Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 546
  • 9 693

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Jaska Ilmari Allison

Täytyy kyllä nyt sanoa, että korpee ihan helvetisti.Kauden alusta lähtien aika moni on yrittänyt haalia Allisonia meikäläiseltä, mutta en millään ole siihen suostunut...Ja aivan pari päivää ennen polven paukahtamista sateli paljon tarjouksia, mutta en millään raaskinut..Ja kas kummaa...Ketään ei enää kiinnosta Allison ;)
Ps. Ice Kangaroosin kanssa tehtiin diili. Kommentteja?
Team Koivu
Guerin, Bill
Kaberle Tomas

Ice Kangaroos
Alexei Zhamnov
Blake Rob
Tais olla aika win-win-diili
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Re: Jaska Ilmari Allison

Viestin lähetti beerhunter

Team Koivu
Guerin, Bill
Kaberle Tomas

Ice Kangaroos
Alexei Zhamnov
Blake Rob
Tais olla aika win-win-diili

Mielenkiintoinen kauppa. Guerinin mukana joukkueesta lähtee kovuutta, mutta Zhamnov paikkaa hyvin loukkaantuneen Allisonin. Pakkipuolella Blake on kyllä parempi kuin Kaberle, mutta tshekkikin saa Torontossa niin paljon vastuuta ja peliaikaa, että tulosta syntyy varmasti.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri

Edit:
Ja pisteetkin oli näemmä päivitetty. Ennen viime yötä olin 4-5 tappioasemassa Karsimon Solua vastaan, mutta viime yö muutti kaiken. Johtoni on 11-2 tällä hetkellä. Ja loistava ilmaishankinta Brathwaite pelasi nollan. (hymiö)

Jep, turpiin tuli yhdessä yössä ja vielä kunnolla. Ei elämä... No, tästä ei ole kuin yksi suunta eli ylöspäin. Olen kyllä jo niin sillassa, että tästä on vaikea nousta enää mihinkään. Tapellaan kuitenkin loppuun asti.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Tosta voi olla vaikea nousta, mutta mun mielestä sillä ei ole niin paljon väliä, että haviääkö viikonkestävän ottelukierroksen vai ei.

Meinaan, että yksittäiset yöt/voitothan tässä pelissä vaan lasketaan. Mielumminhan sitä tottakai voittais joka yö jotta välttäis tappiot, mutta eihän siinä niin ikinä käy.

Mulla on tappioita melkein yhtä paljon kuin voittoja vaikka olen kolmesta kierroksesta voittanut kaksi ja yhden kierroksen hävisin vain yhdellä ylivoimamaalilla.

Eli pointti oli se, että mulla on liikaa aikaa kirjoittaa jonninjoutavuuksia (lue mulla on tylsää) :)

Ciao,
Tommi

PS: Mikä jatkoaikaa vaivaa? Tää on ihan hemmetin hidas ja kaatuilee vähän väliä? Liikaa käyttäjiä?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
tuo että Rolston ei pääse viime kausien pisteisiin on lähinnä epäilykseni, tuntumani, sanoin asian ehkä hieman liian huolimattomasti, mutta eihän sitä koskaan tiedä..
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Viestin lähetti vieri

Tiesitkö, että voit tehdä esim. viikonlopun pelaaja-vaihtosi jo nyt?

Klikkaa linkkiä alhaalta missä lukee päivämäärät ja sitten aseta pelaavat pelaajat kokoonpanoon, muista painaa submit jokaisen päivän kohdalla. Oliko ymmärrettävästi selitetty?

Ciao,
Tommi

En ollutkaan ajatellut tuota. Kiitos kovasti vinkistä!
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiinnostaako ketään sijoittaa tulevaisuuteen? Nyt olisi kaupan vaisusti aloittanut Top10 -pakki Bryan McCabe. Mies varmasti vertyy kun Toronton peli loksahtaa uomiinsa, viime kaudellakin 43 pinnaa ja yli 120 minuuttia jäähyjä.

Hakusessa olisi terävyyttä hyökkäyspäähän, joten tasapaksuja puurtajia ei kannattane tarjota. Esmes. McCabe+Hlavac(tms.) vaihdossa yhteen hyvään laituriin/sentteriin sekä ämpärilliseen kiekkoja. Muita huippuja jengistäni (lue: Naslund, Satan, McInnis, Chelios) en kauppaan sisällytä ellei kyseessä ole todella järisyttävä ehdotus, siis t o d e l l a järisyttävä. Kannattaa toimia nopeasti sillä kun McC:n pistehanat aukeavat niin en ehkä enää haluakaan äijästä eroon, ainakaan niin halvalla kuin mahdollisesti nyt...

GM Plankton, Nizorals
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vieri, anna armoa & huonoja ideoita kankkusessa

Vieri hyvä, veit sitten Spezzankin nenän edestä. Eikö joukkueesi ole muutenkin tarpeeksi hyvä? Anna meille tasoitusta. Sitten noihin huonoihin ideoihin. Tein Allisonin jaskasta varsin villin treidi-ehdotuksen, ja myhäilin sen jälkeen tyytyväisenä kankkuspäissäni. Olenpas minä ovela kaveri. Sitten useita tunteja myöhemmin pään hieman selvittyä hyökkään takaisin koneelle. Pikainen katsaus sääntöihin. Ei jumalauta, ei sinne pleijareihin olekaan niin helppo päästä. Turha tällä jengillä on panostaa loppukauteen, kun saattaa kausi jäädä kesken varhaisessa vaiheessa, joten pikapikaa Cancel-nappulan kimppuun. Ketäs nämä jorinat kiinnostaa... ei ketään.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Nizorals, sulle ei pystynyt heittämään treidiehdotusta, koska niitä näytti olevan jonossa jo niin paljon. Kokeilen uudestaan, kun saat noita nykyisiä vähän purettua pois alta. :)
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kontulassa kotona?

Pistipä tuossa silmääni että Kontula Grindersin manageri siv_rokka on käynyt tsekkaamassa jokkuettaan viimeksi viime kuun 9. päivä. Onko kiinnostus lopahtanut? Jos tätä luet niin palaa hyvä mies aktiivimanagerien joukkoon urheaan. Ruvetaan vääntämään treidiä ja silleen.

HC Kiisallekin on tarjous roikkunut ilmassa jo aika kauan. Menetät vielä hyvän tilaisuuden kun ei jaksa odotella loputtomiin...

edit. Mirasane, ny ois ehdotuslokerossa yksi tyhjä paikka eli antaa tulla vaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Vieri, anna armoa & huonoja ideoita kankkusessa

Viestin lähetti sopuli
Vieri hyvä, veit sitten Spezzankin nenän edestä. Eikö joukkueesi ole muutenkin tarpeeksi hyvä? Anna meille tasoitusta.
Ou...olen erittäin pahoillani, että minulla kävi tuuri Spezzan saamiseksi. Mutta ainahan saa kohtuullisia treidi-ehdotuksia jaella ja yrittää saada esim. Spezza joukkueeseesi.

Mulla vois olla vaikka Datsyuk, Spezza, Audette ja Frolov nyt ns. vapaata riistaa...joten eikun ehdottelemaan arvon managerit.

Pakkeja en juuri nyt tarvitse, lähinnä wingereitä.

Ciao,
Tommi
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Datsjukin ottaisin kyllä, mutta sulla on kyllä Vieri niin kovat hinnat, että ei taida Forsbergiä vähempi riittää maksuksi - Ricci ei ainakaan tuntunut missään ;) Mutta kuten vanha sanonta kuuluu, hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa ;)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
No joo, mutta kun mun tilanteeni oli/on se, että mulla on liikaa hyviä senttereitä.

Lähetin treidiehdotuksen...

Jos ei sovi niin kokeile vastaehdotusta, mutta tarjoa mieluusti laitureita. Kyllä me jotain keksitään... :)

Ciao,
Tommi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jees, kauden ensimmäinen voitto!!

Nyt se sitten vihdoin tuli, eli kauden ensimmäinen voitto ja vieläpä aikomoisilla murskalukemilla (8-2) liiga kolmosesta Kontula Grindersistä - tosin jos Kontulan GM ei ole tehnyt joukkueelleen mitään, pitkään aikaan niin kuin Plankton tuossa edellä kertoilee niin silloin se kyllä hieman tiputtaa tuota fiilistä voitosta. (Tänään tuota Manageri listaa tsekatessa Kontulan GM näyttää tehneen jotakin Nov 2, 12:06 pm EET). Ja joka tapauksessa menneellä viikolla HC Flintstonen esitys alkoi jo lähennellä sitä mitä siltä on jo odoteltu koko alku kauden ajan - ei vielä loistavaa mutta kohtuu hyvää kuitenkin.

Nyt sitten jälleen yhden liigan kärkipäässä viihtyneen joukkueen eli Karsimon Solun kimppuun...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ouch...taas kirpaisi hieman, koska joudun luopumaan kahdesta hyvästä sentteristä, mutta saan sentään yhden hyvän sentterin ja potentiaalisen laiturin vaihdossa. Senttereitä mulla oli liikaa, joten tämä oli ns. pakkorako. (hymiö)

Flintstonelle:
Datsyuk, Pavel (C-Det)
Rolston, Brian (C-Bos)

Ja Vieri´s dream teamille:
Friesen, Jeff (LW-NJ)
Richards, Brad (C-TB)

Ihan jees kauppa, vaikka sinä ehkä hieman voititkin, mutta ainahan jonkun täytyy voittaa (hymiö)

Ciao,
Tommi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Brad Richards on ollut mun joukkueen veturi alku kaudesta

Ja vähän haikein mielin kaverista luovuin, nyt katsotaan pystyykö Bostonin Rolston korvaamaan tämän Tamban taiturin. Odotukset ainakin on kovat ja tässä ennakkoasetelmissa olen ehkä kuitenkin lievästi voitolla.

Pavel Datsyuk Detroitista on hieman kääntämätön kortti mutta varsin lupaavia otteina nuori venäläinen on kuitenkin tarjonnut joten Friesenin korvaaminen on täysin mahdollista. Friesen ei alku kaudesta ihan täyttänyt odotuksia vaikka ei häntä varsinaiseksi pettymykseksikään voi lukea. Datsyukin tulon myötä sentteriosastolle tuli lisää tehoja mutta myös hieman ruuhkaa ja näin ollen pieniä muutoksia edelleen luvassa joukkueelle.

Hyvä kauppa molemmin puolin,
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lisää kauppoja

HC Flintstonelle:
Hlavac, Jan (LW-Car)
McCabe, Bryan (D-Tor)

ja Nizoralsille:
Hoglund, Jonas (RW-Tor)
Chara, Zdeno (D-Ott)

Mulle siis täydennystä vasemmalle juuri Carolinaan sopimuksen tehneestä Hlavac:sta ja koko Toronton joukkueen mukana hieman epävireessä aloittaneesta mutta potenttiaalisesta huippupakista McCabe:sta.

Ja Nizoralsille siirtyi mulla hieman ylijäämä oikeaksi laidaksi jäänyt Höglund ja sekä hieman alavireessä ollut Ottawan luottopakki Chara.

Kysymysmerkkejä siirrossa siis yllin kyllin mutta katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kärkipaikka säilyi, vaikka Kortepohja antoi todella tiukan vastuksen. Vierin joukkue kuitenkin tuli jo pelottavan lähelle. Onneksi Vieri kohtaa seuraavalla kierroksella Mario Lemieuxin johtaman Jääkoneen, jonka pitäisi ainakin hillitä Vierin porukan menoa.

Itse ehdin sarjakakkosen kohdattuani jo toivoa vähän helpompaa vastusta, mutta ei vieläkään... Vastaan tulee HC Turhat, jonka voittaminen on hyvin vaikeaa, jos Tampa Bay menestyy. Turhilla on nimittäin riveissään Tampa Bayn syömähampaat Martin St. Louis, Vaclav Prospal, Dan Boyle ja Brad Lukowich. Vaikka Tampa hyytyisikin, mättävät tehoja Nolan, Hejduk, Dahlen ja kumppanit. Eniten kuitenkin pelottaa maalivahtiosasto, sillä Turco-Joseph taitaa olla liigan kovin kaksikko. Vain Vierin Roy-Kölzig yltää samalle tasolle.

Tähän viikkoon lähden vähän puolikuntoisena sillä kauppasin huippukuntoisen Olli Jokisen Team Fight Clubille vaihdossa loukkaantuneeseen Martin Strakaan. Tällä viikolla Olli saattaa vielä olla tehokkaampi, mutta elättelen toiveita, että 6. päivä kaukaloon palaava Straka löytäisi äkkiä pelivireen ja pääsisi edes ylivoimalla mukaan Lemieuxin johtamaan ykkösketjuun. Viivamiehen rooli voisi olla Strakalle pedattu, sillä en usko Kovalevin tai Morozovin paikan laidassa olevan uhattu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
HC N@statPoj@t No-trade sopimukset (pending):

Mats Sundin
Theo Fleury
Andrew Brunette
Dallas Drake
Cliff Ronning
Aki Berg
Steve Suchesne

Felix Potvin
Jani Hurme

Kyseisistä herroista voidaan toki neuvotella.

GM M@rko77
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti mirasane
Kärkipaikka säilyi, vaikka Kortepohja antoi todella tiukan vastuksen. Vierin joukkue kuitenkin tuli jo pelottavan lähelle. Onneksi Vieri kohtaa seuraavalla kierroksella Mario Lemieuxin johtaman Jääkoneen, jonka pitäisi ainakin hillitä Vierin porukan menoa.

Hillitään toivottavasti... Hieman pelottaa jo valmiiksi, mutta jääkoneella on muutamia vahvoja osa-alueita, joissa on mahdollista hoitaa pointseja kotiin. Mm. maalinteossa en edes elättele voittoa tässä kamppailussa. Aika paljon lepää maalivahtipelissä, joka on melkoinen arvoitus Buffalon ollessa kyseessä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Onkohan HC Kiisa vielä pelissä mukana? Viimeksi havaittu sivustolla Oct 21, 6:55 pm EEST ...toivottavasti kukaan ei jätä leikkiä kesken, koska onhan tämä nyt paljon parempi fantasy peli kuin tu onykyinen "smallworld".

Sitten treidi asiaa:

Seuraavat managerit voisivat joko klikata reject tai mielemmin accept nappia, jotta saisin seuraavat mahdolliset tarjoukseni eteenpäin :-)

HC Turhat
No Mercy Team
Sega mahlajook
Animaaliset

Ciao,
Tommi
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Lisää treidejä, ehkäpä jopa viimeiset tältä sysksyltä (hymiö)

Animaaliselle:
Frolov, Alexander (LW-LA)
Spezza, Jason (C-Ott)

Ja mulle:
Morrow, Brenden (LW-DAL)

Morrow oli jo mulla alkukaudesta ja nyt sain hänet takaisin muutaman "ilmais"pelaajan avulla. Toivottavasti Morrow ei kanna kaunaa kun hän joutuu vaihtamaan seuraa edestakas. :)

Hyvä kauppa ainakin sulle, koska Frolov on ainakin iskussa.

Sopulia siis tarvitaan jälleen...kiitos

Ciao,
Tommi

Edit: Kerrassaan loistavaa, syy minkä takia halusin Spezzasta eroon oli vapailla papereilla liikuskellut mies nimeltään Jason Williams (C-Det), jonka viimeinkin sain joukkueeseeni. Hyvä treidi, olen äärettömän onnellinen. :)
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iso luuta lakaisee!

Nyt riitti virkamieskiekko. Viimeisen 24 tunnin sisään kamppeensa Nizoralsin pukukopista on saanut pakata viisi pelaajaa ja luonnollisesti saman verran on tullut uusia naamoja tilalle. Yksi kävi myös ovella kääntymässä ja totesi että matka jatkuu.

In:
Havlat - pisteitä odotettavissa, nostaa oikean laidan tasoa
Kasparaitis - ei voi kuin parantaa, jäähyminuutteja luvassa
Aucoin - pisteitä&jäähyjä&laukauksia, vaisuhko aloitus
Chara - pisteitä&jäähyjä&laukauksia, vaisu aloitus
Legace - voittavan joukkueen kakkosmolari, hyvä prosentti

In'n'out:
Hoglund - potentiaalia, peli kateissa kuten koko Toronton jengillä

Out:
Hlavac - todella vaisu alku, siirto piristää?
McCabe - torontomaisesti tehot kateissa, kuinka pitkään?
Zhitnik - luottopakki, ei ole häikäissyt
Jackman - McInnisin pakkipari, hyvä +/-, jäähyjä
Esche - erinomainen startti rajoitetulla pelimäärällä

Selkeää ykkössentteriä saa edelleen tarjota. Pikkutreidien virityksiä on lisäksi liikkeellä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Olisiko joukkue vihdoinkin kasassa? Tuskinpa, mutta taas tein/tehtiin vähän treidejä:

Leclair, Timonen ja Audette Jääkoneelle ja vastaavasti:

Palffy, Berard ja Renberg Vieri´s dream teamille.

Saisitkohan näillä treideillä joukkueeseesi vähän eloa...(hymiö)...vitsi, vitsi.

Ciao,
Tommi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja taas päästiin takaisin alisuorittamiseen

Olihan se pitänyt tietää että heti kun pieni mielihyvän tunne hiipii puseroon onnistuneen viikon jälkeen niin tämä joukkue (HC Flintstone) se vain jaksaa yllättää negatiivisesti. Tana!!

Eikö meillä kukaan osaa tehdä maaleja? Ilmeisesti ei, sillä sen verran nihkeä alku taas on saatu aikaseksi. Ja nyt myös hyvin kauden aloittaneet maalivahditkin näyttävät konttaavan oikein urakalla. No tästä suunta ei voi olla kuin ylöspäin, tosin en oikein jaksa uskoa että Karsimon Solua saataisiin kokonaan kiinni - tilannetta nyt kuitenkin toivattavasti saadaan kavennettua edes niukemmaksi tappioksi.

Jälleen pettyneenä joukkueen esityksiin,
Flintstone
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös