Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 290
  • 9 762

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Felocity Fighters joukkueen manageri sai tänään kuulla yllättävän uutisen, joukkuueen jokainen pelaaja on tehnyt omatoimista maksimi treeniä valmentajan kielloista huolimatta, josta johtuen joukkue menettää kakkospaikkansa sarjassa..

Nyt sitten valmentaja päätti pistää koko joukkueen rankalle tehokuurille myös yhteisissä tapahtumissa!! Eli seuraavan kierroksen odotukst ovat hyvin laimeat. Manageri odottaa että Teamkoivu lyödään vain 14-1!!

Tällä kierroksella tapahtui myös uudenlainen ihme, Felocity Fighters/TFC joukkuueen historiassa, sillä muistaakseni hävisin ensimmäistä kertaa PIM sarakkeen.. Nyt myös tappeluharjoituksia tehdään ja paljon!!
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TeamKoivu

Manageri on palannut kamelinhakureissulta Afrikasta...Tyttöystävä ei jäänyt Saharan keitaille,sillä 8 kamelin tarjous ei houkuttanut tarpeeksi;yritin lihotustaktiikkaa kamelien määrän nostamiseksi,mutten saanut toivottavaa tulosta.
Joukkueeni on ollut huono lomalla ollessani;ainoastaan Atlantan pojat ovat jaksaneet ilahduttaa,mutta tiukatkin pelit olen hävinnyt rinnan mitalla.Viime yönä vielä Marjo Lemuaa loukkasi taas lonkkansa,joten siltäkin osin hieman pelottaa..Ai niin,lomalla ollessani heitin ehdotuksen,että Kovalchuk olis kaupan hyvään mokkeen,tarpeeksi houkuttelevaa tarjousta ei tullut,joten jäädään oottelemaan.
Ps. Ihmettelinkin minne ketju oli hävinnyt,mutta näköjään tälläinen uusi ketju oli perustettu;hyvä niin
TeamKoivu
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Etukäteisveikkailuissa kovana pidetty Paavolan Sisu kaatui selkeästi 9-3 ja Jääkoneen 'Matkalla Huipulle' -projekti otti askeleen eettepäin. Seuraava suupala on Animaaliset, joka tulee järkyttymään maalivahtieni huikeista otteista. Ihmettelen miestä, joka ei vaihda tyttöystävää kahdeksaan kameliin ja Kovalchukia maalivahtiini.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti sopuli
Etukäteisveikkailuissa kovana pidetty Paavolan Sisu kaatui selkeästi 9-3...
Tällä viikolla samaiset Sisupussit saapuvat Lumivyöryn kotihalliin ja vastassa on kylmää kyytiä. Edellisviikon pelistä Nastolanpoikia vastaan jäi paha maku suuhun vaikka ottelusarjan voitinkin ja tällä viikolla miestä otetaan ja kovaa, vastustajan parhaimmistoa kannetaan jäältä paareilla, tappeluja luvassa. Kestääkö Sisupussien kantti? :)

Treidiuutisia:

Segalle:

C Bouchard
C MacDonald
LW Shelley

Unipoppoolle:

C Ricci
LW Dupuis
LW Barnaby

Tällä treidillä jouduin luopumaan kahdesta ns. lempipelaajastani elikkä MacDonaldista ja Bouchardista, mutta sain kaipaamiani aloitusvoittoja Riccin muodossa. Treidi odottaa vain johtajamme hyväksyntää...

Suurin yllätys tähän mennessä minulle on ollut Mirasanen Heittopussien vaisu alku. Miten selität tämän Mikko? :D
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Tällä viikolla samaiset Sisupussit saapuvat Lumivyöryn kotihalliin ja vastassa on kylmää kyytiä. Edellisviikon pelistä Nastolanpoikia vastaan jäi paha maku suuhun vaikka ottelusarjan voitinkin ja tällä viikolla miestä otetaan ja kovaa, vastustajan parhaimmistoa kannetaan jäältä paareilla, tappeluja luvassa. Kestääkö Sisupussien kantti? :)

Jääkone tosiaan vei ja pahasti, eikä sisusta ollut tietoakaan. Maalivahdit eivät onnistuneet voittamaan otteluakaan ja kenttäpelaajat, erityisesti puolustus eivät päässeet missään vaiheessa vauhtiin Walzia, Robitaillea ja Yorkia lukuunottamatta. Onnittelut vaan Sopulille.

Seuraavana onkin sitten vuorossa kunnon tasonmittari, kun kohtaamme Vierin ehkä hieman ylimieliset tähdet. :-) Avalanche hankki näköjään juuri kovuutta Barnabyn muodossa, mutta uskon että pystymme vastaamaan Laraquen, Neilin ja Stevensonin voimalla. Tärkeintä oman joukkueen kannalta olisi saada pakisto mukaan pistetalkoisiin. Pistetään Sisua peliin ja pakotetaan Vierin poppoo fyysisyydella kulmiin. Ei ne sieltä pisteitä tee.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri
Suurin yllätys tähän mennessä minulle on ollut Mirasanen Heittopussien vaisu alku. Miten selität tämän Mikko? :D

Iso kone lähtee hitaasti liikkeelle. Joukkueeni pitää pudotuspelipaikkaansa niin varmana, että syyskausi voidaan käyttää rankkaan harjoitteluun. Pudotuspeleissä ne hedelmät poimitaan. Harjoitteluaika on joka tapauksessa nyt ohi ja nyt voittoputki alkaa tällä viikolla. Guerin antoi viime yönä jo varoituksen joukkueeni iskukyvystä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Voihan rrrrkele!!!!!!!

Joukkueeni on tappiolla 6-0! Zetterberg sivussa luultavasti seuraavat 6-8 viikkoa! Selänteellä ongelmia! Kariya edelleen sairaslistalla! Vastahankitulla Dupuisilla myös ongelmia! Mihin suuntaa tämä joukkueeni on oikein menossa?

Ärrrrhhh!!!!

Team Saku Koivulla kävi myös tuuria, Savard sivussa noin 2 kuukautta.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Voihan rrrrkele!!!!!!!

Joukkueeni on tappiolla 6-0! Zetterberg sivussa luultavasti seuraavat 6-8 viikkoa! Selänteellä ongelmia! Kariya edelleen sairaslistalla! Vastahankitulla Dupuisilla myös ongelmia! Mihin suuntaa tämä joukkueeni on oikein menossa?

Paavolan Sisu pelaa sikaa ja teloo tähtesi sairastuvalle. Taistelemme viikon loppuun saakka tiukasti, vaikka tilanne onkin tasoittunut, nyt ollaan luvuissa 6-4 Sisulle. Wade Belak sait näköjään syyt niskoilleen Zetterbergin telomisesta ja kaverille napsahti 27 minuuttia jäähyä. Vierin veskat tosin näyttivät tasonsa, veskataistossa on tulossa pahasti turpiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lisää loukkaantumisia

Viime viikko meni koko joukkueelta hyvin ja liigajumbo (Kontula Grinders) jäi odotetusti jalkoihin numeroin 10-3 ja hetken kaikki näytti erittäin hyvältä.

Nyt tämä viiikko HC Kortepohjaa vastaan on alkanut kuitenkin hieman nihkeästi ja tilanne on edelleen 4-7 Kortepohjalle. Nihkeän alun lisäksi Adam Foote sitten loukkaantui ja kärsii siis takareisi vammasta, sairasloman pituudesta ei ole ainakaan mulla vielä ole tietoa mutta jos ja kun Foote joutuu IR-listalle niin mulla on jälleen kerran liikaa miehiä IR-listalla (tällä hetkellä Saku Koivu, Jere Lehtinen ja Barrett Jackman) mutta nyt en pudota ketään waiveriin (tai oikeastaan tiputin jo kun (RW-Atl) Vigier joutui antamaan tilaa (D-Pit) Berehowskylle) vaan odotan Saku Koivun paluuta kentälle. Taisto jatkuu ja vaikka sota ei yhtä miestä kaipaa niin nuo loukkaantumiset saisi jo alkaa loppumaan, tosin onneksi en näytä olevan ainoa jolla on isoja loukkaantumis huolia. Tähän asti tärkeiden miesten puuttuminen kokoonpanosta ei ole vielä näkynyt pahasti (sijoitus liigassa 4.) mutta kovinkaan montaa uutta loukkaantumista tämä joukkue ei tule kestämään.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Hulinaa...

Väännettiin sitten TeamKoivun managerin kanssa "muutama" päivä yhtä kauppaa ja lopulta homma meni kokonaan hulinaksi. Kauppa ei ole aivan sitä mitä halusin, mutta se ei treidaa joka ei pelkää... Tälläistä siis tänään:

FC Kortepohja:
Ilja Kovalchuk
Jarome Iginla
Jan Hrdina
Chuck Kobasev

TeamKoivu
Alex Tanguay
Marian Gaborik
Steve Reinprecht
Eric Cole

Kortepohjasta lähti neljä tasaisen kovaa miestä, kun taas tilalle tuli pari tähteä ja pari muuta jamppaa. Kovalchukista tuli varmaan maksettua ylihintaa, mutta joskus näin. Iginla on ollut oma suosikki jo pitkään, joten Kortepohjan manageri odottelee innolla uusien miehien saapumista. Hrdinan on parannettava otteitaan huomattavasti ja toivottavasti Kobasev pystyy edes jonkinmoiseen tulokseen.

Tanguay oli Kortepohjan alkukauden tähti ja manageri jää kaipailemaan kaikkien miesten perään. Tällä hetkellä mietteet ovat vähän ristiriitaiset, mutta kauden lopussa nähdään sitten kaupan onnistuminen. Onneksi tämä ei ole kuolemanvakavaa. Vain melkein =)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ensi yönä rävähtää! Weekes ja Potvin pistävät Animalizen polvilleen. Kenttäpelaajien puolella menee hyvin, vaikkakin melko vaisusti kummallakin osapuolella. Manageri asettaa joukkeen tavoitteeksi olla sijalla 8 tämän viikon jälkeen. Rohkea manageri. Ai niin, tein treidinkin. Mahtoi olla varsinainen herkkupala, kun Natsapojatkin tarttui siihen.

edit: Tulikin muuten mieleeni, että mänätseri on löytänyt suosikkipelaajan joukkueestaan. Sheldon Souray teki viime pelissä kaksi maalia puolustajan tontilta sekä ampui 11 kertaa maalia kohti! Olen sanaton.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti sopuli
Ai niin, tein treidinkin. Mahtoi olla varsinainen herkkupala, kun Natsapojatkin tarttui siihen.
heh, ei kai minun kanssani niiiin vaikea ole kauppoja hieroa? :D Piti sitä kai jotain tehdä, jotta saadaan voittoputki päälle..
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Sairaslista kasvoi taas kun Mike Johnson siirrettiin IR listalle Zetterbergin ja Kariyan joukkoon. No, hätä ei ole tämän näköinen...nostin Steve McKennan telomaan Sisujen parhaita pelaajia parin pelin ajaksi ennenkuin Kariya palaa kehiin sunnuntaina.

Mulla on viime aikoina mennyt nää alkuviikon pelit ihan keturalleen ja oon vasta viikonlopun aikana noussut ohi, toivottavasti onni jatkuu ja murskaan Paavolan Nisun tämän viikonlopun aikana. Peli on tällä hetkellä 6-4 Nisuille.

Myynnissä edelleen ovat ainakin: Straka, Dupuis ja Selänne. Kiinnostuneita tosin tuskin löytyy...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ukkoa lappaa ovista kovalla vauhdilla. Enimmäkseen tätä on tapahtunut free agent -listan kautta mutta tänään näki päivänvalon ihan oikea treidikin!

Animaalisille:

Artem Chubarov
Peter Sejna

Nizoralsille:

Andrew Cassels
Dave Andreychuk

Treidin tarkoituksena oli Nizoralsin näkökulmasta tuoda joukkueeseen kokemusta ja aloitusvoittoja, vähentää pehmeiden eurooppalaisten määrää sekä saada sentteriosastolla offensiivi-defensiivi -balanssi kuntoon (3 hyökkäävää ja 1 puolustava sentteri).

Vituttaa vaan jo valmiiksi kun Sejnan ketsuppipullo purskahtaa välittömästi maisemanvaihdoksen jälkeen. Niin siinä aina käy...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti vieri
No, hätä ei ole tämän näköinen...nostin Steve McKennan telomaan Sisujen parhaita pelaajia parin pelin ajaksi ennenkuin Kariya palaa kehiin sunnuntaina.
No eipä se McKenna joukkueessa kauaa viihtynyt. Miehellä tuli heti kinaa Fedorukin kanssa ykkös enforcerin paikasta ja näin ollen näin parhaaksi (joukkuehengen kannalta) että yksi kovanaama riittää joukkueeseen. Minulla on oikeastaan kaksi tappelijaa jos Barnaby lasketaan vielä tähän kategoriaan. Fedoruk tai Barnaby lähtee joukkueesta heti kun Kariya tuntee olevansa valmis astumaan peliin mukaan...näillä näkymin se on Fedoruk, joka saa lähteä haistelemaan waiverin ilmapiiriä.

McKennan tilalle nostin Coloradon maalivahdin Phil Sauven. Sauve on tällä hetkellä mun 4´s veskari, mutta mulla on pieni kutina siitä että mies ottanee ykkösmaalivahdin paikan Aebischerilta lähiaikoina. Aika näyttää. Ja kutinaan pitää sitä paitsi aina luottaa, jos ei muuten niin visiitti lääkärin luokse auttanee... :)
 
Viimeksi muokattu:

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
sitten päästiin taas pitkästä aikaa kaupoille..
Brashearille piti tehdä tilaa joten myin
Grattonin ja Gelinasin pois (pahimmalle kilpailijalleni sarjakärkeä ajatellen eli FSK:lle), ja ostin Riccin tuomaan joukkueeseen yritystä, ja myös ykkösalivoima tarvitsi kunnon aloittajan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti vieri
Mulla on viime aikoina mennyt nää alkuviikon pelit ihan keturalleen ja oon vasta viikonlopun aikana noussut ohi, toivottavasti onni jatkuu ja murskaan Paavolan Nisun tämän viikonlopun aikana. Peli on tällä hetkellä 6-4 Nisuille.
Täällä on niin hiljaista että mun pitää lainata omia sanojani jotta saan keskustelun aihetta. :D

Niinhän siinä kävi, että viime yö käänsi ottelusarjan päälaelleen kun nousin 6-4 tappioasemasta 8-3 johtoon. Riittääkö Paavolalla vielä sisua nousta vai vienkö tämän sarjan kuten kaikki edelliset sarjanikin? ;)

Jätin Troopersille, Kiisalle ja No Mercy Teamille ehdotukset jossa vastapuoli saisi kaksi pelaajaa ja minä yhden. Älkää pahastuko noista kaks pelaajaa yhdestä ehdotuksista vaan heittäkää joku turha pelaaja romukoppaan jos semmosia joukkueistanne löytyy. ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti vieri
Älkää pahastuko noista kaks pelaajaa yhdestä ehdotuksista vaan heittäkää joku turha pelaaja romukoppaan jos semmosia joukkueistanne löytyy. ;)


Sehän voi tietysti olla niin, että vierillä noita turhia äijiä riittää, mutta eihän niitä joka joukkueeseen mahdu.
Minunkin joukkue on täynnä semmosia staroja, että peli on sekasin jo pelkästään sen takia.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Niinhän siinä kävi, että viime yö käänsi ottelusarjan päälaelleen kun nousin 6-4 tappioasemasta 8-3 johtoon. Riittääkö Paavolalla vielä sisua nousta vai vienkö tämän sarjan kuten kaikki edelliset sarjanikin? ;)

Näinhän siinä kävi, Vieri pääsi kääntämään homman. Mutta Sisua löytyy vielä Avalanchen haastamiseen, ensi yönä kun on koko jengi pelissä. Veskojeni pitäisi parantaa aika hurjasti, jotta saisivat edes jonkun pisteen vietyä Avalanchen veskoilta, mutta kenttäpelaajat voivat kääntää matsin taas Paavolan Sisulle. We'll see...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Sori vaan, mutta ei sulla taida olla toivoakaan mun voittamisesta! :D:D

Treidiä pukkaa...taas:

Troopersille:

Rw V.Bure
Lw Dupuis
Lw Gelinas

Team liigan Mestarille:

Rw Zednik
Lw Sanderson

Pakko oli tehä treidi, jotta saan nostettua Kariyan IR listalta mukaan. Toivotaan että Sandersonin sekä Zednikin taso nousee!

Ps: Toivottavasti Jääkone kuski ei ole kännäämässä vaan ehtii hyväksyä ton treidin vielä tänä-iltana. :)
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
ATTEN-TION!!!

Bure lähti ja Bure tuli... toivottavasti pikku-bure jatkaa isoveikkansa viitoittamalla tiellä ja pätkii ne 30 maalia ;0)

Sandersonin kanssa kärsivällisyys riitti tähän päivään saakka. Vaikka pieniä piristymisen merkkejä oli ilmassa, niin kevyin sydämin kaverista luovuin. Varisinkin kun tilalle sain Paskal Dupuään.

Mulla on nyt melkoinen ylitarjonta LW:stä, joten tarkkailkaa tilannetta, ehdotuksia tulossa!

As you were!

nii ja Vieri, jos sanderson alkaa tekeen maaleja niin tiedät mitä tapahtuu :)
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti vieri
Sori vaan, mutta ei sulla taida olla toivoakaan mun voittamisesta! :D:D

Juu, turpiin tuli, vaikkei pahasti. Myönnä nyt edes, että sait tapella voitosta kunnolla. ;-) Tilanne tällä hetkellä 4-9 Avalanchelle, mutta ensi yönä Vieri voi vielä kaunistella numeroita. Meikäläisen jätkistä harva pelaa, Vierillä melkein puoli jengistä.

Edit: Kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Jep Jep

No niin...Viimeinen päivä edessä,ja Felocity johtaa 8-2;mutta hätä ei ole tämän näköinen. Maalivahtien tilastot kavennan heti takas,koska valitettavasti:) Felo ei saa tarvittavia pelimääriä täyteen,joten tilanne on käytännössä 4-6..ja muutamat statsit ovat tasan ja lähellä ja minulla pelaa tänään aika moni pelaaja..voin sanoa,että olisi henkisesti tärkeää voittaa tämä taisto,sillä TeamKoivu on ollut todellinen pettymys ja epäonnen riivaama loukkaantumiseten suhteen;mutta niin on moni muukin manageri..On muuten ihme juttu,kun moni nimen omaan huippupeluri on loukkaantunut tällä kaudella.Mitä se viestittää NHL:stä?
Ps. Vieri,valitettavasti olin oikeassa Johnsonista ja leikkaus tapahtuu,pois pelikentiltä sen 3-4 kk...:(...Mutta onnenksi Taken on ollut hyvä ja kiitti lopuistakin teksteistä!!!!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Jep Jep

Viestin lähetti Sorppa
Myönnä nyt edes, että sait tapella voitosta kunnolla. ;-)
Mitään en myönnä! :)
Viestin lähetti beerhunter
Ps. Vieri,valitettavasti olin oikeassa Johnsonista ja leikkaus tapahtuu,pois pelikentiltä sen 3-4 kk...:(...Mutta onnenksi Taken on ollut hyvä ja kiitti lopuistakin teksteistä!!!!
Ai menee leikkaukseen? En ole kyllä tota juttua missään nähnyt, mutta uskon sanaasi. Ei haittaa, saapahan joku muu peliaikaa. :)

Ai Taken on ollut hyvä ja tekstityksetkin natsaa? Hyvä hyvä, pitää joku päivä aloittaa tuon sarjan katsominen.

Edit: Harmi että Jääkoneen piti juoda koko viikonloppu (hehe) sillä olisin saanut Sandersonilta ainakin muutaman pojon sekä Kariyan ylös IR listalta ja ehkä muutaman pojon häneltäkin.
 
Viimeksi muokattu:

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Koivu, tarkistappas hieman tilastojasi, Theodore on pelannut tarvittavat 2 peliä, joten mukana hengaillaan sielläkin puolella yhä edelleen..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös