Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 565 759
  • 9 693

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Ja taas päästiin takaisin alisuorittamiseen

Viestin lähetti flintstone
No tästä suunta ei voi olla kuin ylöspäin, tosin en oikein jaksa uskoa että Karsimon Solua saataisiin kokonaan kiinni - tilannetta nyt kuitenkin toivattavasti saadaan kavennettua edes niukemmaksi tappioksi.

No, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, tässä on peliviikosta vielä paljon jäljellä. Ja kun tuota meidän matchupia tsekkaa tarkemmin, niin suurimmassa osassa Karsimon Solu johtaa ihan marginaalisesti.

Täällä vastustajan leirissä ei kyllä todellakaan nuolaista ennen kuin tipahtaa. Viime kierroksella tuli turpiin niin pahasti, ettei hyvänolontunteesta ole tietoakaan.

-Sorppa, GM of Karsimon Solu
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Leclair, Timonen ja Audette Jääkoneelle ja vastaavasti:

Palffy, Berard ja Renberg Vieri´s dream teamille.

Saisitkohan näillä treideillä joukkueeseesi vähän eloa...(hymiö)...vitsi, vitsi.

Juu, vitsit kaukana, eli 10-0 taululla. Kauden huonoin aloitus tähän mennessä. Noh, treidistä sen verran, että meni hermot Palffyn tehottomuuteen ja Allisonin Jaskakin on telakalla. Itsekään et enää suostunut Ziggy <-> John treidiin, vaikka taisit sitä ennen kauden alkua ehdotellakin. Uskalsin sitten hyväksyä, kun Montrealkin otti turpaansa viime yönä. Audetella taitaa olla jotain skismaa valmentajan kanssa, mutta kai se sieltä tulee. Onpas sekava viesti, taidan olla järkyttynyt pelin kulusta.

P.S. Tein muuten yhden tarjouksen, jossa oli Mario the Magnificent mukana... Saas nähdä miten käy?
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Hyvä kaudenaloitus on kääntynyt laskusuhdanteen puolelle. Niinpä jotakin on tehtävä eli aktivoiduttava kaupparintamalla. Nyt on pari tarjousta vetämässä, joten saa nähdä miten käy. Mulle saa ehdotella vapaasti kauppoja, kukaan pelaaja ei ole koskematon tässä tiimissä. Potentiaalia olisi kyllä minun mielestäni huomattavasti parempaakin, joten pitää toivoa, että tämä on vain pieni suvantovaihe. Niinhän siinä sitten kävi lopulta, että viime viikon saldona oli niukka tappio. Tämäkin viikko on lähtenyt aika nihkeästi käyntiin.

Niin, herättelyä/vahvistusta tarvitaan eniten puolustaja/maalivahti/laituririntamalla. Ykkösenä toivelistalla kovaotteinen teholaituri ja johtava puolustaja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sopulille

Vedinkin vastatarjoukseni takaisin, sillä vaikka Mario sinällään kiinnostaisi kovasti niin siltikin hinta, hetken mietittyäni, tuntui liian kovalta.

Mutta pistän kohta tarjouksen eräästä toisesta pelaajasta josko saataisiin kauppaa aikaiseksi...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mario

Mies todellakin on ajautunut riitoihin managerin(minun) kanssani, ja on pyytänyt siirtoa. Toivomuslistalla kovia hyökkääjiä, myös useamman pelaajan kytkyt mahdollisia. Kannattaa erityisesti huomioida miehen ylivoimapisteet, joille ei löydy vertaa tällä planeetalla. Myös +- on pysytellyt positiivisena.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Isoja kaloja

Taitaa olla ainakin mun tän kauden isoin kauppa, tai ainakin sellainen jossa siirtyy useampi iso kala joukkueesta toiseen, eli tässä tuo kauppa:

HC Flintstonelle
Daigle, Alexander (RW-Pit)
LeClair, John (LW-Phi)
Zubov, Sergei (D-Dal)

Jääkoneelle
Lehtinen, Jere (RW-Dal)
McCabe, Bryan (D-Tor)
Tucker, Darcy (C, RW-Tor)

Niin siinä sitten kävi että Toronton kaksikko Tucker ja McCabe ei olleet kuin läpikulku matkalla joukkueessa. Alku kausi on sujunut koko Toronton joukkueella nihkeästi mutta molemmat kaverit on kuitenkin isossa roolissa Toronton joukkueessa joten jos (ja kun) Toronta saa homman taas rullaamaan niin pisteitä on varmasti luvassa. Jere Lehtisen panoksen Dallasille (ja HC Flintstonelle) kaikki tietää ja erinomaisen alku kauden pelannut Jere oli yksi luottopelaajistani mutta nyt hieman haikein mielin toivotan onnea Jerelle Jääkoneen joukkueessa. Jeressä sait todellisen valmentajan unelmapelaajan.

Mulle siirtyneistä LeClair ja Zybov on taattua huippu laatua ja molemmat toivottavasti piristävät joukkuettani - varsinkin tuo mun puolustus kaipasi Zubovin tehoja. Daigle on lievän ongelmatapauksen maineessa mutta pelipäälle sattuessaan kaveri on erittäin hyvä hyökkääjä.

Jokohan tämä vaihtoruletti olisi hetkeksi tässä? Tosin jos tämä HC Flintstonen alavireisyys edelleen jatkuu niin kaupankäynti jatkunee, nyt kuitenkin vedetään hetki henkeä.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
No niin. Itsekin pääsin tekemään pitkästä aikaa kauppoja. Animaaliset ja HC Kortepohja pääsivät sopuun kaupassa, jossa Animaaliselle matkasi eräs liigan suurimmista tähdistä, Mike Modano sekä Minnesotan lupaava puolustaja Filip Kuba. Modano hyvästeli Kortepohjan viime yönä tekemällä 2+1 tehot, joten mieli on hieman haikea tässä vaiheessa. Vastineeksi Kortepohja sai monipuolisen Jeff O'Neillin sekä Brian Rafalskin. Rafalski vahvistaa toivonmukaan Kortepohjan ontuvaa puolustuspäätä ja O'Neill jatkaa vähintään piste per peli -tahtia. Kauppa oli hieman riskialtis, mutta jotain oli tehtävä joukkueen herättämiseksi.

Kaikki pelaajat ovat edelleen myytävänä, jos tarpeeksi hyviä tarjouksia tulee. Ainakin puolustukseen tarvitaan vielä vahvistusta, ja vaihdossa olisi tarjolla ainakin nuorta verta (esim. Connolly, Sedin, Isbister, Pyatt, Vrbata, Dumont) ja hieman kokeneempiakin pelureita (Stevens, Berezin, Bates).
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
No niin..Kauppoja hierottiin Mirasanen Hiirten kanssa jonkin aikaa, kunnes sopu saatiin.

Minulle:
Brendl, Pavel (RW-Phi)
Oates, Adam (C-Anh)

Mirasanen Hiirille:
Young, Scott
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti M@rko77

Minulle:
Brendl, Pavel (RW-Phi)
Oates, Adam (C-Anh)

Mirasanen Hiirille:
Young, Scott

Jumankauta Mirasane, ylläoleva on rehdihkö tarjous. (hymiö)

Hossa on pääsemässä vauhtiin, eilen kypärätemppu ja lisää on tulossa.
Kun nyt vielä Samsonovin ja Vasicekin saisi ruotuun...

Shields/Grahame on myyntilistalla, Shields on pelannut hyvin Grahamen poissaollessa joten ykkösveskarin tontti on näillä kahdella ratkaisemati.

Myös tuleva tähti Cheechoo on tuskastunut managerin räyhäämiseen ja on pyytänyt päästä siirtolistalle yhdessä Dvorakin kanssa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Helinkopteri

Jumankauta Mirasane, ylläoleva on rehdihkö tarjous. (hymiö)

Mulla on ollut varmaan heikko hetki kun olen jonkun rehdihköksi luokiteltavan tarjouksen väsännyt...

Oatesin myynti tuli ajankohtaiseksi, sillä minulla oli jo senttereitä tarpeeksi. Oates on kohta palaamassa kokoonapanoon loukkaantumisen jäljiltä. Heti kun IR-status olisi häneltä poistunut, olisin joutunut pudottamaan jonkun pelaajan hänen tieltään. Siksi lähettelinkin viime päiviä useita Oatesin sisältäviä kauppaehdotuksia eri suuntiin. Osa niistä oli realistisia, osa lähinnä haaveita, jotka olisivat olleet minun kannaltani unelmakauppoja toteutuessaan.

Tämä kauppa oli ihan mielenkiintoinen. Itse haluan uskoa, että Young parantaa vielä. Siinä mielessä näyttää pahalta, että pari vuotta sitten 40 maalia latonut kaveri ei ole saanut vielä maalin maalia aikaiseksi. Ikäloppu hän ei kuitenkaan vielä ole ja on otteluissa ollut yksi Dallasin ahkerimpia laukojia. Ehkä maalittomuus onkin ollut myös tuurista kiinni, eli täytyy vain toivoa, että tuuri kääntyisi.

Viime yön kierros oli hiukan haikea. Se oli ensimmäinen, jonka Olli Jokinen pelasi lähdettyään joukkueestani ja heti hän naputti tehot 1+2. Tilalle saatu Straka palasi tosin samana yönä kaukaloon ja kiitti joukkuettamme saamastaan luottamuksesta syöttämällä kaksi maalia. Tätä parivaljakkoa aion seurata jatkossakin nähdäkseni kumpi voitti kaupassa. Kaksi tappelijaakin vaihtoi kaupan oheistuotteena seuraa, mutta heidän välillään ei luultavasti kovin dramaattisia eroja tule olemaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti sopuli
<snip> Itsekään et enää suostunut Ziggy <-> John treidiin, vaikka taisit sitä ennen kauden alkua ehdotellakin. Audetella taitaa olla jotain skismaa valmentajan kanssa, mutta kai se sieltä tulee. <snip>
En uskaltanut enää suostua, koska Allison on poissa ja Palffyllakin on jotain selkä kipuja.

Nyt alkaa jo kaduttamaan toi treidi, Luin justiinsa, että Audette pelaa ens yönä, tekee luultavasti kypärätempunkin, kuten myös Leclair. Ja sitten Palffy ja Renberg luultavasti vielä loukkaantuvat loppukauden ajaksi.

Tehdäänkö niin, että annat vielä Marion mulle kaupantekijäisiksi niin mulle tulis parempi olo? ;)

Ciao,
Tommi

PS. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mitä vaatisit Mariosta?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
PS. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mitä vaatisit Mariosta?

Yhden todella kovan luokan tähtihyökkääjän + toinen kova kaveri. Itse voin antaa kaupassa yhden keskinkertaisuuteni pois. Tämä nyt oli vaan esimerkki, eli kaikkea saa ehdotella, mutta suoraan sanottuna osa ehdotuksista on ollut ehdottajalle lottovoiton luokkaa. Mario tuo todella kovat tehot yv-sarakkeeseen, joten itse tarvitsen jotain plussaa esim. laukaus ja jäähypuolelle. Tämä tietyti sen takia, että Mario taitaa tällä kaudella paukuttaa kahden kovan hyökkääjän tehot. Yleensä kannattaa siis miettiä, että miten toinenkin hyötyy diilistä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti sopuli

Yleensä kannattaa siis miettiä, että miten toinenkin hyötyy diilistä.

Mario on vähän hankala tapaus. Tällä hetkellä hän on kyllä ylivoimaisesti paras hyökkääjä NHL:ssä, mutta hänen ostamisensa harkitseminen ei ole helppoa. Hommaan liittyy pari olennaista kysymystä, eli pystyykö Mario pelaamaan tuolla tasolla myös jatkossa vai hyytyykö tavalliseksi piste-per-ottelu -tähdeksi? Entä mikä on selän kunto? Jos Mario joutuu jossain välissä jättämään pelejä väliin, alkaa pari kovaa hyökkääjää hänestä maksanutta manageria varmasti harmittamaan. Mutta toisaalta pilkkahintaan supermiestä ei kannata missään nimessä myydä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Nostetaanpas tämä ketju ylös.

En millään voinut hyväksyä ehdottamaasi Lemieux kauppaa. Eihän mies nyt niin kova ole. +- tilaston kaunistaminen ja jäähyt mieheltä puuttuvat, jotta olisi täydellinen fantasy pelaaja. Ja saa nähdä kauanko vastaustajilla kestää huomata, että pitäisi laittaa "vartija" pitämään Lemieux kurissa?

No joo, tämä viikko on mennyt pelillisesti ihan jees, ei mitään ihmeellistä siis (uhoa)

Treidien puolelta nämä miehet vaativat siirtoa.

Juuri kahden vuoden sopimuksen tehnyt puolustaja Karel Rachunek (Ott) anoo siirtoa jo nyt, mies ei kuulemma suostu pelaamaan samassa joukkueessa kuin Eric Lindros...manageri on ihmeissään.

Renberg sekä Friesen vaativat lisää peliaikaa, jota juuri nyt en voi taata, joten molemmat ovat myös kaupan. Voin myös vaihtaa kaikki kolme vaikka kahteen kelpo laituriin.

PS: Ja muutama treidiehdotus on jo vireillä, joten eikun hyväksymään arvon managerit. (hymiö)

Ciao,
Tommi
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
En millään voinut hyväksyä ehdottamaasi Lemieux kauppaa. Eihän mies nyt niin kova ole. +- tilaston kaunistaminen ja jäähyt mieheltä puuttuvat, jotta olisi täydellinen fantasy pelaaja. Ja saa nähdä kauanko vastaustajilla kestää huomata, että pitäisi laittaa "vartija" pitämään Lemieux kurissa?

Lemieuxin pitämisessä on se vaikea puoli, että suurin osa pisteistä tulee ylivoimalla. Viime yönä 0+0 ;)

No joo, tämä viikko on mennyt pelillisesti ihan jees, ei mitään ihmeellistä siis (uhoa)

Älä lyö lyötyä. Jääkoneesta ei ole ollut mitään vastusta.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Myytävänä:

Zubrus Dainius

Fedotenko Ruslan

Nieminen Ville

Nazarov Andrei

Salo Sami


pelaajat ovat riitautuneet valmentajan kanssa, ja hakevat nyt uutta seuraa. myös Sillinger Mike on pyytänyt treidiä. elikkä hyvät manageri ystävät, tehkääpä tarjouksia näistä herroista.. (tarjoukisa lähtee myös täältä)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jeeees, jo toinen voitto putkeen!

Ja mä kun valitin joukkueeni alisuorittamista niin HC Flintstone pelaajien itsensä pitämä palaveri näyttää onnistuneen ja joukkue nousi rajusta tappioasemasta (2-9 tilanteesta) selvään voittoon (6-3). Hieno homma.

Nyt vastaan asettuu sitten vierin dream teamin pyörityksessä ollut jääkone, jonka peli perustuu paljolti Super-Marion peliälyyn. Saa nähdä keksiikö HC Flintstone millä tuo ilmiömäinen Mario saataisiin pysäytettyä.
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Nooooo, toinen häviö putkeen....

Viime yön kavennus oli pelkkää kosmetiikkaa.
N@st@t-pojat ottivat murskavoiton Helinkopterin tiimistä loistavan lauantaikierroksen ansiosta.

Tästä sisuuntuneena lähdemme Vierin kimppuun suu vaahdossa ja silmät tulessa.

Paniikki nappulaa ei ole painettu mutta muutamaa treidiä yritetään.
Elias on vakavissa riidoissa managerin kanssa ja haluaa siirtoa.
Mieluiten kuulemma samaan seuraan Shieldsin kanssa.

Myös Briere on ilmoittanut tyytymättömyytensä joukkueen syöksykierteeseen joten manageri harkitsee vakavasti häirikön poispotkimista, muutamaa vaihtoehtoa ollaan jo katseltu...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Voi...voi!

Surkeasti pelannut joukkue on nyt sitten virallisesti myynnissä! Ehdotuksia otetaan vastaan. Valmentajaa ei voi vaihtaa, joten pelaajia vaihdetaan... Varsinkin seuraavat pelaajat saisivat hakea uutta nousua uralle muualta:

C Linden, Trevor (C-Van)
LW Nagy, Ladislav (LW, C-Pho)
LW Hagman, Niklas (LW-Fla)
RW Czerkawski, Mariusz (RW-Mon)
W Bartecko, LubosDTD (RW-Atl)
D Mara, Paul (D-Pho) DBench @TB 2:00am EET
D Bombardir, Brad (D-Min)
Nylander, Michael (C-Was)
Lumme, Jyrki (D-Tor)
G Snow, Garth (G-NYI)

IR Muckalt, BillIR (RW-Min)
IR Peca, MichaelIR (C-NYI)
IR Yzerman, SteveIR (C-Det)

Ps. IR pelaajat ovat myös myynnissä, mikäli joku haluaa satsata tulevaisuuteen. Yzerman ja Peca ovat varmasti kovia jätkiä pleijareissa.

Terveisin,

Melkein jo luovuttanut HC Tiki10...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti vieri
Edit: Kerrassaan loistavaa, syy minkä takia halusin Spezzasta eroon oli vapailla papereilla liikuskellut mies nimeltään Jason Williams (C-Det), jonka viimeinkin sain joukkueeseeni. Hyvä treidi, olen äärettömän onnellinen. :)

Ääretöntä onnellisuuttasi ei sitten riittänytkään kovin pitkään, kun jo neljä päivää myöhemmin kippasit Williamsin takaisin waiversiin?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti tiki10
Yzerman ja Peca ovat varmasti kovia jätkiä pleijareissa.
Harmi vaan ettei tässä pelissä käsittääkseni pelata pleijareita. Ei pelattu ainakaan viime vuonna. Meinaan, että tottakai meidän liigalla on pleijarit, mutta meidän pleijarit pelataan oikean NHL:n runkosarjan aikana.
Viestin lähetti mirasane
Ääretöntä onnellisuuttasi ei sitten riittänytkään kovin pitkään, kun jo neljä päivää myöhemmin kippasit Williamsin takaisin waiversiin?
Joo ei. Williamsin annoin pois, koska ei mies näemmä pelaa joka pelissä, ei vaan mahdu Detroitin joukkueeseen.

Toinen syy on se, että on kiva pitää yhtä "varapaikkaa" pelaajalle, josta voisi tulla loistava. (hymiö) Eli tämä yksi paikka on siis vain try-out sopimuksella ja sitten vaihtoon jos ei miellytä.

Ciao,
Hjallis :)
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Jeeees, jo toinen voitto putkeen!

Viestin lähetti flintstone
Ja mä kun valitin joukkueeni alisuorittamista niin HC Flintstone pelaajien itsensä pitämä palaveri näyttää onnistuneen ja joukkue nousi rajusta tappioasemasta (2-9 tilanteesta) selvään voittoon (6-3). Hieno homma.

Niinpä. Meikäläisen kaverit alkoi jo tuudittautumaan voittoon, vaikka kuinka yritin piiskata niitä hereille. No, sitä saa mitä tilaa, treeneissä mentiin tänään todella kovaa. Ensi yönä saattaa olla paikat vielä vähän tukossa.

Onneksi kausi on vielä nuori ja nousuun on vielä paljon aikaa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Treidejä.

Mulle
Tom Fitzgerald
Petr Shchastlivy, tai sinnepäin
Brent Johnson

Nizoralsille
Patrik Elias
Steve Shields

Itse olen ainakin tyytyväinen, Shields oli ylimääräinen kun sain Grahamen free agenttina kaapattua.
Fitzgerald ja Sasse tuovat kokemusta ja nuoruuden intoa syöksykierteessä olevaan joukkueeseen.
Johnson on kysymysmerkki, varsinkin kun Bluesilla noita mokkeja tuntuu riittävän. Katsotaan...

Jos tiktaattorimme suuressa laupeudessaan kävisi hyväksymässä treidin niin olisimme kiitollisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös