Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 290
  • 9 762

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ennen viime yötä hieman pelotti tuo Boston@Colorado -peli, mutta turhaan. Felix the Kisu piti maalinsa lähes koskemattomana, joten tästä on hyvä ponnistaa kohti loppuviikkoa. Natsatpojat tosin teki yllättävän monta maalia...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Voi voi voi sitä Coloradoa...siis sitä oikeeta. Miten ne voi häviätä yö toisensa jälkeen ja vielä tolla jengillä. Ei ole pelkästään maalivahti syypää tommoseen esitykseen. Ei ihmekään että pelaajat pitivät eilisen pelin jälkeen ns. kriisipalaverin

Samanlainen kriisipalaveri pidettiin myös tänä aamuna FSK:n toimistotiloissa. Joukkue oli kerrassaan tyrmistynyt huomatessaan Mirasanen Moskiittojen kaventaneen pelin jo 6-5 tilanteeseen, vaikka joukkueeni pelasi erinomaisen yön tuloksien ja varsinkin syöttöjen osalta. Pukukopin hengeä söi myös aina niin sympaattisen Martin St Louisin myyminen kilpailija seuraan. Jäähyväisiksi St Louis napautti vielä kaksi syöttöpistettä tietäen että ne saattavat jäädä samalla myös viimeisiksi tällä kaudella. Mies ei ollut kovinkaan tyytyväinen kuullessaan seuran vaihdoksesta. Ainoa valonpilkahdus oli nähdä Andy McDonaldin herääminen koomasta.

Outoa sanoa näin ollessani johdossa, mutta tästä vielä noustaan. Ensi yönä maalivahdit vihdoinkin aloittavat viikkonsa ja se tietää vastaustajalle harmia. Ennen ensi yön pelejä joukkueessani pidetään myös maalinteko harjoitukset. Samantapainen harjoitus pidettiin juuri eilen syöttöjen saralla.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti vieri
Voi voi voi sitä Coloradoa...siis sitä oikeeta. Miten ne voi häviätä yö toisensa jälkeen ja vielä tolla jengillä. Ei ole pelkästään maalivahti syypää tommoseen esitykseen. Ei ihmekään että pelaajat pitivät eilisen pelin jälkeen ns. kriisipalaverin

Niinpä. Mulla oli Colorado pitkävedossa vähän niin kuin varmana, mutta sehän se oli ainut kohde mikä kusi. Kerkesin jo tuulettaa, että näinhän minä voitin 50€, mutta sitten kun näki colorado pelin tuloksen, niin ei paljon naurattanu.
Katoin pelistä highlightit ja ei tuo Apiiskari kyllä vakuuttanu. Laukaukset meni sisään läheltä ja kaukaa. Tosin onhan sitä huippu-urheilijallakin huonoja päiviä.

Minun joukkue jatkoi tuttua räpeltämistään. Pitää varmaan alkaa etsiä vahvistuksia mestiksen suunnalta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti mirasane
Voi helvetti...Lindros on sitten sivussa kuukauden. :(

Allisonin pää on vieläkin marenkia ja Dazen selkä on ihan mutkalla. Hyvällä säkällä kumpikaan ei pelaa tällä kaudella... Mun herjajengillä ei ole varaa tällaiseen vammailuun.


edit: Ettei mene ihan itkuksi, niin Brad Stuart palasi sairastuvalta. Oujee. Lähetin Martinekin Kalamatzoohon.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Edelleen saamatonta meininkiä mutta

Kirinpä sentään johtoon, nyt siis numerot 5-4.

Onko kenellekään muuten tietoa milloin Saku Koivun on tarkoitus palata tositoimiin? Kauden alusta on mennyt jo reilu kaksi viikkoa ja aluksihan puhuttiin että Saku saattaisi pelata jo kauden avauksessa mutta nyt se paluu vain venyy ja venyy - prkl!!

Ja Jere Lehtinen se vain pysyy muka terveiden kirjoissa vaikka ei ole tainnut viimeiseen viiteen peliin käydä minuuttiakaan kentällä, mikä siinä IR-listalle pistossa olisi niin kamalaa?

No näillä mennään ja tällä hetkellä sentään johdetaan viikon taistoa vaikkakin kaksi erittäin tärkeää miestä (Koivu ja Lehtinen) ja sitten nyrkkisankariksi hankittu Boughner on edelleen sivussa.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Edelleen saamatonta meininkiä mutta

Viestin lähetti flintstone
Onko kenellekään muuten tietoa milloin Saku Koivun on tarkoitus palata tositoimiin?
....
nyrkkisankariksi hankittu Boughner on edelleen sivussa.

Sakun pitäisi pelata jo ensi yönä mutta nelosketjussa Wardin ja Beginin kanssa.

..tut Boughner mikään nyrkkisankari ole. Osta multa Shelley, se vastaa kuutta Boughneria. Voin vaihtaa sen Lehtiseen.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Tiukkaa vääntöä Nizoralsin kanssa

Viime yönä tilanne muuttui lohduttomasta tappiotilanteesta ainakin hetkellisesti tasaiseksi väännöksi eli tilanne on tällä hetkellä 5-6 Nizoralsille. Ja jokainen kategoria (maalivahteja lukuunottamatta, jotka Nizorals vie puhtaasti) on äärimmäisen tasainen. Ja vieläpä hyvätasoinen. Viikko on sujunut molemmilta aika mukavasti.

Viime yön tähtiä olivat juuri joukkueeseen siirtynyt Alex Tanguay, joka kiitti vastuusta neljän syöttöpisteen verran. Lisäksi alkukauden varjojen rajamailla pelannut Owen Nolan näytti pieniä heräämisen merkkejä tehden 2+1. On syytäkin, sillä hänet hankittiin kaupassa, jossa toiseen suuntaan siirtyi eräs alkukauden tähdistä eli Radek Bonk. Lisäksi Kortepohjan manageri seurasi tyytyväisenä Taylor Pyattin kahden maalin iltaa, sillä odotukset miestä kohtaan olivat ja ovat edelleen korkeammalla kuin useimmilla kanssamanagereilla. Vielä kun muutamat surffailijat alkaisivat pelaamaan ja kiukkupussi Gaborik tekisi sopimuksen..

Minulla on tällä hetkellä ylitarjontaa vasemmista laitahyökkääjistä, joten tarjouksia otetaan vastaan. Vaihdossa haluaisin lähinnä oikeita laitureita.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Tiukkaa vääntöä Nizoralsin kanssa

Viestin lähetti Xtrmntr
Viime yönä tilanne muuttui lohduttomasta tappiotilanteesta ainakin hetkellisesti tasaiseksi väännöksi eli tilanne on tällä hetkellä 5-6 Nizoralsille. Ja jokainen kategoria (maalivahteja lukuunottamatta, jotka Nizorals vie puhtaasti) on äärimmäisen tasainen. Ja vieläpä hyvätasoinen. Viikko on sujunut molemmilta aika mukavasti.

Olipa huikea yö Kortepohjalta. 9-1 johto kutistui hetkessä 6-5 johdoksi eikä mun ukot edes pelanneet erityisen huonosti. Yhdelle vajaan kierroksen yölle Kortepohjan 5+6 (5+7 jos Kloucek olisi ehtinyt kentälle), ylivoimalla 2+2, alivoimamaali, 3 voittomaalia ja 38 laukausta on melkoisen mainio saavutus kun kentällä kävi vain 12 pelaajaa... Nyt täytyy toivoa että ketsuppipullo on purskahduksen jäljiltä tyhjä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hieno nousu ja komea voitto

HC Tiki10 jäi sitten lopulta jalkoihin numeroin 7-3 vaikka johtikin pahimmillaan numeroin 0-5. Kaiken kaikkiaan hyvä voitto vaikka muutama osa-alue vaatiikin vielä paljon hiomista, mm +/- tilastossa joukkueeni keräsi miehekkäästi lukemat -20 ja aloituksissa tuli jälleen takkiin reilulla marginaalilla.

Loukkaantumisrintamalla tilanne tuntuu vain huononevan vaikka alunperin sen piti jopa parantua, eli Saku Koivu ei ole huhuista huolimatta pystynyt edelleenkään palaamaan Montrealin kokoonpanoon ja pysyy siis edelleen IR-listalla. Jere Lehtisen vamma osoittautui odotettua pahemmaksi ja selkä tulehduksen takia Jerekin liittyi IR-listalle, edessä voi olla pitkäkin lepo mutta tällä hetkellä puhutaan ainakin noin kuukauden levosta. Tämän lisäksi St.Loisin Barrett Jackmanin olkapää meni sijoiltaan viikonloppuna ja edessä on ainakin 3-4 viikon sairasloma ja luultavasti siirtyminen IR-listalle jonka takia joukkueeni joutuu olemaan (ainakin) hetken vajaa koska Sakun paluuta odotellessa en viitsi tiputtaa ketään pois.

Edit: Viitsinpä sittenkin, eli Jackman siirtyi IR-listalle ja tiputin Boughnerin waiveriin ja tilalle tuli Toronton Aki Berg. Boughner tippui waiveriin siksi että jäähyminuutteja pystyy tarvittaessa suhteellisen helposti nostamaan waiverista.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onpas täällä hiljaista?!?

Viime kaudella erittäin aktiivisesti riehunut Jatkoaika2 liiga on tällä kaudella hiljentynyt huomattavasti - miksiköhän?

No joka tapauksessa ensimmäinen on nyt takana ja tilanne HC Flintstones - Kontula Grindersiä vastaan on numeroissa 4-4. Sinällään tilanne on hyvä sillä mulla ei pelannut viime yönä kuin maalivahti Pasi Nurminen, ja hyvin pelasikin. Toisaalta Kontula Grindersillä ei vastaavasti pelannut maalivahti mutta 5 kenttäpelaajaa sentään oli tulessa. Sa nähdä mihin suuntaan tilanne kehittyy kun molemmat saa hieman enemmän pelaajia kentälle. Joka tapauksessa odotan että tällä kertaa liigajumbon kohtaamisessa on parempi tulos kuin edellisellä kerralla (Sega mahlajookia vastaan) oli.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Uusi viikko uudet metkut

Vastus onkin tällä viikolla viimeviikkoista kovempi, nimittäin THE Mirasanen Rotat. Mutta ei se mitään. Kiväärit ojossa lähtevät Troopersin soltut rottajahtiin. Mukana on myös kaksi uutta taistelijaa: Alex "näkyyks mun kello kuvassa" Daigle ja järjestyksen valvojana Steve "pakkilaituri" McKenna! Joten jos viime viikon rottamaisuudet jatkuvat, niin kolmesta metristä kajahtaa nyrkki päälakeen!

Niin ja Daigle pantiin samantien parturiin ja tyyli on sotilaallisen kalju, kuten kaikilla muillakin sotureilla! Koruja ei enää pukukopissa suvaita...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Onpas täällä hiljaista?!?

Viestin lähetti flintstone
Viime kaudella erittäin aktiivisesti riehunut Jatkoaika2 liiga on tällä kaudella hiljentynyt huomattavasti - miksiköhän?

Jaa-a mikähän ois syynä. Voiskohan olla jatkoajan pienet tietokanta pulmat.
Viikon aikana tämä on 3 kerta kun pääsen keskusteluapalstalle sisään.

Ite aasiaan. Avalanche vei taas pelaajan jota tavoittelin waiverista. Alkaa tuntua, siltä että mitä tässä enää edes yrittämään, kun ne joukkueet joilla fobbanitkin istuu vaihtopenkkiä lämmittämässä vie waiveristäkin kaikki parhaat pelaajat.
Joo kaikille avointa riistaahan ne miehet siellä on. Mutta tässä kyseissä liigassa on ihan sama mitä yrittää tehdä, niin on aivan varma, että se ei onnistu.
Viskon kohta koko joukkueen waiveriin, vaikka tuskin se ketään kiinnostaa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: Onpas täällä hiljaista?!?

Viestin lähetti repe_joke
Jaa-a mikähän ois syynä. Voiskohan olla jatkoajan pienet tietokanta pulmat.

Nämä ovat syynä ainakin meidän joukkueen mediapimentoon.

Niukka tappio Segalle hatuttaa kovasti, Amonte sen sijaan osoitti vertymisen merkkejä ja Demitrakin on alkanut käyttäytyä niinkuin oikea kapteeni.

Yllätypelaajamme on silti Martin Gerber,
Anaheimin tuleva ykkösvahti tarttui FAana Team RAIMOn haaviin managerin loistavilla lupauksilla paremmasta tulevaisuudesta.
So far so good!

Tällä viikolla vastaan asettuu suht nimivahva mutta ehkä hieman alisuorittanut Tiki 10.
Aloitus oli puoleltamme vahva, meiltä tulessa 2, Tikiltä 5, ja johdamme 3-1.
Ensi yönä onkin tulessa enmpi pelaajia joten palaamme asiaan huomenissa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Onpas täällä hiljaista?!?

Viestin lähetti repe_joke
Avalanche vei taas pelaajan jota tavoittelin waiverista. Alkaa tuntua, siltä että mitä tässä enää edes yrittämään, kun ne joukkueet joilla fobbanitkin istuu vaihtopenkkiä lämmittämässä vie waiveristäkin kaikki parhaat pelaajat. Joo kaikille avointa riistaahan ne miehet siellä on. Mutta tässä kyseissä liigassa on ihan sama mitä yrittää tehdä, niin on aivan varma, että se ei onnistu. Viskon kohta koko joukkueen waiveriin, vaikka tuskin se ketään kiinnostaa.
Bwahahaha!!!! :D:D:D

Olen erittäin pahoillani jos/kun olen syypää tämän Korean ainoan toivon kaappaamiseen. Mulla tais olla waiver numero 10 ja olin itsekin yllättynyt että miehen sain. En yritä olla epäoikeudenmukainen ketään kohtaan, yritän vain parhaani mukaan luotsata joukkueeni toiseen peräkkäiseen mestaruuteen. ;)

Viime viikolla kaatui Mirasanen Pumpulit 9-4 ja täytyy myöntää että tuntui jälleen erittäin makoisalta nöyryyttää viime kauden finalistia sekä kanssa managereiden ykköseksi veikkaamaa joukkuetta/manageria. :)

Tällä viikolla vastaan luistelee HC N@statPoj@t ja toivoa sopii että joukkueeni ei lähde takki auki tähänkään sarjaan vaan taistelee tosissaan aina viimeiseen veripisaraan saakka. Jos ei muu auta, niin pistän Kariyan loppuviikosta kehiin.

Ps: Syy tähän hiljaisuuteen on minulla myös nämä jatkoajan ainaiset ongelmat. Tästä syystä olen kirjoittanut muutaman rivin tuonne liigan ilmoitustaululle.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Onpas täällä hiljaista?!?

Viestin lähetti vieri
Bwahahaha!!!! :D:D:D

Olen erittäin pahoillani jos/kun olen syypää tämän Korean ainoan toivon kaappaamiseen. Mulla tais olla waiver numero 10 ja olin itsekin yllättynyt että miehen sain.

Itseänihän tuo vitutti juuri siitä syystä melkoisesti, että waiver priority sattui olemaan 11.

Vastus pysyy tälläkin viikolla kovana, sillä vihollisena on tällä kertaa Paavolan Sisu! Koskahan alkaa Jääkoneen tuskainen kipuaminen kohti kärkeä..?

edit: Ja kyllä! HAH! Kaksi nollapeliä viime yönä! Kiitos Potvin ja Weekes.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Re: Re: Re: Onpas täällä hiljaista?!?

Viestin lähetti sopuli
Vastus pysyy tälläkin viikolla kovana, sillä vihollisena on tällä kertaa Paavolan Sisu! Koskahan alkaa Jääkoneen tuskainen kipuaminen kohti kärkeä..?

edit: Ja kyllä! HAH! Kaksi nollapeliä viime yönä! Kiitos Potvin ja Weekes.

Juu, ei hirveästi naurata. Paavolan Sisun veskat eivät ole pelanneet vielä peliäkään ja Jääkoneen veskojen statsit ovat
2 voittoa, 51 torjuntaa, 1.000 torjuntaprosentti, ja 2 nollapeliä. Ei elämä... Herrat Laraque ja Neil ovat päättäneet kuitenkin sikamaisesti ajella vastustajan maalivahtien yli, joten loppuviikon matseissa Felix ja Kevin ovat pelosta jäykkinä ja toimivat lähinnä imureina.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Re: Re: Onpas täällä hiljaista?!?

Viestin lähetti Sorppa
Herrat Laraque ja Neil ovat päättäneet kuitenkin sikamaisesti ajella vastustajan maalivahtien yli, joten loppuviikon matseissa Felix ja Kevin ovat pelosta jäykkinä ja toimivat lähinnä imureina.

Onnekseni Boston on sen verran kovassa iskussa, että maalin suulla saa hieman imuroidakin, eikä hirveitä lukemia tule silti taululle. Carolinakin on mukavassa iskussa ainakin oman pään osalta, mutta kolmanteen peräkkäiseen nollapeliin en usko ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt tuntuisi kulkevan

Eli Kontula Grinders on tällä hetkellä jäämässä jalkoihin numeroin 10-3. Tällä kertaa niin maalivahtien kuin kenttäpelaajienkin peli on ollut suhteellisen hyvin kunnossa, tosin monet osa-alueet on vain niukasti mun nimissä joten tää tilanne voi kyllä kääntyä vielä päälaelleenkin.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Team RAIMOn lento jatkuu!

Tällä kertaa jölkoihin on jäämässä Tikin joukkue.
Tilanne tällä hetkellä 11-1!
Kiitos kuuluu erityisesti Gerberille, Vasicekille sekä joukkueen goonille Ossi Väänäselle joka on jäähyillyt 15 minuutin edestä!

Ehdotan että olen tällä hetkellä "Paras nappaus FA-listalta" kilpailun piikkipaikalla. Ainakin toistaiseksi...

Jaa miksi, Martin Gerber!

Myös Niedermayer on ollut positiivinen yllätys, pisteitä syntyy tasaiseen tahtiin.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiistai-aamun 0-7 tappioasema on vaivihkaa kääntynyt 8-5 johdoksi vaikka maalivahteja ei ole pelaaminen napannut tällä viikolla. Gerberin hyvät esitykset ovat syöneet huolestuttavasti Gigueren peliminuutteja ja Tampalla ja Khabibulinilla on menossa taas vähäpelinen viikko. Mikäköhän idea siinä on että toisilla joukkueilla on jo 11 peliä mittarissa ja Tampalla vasta 6. Epätoivoisena tempauksena Nizorals hankki Zac Bierkin apuun, jotta vaadittavat maalivahtien pelimäärät saataisiin täytettyä. Nähtäväksi jää että onko edes Bierkistä apua vaikka mies onkin kaksi viimeisintä peliä aloittanut.

Viikon kunniamaininnat joukkueessa menevät tilastoissa hieman harvinaisemman tasoitusmaalin värkänneelle Czerkawskille ja kauden toisen maalinsa ja samalla toisen alivoimamaalinsa tehneelle Draperille.

Uuden hankinnan Fedotenkon try-out alkaa ensi yönä. Try-out loppuu samalla hetkellä kuin mangerin kärsivällisyys.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vauhdissa ollaan

Munkin on pakko hehkuttaa, kun muutkin niin tekevät. Eli HC Turhat ovat jäämässä Animaalisten jalkoihin. Tilanne viikon puolen välin paikkeilla on suht selvät 11-2 lukemat. Viikon tähtiä ovat olleet molari Johnson pelaten nollapelin, hattutempun viime yönä heittänyt D. Weight ja tehot 1+3 taituroinut J. Arnott. Tästä on hyvä jatkaa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Nyt taitaa tää jatkoaikakin toimia lähes joka päivä. :)

Asiaan, johdan Nastolanpoikia vakuuttavasti jo 9-3, mutta mua alkaa tää ainainen voittaminen jo pikkuhiljaa tympiä. Missä on vastus? :D

Joukkueen kootut uutiset: Berard teki sitten viimeinkin sopparin Chic-agon kanssa, Selänne lienee taas pelivalmis, Kariya lepää vielä muutaman pelin, Kölzigin Washington voitti vihdoinkin, Korean ainoa toivo Park lähtee joukkueesta Dupuisin ja Gaborikin tehtyä sopimukset, managerilla on hirveä kanuuna.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti vieri
Asiaan, johdan Nastolanpoikia vakuuttavasti jo 9-3, mutta mua alkaa tää ainainen voittaminen jo pikkuhiljaa tympiä. Missä on vastus? :D

Joukkueemme "tehotykit" majailevat tuolla shellin paarilla kahvella..:D Skaba alkanut hieman heikosti, toivottavasti tästä vielä noustaan. vieri taitaa kuitenkin niistää nekut, jos ehkä se nousu alkaa seuraavasta ottelusta..:P
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti M@rko77
Joukkueemme "tehotykit" majailevat tuolla shellin paarilla kahvella..:D
Samaisessa baarissa majailee myös Avalanchen manageri...ettei vain olisi neuvottelut käynnissä? Varo vaan. ;)
Skaba alkanut hieman heikosti, toivottavasti tästä vielä noustaan. vieri taitaa kuitenkin niistää nekut, jos ehkä se nousu alkaa seuraavasta ottelusta..:P
Viime yönä peli jo tasaantui hieman, nyt se on 8-5. Mun ´tähtipelaajat´ eivät tehneet mitään muuta kuin ottaneet miinuksia. Surkee jengi!

Muutaman loukkaantumisen jälkeen (kiitos siitä Mirasanen :) ) päätin että joukkueeni kaipaa kovuutta ja kipeästi, joten heitin Parkin ja Vorobievin waiveriin josta nostin Fedorukin ja Shelleyn (toinen näistä tosin tippuu heti kun Kariya palaa pelikuntoon). Nyt ei mun pelaajille enää v-tuilla! :D
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jääkone jyrää! Paavolan Sisu jää jalkoihin, ensi yönä ratkeaa enää lopulliset lukemat. Voiton perustana toimii jälleen kerran vahva maalivahtityöskentely, vaikkakin Bostonin valmennusjohdon aivoituksia on todella vaikea ennakoida. Tilanne on tällä hetkellä 9-4, mutta eiköhän pojat hoideta kymppi täyteen.

P.S. Viikon ykköstähti näyttää tällä hetkellä olevan Joni Pitkänen, jonka saldo on seuraavanlainen...

G:1, A:3, +-:5, PIM:8, PPA:1, SOG:11
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös