Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 345
  • 9 763

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vieriä on niin mukava kiusata, että on pakko vielä udella erästä asiaa. Eikö sua yhtään huolestuta oma maalivahtitilanteesi? Jos unelmoimaasi kauppaa ei tapahdu Washington-Colorado -aksililla, niin sulla on maalissa Columbuksen ja Washingtonin kassarit, joista varsinkin jälkimmäinen on haparoinut melkoisesti tällä kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Blaaaah!!! :D

Huolestuttaa ne vähän, mutta en jaksa alkaa treidailemaan. Kyllähän sitä aina jonkun voittavan joukkueen hyvän veskarin haluaisi, mutta myynnissä ei taida olla yhtään. Nizolla on parhaat veskarit ja vissiin paras jengikin. Olen tyytyväinen jos pääsen tällä joukkueellani finaaliin asti. Ja en enää jaksa uskoa tohon Kölzig Coloradoon trediin. Aebischer on parempi.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Nizolla on parhaat veskarit ja vissiin paras jengikin.

Nyt kun tämäkin tuli viimein julkisuuteen niin voidaankin pistää pillit pussiin ja jakaa pokaali. Kiitoksia vaan kaikille mielenkiintoisesta kaudesta. Ens kaudella sitten taas uudestaan jos ei lakko pilaa koko juttua. Moro!

PS. Piti vielä sanoa että vihdoinkin tuli tehtyä vuoden eka treidi. Pelillisesti treidi ei ollut erityisen merkittävä eikä välttämättä edes kannattava mutta kun treidihammasta kolotti niin perkeleesti:

Kontulalle:

Pierre Dagenais
Jay Bouwmeester

Nizoralsille:

Wayne Primeau
Eric Desjardins
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tiki10 muistuttaa...

...jo enemmän sairaalaa kun jääkiekkojoukkueetta! Tilanne on katastrofaalinen. Joukkueessani ei ole tällä hetkellä terveitä pelaajia kohta laisinkaan.

IR: Mogilny, Parrish, Kaberle, McLaren ja Turek

Näiden lisäksi esim. viime yönä eivät Modano, Dempsey viitsineet pelata, vaikka ottelu olikin.

Jan Hlavac taas on onneksi ollut viime matsit ns. Healthy Scratches...

Joten hyvät kanssakilpailijat. Joudun luovuttamaan pelin. IR-statusta ei voi näköjään kovin monelle asettaa, joten pelailen sitten vajaalla miehistöllä. Vai, haluaako joku näitä IR-miehiä penkille tulevaisuutta ajatelleen???

Ps. Onnea Vieri. Saat todella helpon voiton tällä viikolla. Ei edes Ruutu pysty yksin joukkuettasi voittamaan...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Tiki10 muistuttaa...

Viestin lähetti tiki10
Vai, haluaako joku näitä IR-miehiä penkille tulevaisuutta ajatelleen???
Itse asiassa eilen illalla lähetin sulle meilin jossa tiedustelin sun kiinnostusta treidiin. Se meili tuli mulle takas jostain syystä, mutta lähetin saman asian sulle yv:nä just äsken. Katotaan josko saatais jotain aikaan.

Ps: Älä vielä luovuta vaikka synkältä näyttääkin. Kyllä noi IR-pelaajat tulee vielä takasin...

Psssstt: Ehkä sun huono tuuri johtuu tosta sun "HIFK - Stadin Ykköset" vitsistä? (he-ha-hehehahahaa) :D
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Tiki10 muistuttaa...

Viestin lähetti vieri
Itse asiassa eilen illalla lähetin sulle meilin jossa tiedustelin sun kiinnostusta treidiin. Se meili tuli mulle takas jostain syystä, mutta lähetin saman asian sulle yv:nä just äsken. Katotaan josko saatais jotain aikaan.


Joo...oli mailboxi täynnä. Siksi ei meili tullut perille.
Laitoin sulle spostia. Vastaa siihen. Pitäisi jo tulla perillekin.

Myydään IR-pelaajia! Jippii!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: Tiki10 muistuttaa...

Viestin lähetti tiki10
Myydään IR-pelaajia! Jippii!
Joo, mun on pakko hommata IR-pelaajia, koska vanhat alkaa jo loppumaan. Kariya, Visnovsky yms. ovat jo pelikuntoisia...harmi! :) Mun jengi elää IR-pelaajilla. Lähetin sulle jo ehdotuksen meilin kera.

btw: Otan osaa Nizorals, Palffy tosiaankin saattaa olla koko loppukauden ulkona. Sama tai oikeastaan pahempi menetys oli Team Männynkävyllä joka menetti MacInnisin ja Lemiuxin. Mihin tämä maailma on menossa!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ei ole joo, kirous on ainoa asia minkä keksin.

Tehtiin sitten Tikin kanssa treidi, jossa Tiki pääsi eroon kahdesta IR-pelaajastaan ja minä saatoin saada vahvistusta maalivahtiosastolle (vaikka juuri eilen taisin sanoa että en jaksa maalivahteja hankkia). Calgaryllä on kolme hyvää maalivahtia, joista Kiprusoff ja Turek on sairaslistalla. Saas nähdä kuka on ykkönen kun kaikki ovat terveinä.

Tikille:

Rw: Teemu Selänne
Lw: Matthew Barnaby

Vierille:

Rw: Alexander Mogilny
G: Roman Turek
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Otan osaa Nizorals...

Kiitos. Heti tuntuu paljon paremmalta kun paha/pahin kilpailijakin osoittaa myötätuntoa.

Kun rinki kerran itsestä riippumattomista syistä kapenee niin kavennetaan sitten lisää. Kauden alusta lähtien säännöllisesti kalastelemani Joe Thornton vetää vihdoin hilseshampoota tukkaan. Kolme pelimiestä meni vaihdossa mutta ne olis kuitenkin loukkaantuneet jos oisin pitänyt...

Animaalisille:

Anson Carter
Derek Morris
Brian Rolston

Nizoralsille:

Todd Harvey
Nick Schultz
Joe Thornton
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rosteri elää edelleen. Vastahankittu Wayne Primeau lähti saman tien sukuloimaan Troopersin pukukoppiin ja otti kaverinsa Bobon mukaan. Tyhjiötä saapui täyttämään Jeff Jillson ja joku turha jäbä. Jillson hankittiin lähinnä Thorntonin ja O'Donnellin koti-ikävän rauhoittamiseksi sillä hän osaa puhua melko sujuvasti bostonia.

Troopersille:

Boris Mironov
Wayne Primeau

Nizoralsille:

Jeff Jillson
Matt Cooke
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Nizoral
...ja otti kaverinsa Bobon mukaan.
Bobon? Christian Vierin ´lempinimi´ on Bobo. Meinaatko että mä tulen sun joukkuettas auttamaan nyt hädän (Palffyn menetyksen) hetkellä? :) Oliko tämä jo sun kolmas vaiko jopa neljäs treidis tän vuoden puolella? *shock* Ongelmia paratiisissa vaiko vain hiontaa tulevia/mahdollisia finaalipelejä varten? :)

Itse hommasin eilen Cliff Ronningin, nopeus oli valttia sillä heti hankinnan jälkeen sain muutaman tiedustelun toimistooni. Nyt ei enää harmita tuo Allisonin mahdollinen poissaolo eikä Weissin menetys. Luin myös tänä-aamuna että vasta hankkimani Turek saattaa seistä maalin suulla jo tänään Floridaa vastaan ja Mogilnykin palannee heti all-stars matsin jälkeen. Toivotaan toivotaan...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Selanne injures neck against Dallas


DALLAS (AP) -- Colorado wing Teemu Selanne injured his neck after a hard hit against the boards, forcing him from the game against Dallas on Saturday.

Selanne went down early in the second period when he was elbowed by David Oliver in the corner. Selanne stayed on the ice for several minutes before getting to his feet and slowly skating off the ice and going to the locker room.

The extent of the injury wasn't immediately known, and his return to the game was listed as questionable.

Kiitos vieri! Halusin oikeasti eroon näistä IR-pelaajista, mutta toisin taisi käydä. Miten kellään tässä liigassa voi olla näin huono tsägä???
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti tiki10
Selanne injures neck against Dallas...

Kiitos vieri! Halusin oikeasti eroon näistä IR-pelaajista, mutta toisin taisi käydä. Miten kellään tässä liigassa voi olla näin huono tsägä???
Vaikka Selänne loukkaantuikin eilen niin vaikutti siltä että se oli aika lievä loukkaantuminen. Tätä mieltä oli valmentaja Granato:

After Colorado's 4-2 victory, Colorado coach Tony Granato said Selanne had been shaken up, was held out of the rest of the game as a precaution and might be available tonight against the Blackhawks in Chicago.

Sulla on vissiin jonkinmoinen Los Angeles kirous sun joukkueessas? Sama ehkä mulla? Mulla on 3 pelaajaa IR-listalla, 2 NA:ta ja mun uusin loukkaantuminen sattui eilen Kingsien Strakalle!

The Kings also lost left wing Martin Straka when he sprained his left knee on a knee-on-knee hit with Eriksson with about 6 minutes left in the second period and was helped to the bench by referee Kerry Fraser -- while play was continuing.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
IR...TeamMänty

TeamMännyllä on ollut koko kauden ajan vähintään 3 pelaajaa IR:ssä...hetken oli 5 pelaajaa,vähän aikaa sitten oli vain kaksi,kunnes Casselsilla on jalka murtunut ja Savardilla on aivotärähdys...Kivaa!!!
Tällä päivämäärällä TeamMänty muuttaa nimeään jälleen,toivottavasti IR:t eivät seuraa perässä..ps. jos jotain kiinnostaa,niin MacInnis ja Lemieux on myynnissä,osta pois,halpa hinta
Muita lähtijöitä tarpeen tullen olisi myös:C Reinprecht ja D Havelid
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mr Souray

Pakkohan minun on täälläkin miesä hehkuttaa. Aivan käsittämättömät tilastot on Sheldon pamauttanut taululle tällä kaudella. Selvästi joukkueeni suurin tähti.

Jääkone käänsi 6-7 -tappioaseman yhdessä yössä 10-1 -johdoksi! Kontulan pojilla on tosin ensi yönä huomattavasti enemmän miehiä tulessa, moni tilasto on aivan tasoissa, joten taitavat lukemat vielä muuttua melkoisesti. Maalivahtipeli on palannut uomilleen Bostonin ryhdistäydyttyä.

Kopteri ei tajua omaa parastaan. Huikean treidiehdotuksen tein palattuani juottolasta n. 8 tuntia sitten.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Bobon? Christian Vierin ´lempinimi´ on Bobo. Meinaatko että mä tulen sun joukkuettas auttamaan nyt hädän (Palffyn menetyksen) hetkellä? :) Oliko tämä jo sun kolmas vaiko jopa neljäs treidis tän vuoden puolella? *shock* Ongelmia paratiisissa vaiko vain hiontaa tulevia/mahdollisia finaalipelejä varten? :)

Päinvastoin. Minähän juuri lähetin Bobon Troopersiin ettei sen alter ego vaan pääse sabotoimaan joukkuettani sisältä käsin ;)

Kolmas treidi tuo vasta oli. Sen verran paljon on käyttökelpoisia miehiä poistunut vahvuudesta että tilalle tullutta stunttimateriaalia täytyy muokata joukkueen ilmeeseen sopivaksi. Sanotaan vaikka että kyseessä on sekä ongelmien paikkaus että hionta finaaleja varten. Seuraavana on lähdössä Cooke, joka vaihdetaan pikaisesti mielellään RW-henkiseen henkilöön tai muuten Cookieta kutsuu waiver-lista.
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Re: Mr Souray

Viestin lähetti sopuli

Jääkone käänsi 6-7 -tappioaseman yhdessä yössä 10-1 -johdoksi!

Juu, meinasi silmät tippua päästä äsken kun tarkistin tilanteen viime yön jäljiltä.
Edes Ryderin 2+2 ja Dagenaisin maali eivät kompensoineet ilmeisesti tarpeeksi.

Vaikka tuota väkeä ensi yönä kentällä onkin niin yhtään maalivahtia ei sitten eksy mukaan. Kaikki maalivahtipisteet siis jääkoneelle. Torjuntamäärä olisi ollut yhdellä pelillä vielä kiinniotettavissa.

Hittovie kun meinaa nousukiito sarjataulukossa hyytyä nyt pahemman kerran:)
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
hojo hojo!

Tervehdys arvon managerit! Sellaisella asialla olen liikkeellä, että nyt kauden puolivälin paikkeilla on hyvä hetki listata joukkueiden onnistujia ja epäonnistujia (mm. niitä joiden varaan laskettiin paljon, mutta ovat tyytyneet puhaltelemaan muniaan). Olisikin mukava kuulla myös teidän mielipiteitänne pelaajistanne.

Jätetään listoilta pois haavoittuneet soturimme, vaikka olisikin mukava purkaa pettymystään sijoittamalla pitkäaikaissairaat tähdet epäonnistujien joukkoon.

Käytän tässä tapauksessa termejä TOPIT ja FLOPIT, vaikka kyseiset käsiteet ovatkin kusipää-anuksen lanseeraamat ja loukkaavat kaikkia Toivo nimisiä ihmisiä. Keksikää itse paremmat jos nappaa.

Eli tässä Troopersin alkukauden

TOPIT

1. Patrice Bergeron

"Boy Wonder" viilettää kaukalossa aikamiesten lailla vaikka ikää ei ole mittarissa kuin 18 vuotta. YV-pisteiden erikoismies. Ainoa miinus on vähäiset aloitusvoitot, mutta kokonaisuutena varmasti yksi kauden suurimmista yllättäjistä. Tehot: 43. 11+13

2. Jeremy Roenick

Managerin suosikkipelaajan ura näytti olevan pisteiden valossa pahasti ehtoopuolella, mutta teinirakkautensa Tony Amonten saavuttua Veljellisen Rakkauden Kaupunkiin, JR:kin löysi jälleen kadonneen peli-ilonsa. Miinuksena vaihtelevat otteet, lievää streakymäisyyttä ollut ilmassa. Tehot: 43. 15+21

3. Brent Sopel

Rujon ulkokuoren alla sykkii taistelijan sydän. Troopersin kapteeni on ehdoton puolustuksen liideri ja nauttii managerin jakamatonta suosiota. Pisteitä on tullut myös mukavasti, vaikkei häntä niiden takia kesken kauden hankittukaan. Brentin kaltaisen persoonan jokainen manageri haluaisi joukkueeseensa ;) Tehot: 41. 4+19 (+12)

Bubbling under: Valeri Bure, Alexandre "onks tukka hyvin" Daigle sekä Woolley. Kaikki kolme ovat yllättäneet managerin tehoillaan. Valille erityiskiitos terveenä pysymisestä.

FLOPIT

1. Geoff Sanderson

Jos ei koita, ei voita sano Juti. Vaikka koittaa ei siltikään aina voita. Tämän todistavat Geoffin tilastot. Ketsuppipullon aukeamista odotellaan, mutta usko alkaa pikkuhiljaa hiipua. Suuri pettymys ottaen huomioon edelliskauden komeat lukemat. Tehot: 40. 6+11 (123 laukausta)

2. Mike Dunham

Odotukset olivat korkealla Mike "Leuka" Duhamin kohdalla. Kaveri on kuitenkin osoittautunut todella epävarmasti ja se näkyy myös tilastoissa. Eräs tärkeimmistä syistä joukkueen huonoon menestykseen. Tilastot: tässä

3. Pascal Dupuis

Alkukaudesta palkkansa kanssa kiukutellut Dupuii on ollut odotuksiin nähden pettymys. Ehkä sopimuserimielisyydet painoivat miehen mielessä alkukaudesta, sillä viimeaikoina on miehen otteissa ollut havaittavissa lievää piristymistä. Tehot: 31. 8+7

Ei tosiaankaan tarvitse tehdä tällasia selostuksia, jos ei kiinnosta. Mulla oli taas joutoaikaa

edit: linkin viilaus
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Minä kans!

Täältä tulee top3 ja toistepäin...

TOP:

1. Sheldon Souray 44. 14+18

Otin miehen lähinnä sen takia, kun viime kaudella mies roikkui pitkän aikaa mukana loukkaantuneena, mutta ei ikinä palannut. Viime kaudella otin miehen sen takia, että joku epämääräinen pummi kehui artikkelissaan Sourayta hyväksi valinnaksi fantasy-liigaan. Taisi olla kirjoittajalla moukan tuuria mukana.

2. Pavel Datsyuk 45. 21+24

Odotin mieheltä vähintään 70 pointsia viime kauden lopun perusteella. Huikeassa iskussa!

3. Jason Spezza 41. 14+18

Sorry vaan Mirasane, Spezza on mennyt Bonkista ohi... Ottawan paras sentteri.

Bubbling under: Andrew Raycroft, Scott Walker

NOT:

1. Scott Young 39. 5+3

Alotti kauden Dallasin kakkoskentässä. Joukkue rypi ja Young yksi suurimmista alisuorittajista. Viime peleissä on verkko tosin heilunut.

2. Jim Fahey 13. 0+2

Viime kauden loppuvuoden sensaatia Sharksien pakistossa. Tästä miehestä tarjottiin ihan hyviä pelureita minulle vaihdossa ennen kauden alkua... Poimin miehen uudestaan riveihin, kun McLaren loukkaantui.

3. Aleksey Morozov 38. 5+11

Tältä mieheltä odottelin optimistisesti n. 70 paunaa Marion rinnalla, mutta paskan marjat...
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Jatketaan TOPeilla ja FLOPeilla...Annetaan karvattomalle linnunpojalle(Anus Aukkonen) pikkasen krediittiä jostain..

TOPIT:

1. Marc Savard

31. 15+26, 61 min, 4+8(PPG+PPA), 3 GWG,391FW
Jo etukäteen oli tiedossa,että Savard tulisi olemaan kova luu ensi kaudella. Marc on ollut joka osa-alueella hyvä,ainoastaan nilkan paha loukkaantuminen esti häntä nousemasta ylivoimaiseksi pistepörssin ässäksi. Ollut takuumies joukkueessani ja taannut useammankin kerran voittoja liigassa. Arvosana 10-

2. Alex Tanguay

39. 12+32,6+12(PPG+PPA), 2GWG
Kovalla hinnalla hankittiin mies takomaan pisteitä joukkueeseeni(Kovalchuk+Iginla mm. siirtyivät muualle), eikä kaveri ole pettänyt. Muutama viikko sitten oli hieman pimennossa pienten loukkaantumisten takia. Mies pystyi takomaan pisteitä Forsbergin poissaolosta huolimatta,ja nyt joukkueen ollessa terve,hän tulee vielä onnistumaan loistavalla tavalla. Arvosana 9 1/2

3. Slava Kozlov

43. 17+17,4+8(PPG+PPA),1 GWG, 120 SOG
Kovan luokan erikoistilannepelaamista. Ampuu paljon ja jos muut Atlantan pojat innostuvat maalikarkeloissa,niin Slava tekee useammankin pojon(teki 5. pelissä tehot 5+5). Epätasaisuus vaivannut hieman..Tulee hyviä putkia ja huonoja. Arvosana 9

sijat 4-5

Evgeni Nabokov ja Roman Cechmanek
TeamKoivun,Männyn ja Katajan maalivahtiosaston pelastava duo,joista varsinkin Cechmanekista jouduttiin maksamaan kova hinta(Forsberg mm.) Maalivahtitilanne näytti itkettävältä ennen kauden alkua,mutta se saatiin korjattua. Nabokov saatiin niin edullisesti,että se korvasi jokseenkin Foppan menetyksen, on retrospective, Foppa oli myös 20+ peliä pois. Arvosanat 9 molemmille

FLOPIT

1. Al MacInnis 3. 0+2
Oli pakko laittaa "eläkeläinen heti ekana,sillä hänestäkin maksettiin kova hinta. Kaverin kausi sitten kesti 3 pelin verran ja soronoo, au revoir! Itku meinasi tulla. Samaan kastiin heitän myös Lemuaan. Hänen terveytensä olisi tuonut normaalilla tasollaan minulle tällä hetkellä top-3 paikan ehkä liigassa.No,kaveri ei pelaa enää peliäkään tällä kaudella

2. Marian Gaborik

31. 5+7, -4
Suuri pettymys. Kesken kauden tullut "Gabo" ei vieläkään ole pystynyt nostamaan tasoaan. Läpiajoista joista hän ennen teki 90% teholla maalin,ovat vain enää minun ja Gabon unelmissa. Tarjouksia hänestä on tullut kauden aikana useita,mutta koska kaikki tuijottavat hänen tilastojaan,eikä hänen potentiaaliaan, ovat tarjoukset usein olleet aika luokattomia,eikä heitäkään voi syyttää..mies on ollut pettymys.Mutta uskoa on vielä!
Arvosana 5 1/2

3. Karoliina Rachunek
37. 1+10
23 ekaa matsia tehoin 0+3 kaverilta,jonka piti olla tämän kauden ykköspakkeja Wade Reddenin vieressä. Oli jopa muutaman kerran healthy scratch,kun peli ei kulkenut. Mutta on osoittanut piristymisen oireita ja saan olla siitäkin iloinen,etten häntä kauden aikana myynyt,vaikka ottajia oli. Markkina-arvo vaan hänellä ei ollut silloin kohdallaan
Arvosana 6

Täältä tähän,enempää en jaksa kirjoittaa
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
TOPIT

1. Robert Lang
Odotin hyvää kautta, mutta Robert vastasi odotuksiin pelaamalla huikean kauden. 21+27=48 tehopistettä tässä vaiheessa kautta on enemmän kuin uskalsin edes haaveilla.

2. Sergei Gonchar
Muodostanut Langin kanssa kaksikon, joka tekee viikosta toiseen niin paljon yv-pisteitä, että joukkueeni voittaa ottelut jo lähes pelkästään sen ansiosta. Gonchar tehnyt jo 25 yv-pistettä, Lang 26.

3. Olin valita tähän Mike Van Rynin, joka on kasvanut St.Louisin vilttipakista Floridan kiekolliseksi johtajaksi. Koska Van Rynin yv-minuuttimäärät ovat kuitenkin viime aikoina laskeneet, ajaa hänen ohikseen Patrick Marleau, joka on ottanut San Josen johtajan roolin Selänteen ja Nolanin jätettyä joukkueen. Pelaa yli 30 maalin kautta.

FLOPIT

1. Adam Oates
Poimin waiversista innoissani ja ajattelin, että hänestä tulee syöttökone Edmontonin ylivoimaan. 20 pelin jälkeen koossa on tehot 0+3, vaikka on pelannut jopa 6 minuuttia ylivoimaa parhaissa peleissä.

2. Dominik Hasek
Hyvä maalivahti, mutta ollut loukkaantumisherkempi kuin arvelin. Koko ajan joku paikka rikki. Pelaa välillä pari peliä ja yleensä erinomaisesti, mutta heti seuraavalla viikolla on taas sivussa jonkun kolotuksen takia.

3. Roman Hamrlik
Kiekollinen puolustaja, joka yleensä on tehnyt tehopisteitä kiitettävästi. Tällä kaudella ollut tukossa. Kauden avausmaalikin on vielä tekemättä, vaikka on laukonut kohti vastustajan maalia jo 86 kertaa. Parantanee kevään aikana...
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Tämähän onkin hyvä idea. Seuraavassapa siis arviota FC Kortepohjan (nykyisestä) miehistöstä.

TOPIT:

1. Miikka Kiprusoff - Calgary Flames (17 peliä: 11 voittoa, torjuntaprosentti 94.1)

Tästä hankinnasta olen erityisen ylpeä. Olen ollut Kiprun fani jo pitkään, mutta viime ja tämän kauden perusteella miehen NHL-ura näytti olevan jo finaalissa. Sitten miehestä alkoi liikkua siirtohuhuja ja päätin napata miehen heti vapailta markkinoilta Calgaryyn siirron jälkeen. Eikä ole tarvinnut katua. Koko liigan ylivoimaisesti kuumin maalivahti parin kuukauden ajan, jonka jälkeen yhtä pitkäksi aikaa sairastuvalle. Saa nähdä miten loppukausi sujuu, mutta on voittanut jo nyt lukuisia taisteluita Kortepohjan eduksi. Kiprun loukkaannuttua myös vapailta markkinoilta napattu seurakaveri Jamie McLennan on ollut myös erinomainen hankinta.

2. Rick Nash - Columbus Blue Jackets (42 peliä: 24+5, YV 10+4, 142 laukausta ja 4 voittomaalia)

Kerrankin vainu osui oikeaan. Nash napattiin joukkueeseen 8. kierroksella, jota pidänkin yhtenä parhaimmista kaappauksista koko draftissa. Ajattelin ennen kauden alkua, että Nash tekee 50-60 pistettä ja tällä hetkellä näyttää hyvältä. Tätä tahtia 50 maalin haamuraja on mahdollinen, mutta tuskinpa nuorukainen jaksaa ihan koko kautta yhtä hurjaa tahtia. Joka tapauksessa loistava kausi tähän asti.

3. J-P Dumont - Buffalo Sabres (38 peliä: 12+14)

Dumont puolestaan varattiin 13. kierroksella. Viime kausi meni mieheltä aivan penkin alle, mutta tämän kausi on sujunut sitten huomattavasti paremmin, vaikkakin viime aikoina on ollut havaittavissa pientä hyytymistä. Laskeskelin ennen kauden alkua, että Dumontin pitäisi paukutella 50 pistettä ja siinä tahdissa hän on myös tällä hetkellä.

FLOPIT:

1. Vincent Lecavalier - Tampa Bay Lightning (40 peliä: 13+10)

Ei perkele. Lecavalier on ollut kuin varjo viime kaudesta. Odotin superlahjakkaan sentterin lyövän itsensä lopullisesti läpi tällä kaudella ja taistelevan jopa pistepörssin voitosta, mutta paskan marjat. Ensimmäiset 15 peliä menivät vielä kohtalaisen hyvin, mutta sen jälkeen miehen ajatukset ovat olleet aivan muualla. Kauppasin pois jopa Modanon ja Weightin, koska luottamus mieheen oli niin kova. Uskon silti, että mies terästyy ja palaa tasolleen loppukaudella.

2. Alexei Yashin - New York Islanders (33 peliä 12+12)

Välillä vireessä ja yleensä varjojen mailla. Ja kun Yashin näytti lopulta heräävän, niin edessä oli parin kuukauden reissu sairastuvalle. Odotin paluuta piste-per-peli-tahtiin.

3. Tom Poti - New York Rangers (36 peliä 6+6)

Odottelin kyllä 'hieman' parempaa panosta mieheltä, kun hieroin kauppaa mirasanen kanssa. Viime kaudella yli 50 pistettä ja tällä kaudella puoliväliin mennessä 12 pistettä. #%¤"&#%!! Joukossa tosin neljä voittomaalia, mutta siltikin.. Odotukset olivat kuitenkin vähintään samassa kuin viime kaudella. Vähän piristymään päin, joten jospa se tästä...

Kauden aikana hankkimani Ilja Kovalchuk ja eritoten Jarome Iginla ovat täyttäneet kohtuudella lupaukset. Varsinkin Iginla on ollut viime aikoina aivan huikeassa vireessä. Tällä viikolla neljässä pelissä on seuraava saldo: 5+5 +6. Pidän Iginlaa joukkueeni suurimpana starana ja odotukset loppukaudelta ovat todella kovat. Alexei Kovalev on puolestaan ollut pettymys, mutta aikaahan tässä on vielä. Vaihdossa mennyt Owen Nolan pelasi erinomaisesti, mutta on tällä hetkellä sairastuvalla.

Tutkiskelin tässä samalla joukkueeni kauppahistoriaa ja olen näin jälkikäteen tyytyväinen liki kaikkiin siirtoihin. Mirasanen kanssa tekemäni Bonk+Ozolinsh vaihdossa Nolan+Potiin vaikutti alussa katastrofaaliselta, mutta nyt se menee jo siedettävän puolelle. Tuota pidän kuitenkin huonoimpana kauppanani.

Ps. kaupparintamalla on ollut vähän hiljaista, mutta minua kiinnostaisi uudet hankinnat sentteri / oikea laita -osastolle. Ehdotuksia voi pistää tulemaan...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kait sitä pitää minunkin moiset listat tehä. Tosin toppeja on vaikee löytää ;)

TOPIT

1. Mike Ribeiro. En odottanut mieheltä kun 1+1 tehoja koko kauden aikana, mutta mieshän on ollut joukkueen paras pelimanne.

2. Paul Mara. Maralta odotin enemmänkin, mutta pitää olla tyytyväinen tämänkin hetken saldoon, joka on selvästi pakkieni parasta antia.

3. Mika Noronen. Ehdottomasti yllättänyt minut pirteillä otteillaan. Tosin tällä hetkellä yllättää valmentajaa lähinnä vemppa ringissä.


FLOPIT

Ei mulla niitä ole oikeastaan. Kun ei tuolla kukaan ole pelannut selvästi tasonsa alle.
Mutta ykkös floppi on joukkueen johtajan edes vastuuton treidailu ennen kauden alkua.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Ooh, voitto!

Panoksena oli lipsahtaminen liigajumboksi.
Tästäkös tiimimme suivaantui ja otti komean voiton Paavolan Sisusta.

Maalivahtimem olivat lähes ohittamattomia,
Dafoe, Byron_.966
Gerber, Martin_.951
Toskala, Vesa_.974

Jospa se tästä vielä lähtisi,
nimenvaihdoksesta ei ilmeisesti ole apua, vai mitä Vieri?

Seuraavaksi vastaan asettuu Mini...Animaaliset joka saa tuta Team RAIMOn raivon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös