Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 564 083
  • 9 693

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Neitsyys...

..en ole vieläkään menettänyt neitsyyttäni vaihtojen suhteen siis..... tarvisin kipeästi pelaavaa hyvää maalivahtia ja ehkä yhden hyvän wingerin.....kaikki on vaihdettavissa joten please heittäkää ehdotuksia sisään
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Neitsyys...

..en ole vieläkään menettänyt neitsyyttäni vaihtojen suhteen siis..... tarvisin kipeästi pelaavaa hyvää maalivahtia ja ehkä yhden hyvän wingerin.....kaikki on vaihdettavissa joten please heittäkää ehdotuksia sisään....
ai niin joukkue on Team Koivu
 
K

kangaroo

Sopuli

Ehtisitkö käydä hyväksymässä TeamKoivun ja mun treidin ? Saisi rosterin kuntoon ennen reissuun lähtöä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Treidistä Nizorals:lle

HC Flintstone
Laperriere, Ian
Sykora, Petr

Nizorals
Satan, Miroslav
York, Mike

"Comments from Nizorals:
kaksi mun kolmesta tähtilaiturista vaihdossa tusinasentteriin ja ailahtelevaan rupujoukkueen wingeriin??? Eihän tämä kauppa vahvista mun joukkuetta millään osastolla (no ehkä jäähyissä mutta niitä hoitaa jo Cairns ja Stevenson), päinvastoin."

Sallinet hieman vastakommentointia vaikka kauppa ei ilmeisesti näistä lähtökohdista siis olekaan mahdollinen.

Omasta mielestäni Sykora on tähti siinä missä Satan, ainakin Devilsissä pelatessa Sykora oli nimenoimaan se joka painoi satalasissa ja oli se parempi Elias-Sykora kaksikosta. Ja mitä tulee joukkueisiin joissa ko pelaajat pelaa niin Anaheim ei paljoakaan ero Buffalosta, molemmilla on todella suuri työ selvitä pleijareihin. Eli vaihto olisi ollut rupujoukkueen tähti-RW (Sykora) toisen rupujoukkueen tähti-LW:een (Satan).

Yorkin kohdalla hain kohtuu sentteriä ja kuvittelin antavani kohtuullisia tehoja ja kovuutta vaihdossa pelkkiin tehoihin. Mutta ilmeisesti et kaivannut Laperrieren kovuutta joten kaupasta olisi tullut sinun lähtökohdista huono.

Tässä siis hieman perusteluja kyseiselle tarjoukselle kun tuo viestisi vaikutti sen verran hyökkäävältä että pidit tarjoustani naurettava.

No hard feelings,
Flintstone
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Treidistä Nizorals:lle

Viestin lähetti flintstone
Omasta mielestäni Sykora on tähti siinä missä Satan...

...kuvittelin antavani kohtuullisia tehoja ja kovuutta vaihdossa pelkkiin tehoihin.

Tässä siis hieman perusteluja kyseiselle tarjoukselle kun tuo viestisi vaikutti sen verran hyökkäävältä että pidit tarjoustani naurettava.

Juu, ei tässä olla pahalla päällä lainkaan.

Tässä pääsi käymään klassinen esimerkki siitä kuinka hämmentynyt hymy naamalla kirjoitettu viesti tulkittiin hyökkääväksi. Enkä sinänsä ihmettele luettuani tuon pätkän uudestaan. Ne sanamuodot (hymiöitä en tahtoisi käyttää). Yritän jatkossa ilmaista itseäni vähemmän tulkinnanvaraisesti.

Mulle kyllä saa ehdotella mun kannalta huonoja diilejäkin, niin saanpahan ainakin käsityksen mitä pelaajia tarjoajalla on kaupan noin ylipäätään. Reject nappula on ihan yhtä lähellä kuin acceptkin.

Ja vielä oma näkökanta tarjouksesta vähän selkeämmin:

Sykora pelasi vaisun viime kauden (48 pistettä). Nyt vielä joukkue on vaihtunut selvästi heikompaan. Ennusteeni: saman verran pisteitä kuin viime kaudella ja romahdus +/- -tilastossa. Satan on ollut tasaisen varma pistepörssin kärkipään nimi viime kausina ja suunta on ollut nousujohteinen, viime kaudella oma piste-ennätys.

Laperriere ei ole viiteen vuoteen tehnyt 22 pistettä enempää kaudessa, joten tehot jäävät todella roimasti Yorkin lukemista. Jäähyminuutteja saa ilmaiseksi Jorma Kääriäisen (free) Agentseistakin joten pistelingon vaihtaminen päikseen nyrkkisankariin ei ole järkevää.

Tervetuloa vaan jatkossakin ehdottelemaan kaikenlaisia treidejä. Mulla ainakin on tylsää jos treidirintamalla on liian hiljaista.

Yours truly,
GM Plankton, Nizorals

P.S. Olis muuten noin yleisesti ottaenkin hyvä, jos jengi raapustelis edes lyhyen perustelun ennenkuin painaa Rejectiä. Silloin tietäis että kannattaako kyseistä treidiä viilata houkuttelevammaksi vai kannattaako suunnata uusille metsästysmaille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Treidistä Nizorals:lle

Viestin lähetti Plankton
P.S. Olis muuten noin yleisesti ottaenkin hyvä, jos jengi raapustelis edes lyhyen perustelun ennenkuin painaa Rejectiä. Silloin tietäis että kannattaako kyseistä treidiä viilata houkuttelevammaksi vai kannattaako suunnata uusille metsästysmaille.

Tästä samaa mieltä, vaikka täytyy tunnustaa että on nuo omatkin rejectit on jääneet pääsääntöisesti kuittaamatta. Itse olen yleensä, jos kauppa on oikeasti ollut lähellä hyväksyntää, esittänyt vastatarjouksen.

Ja mitä tulee kaupankäyntiin niin muutama pelaaja joukkueessani nauttii ns koskemattomuutta eli kuuluvat luottopelaajiini - eli tässä tuo lista lyhykäisyydessään:
- Teemu Selänne (RW-SJ)
- Martin Brodeur (G-NJ)
- Jere Lehtinen (RW-Dal)
- Joe Thornton (C-Bos)

...kaikkien muiden kohdalla vaihtokauppa on ihan mahdollinen jos vain näen hinnan oikeaksi.

PS. Olisiko joku halukas ottamaan pienen riskin vaihtamalla huonosti kauden aloittaneen mutta erittäin potenttiaalisen ja nuoren Patrick Marleaun (C-SJ) johonkin kohtuu hyvään hyökkääjään tai puolustajaan (LW:eet etusijalla)?
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
No-trade

Flintstonen malliin listaan Team Helinkopterin pelaajat joilla on taskussaan sopimus no-trade pykälä. Tosin pelaajat voivat itse pyytää treisiä. (hymiö)

Sergei Samsonov
Martin Gelinas
Janne Niinimaa
Patrik Elias
Mike Rathje
Josef Vasicek
Marian Hossa
Saku Koivu

Muut ovatkin sitten treidingplokissa ja sopivan tarjouksen tullen vaihtavat maisemaa,

NoMercyTeam oli näemmä viime yönä käynyt ehdottelemassa kaikenmoista mutta morkkiksessa perunut kummatkin ehdotukset. (taas hymiö)

ps. Flintstone, kirjotat viestin jossa paheksut jos paskalla yritetään ostaa kultaa ja itse ehdotat moista treidiä. Plankton laittoikin perustelut joten ei niistä enempää.
Toki ei Sykora paska ole, mutta kun ottaa Anaheimin tilanteen lukuun niin ei miestä toki Satanin tilanteeseen voi verrata. Laperriere-York ei myöskään ole kovin tasainen pari.

Kun kerran nostit ehdotuksesi tänne niin pakkohan sitä oli kommentoida.
Ei muuten...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Re: No-trade

NoMercyTeam oli näemmä viime yönä käynyt ehdottelemassa kaikenmoista mutta morkkiksessa perunut kummatkin ehdotukset. (taas hymiö)

No joo, Cechmanek sai vihdoin maalinsa kunnolla tukittua, joten päätin sittenkin pitää hänet ykkösveskarina, vaikka Hackett alkaa kolkutella kannoilla.

Helpommin tuntuu pelureita saavan vapailta markkinoilta (mm. Boguniecki, Hackett, Tärnström) oikeaan aikaan hereillä olemalla kuin kauppoja tekemällä; kovasti epäluuloisia olette te managerit. Itse olen saanut enimmäkseen tarjouksia, joista ei mitenkään ole voinut innostua.

No Mercyn No Trade -miehet:

Forsberg
Boguniecki
Aucoin
Sturm
Hackett
Cechmanek


Rucinskya testataan ensin muutama viikko ennenkuin päätetään onko mies kauppatavaraa vai pääseekö vakiomiehistöön.

edit: Laitoin palautetta Yahoon ylläpitoon Rucinskyn NA-merkinnän poistamisesta. Vaivautuivat jopa vastaamaan; kuulemma NA-merkinnät häviävät kun kavereille ensi kerran paukahtaa merkintöjä tietokantaan.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Näillä miehillä on jonkinnäkönen No trade pykälä sopimuksessaan...(mutta jos sopiva treidi ehdotus tulee niin kukaan ei tietenkään ole korvaamaton)

C Brind'Amour, Rod (C-Car)
C Lindros, Eric (C-NYR)
C Rolston, Brian (C-Bos)
LW LeClair, John (LW-Phi)
LW Whitney, Ray (LW-Cls)
LW Kariya, Paul (LW-Anh)
RW Murray, Glen (RW-Bos)
RW, C Kovalev, Alexei (RW, C-Pit)
RW, LW Huselius, Kristian (RW, LW-Fla)

D Hamrlik, Roman (D-NYI)
D Morris, Derek (D-Col)

G Roy, Patrick (G-Col)
G Kolzig, Olaf (G-Was)

Ei No trade pykälää, mutta en vaihda näitäkään ihan noin vain, mielellään vaihtaisin yhden tai kaksi näistä senttereistä johonkin wingeriin.

C Langkow, Daymond (C-Pho)
C Datsyuk, Pavel (C-Det)
C, LW Bednar, Jaroslav (C, LW-LA)
LW Frolov, Alexander (LW-LA)
RW Audette, Donald (RW-Mon)

D Timonen, Kimmo (D-Nsh)
D Gill, Hal (D-Bos)
D Hedican, Bret (D-Car)
D Kubina, Pavel (D-TB)

G Brathwaite, Fred (G-StL)

Tarjouksia tarjouksia...

Ciao,
Vieri´s dream team

PS, mutta kuten tossa aikasemmin kirjotin, niin kukaan ei ole korvaamaton...no ehkä Patrick Roy.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: No-trade

Viestin lähetti Helinkopteri
ps. Flintstone, kirjotat viestin jossa paheksut jos paskalla yritetään ostaa kultaa ja itse ehdotat moista treidiä. Plankton laittoikin perustelut joten ei niistä enempää.
Toki ei Sykora paska ole, mutta kun ottaa Anaheimin tilanteen lukuun niin ei miestä toki Satanin tilanteeseen voi verrata. Laperriere-York ei myöskään ole kovin tasainen pari.

Kun kerran nostit ehdotuksesi tänne niin pakkohan sitä oli kommentoida.
Ei muuten...

No mä kyllä perustelin jo tuota tarjoustani mutta edelleen olen sitä mieltä että Sykora-Satan vaihtokauppa olisi ollut ihan rehellisessä hengessä tehty tarjous. Devils on noista NHL-joukkueista lähimpänä sydäntäni ja omasta mielestäni Sykora oli A-linen pelin sielu. Ja en usko että Sykora on huonontunut vaikka seura onkin vaihtunut yhteen liigan rupusakeista. Sykora on erittäin nopea ja taitava pelaaja jolla on raudan luja ja tarkka lämäri - selvää tähtiainesta siis. Satan ei ole minulle pelaajana ihan niin tuttu mutta tiedän toki hänetkin hyväksi pelaajaksi. Vaihdon päätarkoitus oli vaihtaa päittäin kaksi tähtiluokan laitahyökkääjää, mulle vasenlaituri (joista mulla on pulaa) Satan ja Nizoralsille oikealaita (joita mulla on runsaasti) Sykora.

York-Laperriere on toki taidollisesti eri luokan pelaajia mutta ei Lappykään sentään mikään kädetön puupökkelö ole. Ajattelin myös että Lappyn kovuudella korvaisi noita tehopuutteita verrattuna pehmeään mutta taitavaan Yorkkiin.

Että tältä pohjalta...
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: No-trade

Viestin lähetti flintstone


No mä kyllä perustelin jo tuota tarjoustani mutta edelleen olen sitä mieltä että Sykora-Satan vaihtokauppa olisi ollut ihan rehellisessä hengessä tehty tarjous. Devils on noista NHL-joukkueista lähimpänä sydäntäni ja omasta mielestäni Sykora oli A-linen pelin sielu.

Arvasin että kyseessä oli tällainen tunnepuolen juttu.
Itse ajattelen aivan samoin joten tämä ei ole mitään aukomista.
Devils, Ducks ja Sabres ovat minulle vain kolme joukkuetta muiden joukossa joten mietin tuota systeemiä ainoastaan "kylmän" analyyttisesti.
No hard feelings?

Finnjewel, mistä sä sen ylläpidon osoitteen löysit, olisi vähän asiaa Hrdinan pelipaikasta?

Vieri, olet sää melkonen treidihullu! (hymiö)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: No-trade

Viestin lähetti Helinkopteri
Vieri, olet sää melkonen treidihullu! (hymiö)
Joo, silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa (hymiö)

Ei vaan, olen täysin tyytyväinen joukkueeseeni, mutta kunhan kokeilen jos vaikka taas nappais...

Ciao,
Tommi

ps: Mun mielestä tossa Flintstonen treidi ehdotuksessa ei ollut mitään vikaa. Eihän sitä ikinä tiedä jos esim. vaikka toi Sykora olis ollut vastapuolen suosikkipelaaja tai jotain sinne päin...ei yhtään mahdoton treidiehdotus.

Kuten joku täällä hyvin jo sanoi, Reject nappula on aivan siinä Accept nappulan vieressä. (hymiö)
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Re: Re: Re: No-trade

Viestin lähetti Helinkopteri

finnjewel, mistä sä sen ylläpidon osoitteen löysit, olisi vähän asiaa Hrdinan pelipaikasta?

Kun olet kirjautuneena Yahoo'hun, klikkaa oikeasta ylänurkasta Help, sitten vasemmasta reunasta - otsikon Related links alta - "Send us feedback" niin avautuu lomake palautteen lähettämiseksi.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Nämä ovat sitten Segalta myyntilistalla:

Darcy Tucker (C-Tor)
Mike Fisher (C-Ott)
Jarome Iginla (RW-Cgy)
Jonas Hoglund (RW-Tor)
Magnus Arvedson (LW-Ott)
Andy Delmore (D-Nsh)
Andrei Markov (D-Mon)
Denis Gauthier (D-Cgy)
Karl Dyukhuis (D-Mon)
Radoslav Suchy (D-Pho)
Vladimir Malakhov (D-Nyr)

Patrick Lalime (G-Ott)
Ron Tugnutt (G-Dal)

Edit: Jim Dowd myyty
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Vierille

Huh huh, kun katsoin Vieri's Dream Teamin kokoonpanoa, alkaa se todellakin näyttää unelmajoukkueelta. Sinun todella kannatti luopua Gaborikista, sillä pääsit samalla eroon tusinapakeistasi ja sait Kubinan ja Timosen avulla puolustuksesta hiottua timantin.

Maalilla Roy-Kölzig -kaksikko on sellainen, että pelkään jo valmiiksi kohtaamistamme.

Hyökkäyspääkin on vahvistunut Gaborikin lähdöstä huolimatta (tai sen ansiosta).
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: Re: Re: No-trade

Viestin lähetti vieri

J
ps: Mun mielestä tossa Flintstonen treidi ehdotuksessa ei ollut mitään vikaa. Eihän sitä ikinä tiedä jos esim. vaikka toi Sykora olis ollut vastapuolen suosikkipelaaja tai jotain sinne päin...ei yhtään mahdoton treidiehdotus.

Niin, tässä tapauksessahan se oli myyjän suosikkipelaaja.

Tällaisten juttujen takia olisi hyvä laittaa muutama rivi tekstiä siihen ehdotuksen viereen.

Odotellaan keskiviikon pisteitä......
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Kyllä, odotusten mukaisesti vääntö on ollut tasaista Mirasanen hiirten kanssa. Viime yön pisteet ei näköjään ole vieläkään päivittyneet, mutta pisteet lienevät aika tasoissa myös sen jälkeen. Nikolai Khabibulin on edelleen liekeissä ja pelasi viime yönä nollapelin, kun taas vastustajan maalivahti Mike Richter joutui ottavaksi osapuoleksi. Byron Dafoe on kiukutellut jo yllättävän (?) kauan, joten maalivahtiosasto on täysin Bulinin varassa. No mikäs siinä, tällä viikolla kaksi peliä, kaksi voittoa ja nollapeli. Ja vielä molemmat voitot vastustajan maalivahtia vastaan. Tässä vaiheessa ei tosin pysty paukuttelemaan henkseleitä kovinkaan paljoa, sillä viikonloppuna on edessä vielä todella pahat vieraspelit Washingtonia ja Pittsburghia vastaan, joissa voi tulla pahastikin kuokkaan.

Kahdesta ensimmäisestä pelistä tuli selvät voitot, mutta nyt kaksi viimeistä kierrosta on mennyt hieman mollivoittoisemmin. Niinpä joukkueen herättämiseksi hankittiin Minnesotan kovanaama Matt Johnson, jolta joukkueen manageri odottaa kovaa peliä ja ennen kaikkea jäähyminuutteja. FC Kortepohjan ongelmaksi on muodostonut odotusten mukaisesti neitikiekkoilu, mutta toivottavasti Johnson korvaa tilannetta edes vähän. Myöskin puolustajat ovat olleet odotusten mukaisesti hieman yössä, mutta viime yönä David Tanabe sentään saalisti pari syöttöpistettä. Maaleja tarvittaisiin myös puolustajilta, kun vastustajalta esimerkiksi Lubomir Vishovsky pelasi viikolla unelmapelin saldolla 2+1.

Hyvin kauden aloittaneet nuorukaiset Pyatt, Connolly, Cole ja kumppanit ovat olleet myös pimennössä viime peleissä, kun taas esimerkiksi Shawn Bates on ollut hivenen positiivinen yllätys. Paikka ykkösketjussa Yashinin vierellä auttaa varmasti asiaa.

Ratkaisut tässäkin otteluparissa ovat siis edessä ja valitettavasti joudun antamaan hieman tasoitusta lomamatkan vuoksi, jonka takia en pysty suorittamaan pelaajavaihdoksia viikonlopun aikana. Pisteitä menetän varmasti, mutta toivottavasti valittu valiojengi tekisi edes jonkin verran tuhojaan. Lähtökohdat viikonlopun otteluihin eivät ole siis parhaat mahdolliset, mutta taistelutahto säilyy silti kovana.

Itselläni on ollut kaupparintamalla aika hiljaista, kun voittavaa joukkuetta ei tunnetusti vaihdeta ja tarjouksetkin ovat olleet vähemmän houkuttelevia. Toisaalta kauden alun voittoputki on kääntymässä orastavaksi tappioputkeksi, joten tarjouksia kuunnellaan ja niistä voidaan neuvotella. Kaikista pelaajista otetaan tarjouksia vastaan, mutta laatu maksaa. Toivelistalla on ensisijaisesti puolustaj(i)a ja maalivahti ja myös kovaotteisia, mutta pisteahneita hyökkääjiä kaivataan. Mahdollisiin tarjouksiin en pääse vastaamaan matkan takia kuin ensi viikon alussa.

Pelionnea vaan kaikille.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Super-Mario!

Mitähän minä teen, jos tämä mies loukkaantuu? Natsat pojat saivat kunnon kyytiä, ja Mario heilutteli taas tahtipuikkoa. Tämä kierros on alkanut siinä mielessä positiivisesti, että en ole jäänyt ns. kovista porukoista pisteiden valossa lainkaan. Erot ovat kuitenkin pieniä, joten katsellaan mitä tapahtuu. Ensi yö hieman pelottaa, sillä silloin vastustajalla ovat vasta todelliset tykit pelissä.

P.S. Retu, ota vaan se ekkerni. Se on kova äijä.

P.P.S. Jaroslav Svoboda on tuleva Calder-voittaja...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pariakin viritystä tarjottu

Nyt jännitetään miten tarjouksiin vastataan. Kiinnostaako ollenkaan vai haluavatko herrat pysyä omissaan?!?

Ja ekkernistä sopulille sen verran että tuo tarjouksesi on jo lähes hyväksytty, mulla vain on muutama viritys vielä tuon Marleaun suhteen ja se voi vielä muuttaa suunnitelmia. Eli vielä hetken aikaa odottelen millaisia vastauksia saan tarjouksiini...
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viime yön pisteetkin on saatu päivitettyä.
Omalta osaltani siilä ei ollut suurempaa merkitystä,
Ice kangaroos näyttää vievän ja minä vikisen.

Toivonkipinä on vielä mutta jonkinlaista ryhtiä pitäisi
poppooseen saada tai joutuu antamaan potkut itselleen!

Pelakkaa poijjaat!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Turpaan tuli niin että tukka lähtee! Viime yön jälkeen Kortepohja otti ikävä niskapersotteen joukkueestani. Pahin pettymys on ollut maalivahtipeli, jossa olen hävinnyt Khabibulinille kirkkaasti. Onneksi Tampan loppuviikkoon mahtuu todellakin pari pahaa vieraspeliä, jotka voivat tilannetta muuttaa.

Ensi yö on joukkueelleni kriittinen. Suurin osa avainpelaajista on tulessa ja tulosta täytyy syntyä. Vielä mitään ei olla menetetty, sillä vaikka Kortepohjalla on selkeä pistejohto, ei ero monessa katekoriassa ole kovin suuri.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kauppoja

No niin, nyt sitten HC Flintstonekin aktivoitui pienen hiljaiselon jälkeen kaupankäynti rintamalla. HC Flintstone on kärsinyt lievästä tehottomuudesta koko alkukauden ajan ja ajatuksissa on ollut että jotain tarttis tehrä, no nyt on sitten jo jotain tehtykin saa nähdä kuinka kaupoissa loppujen lopuksi kävi.

Ainakin näin heti kauppojen jälkeen tämä GM vaikuttaa suhteellisen tyytyväiseltä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: No-trade

Viestin lähetti Helinkopteri
Tällaisten juttujen takia olisi hyvä laittaa muutama rivi tekstiä siihen ehdotuksen viereen.
Joo, mutta aika harva varmaan lukee e-mailejänsä jatkuvasti. En minä ainakaan ja sen viestin voi lähettää vain meilitse...siis enenkuin tarjoaa kauppaa:

Send an e-mail along with your trade proposal.
This will only be sent if the other manager
has selected to receive e-mails.


Ja kuusi nimeltä mainitsemattomaa manageria ei ole jättänyt meili osoitteitansa ollenkaan.

Ciao,
Tommi

Edit: Ja pisteetkin oli näemmä päivitetty. Ennen viime yötä olin 4-5 tappioasemassa Karsimon Solua vastaan, mutta viime yö muutti kaiken. Johtoni on 11-2 tällä hetkellä. Ja loistava ilmaishankinta Brathwaite pelasi nollan. (hymiö)
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Xtrmntr
Ratkaisut tässäkin otteluparissa ovat siis edessä ja valitettavasti joudun antamaan hieman tasoitusta lomamatkan vuoksi, jonka takia en pysty suorittamaan pelaajavaihdoksia viikonlopun aikana. Pisteitä menetän varmasti, mutta toivottavasti valittu valiojengi tekisi edes jonkin verran tuhojaan. Lähtökohdat viikonlopun otteluihin eivät ole siis parhaat mahdolliset, mutta taistelutahto säilyy silti kovana.
Tiesitkö, että voit tehdä esim. viikonlopun pelaaja-vaihtosi jo nyt?

Klikkaa linkkiä alhaalta missä lukee päivämäärät ja sitten aseta pelaavat pelaajat kokoonpanoon, muista painaa submit jokaisen päivän kohdalla. Oliko ymmärrettävästi selitetty?

Ciao,
Tommi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti nro.44
Rolston ei tule tällä kaudella nousemaan läheskään samoihin pistemääriin mitä menne kausilla...

Mihinköhän tuon väittämän perustat? Ihan hyvin Rolston on kautensa aloittanut ja mm. viime yönä teki maalin ja syötti kaksi.

Edelleen olen sitä mieltä, että tuo teidän pelaajakauppanne oli liigamme tähänastisen historian epätasapainoisin. Vierille onnittelut hyvästä diilistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös