sopuli kirjoitti:Säkään et ymmärrä, että Samsonov pettää sut joka vuosi.
En mä sitä silti aio äijää vaihtaa kasaan noubadeja.
sopuli kirjoitti:Säkään et ymmärrä, että Samsonov pettää sut joka vuosi.
Kopteri kirjoitti:En mä sitä silti aio äijää vaihtaa kasaan noubadeja.
ozo kirjoitti:Jep, jep, melkoista pelleilyä on ollut pari viimeistä päivää. Jotkut kehtaa ehdottaa niin uskomattoman huonoja treidiehdotuksia... Hävetkää! :(
Eli toistan vielä, minä tarvitsen ykkösmaalivahdin. Jos hyvä ehdotus tulee niin olen valmis antamaan esim. Ottawan nuoren ykkösketjun hirmulaiturin Havlatin tai Lemieux'n rinnalla tulevalla kaudella pelaavan Mark Recchin, joka ilman Lemieux'takin teki viime kaudella tehot 26+49.
ozo kirjoitti:HC Peanutbuttersille:
Mathieu Garon - LA:n lupaava (?) ykkösmaalivahti
Sami Kapanen - NHL:n kolmosketjun laituri
Team Väinölle:
Anteri Niittymäki - Phillyn kakkonen, loistava prospecti
Mark Recchi - Lemieux'n rinnalla pelaava laituri, 60+ pistettä
Mielipiteitä?
ozo kirjoitti:HC Pähkinävoit hieroi tämän pre-seasonin ekat kaupat. Hieman on ryöstetty olo, mutta saatiin joukkueseen todennäköisesti tulevan ykkösmaalivahdin. Mathieu Garon on ollut Montrealissa joskus aikoja sitten suorastaan loistava, toivottavasti tämä tähdenlento jatkuu myös USA:n länsirannikolla.
HC Peanutbuttersille:
Mathieu Garon - LA:n lupaava (?) ykkösmaalivahti
Sami Kapanen - NHL:n kolmosketjun laituri
Team Väinölle:
Anteri Niittymäki - Phillyn kakkonen, loistava prospecti
Mark Recchi - Lemieux'n rinnalla pelaava laituri, 60+ pistettä
Mielipiteitä?
Samaa mietin itsekin...sopuli kirjoitti:Ilmeisesti mun jengissä ei ole ketään mielenkiintoista, kun ei kukaan ehdottele...
vieri kirjoitti:Samaa mietin itsekin...
Crosby rikkoo korkeintaan ittesä tällä kaudella.Vauhtipukki kirjoitti:Crosby rikkoo tällä kaudella kaikki Selänteen tulokaskauden ennätykset.
repe_joke kirjoitti:Crosby rikkoo korkeintaan ittesä tällä kaudella.
nro.44 kirjoitti:Eipä tosin ollut hyvä tuuri Peanutillakaan, kun Kapanen joutuu leikkaukseen, ja sivuun 10 viikoksi.. ei hyvä sekään..
G A P +/- PIM PPG PPA PPP SHP GWG SOG FW
Nykyinen 252 432 684 -29 1111 79 164 243 21 37 2574 3582
Draftin jälkeen 250 406 656 13 1006 83 140 223 19 35 2666 1797
Erotus +2 +26 +28 -42 +105 -4 +24 +20 +2 +2 -92 +1785