Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 279
  • 9 761

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: Turpiin tuli että heilahti numeroin 8-3

Viestin lähetti JMK81
Nyt Team raipen kimppuun, kova joukkue vastas joten pistetään tulosveto 12-0 vastustajille.

RAIMO, ärh!

Tilastojen valossa olemme todellakin erittäin kovassa iskussa.
Kuitenkin, vastukset eivät ole olleet mitään kärkipään joukkueita joten todellinen tasomme on vielä mittaamatta.
Manageri on silti tyytyväinen että saimme voiton "nihkeihköin" ottein WPeestä.

Uusin voimin uuteen taistoon,
profiilinnostoa kaivataan muutamilta pelaajilta joten työtä riittää.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: onneksi olkoon vieri..

Viestin lähetti vieri

Sain waiveristä mitä halusinkin eli Pittsburghin Marc-Andre Fleuryn.

Vähän samaa kaveria haettiin draftista, mutta sillä erolla, että minä oisin oikeasti tarvinnut pelaavan maalivahdin. Onneks olin hätänen ja tuhlasin hyvän waiver numeron aikasemmin Miettiseen.
Toisaalta eipä tuosta Fleurystä olis ollu minun joukkueen pelastajaksi, sen verta huonossa joukkueessa pelaa. Tosin kausi on alkanut hyvin, mutta mitenkä pitkään jätkä jaksaa tosissaan pelata, jos kenttäpelaajilta ei rupea pikkuhiljaa löytymään apuja.
Minäkö katkera. Pyh!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Karmea totuus

Että tämmönen joukkue minulla oli draftin jälkeen...

C Lemieux, Mario (C-Pit)
C Koivu, Saku (C-Mon)
C Rucchin, Steve (C-Anh)
LW Kariya, Paul (LW-Col)
LW Kovalchuk, Ilya (LW-Atl)
LW Kapanen, Sami (LW-Phi)
RW Fleury, Theo NA (RW-Chi)
RW Fedotenko, Ruslan (RW-TB)
RW Lemieux, Claude (RW-Dal)
W Sedin, Daniel (LW-Van)
W Pirjeta, Lasse (LW-Cls)
F Hossa, Marcel NA (LW-Mon)
D Numminen, Teppo (D-Dal)
D Salo, Sami (D-Van)
D Kasparaitis, Darius (D-NYR)
D Laus, Paul (D-Fla)
D Vaananen, Ossi (D-Pho)
D Sekeras, LubomirNA (D-Min)
Bench Ribeiro, Mike (C-Mon)
Bench Ruutu, Jarkko (LW-Van)

G Nurminen, Pasi (G-Atl)
G Markkanen, Jussi (G-NYR)
Bench Dafoe, Byron (G-Atl)

____________________________________________________

Ja tähän on tultu. Aika täydellistä tuhoa olen saanut aikaan. Tietenkin muutaman nimeltämainitsemattoman voittoa halajavan managerin avulla.
Käräjillä tavataan. Ei tämä oo enää hauskaa. ;)

Madden, John (C-NJ)
Miettinen, Antti (C-Dal)
Ribeiro, Mike (C-Mon)
Saprykin, Oleg (LW-Cgy)
Hossa, Marcel (LW-Mon)
Pirjeta, Lasse (LW, RW-Cls)
Hall, Adam (RW-Nsh)
Afinogenov, Maxim (RW-Buf)
Fata, Rico (RW-Pit)
Hagman, Niklas (LW-Fla)
Chouinard, Marc (C-Min)
Mara, Paul (D-Pho)
Dandenault, Mathieu (D-Det)
Berehowsky, Drake (D-Pit)
Ference, Andrew (D-Cgy)
Tallinder, Henrik (D-Buf)
Cairns, Eric (D-NYI)
Handzus, Michal (C-Phi)
Koltsov, Konstantin (LW-Pit)
Santala, Tommi (LW-Atl)

Markkanen, Jussi (G-NYR)
Noronen, Mika (G-Buf)
Huet, Cristobal (G-LA)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Turpiin tuli että heilahti numeroin 8-3

Viestin lähetti Kopteri
RAIMO, ärh!

Tilastojen valossa olemme todellakin erittäin kovassa iskussa.
Kuitenkin, vastukset eivät ole olleet mitään kärkipään joukkueita joten todellinen tasomme on vielä mittaamatta.
Manageri on silti tyytyväinen että saimme voiton "nihkeihköin" ottein WPeestä.

Uusin voimin uuteen taistoon,
profiilinnostoa kaivataan muutamilta pelaajilta joten työtä riittää.

Helppohan se on minut voittaa, kun mulla on maalivahdit lakossa. Pientä varuste riitaa on maalivahtien kanssa, mutta eiköhän se jossain vaiheessa selviä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Karmea totuus

Viestin lähetti repe_joke
Ja tähän on tultu. Aika täydellistä tuhoa olen saanut aikaan. Tietenkin muutaman nimeltämainitsemattoman voittoa halajavan managerin avulla.

Ei asiat niin huonosti ole. Voit ottaa puoli kunniaa mahdollisesta voitosta itsellesi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Karmea totuus

Viestin lähetti sopuli
Ei asiat niin huonosti ole. Voit ottaa puoli kunniaa mahdollisesta voitosta itsellesi.

Niin eihän kukaan ole minua pakottanut mihinkään, mutta on täällä kyllä semmosia autokauppiaita, että ei paremmasta väliä. Vähän aikaa kun niitten juttuja kuuntelee, niin vaihtaa Modanon ja Kariyan Juntti Einariin ja Perus Pakkiin. Tuo on nyt vähän karkea esimerkki, mutta kuitenkin ;)
Mutta eipä minun joukkueessa ole yhtään semmoista pelaajaa joista en "tykkää". Kaiken maailman isopää Jokiset sun muut on lähteny pilkkahintaan, eikä harmita pätkääkään.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Alisuorittajien kerho...

...on nähtäväsit kokoontunut HC Tiki10 joukkueeseen. Paperilla joukkue näyttää hyvältä, mutta sehän ei paljoakaan auta. Jos Flintstonelta tulee turpaan, niin koko joukkue myydään ja manageri lähtee rahoineen ryypiskelemään Barbadokselle.

Joukkue on tietoinen tilanteesta ja kaikki ovat jo myynnissä. Katsotaan, ketkä haluavat jäädä...

Ps. repe_joke / Alkuperäinen joukkueesi näytti aika hyvältä. Olen pahoillani, että jotkut managerit huijasivat sinua treideissä. Tsemppiä kauteen!

Edit: Jan Bulis hakee uutta seuraa heti. Loistava pelimies, joka kohta nakuttelee pisteitä entiseen tyyliin... :)
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Karmea totuus

Viestin lähetti repe_joke
Että tämmönen joukkue minulla oli draftin jälkeen...

.
.
.


Ja tähän on tultu.

Ei perhana... Mun piti oikein pari kertaa tarkastaa, että mitä pelaajia olet menettänyt ja mitä saanut tilalle. Jätkähän on kynitty ihan kokonaan. Aika karua meininkiä. Tuleeko GM:lle mieleen jotain erityistä kauppaa, jonka lopputulos on näin jälkikäteen ajateltuna erityisen huono? No, onnea vaan loppukauteen, iske "ryöstökalastajasi" maan rakoon. :-)
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Karmea totuus

Viestin lähetti Sorppa
Ei perhana... Mun piti oikein pari kertaa tarkastaa, että mitä pelaajia olet menettänyt ja mitä saanut tilalle. Jätkähän on kynitty ihan kokonaan. Aika karua meininkiä. Tuleeko GM:lle mieleen jotain erityistä kauppaa, jonka lopputulos on näin jälkikäteen ajateltuna erityisen huono? No, onnea vaan loppukauteen, iske "ryöstökalastajasi" maan rakoon. :-)

Lähinnä Ilyan ja Kariyan kauppaaminen harmittaa. Olihan se tiedossa, että miehet pelaavat hyvän kauden, mutta kukaan ei voinut tietää, että Heatley kolaroi ja näin Ilya saa isompaa roolia.
Ja Kariyakin näkyy olevan kakkosena coloradon hyökkääjistä peliajan suhteen. Vain Foppa pelaa enemmän tai lähelle samoja minuutteja.
Ja kyllähän tuo Nurmisen mahtava peli on ollut yllätys.

Viestin lähetti tiki10
Alkuperäinen joukkueesi näytti aika hyvältä. Olen pahoillani, että jotkut managerit huijasivat sinua treideissä. Tsemppiä kauteen

Ei minua oo huijattu. Kävi vaan tämmöinen klassinen ensikertalaisen innostus. Piti tehä treidiä treidin tekemisen innosta. Tais siinä olla yks päivä kun tehtiin noin 8 tai 9 treidiä. Ei siinä paljon mietitty mitä tarviaa.
Tämä sama tapahtui eräälle managerille myös tuolla mirasanen isännöimässä is-liigassa. No tästä liigasta oppiineena minä olin hyödyntämässä tilannetta.
Se on sitten jokaisen oma asia pitääkö sitä huijaamisena vai ei.

Laitoin tuon alkuperäisen joukkueen ja nykyisen joukkueen sen takia, kun rupesin miettimään ketä minulla oli ja ketä on tullut tilalle.
Pitänee vielä katsella tuolta minkälaisia treidejä sitä on tehty, niitä kun on muutama.
Ja huumorilla se teksti siihen tuli kirjoittettua.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kauden ensimmäinen nollapeli tuli sitten Kontulan kustannuksella vaikka Heatley ja Mellanby ovat olleet koko ajan sairastuvalla ja ennakkoon kovimmalla RW:llä O'Neillillä on vielä pistetili avaamatta. 11-0 lämmittää jo mieltä mutta parempaan olisi tarkoitus pystyä Kortepohjaa vastaan.

Voittajastahan ei ensi kierroksella ole mitään epäselvyyttä, onhan Kortepohja vain farmijoukkueeni, jonne kokoonpanooni mahtumattomat pelaajat kuten Kim Johnsson, Dan Cloutier ja Doug Weight ovat siirtyneet hakemaan peliaikaa. Vastaanräpistelijöitä lyödään Heatleylla päähän (perkeles...).

Uusintadraftista käteen jäi Washingtonin Boyd Gordon, joka on pelaillut Jagrin kanssa kohtuullisilla tehoilla 1+2 ja napannut RW:lle maukkaat (kiitos Yahoo) 31 aloitusta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Turhaa itkua

Sitä minä tässä vaan manailen, kun varsinkin tuo oma hyökkäyskalusto on niin tasaista massaa. Pari staraa ottaisin mieluummin ja loput pelkkää tusinakamaa. Saisi iltojen iloksi kytiä jätkien peliaikoja ja poimia uusia heittopusseja waiversin puolelta tilalle. Pakeistakaan en viitsi heittää Sourayta pihalle, kun se on ainoa ilkeä pakki meillä, ja lisäksi sen mimmi pitää managerille seuraa vieraspelikiertueiden aikana. Jääkone on tällä hetkellä sijalla 16, mutta odottakaas pari viikkoa perkele! Martinek on kyllä ihan turha. Dazekin loukkaantunut ja Allisonin pää on marenkia.

P.S. Ei liigan peräpäässä keikkuminen mitään tylsää hommaa ole. Siellä on melkein kovemmat väännöt pleijaripaikoista kuin ylhäällä. Paskalla rungolla tarvitsee vain olla hereillä vapaiden agenttien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Noita treidejä selaamalla ei löytynyt kuin yksi täysin idioottimainen treidi rottien kanssa.
Näin jälkeen päin en voi ymmärtää mitenkä olen siihen suostunut, mutta minulla on teoria siitä, että rottat huumasi minut ja täten sai minut hyväksymään treidin. ;)
Toisaalta ei minun peli vieläkään ole kaatunut kenttäpelaajiin. Vaan maalivahteihin. Jostain, jos löydän pelaavaan maalivahdin, niin en myy sitä mistään pois.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: onneksi olkoon vieri..

Viestin lähetti repe_joke
Toisaalta eipä tuosta Fleurystä olis ollu minun joukkueen pelastajaksi, sen verta huonossa joukkueessa pelaa. Tosin kausi on alkanut hyvin, mutta mitenkä pitkään jätkä jaksaa tosissaan pelata, jos kenttäpelaajilta ei rupea pikkuhiljaa löytymään apuja.
Huonossa joukkueessa mies kyllä pelaa, mutta kyllä hyvät maalivahdit tässä pelissä erottuvat vaikka pelaisivat missä. Fleuryllä on vasta kaksi peliä alla ja saves tilasto näyttää jo lukemaa 77. Kun vertaan sitä esim. Kölzigin viiteen peliin ja 103 torjuntaan niin voin sanoa että mies saattaa olla hyvinkin tärkeä tässä meidän pelissä. Aika näyttää mitä tuleman pitää, mutta olen silti tyytyväinen tähän tilanteeseen. Ohessa vielä pikku pätkä pojan mahdollisesta ykkösmolarin paikasta:

For this season, look for new coach Ed Olczyk to split the goaltending chores between his two young and talented netminders. However, if Fleury continues to demonstrate that he’s as good as advertised, he will take over the starting job in short order.

Tänään alkavaan sarjaan saan sitten vastaani Mirasanen Räpeltäjät, jonka suuri osa managereista olivat veikanneet koko liigan mestariksi. Pötypuhetta sanon minä ja meinaan sen tällä viikolla teille kaikille epäuskoisille todistaa. En lähde tähän ottelusarjaan takki auki vaan tähän on valmistauduttu jo kaksi ensimmäistä viikkoa. Tavoitteenani on viedä Mirasanen Majavia kuin märkää rättiä ja voittaa hänet mahdollisemman suurella erolla...10-1 kuulostaa ihan suht hyvältä. Luulen että mies ei löydä edes kotiinsakaan tämän viikon pyörityksen jälkeen. :)

Ainoa huolenaiheeni on se että minulla on vajaa miehitys wingereiden osastolla, joten en saa kaikkia paikkoja täytetyksi. Oli miten oli....joukkueeni on valmiina koitokseen...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ensimmäinen yö takana ja johtoni on jo murskaavasti 5-2. Mirasanen Viipeltäjät ei taida löytää tietään edes tämän foorumin sivuille moisen avauksen jälkeen. :)

Ja mikä pahinta (siis Mirasanen kannalta) on se että näytin myös että minun joukkueestani löytyy kovuutta. Jokinen toi kovuuden esille taklaten Lindrosin maata kiertävälle radalle. Lindros joutui tämän jälkeen jättämään kentän eikä paluusta ole tietoa.

Sitten tähän jo täälläkin mainitsemaani sentteri/wingeri ongelmaan. Vaikka sanoinkin että saattaa olla että joudun vaihtamaan ainakin yhden senttereistäni johonkin wingeriin niin tällä en meinannut sitä että vaihtaisin esim. Richardsin johonkin kolmoskentän laituriin.

Ensi yönä on jo hieman kiireisempi yö näiden pelien osalta, joten jäämme jännittämään josko saisin muitakin Mirasanen pelaajia pois kuvioista. :)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Ja mikä pahinta (siis Mirasanen kannalta) on se että näytin myös että minun joukkueestani löytyy kovuutta. Jokinen toi kovuuden esille taklaten Lindrosin maata kiertävälle radalle. Lindros joutui tämän jälkeen jättämään kentän eikä paluusta ole tietoa.

Ainakaan ESPN:n artikkelissa ei mainittu mitään Jokisen taklauksesta. Lindros ei sen mukaan edes itse ollut varma, missä tilanteessa olkapäähän sattui. Se vain kipeytyi matsin aikana ja Eric päätti jättää pelin kesken tehtyään sitä ennen yhden maalin. Todennäköisesti Lindros onkin satuttanut olkapäänsä taklatessaan Jokisen jäähän.

Lindrosin vamma ei todennäköisesti ole paha, mutta odotellaan vielä röntgenin tuloksia. Rangers-pelistä tuli hyviäkin tietoja, sillä vaisusti pelannut Anson Carter on lopultakin pudotettu ykkösketjusta kolmoseen ja tilalle nostettiin Jamie Lundmark, joka luonnollisesti löytyy minun joukkueestani. Jos Lindros jättää pelejä väliin siirtynee Lundmark ykkösketjun laiturin paikalta ykkössentteriksi. Kelpaa minulle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tehokas aloitus

Tai sitten ei! Eli HC Tiki10:n oman joukkueen peloittelu taktiikka näyttää toimineen ja näin ollen HC Flintstones on ensimmäisen yön jäljiltä tappiolla numeroin 0-5. Jälleen kerran tosin vain pari pelaajaa omasta joukkueestani oli tulessa kun Tikillä sentään n. kolmannes taisi pelata.

Takaa on hyvä tulla...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Ainakaan ESPN:n artikkelissa ei mainittu mitään Jokisen taklauksesta.
Joo ei. Se oli vaan minun keksintöni, koska Jokinen pelasi Lindrosia vastaan eilen. Yritin vain luoda hieman eripuraa välillemme, jotta uhoa löytyisi myös sinun puoleltasi. :)

Ensi yönä on sitten tulessa yhdeksän pelaajaani ja Bouchardilta odotetaan jälleen muutamaa yv-pistettä. Loistavan alun on mies kauteen saanut. Kuusi peliä ja tehot jo 1+4. Manageri on todella positiivisesti yllättynyt. Myös St Louis jatkaa siitä mihin viime kaudella jäi. Kolme peliä takana ja tehot 2+3.

Ja vielä lopuksi muutamia haja huomioita: Curtis Joseph sitten lähetettiin AHL:ään Detroitin toimesta ja Leclairin tilanne näyttää ihan hyvältä. Huhut kertovat että mies pelannee jo tänään Kingsejä vastaan. Mogilny ja McCabe huilaavat vielä muutaman päivän, jonka jälkeen paluu on ajankohtainen. Koivu on palaamassa näillä näkymin torstain peliin Islandersia vastaan. Reinprecht on valmiina aloittamaan kautensa tänään. Berardin sopimusta viriteltiin mennä viikonloppuna, mutta tuloksetta. Scott Niedermayer kärsii selkäkivuista, mutta lienee valmiina keskiviikon peliä ajatellen. Myös Lehtisen selkäkivut jatkuvat...
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Re: Re: Re: Karmea totuus

Viestin lähetti repe_joke

Tämä sama tapahtui eräälle managerille myös tuolla mirasanen isännöimässä is-liigassa. No tästä liigasta oppiineena minä olin hyödyntämässä tilannetta.
Se on sitten jokaisen oma asia pitääkö sitä huijaamisena vai ei.



Uskon, että tuossa tarkoitetaan minua :) Tosiaan ensikertalaisena lähdin treidailemaan ja treidailin parhaat pois ja tilalle sain höntsyjä pelimiehiä, mut ei voi mitään :) Peliähän tää vaan :)
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Karmea totuus

Viestin lähetti repe_joke
Ei minua oo huijattu. Kävi vaan tämmöinen klassinen ensikertalaisen innostus. Piti tehä treidiä treidin tekemisen innosta. Tais siinä olla yks päivä kun tehtiin noin 8 tai 9 treidiä. Ei siinä paljon mietitty mitä tarviaa.

Se vaan lähti alkuun sillain puolivahingossa. Kaikki muutkin oli kokeillu sitä. Eka kerta meni jotenkin vähän huomaamatta, mutta siitä jäi sellanen halu kokeilla uudestaan päälle. Se vei sillain vähän väkisin mukanaan. Yhtenä päivänä mä sitten vaan huomasin, että kaikki oli menny. Ei ollu enää mitään jäljellä. Kyllä mä silti vielä yritin saada jotain vaikka velaks, mutta kukaan ei luottanu siihen, että mä saisin maksettuu myöhemmin takas. Jälkikäteen on tullu kelailtua, että oli se hirveetä menoo. Ykskin päivä tuli treidattua joku 8-9 kertaa, eikä hinnalla ollu mitään väliä. Ei siinä paljon tullut mietittyä mitään muuta. Onneks oon kumminkin vielä jaloillani. Sillon kun tuntuu, ettei enää tuu mistään mitään, niin saa uutta uskoo waiversista. Se on auttanu mua tosi paljon.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Re: Karmea totuus

Viestin lähetti sopuli
Se vaan lähti alkuun sillain puolivahingossa. Kaikki muutkin oli kokeillu sitä. Eka kerta meni jotenkin vähän huomaamatta, mutta siitä jäi sellanen halu kokeilla uudestaan päälle. Se vei sillain vähän väkisin mukanaan. Yhtenä päivänä mä sitten vaan huomasin, että kaikki oli menny. Ei ollu enää mitään jäljellä. Kyllä mä silti vielä yritin saada jotain vaikka velaks, mutta kukaan ei luottanu siihen, että mä saisin maksettuu myöhemmin takas. Jälkikäteen on tullu kelailtua, että oli se hirveetä menoo. Ykskin päivä tuli treidattua joku 8-9 kertaa, eikä hinnalla ollu mitään väliä. Ei siinä paljon tullut mietittyä mitään muuta. Onneks oon kumminkin vielä jaloillani. Sillon kun tuntuu, ettei enää tuu mistään mitään, niin saa uutta uskoo waiversista. Se on auttanu mua tosi paljon.

Hitto, että repesin kun luin tämän. Koulukaverit ei oikein ymmärtäny ideaa, mutta ei sillä niin väliä. Pelkästään tämän viestin takia kannatti tuhota joukkue.
Oikeesti kiitos. Nyt on taas hyvä mieli pitkän aikaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Re: Karmea totuus

Viestin lähetti Vauhtipukki
Uskon, että tuossa tarkoitetaan minua :) Tosiaan ensikertalaisena lähdin treidailemaan ja treidailin parhaat pois ja tilalle sain höntsyjä pelimiehiä, mut ei voi mitään :) Peliähän tää vaan :)

Juu tosiaan. Mutta erona sinun ja minun kaupoilla on se, että sinä teit kaupat normaalisti sen takia, että halusit jonkun pelimiehen, kuten Jagrin. Minä treidailin vaan sen takia, että se oli hauskaa.
Peliähän tämä toki vaan on. Paljon hyviä kokemuksia on pelin parissa saanut, mutta toki mies negatiivisia.
Onhan se keskimäärin mukavampaa voittaa, kun hävitä, mutta kokemukset on tärkeintä.
Tässä pelissä kuitenkin oppii tuntemaan näitä vähän tuntemattomampia, mutta kuitenkin tärkeitä kavereita joukkueelleen.
Hemmetin vaikee pelihän tämä on. Ei riitä, että joukkueessa on pelkkiä super tähtiä. Pitää olla myös niitä likaisen työntekijöitä ja tappelijoita.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tehottomuuden suo, apua waiverista?

Tuossa otsikossa mainitussa tehottomuuden suossa pyörinyt HC Flintstones lähti sitten oikein urakalla riehumaan waiveriin, eli tän päivän satoa waiverista:

HC Flintstones

Tulleita:
C Ott, Steve (C-Dal)
- pelaa Dallasin 1.ketjussa kunnes Lehtinen palaa kokoonpanoon.

C Horton, Nathan (C-Fla)
- Floridan 2.sentteri

LW Malone, Ryan (LW-Pit)
- Pingviinien 2.ketjussa

RW Adams, Craig (RW-Car)
- Carolinan 1.ketjussa

RW Brown, Dustin (RW-LA)
- Kingsin 1.ketjussa

D John-Michael Liles (D-Col)
- Avsin 3.parissa

Tippuneita:
C Pirnes, Esa (C-LA)
C Avery, Sean (C-LA)
LW Nieminen, Ville (LW-Chi)
RW Lupul, Joffrey (RW-Anh)
RW Park, Richard (RW-Min)
D Hainsey, Ron (D-Mon)

Saa nähdä herääkö joukkue isoista muutoksista vai vaipuuko entistä suurempaan sekasortoon.
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti vieri
Ainoa huolenaiheeni on se että minulla on vajaa miehitys wingereiden osastolla, joten en saa kaikkia paikkoja täytetyksi. Oli miten oli....joukkueeni on valmiina koitokseen...
No, tuo huolenaihe on nyt sitten korjattu.

Kuusi sentteriä oli kieltämättä liikaa managerille, joten aikamme pähkäiltyämme päätimme Felocityn kanssa tehdä tämän näköisen treidin:

Felocitylle:

C Chris Gratton
Rw Martin St Louis
D Scott Niedermayer

FSK:lle:

Lw Mike Knuble
Rw Teemu Selänne
D Lyle Odelein

Mielestäni saatoin hävitä tuossa treidissä hieman, mutta sainpahan ainakin kaipaamieni wingereiden paikat täytettyä ihan kelpo pelimiehillä. Ja ainahan näissä kaupoissa joku on se häviävä osapuoli, miksen siis minä. Odelein tippui samantien waiveriin josta nostin Chicagon Rw:n Pavel Vorobievin.

Nyt joukkueeni näyttää kieltämättä taas paljon tasaisemmalta. 5 sentteriä, 5 Rw:tä, 4 Lw:tä, 6 pakkia (tosin Berard ei viitsi pelata) ja 3 maalivahtia.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Voi helvetti...Lindros on sitten sivussa kuukauden. :(
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tasoitin tilanteen

HC Flintstones nousi tasoihin vaikka eilinenkään yö ei pitänyt sisällään mitään suuria mainetekoja - ilmeisesti Tikin joukkue pelasi vain vieläkin huonommin. Tilanne on siis nyt 4-4 ja tänään joukkueeseen liittyy nuo eilen waiverista poimitut pelaajat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös