Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 230
  • 9 761

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Laskin juuri tossa keskiarvon kuinka mones olen tilastojen valossa joukkueellani sijoittunut: 11.sija
Eipä ainakaan näiden perusteella tarvi kärkipaikoista taistella.....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Loukkantumishuolia

Kausi alkaa kohta ja joukkueessani on muutamia pelaajia joiden kohdalla ei olla vielä varmoja pääseekö kaverit mukaan heti kauden alusta. Eli Brenden Morrow, Todd Marchant ja Dave Scratchard on kaikki (toivottavasti) pienien vammojen vaivaamia. Morrowin kohdalla uskotaan että mies on mukana kauden avauksessa mutta niin Marchant kuin Scratchard on sellaisessa tilanteessa että miesten kuntoa seurataan päivittäin.

Jos Marchant ja Scratchard ei pysty pelaamaan on se kova isku sentteriosastolle ja pitää toivoa että jos miehet tosiaan on sairastuvalla niin paluu kehiin on nopeaa ja että heidät sitten myös virallisesti laitetaan IR-statukselle että saan ottaa edes korvaavia miehiä siksi ajaksi kokoonpanoon.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kausi alkaa kohta ja joukkueessani on muutamia epäkohtia. Yritin tuossa laittaa Norosta ja Fleuryä vasemmalle laidalle, mutta Yahoon käyttöliittymä on todella kankea, enkä tuossa onnistunut.

edit: Myynnissä mm. Weiss ja oikealta laidalta miehiä. Maalivahtejakin saa kysellä. Sen verran mainosta Weissiä, että aloituksia tulee ensi kaudella. Kurpitsapäällikön huomattavasti alle 50% aloitustilastot takaavat sen varsinkin kun Weissillä ne ovat preseasonilla paljon paremmat.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Loukkaantumis ongelmia on myös Felocityn suunnalla, ykköskentän miehet Nash ja Hejduk ovat molemmat loukkaantuneina, tosin Nash todennäköisesti paranee ennen kauden alkua, Hejduk taasen on 4-5 viikkoa sivussa. Myös Carterilla on ollut pieniä loukkaantumishuolia, mutta selvinnee kauden alkuun. Harjoitusaika Sedinien kanssa vaan jäänee vähäiselle..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ruoholahdessa odotetaan kautta rauhallisin mielin. Toistaiseksi loukkaantumis huolia ei ole, ja miehet on pelanneet harkkapeleissä hyvin.
Kauppaa yritetään aina pitää vireillä, mutta mitään pakonomaista tarvetta moisille ei ole.

Pistetäämpä vielä oma analyysia joukkueen pelaajista.

S. Koivu: Montrealin 1.kentän sentteri ja joukkueen kapteeni. Itse odotan +60 pistettä, ja loukkaantumisista vapaata kautta.
R. Lang: Pelannut pisteiden valossa hyvät harjoitusottelut, ja aloittaa kentässä, jossa laidoilla on Shanahan ja Williams. 70 pistettä realistinen tavoite.
J. Halpern: Mies aloittaa todennäköisesti 2.kentän laidassa. Friesenin osto Capseihin ei ainakaan huononna Halpernin mahdollisuutta tehoiluun. 40 pistettä odotuksissa, joka on mahdollisuuksien rajoissa.
P. Dupuis: Pelannut todella kovilla tehoilla harjoitusottelut. Pelaa joko ykkös tai kakkoskentässä. Uudet säännöt sopivat miehelle kuulemma hyvin, ja kun harjoituspeleissä on kulkenut, niin +50 pistettä on odotuksissa.
T. Fedoruk: Joukkueensa tähtien suojelija. Tulee pelaamaan kauden aikana varmasti jokaisessa kentässä tilanteen mukaan. Odotukset +200 jäähyminuuttia.
A. McDonald: Aloittanee 3.kentässä, ilman yv aikaa. Odotukset 20 pistettä, ja kaikki sen yli on plussaa.
T. Selanne: Vielä kerran Teemu on sävelenä Anaheimissa. Viimeisimmässä harjoituspeleissäkin on kulkenut, kun on päässyt Fedorovin viereltä parempien miesten kanssa pelaamaan. Teemulta odotan +20 maalia ja +50 pistettä.
V. Bure: Tulee pelaamaan kakkos tai kolmoskentässä sekä yv:tä. Realistina odotan +40 pistettä.
S. Young: Ainoat odotukset on edellis kauden tehojen parantaminen. Yli 30 pistettä olisi jo todella suuri ihme.
T. Amonte: Pääsee pelaamaan Iginlan kanssa samassa kentässä, ja ainakin harjoituspeleissä tulosta on tullut. Odotukset ehkä hieman optimistiset, mutta +25 maalia sekä +60 pistettä on tämän managerin odotukset.
J. Williams: Joukkueeni mustahevonen. Muiden managerien keskuudessa, mieheen ei ehkä uskoa ole, mutta minullapa on. Mies tulee aloittamaan Shanahanin ja Langin kanssa samassa kentässä, ja siinä on hyvä lyödä itsensä läpi. Odotukset +40 pisteen kauteen, voivat olla kovat, mutta miehen onnistuessa täysin realistiset.
P. Mara: Phoenixin paras yv-pakki. Odotukset, että jatkaa edellis kauden tasollaan, ja harjoituspelit ainakin viittaa siihen, että näin tulee käymään.
S. Salo: Nuckseissa yv:tä ja muutenkin kakkosparissa, joten pisteitä ja hyvä +/- tulee. Yv:llä +10 pistettä, niin olen tyytyväinen.
R. Jackman: Pelaa Tärnströmmin parina, joten pisteitä tullee tasaisella tahdilla. Odotukset +30 pistettä.
D. Markov: Timosen pakkipari, joten pisteitä tulee jonkun verran, ja +/- pitäisi mennä plussan puolella. Peruspakki.
A. Zhitnik: Islesin ykköspakki. Peliaikaa tiedossa paljon, niin yv:llä kun av:llakin. Odotukset +30 pistettä, ja +100 jäähyminuuttia.
V. Malakhov: Jerseyn pakista on heikentynyt hieman, joten mies pääsee pelaamaan kakkospariin. Odotuksia ei juurikaan ole, joten kaikki mitä saa on ylimääräistä plussaa.
K. Draper: Ollut harjoituspeleissä vakuuttava. Tämä onkin nostanut managerin toiveita, joten odotuksissa on +40 pisteen kausi jälleen. Uudet säännöt sopii myös Draperille hyvin.
M. Chouinard: Aloittanee kauden 2.sentterina Minnesotassa, ja jos pelit menevät hyvin pelaa siinä koko kauden, kerätän +40 pistettä. Mies on hyvä aloittaja, joten +800 aloitusta tiedossa.
N. Antropov: Joukkueen suurin kysymysmerkki. Ei ole saanut harjoituspeleissä mitään aikaan. Ei ole mitään odotuksia, niin ei joudu pettymään. Yli 40 pisteen kausi olisi jätti yllätys.
M. Eaton: Zidlickyn pakkipari, joten pisteitä tulee väkisin. Odotuksissa positiivinen +/- tilasto ja +20 pistettä.

M. Brodeur: Maailman paras maalivahti. Odotukset, että jatkaa omalla huikealla tasollaan.
M. Fernandez: Minnesotan maalivahti tilanne on mielenkiintoinen. Viime kaudella miehet pelasivat about puoliksi pelit kaudella, mutta tällä kaudella siihen tuskin mennään.
Mielenkiintoista nähdä, kumpiko valtaa ykkös moken paikan itselleen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tulipas tehtyä turhaan pelaaja esittely, kun heti menin kaupan tekemään.
Brodeaur vaihtoi sitten maisemaan, mutta mielestäni hyvään hintaan.

Ruoholahteen matkaa:
P. Marleau (paluu muuttaja)
D. Andreychuk
J. Langenbrunner
N. Dempsey
M. Biron

Felocityyn tappelemaan säntää:
A. McDonald
S. Salo
R. Jackman
M. Chouinard
M. Brodeur

Kaupassa maalivahti osasto heikkeni, mutta hyökkäys parani. Tällä hetkellä minulla on suhteelliset vahvat sentterit. Vai mitä sanotte näistä: Lang, Koivu, Marleau, Halpern, Draper.
Nyt pitää sitten taas kasata pelimerkit, ja katsoa miltä joukkue näyttää. Treidejä tehdään edelleen, jos hyviä sattuu kohdalle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
repe_joke kirjoitti:
Brodeaur vaihtoi sitten maisemaan, mutta mielestäni hyvään hintaan.

Noooooooooo!!

Minä käsitin että Brodeur olisi ollut sinulla koskematon ja en edes lähtenyt tarjoamaan kauppoja, Marty on omia ehdottomia suosikkejani ja maailman paras maalivahti joten Felocity ainakin sai huikean pelimiehen joukkueeseen. Biron on vitsi Brodeuriin verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Noooooooooo!!

Minä käsitin että Brodeur olisi ollut sinulla koskematon ja en edes lähtenyt tarjoamaan kauppoja, Marty on omia ehdottomia suosikkejani ja maailman paras maalivahti joten Felocity ainakin sai huikean pelimiehen joukkueeseen. Biron on vitsi Brodeuriin verrattuna.

Kyllä minä ilmoitin, että mies vaihtaa maisemaa, jos oikea tarjous sattuu kohdalle.
Itse en noita maalivahteja lähde edes vertaamaan, koska niistä ei voi puhua samana päivänä.
Nuo kipurahat Martyn menettämisestä oli kuitenkin mielestäni hyvät (huonompaakin oli tarjottu).
Jos Biron nyt pelaa sen noin 50 peliä, minkä itse ajettelin, niin kaupan pitäisi kääntyä minun eduksi. Ei Biron tule Martyn tasolla pelaamaan, mutta jos ihan 4-0 en häviä maalivahtien peliä, niin tavoite on täyttynyt.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
repe_joke kirjoitti:
Kaupassa maalivahti osasto heikkeni, mutta hyökkäys parani. Tällä hetkellä minulla on suhteelliset vahvat sentterit. Vai mitä sanotte näistä: Lang, Koivu, Marleau, Halpern, Draper.

Noo, en minä häpeile oman osastoni kanssa. Rivistö on Spezza, Savard, Cassels. Legwand, Weiss. Laiturin statuksella senaa vetävät tod. näk. Kvasha ja Bates, joten aloituksia ainakin napsitaan. Muuten jengi on kyllä yksi paska:)

No Mercylle sellaiset terveiset, että pahoittelen vastauksen kestämistä - oli muita yrityksiä vetämässä. Olen kiinnostunut siitä laiturista *vink vink*...
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hei, come on, mäkin haluun isoja kauppoja! Mun kaikki paskat ovat myynnissä paitsi Ozo! :D

Peanutbutters - joukkue ilman odotuksia.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Noo, en minä häpeile oman osastoni kanssa. Rivistö on Spezza, Savard, Cassels. Legwand, Weiss. Laiturin statuksella senaa vetävät tod. näk. Kvasha ja Bates, joten aloituksia ainakin napsitaan. Muuten jengi on kyllä yksi paska:)

Hitto jos häviän aloituksissa useammin kun kerran kauden aikana (nykyisellä joukkueella), niin se olisi ihme.
Vaikka minulla ei niitä kaikkein huikeimpia aloitusten raapijoita joukkueessa olekkaan, niin leveyttä sillä rintamalla löytyy.
Etenkin kun tuo Andreychuk pelaa laitaa, ja kerää kuitenkin kivan potin sillä rintamalla.

Ozolle, kyllä niitä kauppoja ollaan valmiita tekemään. Ostajan ja myyjän odotuksien pitää vain kohdata, että kaupat saa aikaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
repe_joke kirjoitti:
Hitto jos häviän aloituksissa useammin kun kerran kauden aikana (nykyisellä joukkueella), niin se olisi ihme.
Vaikka minulla ei niitä kaikkein huikeimpia aloitusten raapijoita joukkueessa olekkaan, niin leveyttä sillä rintamalla löytyy.
Etenkin kun tuo Andreychuk pelaa laitaa, ja kerää kuitenkin kivan potin sillä rintamalla.

Itse kyllä epäilen, että tuo povaamasi ensimmäinen tappio tulee jo ensimmäisellä viikolla. Sen jälkeen sitten pelkkiä voittoja?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
sopuli kirjoitti:
Noo, en minä häpeile oman osastoni kanssa. Rivistö on Spezza, Savard, Cassels. Legwand, Weiss. Laiturin statuksella senaa vetävät tod. näk. Kvasha ja Bates, joten aloituksia ainakin napsitaan.
Oma sentteriosastoni pieksää sopulin ja repen vastaavat mennen tullen:
Pavol Demitra
Bobby Holik
Brendan Morrison
Jason Allison
Tuomo Ruutu

Voiko kukaan heittää kentälle kovempaa sentteriviisikkoa? Noiden lisäksi RW:n statuksen saanut Zubrus pelaa sentterinä ja kaapii 400-500 aloitusvoittoa kaudessa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Oma sentteriosastoni pieksää sopulin ja repen vastaavat mennen tullen:
Pavol Demitra
Bobby Holik
Brendan Morrison
Jason Allison
Tuomo Ruutu

Voiko kukaan heittää kentälle kovempaa sentteriviisikkoa? Noiden lisäksi RW:n statuksen saanut Zubrus pelaa sentterinä ja kaapii 400-500 aloitusvoittoa kaudessa.

Kuinkahan monta peliä Demitra tai Ruutu pelaa keskellä? Jos pelaavat yhteensä 10, niin saat taputuksen ja hatun noston täältä.
Allison tuskin tulee pelaamaan yli 50 peliä kaudella(ja en todellakaan toivo miehelle pahaa, otan vain huomioon miehen historian).
Elikkä sinulle jää oikeita senttereitä jäljelle alkoHolik ja Morrison, joista alkoHolik ei mielestäni ole Marleaun tasoinen (kokonaisuus), ja Morrisonin Langin voi laskea aikalailla samalle tasolle. Ja kuten totesin, niin mielestäni Allison on riski, jotenka hänet voi verrata suoraan yksi yhteen Koivun kanssa.
Toki jos haluaa pelin omien pelipaikkojen mukaan mennä, niin ei minun sentterit pärjää Mirasanen vastaaville mitenkään.

Ja on minulla ainakin heittää Zubrusta kovempi aloitusten kaapija laituri osastolle.

P.S. Älä pety kovin pahasti, jos se Ruutu ei teekkään niitä 70 pistettä. Tai jos mies nyt ei pelaakkaan keskellä, kuten edellisessä viestissä annat ymmärtää. Laiturinahan miestä olet eteenpäin kaupannut.

EDIT: Ja vaikka puhuitkin viisikosta, niin Nastapelillä on ainakin huomattavasti kovempi sentterikolmikko. Ja vierilläkin parempi sentteri nelikko, joista kaikki pelaavat oikeasti keskellä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Noo, Ruutu ei kyllä ole sentteri ja sen huomaa aloitustilastossa. Oma sentteriosastoni luottaa kovasti nuorten pelaajien kehitykseen. Kyseessä siis lähinnä Spezza ja Legwand, joka saa rinnalleen kovemmat pelimiehet kuin koskaan aikaisemmin. Lisäksi muutama mies on kasassa purkalla ja klemmareilla, joten osastolta Cassels-Savard odotetaan kasassa pysymistä. Weiss on muuten myynnissä edelleen, vaikka mies näyttää puskevan itseään kahteen ensimmäiseen kenttään, kun kurpitsapää taitaa pelata laidalla.

Perun kohta treidiehdotuksen, kun tuo Weissin tilanne alkaa näyttää liian hyvältä:)

mirasane kirjoitti:
Oma sentteriosastoni pieksää sopulin ja repen vastaavat mennen tullen:
Pavol Demitra
Bobby Holik
Brendan Morrison
Jason Allison
Tuomo Ruutu

Voiko kukaan heittää kentälle kovempaa sentteriviisikkoa? Noiden lisäksi RW:n statuksen saanut Zubrus pelaa sentterinä ja kaapii 400-500 aloitusvoittoa kaudessa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Ruutu pelaa vasemmassa laidassa niin kuin viime kaudellakin, mutta ali-/ylivoimalla hän pelannee sentterinä ja ottanee sen 150 aloitusvoittoa kaudesta. Ei se ehkä ole paljon, mutta jotain kuitenkin.

Repe, ei kaikki sinunkaan luettelemistasi senttereistä pelaa ensi kaudella keskellä. Ainakin eilen illalla luin Yahoo-newsistä Washington-juttua, jossa sanottiin, että joukkueen ykkösketju tulee olemaan Ovetshkin - Zubrus - Halpern ja nimenomaan niin, että Zubrus pelaa siinä keskellä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Repe, ei kaikki sinunkaan luettelemistasi senttereistä pelaa ensi kaudella keskellä. Ainakin eilen illalla luin Yahoo-newsistä Washington-juttua, jossa sanottiin, että joukkueen ykkösketju tulee olemaan Ovetshkin - Zubrus - Halpern ja nimenomaan niin, että Zubrus pelaa siinä keskellä.

Halpern sentään on oikeasti pelannut koko uransa keskellä aikaisemmin.
Itse en jaksa uskoa, että tuo kenttä muutenkaan kestää kasassa kovin pitkään. Vaikka hyvähän se minulle olisi, jos Halpern saisi pelata ykköskentässä.

Itse jätin kuitenkin luettelematta 100% laiturit, eli Williamsin, ja Antropovin. Tosin ihan, kun noilla miehillä noustaisiin kovaankin kapinaan parhaiden senttereiden listalla ;)
Itse näen kuitenkin oman tilanteeni kenttäpelaajien suhteen hyvänä. Ja erityisesti senttereiden suhteen. Oikealaita on toinen jonnekka minulla on jotain tasoa, mutta ei sinnekkään sitä parasta a-ryhmää. Tasaisuus on se, mikä vie minun joukkuetta eteenpäin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
repe_joke kirjoitti:
Tasaisuus on se, mikä vie minun joukkuetta eteenpäin.

Jep, tuohan se taitaa viime kädessä olla se valtti, jolla tässä pelissä pärjää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Jep, tuohan se taitaa viime kädessä olla se valtti, jolla tässä pelissä pärjää.

Itse lasken tämän kyllä puhtaasti tuuripeliksi. Etenkin sen jälkeen, kun on selvittänyt tiensä pudotuspeleihin. Siellä otteluohjelma, maalivahtien esitykset, ja muutaman pelaajan äkillinen tehopiikki ratkaisevat otteluita.
Todennäköisesti ennakkoon parhaat joukkueet pelissä pärjäävät, mutta voittaja voi ollu joku täysin puskista tullut haastaja, joka on vain päässyt pudotuspeleihin.
Kiehtovapeli tämä on kaikesta huolimatta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No pitkään ei kerennyt joukkue pysyä vakiona, kun taas tuli kauppa.

Ruoholahteen tulee tällä kertaa:
A. Daigle
T. Letowski

Ja Troopperin harjoitusleirille lähtevät:
V. Bure
S. Young

Tämä oli itselleni mieluinen kauppa. Daigle on syystä tai toisesta yksi minun lempipelaajina, joten halusin miehen joukkueeseen.
Vaikka pidänkin Burea ja Youngia pieninä arvoituksina, niin uskon silti Trooperin saaneen hyvät pelimiehet itselleen.
Bure on kuitenkin pelannut yli piste per peli tahdilla harjoitusotteluita (tosin nehän ei kerro yhtään mitään).
Young myös parantanee todennäköisesti, mutta kuinka paljon on mysteeri.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
repe_joke kirjoitti:
No pitkään ei kerennyt joukkue pysyä vakiona, kun taas tuli kauppa.

Ruoholahteen tulee tällä kertaa:
A. Daigle
T. Letowski

Ja Troopperin harjoitusleirille lähtevät:
V. Bure
S. Young

Tämä oli itselleni mieluinen kauppa. Daigle on syystä tai toisesta yksi minun lempipelaajina, joten halusin miehen joukkueeseen.
Vaikka pidänkin Burea ja Youngia pieninä arvoituksina, niin uskon silti Trooperin saaneen hyvät pelimiehet itselleen.
Bure on kuitenkin pelannut yli piste per peli tahdilla harjoitusotteluita (tosin nehän ei kerro yhtään mitään).
Young myös parantanee todennäköisesti, mutta kuinka paljon on mysteeri.

Kävin hyväksymässä kaupan. Ihan mielenkiintoisen treidin teitte. Itse veikkaan, että Youngin panos ratkaisee kummalle tuo kauppa tulee kääntymään. Youngia on kaavailtu jopa ykkösketjun laitaan nyt kun Bogu on loukkaantuneena, joten jos hän pääsee heti alkukaudesta hyvään vireeseen, voi hän pitää paikkansa jatkossakin ja saada aikaan mukavan (=40p) pistepotin kauden aikana.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Kävin hyväksymässä kaupan. Ihan mielenkiintoisen treidin teitte. Itse veikkaan, että Youngin panos ratkaisee kummalle tuo kauppa tulee kääntymään. Youngia on kaavailtu jopa ykkösketjun laitaan nyt kun Bogu on loukkaantuneena, joten jos hän pääsee heti alkukaudesta hyvään vireeseen, voi hän pitää paikkansa jatkossakin ja saada aikaan mukavan (=40p) pistepotin kauden aikana.

Young yhdistettynä Buren ehjään kauteen ratkaisee tilanteen.
Itselleni Daigle oli se jota kaupassa hain, ja uskon miehen pelaavan jopa edellis kautta paremmin tehoin. Ehkä paljon odotettu, mutta uudet säännöt sopivat myös Daiglelle mielestäni hyvin.
Itse en näkisi, että kaupassa on voittajaa tai häviäjää. Molemmat saivat mitä halusivat.

EDIT: Tuli vaan mieleen, että jos tuo Halpern nyt aloittaa kauden laidassa, niin sittenhän minulla on näitä monitoimi "senttereitä" joukkueessa kiitettävästi. Se on kuitenkin pelillisesti iso etu, että pystyy pistämään miehen joko keskelle tai laitaan tarpeen vaatiessa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
repe_joke kirjoitti:
Itse en näkisi, että kaupassa on voittajaa tai häviäjää. Molemmat saivat mitä halusivat.

Samaa mieltä ollaan Troopersin toimistolla. Valeri Burea kohtaan odotukset ovat kohtuullisen kovat. Sanotaanko että 20 häkkiä, 30 syöttöä sekä plussan puolella oleva tehotilasto, niin olen tyytyväinen.

Young on tuollainen pienoinen musta hevonen. Nimestään huolimatta kaverilla on jo ikää eikä luistin ehkä enää kulje entiseen malliin. Kuitenkin hepulla on yksi liigan parhaista laukauksista ja jos pääsee sitä heikossa St.Louisissa käyttämään yv:llä, niin eiköhän niitä tehojakin jonkin verran tule.

Letowskista piti päästä eroon hinnalla millä hyvänsä. En tiedä mikä siinä on, mutta en vo kaveria sietää sitten yhtään :|

Hyvillä fiiwiksillä kohti uusia kauppoja...peace!

repe_joke:n asiallinen kuitti huomioitu ;)
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
#97 kirjoitti:
Iästään huolimatta kaverilla on jo ikää eikä luistin ehkä enää kulje entiseen malliin.

On se kova kaveri, kun iästään huolimatta on kuitenkin ikää ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
mirasane kirjoitti:
Repe, ei kaikki sinunkaan luettelemistasi senttereistä pelaa ensi kaudella keskellä. Ainakin eilen illalla luin Yahoo-newsistä Washington-juttua, jossa sanottiin, että joukkueen ykkösketju tulee olemaan Ovetshkin - Zubrus - Halpern ja nimenomaan niin, että Zubrus pelaa siinä keskellä.

Ykkönen ja ykkönen. Friesen - Cassels - ??? on myös kelvollinen kenttä ykköseksi. Tosin kumpikaan noista ei ole menestyvän joukkueen ykkönen... Saas nähdä, että kyyristyykö tuossa kentässä aloituksiin Zubrus vai Halpern. Itse pidän jälkimmäistä parempana aloittajana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös