Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 567 589
  • 9 693

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kopteri kirjoitti:
Tuli mieleen.

On muuten kovin toraisa tämän vuoden liiga. Tiedä sitten mistä johtuu.

Et kai sinä ota tosissaan noita mun ja ISH:n juttuja? Omalta puolelta ainakin ihan puhdasta jarkkoruutua. Psyykkaan siis vastustajat pihalle ;)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Nice....Havlat, Handzus ja Gaborik loukkaantuneena..

Btw...Ottawa voitti 8-1......Redden 0+0 ja -1...nice
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kopteri kirjoitti:
Mää oonki ämmäkiekon vankkumaton kannattaja.

Iso hali?

Se on hienoa, kun on sinut itsensä kanssa.

Halia en uskalla antaa, kun se voidaan tulkita ministeritasolla kaukaloväkivallaksi, mutta pusun voin poskelle moiskauttaa, jos et pidä sitä liian homomaisena.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
beerhunter kirjoitti:
Btw...Ottawa voitti 8-1......Redden 0+0 ja -1...nice

Pakko kuitata! Ryan Whitney 0+4 tällä viikolla... :P Mut joo, silti mä oon aika perseessä.. ;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
repe_joke kirjoitti:
Halia en uskalla antaa, kun se voidaan tulkita ministeritasolla kaukaloväkivallaksi, mutta pusun voin poskelle moiskauttaa, jos et pidä sitä liian homomaisena.

Katotaan sitten kun ollaan vastakkain. Viitsi kaikkia kikkoja pelien ulkopuolella käyttää :)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
beerhunter kirjoitti:
Nice....Havlat, Handzus ja Gaborik loukkaantuneena..

Ja hyviä uutisia vaan tulvii! Tällä hetkellä koen Team Koivun yhtenä pahimmista vastustajista niin tälläiset uutiset tuovat suurta iloa (tietysti vain Fantasy Hockey-mielessä, muuten en toivo yhdellekään pelaajalle loukkaantumista, paitsi Ulf Samuelssonille).

Vielä jos tiedot Khabibulinin loukkaantumisesta pitävät paikkansa niin tässähän alkaa olla pullat hyvin uunissa (Chicagon kakkosveskari Brian Boucher siirtyi juuri Loordeihin ozon jengistä). Ja jos Khabibulin joutuu sairaslomalle niin on muuten Vierin jengi aivan kusessa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
InSideHockey kirjoitti:
Ja hyviä uutisia vaan tulvii! Tällä hetkellä koen Team Koivun pahimpana vastustajana niin tälläiset uutiset tuovat suurta iloa (tietysti vain Fantasy Hockey-mielessä, muuten en toivo yhdellekään pelaajalle loukkaantumista, paitsi Ulf Samuelssonille).

Paitsi, että tälläisillä uutisilla ei ole mitään väliä tässä vaiheessa kautta. Tässä vaiheessa kautta ei voita vielä mitään.
Ja nyt puhun kokemuksen kautta. Johdin meinaan tätä liigaa viime kauden alussa suht pitkään, ja lopuksi käteen ei jäänyt mitään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
Paitsi, että tälläisillä uutisilla ei ole mitään väliä tässä vaiheessa kautta. Tässä vaiheessa kautta ei voita vielä mitään.
Ja nyt puhun kokemuksen kautta. Johdin meinaan tätä liigaa viime kauden alussa suht pitkään, ja lopuksi käteen ei jäänyt mitään.

Niinpä, kunhan vaan psyykkaan ja pelottelen teitä :)

Kausi on todella pitkä. Vasta alkoi ja loppuu huhtikuussa. Loukkaantumisia tulee varmaan toista sataa ja kaikki kärsivät niistä jossain vaiheessa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Täytyypä oikein onnitella itseäni, kun pystyin Jordan Staalin riveihin haalimaan. Ainakin viime yön matsin perusteella voisi kuvitella että vastuuta olisi Penguinsissa tarjolla.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Uusi treidi

Minulta lähti:

[size=-1]- Jarret Stoll, 1+4
- Ryan Craig, 5+1
- Pascal Leclaire, 2W, 88,6%

Tilalle:

- [/size]
[size=-1] Jeff O'Neill, 2+4
- Robert Lang, 2+3
- Manny Legace, 2W, 86,9%

Nuoret kaverit lähti, tilalle kokeneita jyriä. Maalivahtiosasto heikkeni... Ihan sama :) Kauppoja on aina kiva tehdä.
[/size]
[size=-1]

[/size]
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Lang ja Stoll voivat mennä aika tasoihin, mutta O,Neill:sta luopuminen vähän harmittaa, toisaalta koko kaupan ajatuksena oli hommata edes jonkinlainen joukkueensa ykkösvahti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lords of the Rink se vaan jyrää sarjan kärjessä eikä tähän mennessä ole ollut yhdestäkään joukkueesta minkäänlaista vastusta. Täytyy sanoa että olen tyytyväinen pariin draftin myöhemmillä kierroksilla tekemääni varaukseen.

274. Matt Carle. 9 pelissä 9 pistettä. Pakille aika kovat pisteet. Puolet managereista ei varmaan edes tiennyt kuka on Carle.

367. Jozef Stümpel. 11 pelissä 5+5=10. Ylivoimalla 2+5=7 ja alivoimallakin maali. Yritin hankkiutua eroon ennen kauden alkua mutta ei kelvannut kenellekään ja hyvä niin.

Vaikka vapaissa pelaajissa ei tässä liigassa ole yhtään ketään niin sieltä tuli kuitenkin poimittua ennen kauden alkua Michel Ouellet (4+3=7, pelaa ylivoimaa Crosbyn ketjussa).

Joukkue on niin hyvässä balanssissa ja vireessä että kova saa olla jengi joka mut kaataa! Perkele!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tehtiin Repen kanssa jälleen suurkauppa:

Minulle siirtyivät:
Mats Sundin, C
Teemu Selänne, RW
Curtis Joseph, G

Penkinlämmittäjiin matkaavat:
Eric Staal, C
Sami Salo, D
Matt Stajan, C

Kaupalla helpotettiin RW-pulaa, ja nyt kun joukkueessa on kolme ykkösmaalivahtia, ei kolmen pelatun pelin rajan ylittämisessä pitäisi tulla ongelmia.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
mirasane kirjoitti:
Tehtiin Repen kanssa jälleen suurkauppa:

Minulle siirtyivät:
Mats Sundin, C
Teemu Selänne, RW
Curtis Joseph, G

Penkinlämmittäjiin matkaavat:
Eric Staal, C
Sami Salo, D
Matt Stajan, C

Kaupalla helpotettiin RW-pulaa, ja nyt kun joukkueessa on kolme ykkösmaalivahtia, ei kolmen pelatun pelin rajan ylittämisessä pitäisi tulla ongelmia.

Jesus Christ.....
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Tehtiin Repen kanssa jälleen suurkauppa:

Minulle siirtyivät:
Mats Sundin, C
Teemu Selänne, RW
Curtis Joseph, G

Penkinlämmittäjiin matkaavat:
Eric Staal, C
Sami Salo, D
Matt Stajan, C

Kaupalla helpotettiin RW-pulaa, ja nyt kun joukkueessa on kolme ykkösmaalivahtia, ei kolmen pelatun pelin rajan ylittämisessä pitäisi tulla ongelmia.

Joops. Tästä diilistä tuli väännettyä vaikka minkä näköistä variaatiota, mutta lopulta viime yönä vasta rupesi klosahtamaan kohdilleen, kun ilmoitin Cujon lähtevän diiliin mukaan suht helposti.
Syy miksi halusin Cujosta eroon, on Phoenixin todella huonot esitykset. Itse en tee mitään pelaavalla maalivahdilla, jonka tilastot on viemärijätettä. Tokihan joukkue voi petrata ja kovasti, mutta se on sitten sen ajan murhe.
Selänne sai lähteä osittain huonojen esitysten takia, osittain sen takia, että Staalia ei olisi saanut muuten.
Sundinin koitin pitää kaupasta erillään, mutta eipä tuo sitten onnistunut. Toivon siis pitkää ja vaikeaa vammaa Toronton suuntaan ;) No ei vaineskaan.

Mutta Staalista saa sitten pistää tarjouksia tulemaan. Laituria pääasiassa katsellaan, mutta kyllä muutkin pelipaikat kiinnostaa.

Aijoo. Itse en oikein tuota DiPietroa pidä ykkösenä millään mittarilla. Ja senpä takia avasinkin portin Cujon kauppaan saattamiseksi.
Ja Veskunkin asema ykkösenä voi hävitä yhden huonon pelin jälkeen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
beerhunter kirjoitti:
Jesus Christ.....

Ihan reilu kauppa mielestäni.

Miralle kaksi supertähteä ja yksi ykkösveskari. Repelle yksi supertähti, yksi peruspakki ja yksi nobody. Yhtä tehokkaita pakkeja kuin Salo saa ihan vapaista pelaajistakin (esim. Rivet, viime kaudella 34 pistettä ja 109 minuuttia, Andrew Ference 31 pistettä, Ric Jackman 30 pistettä jne.) Salolla siis 33 pistettä ja aiemmin kausilla vielä selvästi vähemmän.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
InSideHockey kirjoitti:
Ihan reilu kauppa mielestäni.

Miralle kaksi supertähteä ja yksi ykkösveskari. Repelle yksi supertähti, yksi peruspakki ja yksi nobody. Yhtä tehokkaita pakkeja kuin Salo saa ihan vapaista pelaajistakin (esim. Rivet, viime kaudella 34 pistettä ja 109 minuuttia, Salo 33 pistettä ja 38 minuuttia)

Pst. Salo taisi pelata pari peliä vähemmän kuin Rivet. Mutta ei nyt olla niin tarkkoja. Parikytpeliä sinne tänne. Ja tärkeintä lienee ne tehot tällä kaudella. Nuo luettelemasi nobydyt on pelannut niin paskasti, että ovat siellä waiverissa, ja esim Jackman ei pelannut viime yönä ollenkaan.

Ja ei sillä että olisi tarvetta selitellä. Mutta Selänteen suhteen olin suht pessimistinen sen jälkeen, kun olin nähnyt pari Ducksien peliä. Ei kestä kiekko mukana ollenkaan, ei saa syöttöjä haltuun, ja omat syötöt menee järjestään vastustajalle.
Paljon saa siis mies parantaa, jos mielii yli 60 pistettä tällä kaudella tehdä.

EDIT: Täytyy kyllä ihmetellä, miksi ISH itkee vapaidenpelaajien tyhjyyttä, kun sieltä kuulemma löytää tälläkin hetkellä useita pakkeja, jotka ovat mättäneet tällä kaudella 8 pistettä tai enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
repe_joke kirjoitti:
EDIT: Täytyy kyllä ihmetellä, miksi ISH itkee vapaidenpelaajien tyhjyyttä, kun sieltä kuulemma löytää tälläkin hetkellä useita pakkeja, jotka ovat mättäneet tällä kaudella 8 pistettä tai enemmän.

0/2 oikein. Hyvä repe.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
InSideHockey kirjoitti:
Yhtä tehokkaita pakkeja kuin Salo saa ihan vapaista pelaajistakin (esim. Rivet, viime kaudella 34 pistettä ja 109 minuuttia, Andrew Ference 31 pistettä, Ric Jackman 30 pistettä jne.) Salolla siis 33 pistettä ja aiemmin kausilla vielä selvästi vähemmän.

En tiedä oletko huomannut, mutta Salon rooli Canucksissa on nyt isompi kuin ennen. Jovanovskin lähdettyä Salo on joukkueen ykkösylivoiman siniviivapyssy, laukoo yhtä paljon kuin monet hyökkääjät ja pelaa isoja minuuttimääriä.

Kauppoja tehdessä ei kannata liikaa tuijottaa, mitä pelaaja teki viime kaudella, vaan katsoa hänen rooliaan nyt. Kohta varmaan sanot, että minun draftaamani Semin on myös surkea pelaaja, koska ei edes pelannut NHL:ssä parina viime kautena ja viimeksi kun pelasi siellä, teki vain parikymmentä pistettä kauden aikana.

Tässä kaupassa yritin alun perin ottaa Curtis Josephin tilalla Repeltä Skoulaa, jonka arvo on aika olematon. Kun kuulin, että Joseph on rosterissa ylimääräinen pelaaja, otin hänet mielelläni joukkueeseeni. Uskon, että Phoenixin peli loksahtaa uomiinsa jossain vaiheessa ja sen jälkeen myös Cujon tilastot paranevat rajusti.

Selänteen alkukausi on kieltämättä ollut paha pettymys. Yksi maali tässä vaiheessa kautta ei ole paljoa. Viime pelissä Selänne jäi vielä kokonaan ilman laukauksia. Selänteen suhteen minulla oli kuitenkin sen verran syvältä Anaheimin organisaatiossa tullutta tietoa, että uskalsin haluta kaverin RW-tontilleni. Kuulemma alkukaudella on ollut paljon huonoa tuuria: laukaukset osuu tolppiin ja kerran Teemun tekemä maali on hylätty. Viesti oli se, että kun ketsuppipullo aukeaa, voi tehoja tulla nopeasti paljonkin.

Sundinin halusin nimenomaan siksi, että hän ottaa aloitusvoittoja enemmän kuin Staal ja Stajan yhteensä.

Alun perin olin siis ottamassa Skoulaa Josephin paikalla ja silloin Repe laski pelaajien piste-ennusteet seuraavalla tavalla:
Sundin 85p + Selänne 75p + Skoula 15p = 175p
Staal 100p + Stajan 40p + Salo 40p = 180p
Pisteiden valossa tuo treidi olisi siis ollut aika tasainen. Tuo kauppa ei lopulta käynyt Repelle, vaan Skoulan tilalle vaihdettiin Joseph, joka sopi minulle paremmin kuin hyvin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
mirasane kirjoitti:
En tiedä oletko huomannut, mutta blaa blaa blaa blaa

Nyt menit kyllä miinaan. Tämähän oli vaan tätä mun ja repen välistä henkistä väkivaltaa :)

EDIT: oma joukkue on, kuten aiemmin mainitsin, löytänyt vihdoin muodon johon olen tyytyväinen enkä hae väkisin muutoksia. Yksi muutos piti tehdä kun IR:stä vapautunut Matt Pettinger palasi viime yönä ja teki kauden avausottelussaan pienellä peliajalla 0+2, +1 ja 4 laukausta. Täytepakki Craig Rivet poistui hänen tieltään. Toinen "muutos" oli se että otin tervehtyneen Andrew Laddin takaisin kokoonpanoon. Ladd on sen verran lahjakas, pelaa huippujoukkueessa ja on LW että saa näyttöpaikan ja syöttikin heti yhden maalin.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
InSideHockey kirjoitti:
Nyt menit kyllä miinaan. Tämähän oli vaan tätä mun ja repen välistä henkistä väkivaltaa :)

No kun mä haluan mukaan siihen. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös