustoksi. Helpommaksi tulee vain voittaa maalivahti kategoriat.
Oma veikkaus on, että Morrison vaihdetaan pois toisessa erässä pois 5-0 tilanteessa (Nash tehnyt 2+1), ja Cujo pelaa loppu pelin nollilla.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
oliwa kirjoitti:
Ensimmäinen kierros on ohi, ja Blue Devils pärjäsi yllättäen jopa odotuksia paremmin. Paholaiseni murskasivat Animaaliset 11-2, tosin monessa kategoriassa pistevoitto oli varsin niukka.

Rumasti tuli tuuttiin, mut ei vielä hätä iskenyt. Hyökkääjiltä on lupa odottaa enemmän tehoja ja sit kun niitä tulee, niin lukemat kyllä kääntyvät.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
SammyD kirjoitti:
Rumasti tuli tuuttiin, mut ei vielä hätä iskenyt. Hyökkääjiltä on lupa odottaa enemmän tehoja ja sit kun niitä tulee, niin lukemat kyllä kääntyvät.

Ei Animaaliset sittenkään ottanut turpiin ihan niin rumasti kuin mitä hehkutin. Yahoo oli suuressa viisaudessaan poistanut tältä "tynkä"viikolta vaatimuksen maalivahtien pelimäärästä. Niinpä Jatkoaika2-liigankin tulokset muuttuivat, joidenkin taisteluparien osalta jopa varsin radikaalisti.

Kysyin muuten Yahoolta myös pelaajien pelipaikka-statuksen päivityksistä. Tässä vastaus:

"Players may be eligible at multiple positions during the current Yahoo! Sports Fantasy Hockey season. Initial position eligibility was determined based on past participation and information supplied by the teams during the off-season.

All position eligibility requests are reviewed by Yahoo! and confirmed with our hockey sources. Due to the nature of the review process, we are unable to comment on each individual player request. New positions are added when it is confirmed that a player's primary position has changed and that the change is not expected to be a temporary one.

Players will not lose position eligibility when moving from one position to another. If a right wing begins to skate regular shifts as a center, he will be eligible for the remainder of the season as a right wing and center.

When a player has earned eligibility at a new position, the position will be visible on the drop-down position menu on your team roster. Changes will be made during the season as soon as new information is available to us."

Kun ottaa huomioon, että Z. Parise pelasi laitahyökkääjä jo viime kauden lopussa, en ole kovin toiveikas päivityksen suhteen :( No onhan tää Yahoo-liiga ilmainen, joten ei parane valittaa liikaa ...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiva avaus

Kari Lehtoselta, eli heti putkeen toinen nollapeli ja tällä hetkellä kiitos Kärpän luonnollisesti johdan maalivahtitilastoa, toisaalta kenttäpelaajat ei 1.yön jäljiltä johda ainoatakaan tilastoa.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
repe_joke kirjoitti:
Eihän minua haittaa, että Nash ja kumppanit ampuvat Morrisonin reikäjuustoksi. Helpommaksi tulee vain voittaa maalivahti kategoriat.
Oma veikkaus on, että Morrison vaihdetaan pois toisessa erässä pois 5-0 tilanteessa (Nash tehnyt 2+1), ja Cujo pelaa loppu pelin nollilla.

Ei ihan hirveän kaukana ollut tuo minun veikkaus. Morrison päästi 5 maalia, mutta pelasi koko pelin. Ja Nash teki 1+2, eikä 2+1 kuten veikkasin.

Hyvin siis alkoi tämänkin viikko lordeja vastaan.

P.S. Mulla on omassa joukkueessa liikaa edustajia Buffalon, ja Columbuksen joukkueista. Niistä miehistä saa tehdä tarjouksia. Nash ei kuitenkaan liikahda ihan helpolla, sen verta hyvän vaikutuksen mies on tähän manageriin tehnyt.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
Ei ihan hirveän kaukana ollut tuo minun veikkaus. Morrison päästi 5 maalia, mutta pelasi koko pelin. Ja Nash teki 1+2, eikä 2+1 kuten veikkasin.

Hyvin siis alkoi tämänkin viikko lordeja vastaan.

Joo-o, aika mainion alun otit monessakin kategoriassa, tässä saa ihan tosissaan kehittää kiriä. En tiedä miten se voi olla mahdollista mutta vuodesta toiseen aloitan aina viikon surkeasti ja näyttää että turpaan tulee mutta siinä lauantain paikkeilla hommat kääntyy.

On aika hämmästyttävää että voitin avausviikon kamppailuni kun huomioon ottaa että paras pistemieheni on tulokaspakki Matt Carle ja aika unessa on ollut koko joukkue.

On muuten täysin tyhjä tuo waiver/vapaat pelaajat joten jos sieltä löydön onnistuu tekemään niin voi olla tyytyväinen.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ja kaikille tiedoksi,

kiitos treidiehdotuksistanne, mutta minä en tarvitse senttereitä enkä vaihda laitahyökkäjiä senttereihin. Ainoastaan sentteri <-> sentteri kaupat käy.

Kiitos etukäteen.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Nopsa kysymys. Mikäs toi rotisserie moodi on? Points only, on vissiin että lasketaan pelkät pisteet niinkuin Sportingnewsissä?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyrpiintyneenä joukkueeni viime yön huonoon esitykseen (0+0, -6, 4min jäähyjä, 4 laukausta ja 11 aloitusvoittoa) tuli tehtyä treidi.

Penkinlämmittäjät saa:
O. Nolan
K. Johnsson

HC Andersen saa:
J. LeClair
P. Cajanek

Minulta lähti siis kaksi alisuorittajaa pois, ja tuli Nolan joka on raporttien mukaan pelannut hyvin, ja Johnsson joka pelasi viime yönäkin eniten joukkueestaan.
LeClairille, ja Cajanekille kaikkea hyvää vain HC joukkueeseen, mutta ikävä ei jää.

P.S. Nyt minulla olisi siitä hassu tilanne, että voisin vaihtee yhden RW:n sentteriin
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Niin että tällanen kauppa tuli tehtyä. Nolan oli pelannut vähän liian hyvin odotuksiin nähden ja sai pakata laukkunsa. Myös Johnsson alkoi esittämään orastavia heräämisen merkkejä, niinpä adjöö Kim-boy.

Tilalle otin kaksi herraa, joilta on ihan turha odottaa muuta kuin keskivahvaa koomailua ja miinuksia tasakentällisin.

Ihan hyvillä mielin.

Noeivaan piti saaha vasempia laitureita ja repellä niitä oli.. that's it. Aika näyttää miten kävi.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Apuanne kaivataan.. Eli olen perustanut kavereiden kanssa liigan ja tarkoituksena vetää live draft, koska kaikki 12 pääsevät osallistumaan siihen. Alunperin laitoin asetuksiin, että drafti vedetään 15.10 ja 9 pm. Vähän aikaa sitten vaihdoin kuitenkin alkamisen ajaksi 7 pm ja sama päivämäärä. Itselläni se näyttää että drafti alkaa silloin ja ne tunnit ja minuutit mitkä siinä my team kohdassa menee niin näyttää että se drafti on todellakin silloin 7 pm, mutta ainakin parilla muulla se aika on ihan eri!? Eräällä toisella kuitenkin näyttää, että se draft alkaa maanantai aamulla klo 05.
Itse kun olen liigan comissioner niin eikö se minun asetuksien mukaan pitäisi mennä se live draft, ei kai se kaikilla eri aikaan voi olla?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vauhtipukki kirjoitti:
Itse kun olen liigan comissioner niin eikö se minun asetuksien mukaan pitäisi mennä se live draft, ei kai se kaikilla eri aikaan voi olla?
Siellä on kavereilla eri aikavyöhyke päällä Yahoon asetuksissa ja siksi näyttää eri aikoja?
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Julistan itseni jo tässä vaiheessa Jatkoaika2:n manageriliigan voittajaksi. Odotan onnitteluviestejä pikapuolin.
T. Ykkösmokkea kaipaava paskahousu
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
beerhunter kirjoitti:
T. Ykkösmokkea kaipaava paskahousu

Joo sulla on näköjään ainostaan yksi pelaava maalvahti eli Roloson. Tekee tiukkaa saada vaaditut kolme matsia kasaan joka viikko.

Olen valmis perumaan kauppamme Havlat <--> Kölzig ja annanpa vielä bonuksen kaupan päälle. Tarjous lähtee kohta.

Kokemuksesta tiedän että ykkösveskareista joutuu maksamaan 20 joukkueen liigassa aina ylihinnan, ovat ne sen verran kullanarvoisia. Suurin osa kakkosveskareistakin on jo viety. Tai oikeastaan managereita ei edes kiinnosta luopua ykkösveskareista, tarjosit sitten ihan mitä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
InSideHockey kirjoitti:
Joo sulla on näköjään ainostaan yksi pelaava maalvahti eli Roloson. Tekee tiukkaa saada vaaditut kolme matsia kasaan joka viikko.

Olen valmis perumaan kauppamme Havlat <--> Kölzig ja annanpa vielä bonuksen kaupan päälle. Tarjous lähtee kohta.

Kokemuksesta tiedän että ykkösveskareista joutuu maksamaan 20 joukkueen liigassa aina ylihinnan, ovat ne sen verran kullanarvoisia. Suurin osa kakkosveskareistakin on jo viety. Tai oikeastaan managereita ei edes kiinnosta luopua ykkösveskareista, tarjosit sitten ihan mitä tahansa.

Havlat pysyy...Otan voitot sitten muista kategorioista, sillä kaveri kyllä on niin hottia nyt ettei muusta väliä
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Fallossymboli kirjoitti:
Siellä on kavereilla eri aikavyöhyke päällä Yahoon asetuksissa ja siksi näyttää eri aikoja?

No sehän se näytti olevan..

Tätä en silti ymmärrä.. My team kohdassa lukee näin...

Time Left Until Draft: 0 Days 02 h 19 min jne..

* Your draft is currently scheduled for Sunday October 15, 2006 at 7:00 pm PDT
* Your roster will remain empty until after your league's draft.
* You may edit your Pre-Draft Player Rankings up until 45 minutes before your draft.

Eli draftin pitäisi alkaa kello 19 suomen aikaa?

Mutta leaguen overwiev kohdassa on näin..

League Notes

* Your live online draft is set for Sun Oct 15 7:00pm PDT which is 12 hours and 19 minutes from now (test your system). Please arrive at least 10 minutes early since your draft will start promptly at the assigned time. You can rank your players up until 45 minutes before your draft.

Tuossa toisessa kohdassa se kertoo että draft on 12 tunnin päästä ja my team kohdassa se kertoo että draft on 2 tunnin päästä.. Aikavyöhyke on itselläni U.S. Pacific

Olenko niin tyhmä etten tajua tätä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
beerhunter kirjoitti:
Havlat pysyy...Otan voitot sitten muista kategorioista, sillä kaveri kyllä on niin hottia nyt ettei muusta väliä

Maalivahtiongelmasi takia 12-1 voitto muuttuikin 9-5 voitoksi. Kyllä se mulle passaa sillä sen takia nousin itse sarjan kärkeen. Jatka vaan valitsemallasi linjalla niin pysyn jatkossakin edelläsi :) Sait Havlat-kaupan ansiosta pari maalia lisää ja menetit neljä kategoriaa. Kannattavaa? En tiedä mutta kyllä se mulle tuo iloa.

Myöskään joukkueet Vieri's Dream Team, Kullaa Kings, HC Tiki10 ja Park City Buccaneers eivät saaneet vaadittua kolmea ottelua kasaan.

Ps. Kölzig on edelleen kaupan, ei teidän ole pakko kerätä noita 0-4 tappioita.

Lords of the Rink jatkoi vakuuttavaa menoaan, toinen ottelu ja toinen voitto. Penkinlämmittäjät poistuivat pukuhuoneeseen 11-2 tappio niskassaan. Voitto nosti Jatkoaika2-liigan ensikertalaisen sarjataulukon kärkeen.

Joukkueessa ei ole kukaan sen ihmeempiä esittänyt mutta tasaisuus ja suoritusvarmuus on ollut silmiinpistävää, vai mitä sanotte tästä:

Lecavalier 2+2=4
Yashin 2+2=4
Blake 2+2=4
Carle 2+2=4
Ouellet 2+2=4
Suter 1+3=4
Brind'Amour 0+4=4
Stümpel 0+4=4
Nieuwendyk 2+1=3
Dumont 1+2=3
Malhotra 1+2=3
Tkachuk 0+3=3
Armstrong 0+3=3

Ja sokerina pohjalla NHL:n kuumin maalivahti Marty Turco 5-0-0, 94.8% ja 1.57. Käytiin Turcoon ykkösvarausvuoroni joten pitää olla tyytyväinen.

Vapaista pelaajista löytyi mieluisa vahvistus, Matthew Barnaby joka saa jatkaa joukkuessa toistaiseksi. Tuo tasaisesti jäähyjä (21 minuuttia tällä viikolla) ja voi napautella pisteitäkin milloin vaan. Pelaa vielä hyvässä joukkueessa niin ei suurta pelkoa miinuksistakaan.
 
Viimeksi muokattu:

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
oliwa kirjoitti:
... Niinpä tämän viikon kierrokselle ei lähdetä viitta auki, vaan nöyränä hakemaan Paavolan Sisulta muutamaa pistettä. Vastustajan joukkue on näet ainakin paperilla selkeästi omaani kovempi. Veikataan vaikkapa 9-5 voittoa Paavolan Sisulle :)

Sisu vei voiton, mutta vain lukemin 8-5. Blue Devils hallitsi kyllä pisteiden teon, mutta Sisu piti oman pään puhtaana - kiitos Gigueren joka ratkaisi molarikategoriat Sisulle lähes yksinään.

Tappiosta huolimatta oma joukkueeni pelasi mielestäni ihan OK viikon, pettymyksiä olivat vain BB'n Sturm & Toivonen, mutta Bruins:han pettää aina :(

Seuraavaksi vastaan asettuu idän ihme Locomotiv Sliema. Vastustajan hyökkäys on pelottavan kova, etenkin jos & kun Malkin pelaa jo tällä viikolla. Uskon silti Blue Devils'n 10-4 voittoon, sillä NJ Devils pelaa tällä viikolla peräti 4 ottelua & Rag$ suck!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös