Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 200
  • 9 761

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Kyllä mä Tiki sut tolla RW puolella haastan:

Murray g+a
Sullivan g+a
Lehtinen +/-
Domi PIM
Cheechoo prospect

Tässä on joka osaalue kunnossa!!

(Tosin kuka tahansa on myynissä maalivahdista)

Mutta minä uskallan väittää myös että minulla on myös kovin gooni porukka, pisteiden ja minuttien valossa!

Domi
Brashear
Boughner
Ference
Cairns

Voisin myös väittää että minulla on yksi liigan huonoimmista maalivahtikaksikoista:

Snow
Legace


eli jos joku haluaa eroon hyvästä maalivahdista, niin kumpi vaan, taikka vaikka molemmat ovat myynnissä hyvästä maalivahdista..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti nro.44
Mitäs sinä Repe Kariyasta ja Koivusta noin kovin uhoat, eihän ne ole kuuluneet organisaatioosi enää oitkään aikaan.. =)

Eli FF teki kaudenalun "perinteisen" huippupelaaja kaupan, joka viimevuonna "kusi käsille", toivotaan parempaa onnea tänä vuonna..

Kariya ja Koivu mulle

Jokinen ja Shannahan pitkäpäädylle..

Kirjuuttelin tuon edellisen viestin ennen kaupan hyväksymistä. Jota harkitsin pitkään.
Nythän tilanne on tietenkin se, että Kariya ei tee maalia edes harjotuksissa tyhjään maaliin. Ja Koivu on mystisesti kadottanut pelinäkemyksensä ja syötöt napsahtelevat vastujan lapaan.
Jokisesta tottakai tuli tämän kaupan maailman kaikkien aikojen paras sentteri joka nakuttelee 100 tehopistettä tällä kaudella vaikka käsi paketissa.
Shannahan tekee 60 maalia ja tappelee itselleen 300 minsaa jäähyjä ja saa vielä plus +/- saldonkin 40 plussalle.

PS. tosikoille: kyseinen viesti on kirjotettu kieliposkella (meinaa huumori mielellä)

PSS. Uskosin muuten että tuo kauppa suht tasan. Minä sain vähän lisää jäähyminuutteja joukkueeseen ja tehot pysy lähes samana. Siis viime kauden tilastojen perusteella. Tosin pelejähän ei pelata tilastoilla.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Uhoamista!

Viestin lähetti Nizoral
On.

Mulla on Scott Parker. Se hakkaa noi kaikki.

Hyvä! Et millään vaihtaisi Alfredssonia Parkeriin??? En yleensäkään mielellään pidä ruotsalaisia joukkueissani...

Edit: Miksei meidän liigassa kukaan treidaa mitään??? Ovatko kaikki jo tyytyväisiä nykyiseen joukkueeseen?? (Nizorals - eikö me millään löydettäis jotain treidattavaa? Viime kauden treidikuningas on vähän jäässä...)
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Uhoamista!

Viestin lähetti tiki10
Hyvä! Et millään vaihtaisi Alfredssonia Parkeriin??? En yleensäkään mielellään pidä ruotsalaisia joukkueissani...

Edit: Miksei meidän liigassa kukaan treidaa mitään??? Ovatko kaikki jo tyytyväisiä nykyiseen joukkueeseen?? (Nizorals - eikö me millään löydettäis jotain treidattavaa? Viime kauden treidikuningas on vähän jäässä...)

Ruotsalaisongelmasi on ratkaistu. Käyt vaan hyväksymässä ;)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Re: Re: Uhoamista!

Viestin lähetti Nizoral
Ruotsalaisongelmasi on ratkaistu. Käyt vaan hyväksymässä ;)

Tsori...jouduin painamaan reject -nappia. Olisihan Parkerissa, verrattuna Alfredssoniin, paljon enemmän äijää ja PIM-minuutteja tulisi enemmän. Jostain syystä tämä ruottalais-pelle osaa syötellä ja tehdä maaleja, joten ei sitä voi ihan mihin vain vaihtaa... Ei sulla olis roosterissa Yorrick Treilleä...se vois käydä...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: Re: Uhoamista!

Viestin lähetti tiki10
Ei sulla olis roosterissa Yorrick Treilleä...se vois käydä...

Olikos se tuo vieri, joka tapansa mukaan vei Treillen ihan nenän edestä :( Mulla olis kyllä reserveissä pakkipari Hucko-Kobezda. Oisko niistä mihinkään?

Lähetin juuri yhden varaehdotuksenkin, siltä varalta että et tartu tuohon ylläolevaan syöttiin, mikä tosin ratkaisuna olisi täysin käsittämätön.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Uhoamista!

Viestin lähetti tiki10


Edit: Miksei meidän liigassa kukaan treidaa mitään??? Ovatko kaikki jo tyytyväisiä nykyiseen joukkueeseen??

Minä ainakin oon kovin aktiivisena ollu siirto markkinoilla. Tai siis ehdotuksia on heitelty ilmoille, mutta eihä kukaan halua joukkueeseen pelaajia jotka vaan vetelee pitkääpäätyyn.
Noh pääsin minä kahdesta poropeukalosta eroon (kariya ja koivu).
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Olin poissa muutaman tunnin Em-karsintoja katsellen ja sillä välin täällä on ollut erittäin ahkeria kirjoittajia.

Animaaliset pisti erittäin pahan vastatarjouksen. Treidi menisi näin...

Alexei Zhamnov, Alexei Kovalev, Fredrik Modin, Magnus Ragnarsson ja Brent Johnson Animaaliselle...

Ja mulle tulisi Teemu Selänne, Mike Johnson, Scott Ferguson sekä Kevin Weekes.

(Ääneen ajattelua)...Mitä tehdä hyvä yleisö? Varsinkin Zhamnov, Kovalev sekä ehkä jopa Modin on varsin luotettavia pelimiehiä, kun taas Ragnarssonista olisi kiva päästä eroon (koska hän pelaa vihaamassani joukkueessa).

Selänne ja M. Johnson ovat toki lähes yhtä luotettavia pelimiehiä kuin Kovalev ja Zhamnov...ellei jopa parempia tulevalla kaudella.

Weekes? Koko tämä treidi pyörii mielessäni vain ja ainoastaan Weekesin ympärillä. Onko Weekesissä ainesta? Olen toki jo etsiskellytkin ykkösveskaria ja näyttää siltä että ketään ihan huippua en voi saada. Tyydynkö siis Weekesiin joka on mitä todennäköisimmin Carolinan ykkösveskari koko kauden? Onko Carolina voittava joukkue vaiko ikuinen luuseri? Mitä jos Weekes aloittaa kauden huonosti ja istuu penkillä loppukauden? Niin paljon kysymyksiä, mutta niin vähän vastauksia. :D

Perhana, peliähän tämä vain on. Riski kauppa mielestäni, mutta menköön! Nyt tuntuu siltä että minä olen se häviäjä tässä kaupassa, mutta aika näyttää onko Weekesistä ykkösmolariksi ja onko Selänteestä sekä Johnsonista Kovalevin ja Zhamnovin korvaajiksi.

Ciao,
Tommi

Edit:
Viestin lähetti tiki10
Ainakin yksi asia on varma. Meikäläisellä on liigan paras RW osasto! Vai onko joku eri mieltä?

RW Bertuzzi, Todd (RW-Van)82 46 51 2 144 25 17 0 7 1 243 98
RW Alfredsson, Daniel (RW-Ott)78 27 52 15 42 9 25 0 6 0 240 16
RW Mogilny, Alexander (RW-Tor)73 33 46 4 12 5 23 5 9 0 165 6
RW Parrish, Mark (RW-NYI)81 23 25 -11 28 9 12 0 5 0 147 4
Pakkohan mun oli tämä treidi tehdä, koska aloit uhoamaan. :D

Mun Rw:t:

RW Hejduk, Milan (RW-Col) 82 50 48 52 32 18 17 0 4 1 244 19
RW Sykora, Petr (RW-Anh) 82 34 25 -7 24 15 8 1 5 1 299 9
RW O'Neill, Jeff (RW-Car) 82 30 31 -21 38 11 15 1 7 2 316 533
RW Selanne, Teemu (RW-Col) 82 28 36 -6 30 7 16 1 5 1 253 45
RW Johnson, Mike (RW-Pho) 82 23 40 9 47 8 9 0 3 1 178 17

Onko parempi? :D
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pitkällisen hieronnan jälkeen kauppa vihdoin syntyi

Varmaan kymmenisen erilaista tarjousta sisällään pitänyt kaupankäynti saatiin kuin saatiinkin päätökseen.

HC Flintstonesille
C Koivu, Saku (C-Mon)
LW Kvasha, Oleg (LW-NYI)
G Legace, Manny (G-Det)

Felocity Fightersille
RW Laperriere, Ian (RW-LA)
D Sydor, Darryl (D-Cls)
G Theodore, Jose (G-Mon)

Koivu oli siis itselleni se pelaaja jota tässä hain ja sen siis sain. Näin sentteriosastoni sai kaivattua vahvistusta. Maalivahti osastoni heikkeni selkeästi ja on nyt siis vahvasti Martyn vastuulla. Myös puolustusosastolta lähti tärkeä mies mutta se osasto oli ennestään niin vahva että se kestää helposti tämän menetyksen. Lappy ja Kvasha oli tässä vain pieniä pelinappuloita.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lisää kauppoja

Kun kerran alkuun päästiin niin tässäpä lisää tehtyjä kauppoja,

HC Flintstonesille
RW Blake, Jason (RW-NYI)
D Numminen, Teppo (D-Dal)
G Nurminen, Pasi (G-Atl)

ja pitkäpäätyyn joukkueeseen matkusti seuraavat pelaajat
C Holik, Bobby (C-NYR)
D Jovanovski, Ed (D-Van)
G Hurme, Jani (G-Fla)

Tässä kaupassa vaihtui joukkueeni kovin puolustaja Ed Jovanovski ja paras aloittaja Bobby Holik sekä kakkos maalivahdiksi noussut Jani Hurme viime kaudella Atlantan ykköseksi nousseeseen Pasi "Nupe" Nurmiseen ja Dallasissa uransa kruunua hakevaan Teppo Nummiseen, jossa Tepolla on siis Hatcherin ja Sydorin lähdön jälkeen varmasti iso ruutu täytettävänään - tämän uskon näkyvän selkeänä parannuksena viime kauden tehoihin (nyt edessä pelaa meinaan aivan eri näköinen joukkue kuin kojootit oli). Jason Blake on itselleni hieman tuntematon suuruus mutta tilastojen valossa kaveri on saamistani pelaajista kovin.

Puolustus siis keveni jälleen hieman mutta uskon että Numminen on hyvä hankinta. Ja edelleen näkisin että kaupoillani olen saanut joukkueestani tasavahvemman ja mikään osa-alue ei enää tunnu toista hirveästi heikommalta. Tästä on hyvä jatkaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Lisää kauppoja

Viestin lähetti flintstone
Kun kerran alkuun päästiin niin tässäpä lisää tehtyjä kauppoja,

HC Flintstonesille
RW Blake, Jason (RW-NYI)
D Numminen, Teppo (D-Dal)
G Nurminen, Pasi (G-Atl)

ja pitkäpäätyyn joukkueeseen matkusti seuraavat pelaajat
C Holik, Bobby (C-NYR)
D Jovanovski, Ed (D-Van)
G Hurme, Jani (G-Fla)

Tässä kaupassa vaihtui joukkueeni kovin puolustaja Ed Jovanovski ja paras aloittaja Bobby Holik sekä kakkos maalivahdiksi noussut Jani Hurme viime kaudella Atlantan ykköseksi nousseeseen Pasi "Nupe" Nurmiseen ja Dallasissa uransa kruunua hakevaan Teppo Nummiseen, jossa Tepolla on siis Hatcherin ja Sydorin lähdön jälkeen varmasti iso ruutu täytettävänään - tämän uskon näkyvän selkeänä parannuksena viime kauden tehoihin (nyt edessä pelaa meinaan aivan eri näköinen joukkue kuin kojootit oli). Jason Blake on itselleni hieman tuntematon suuruus mutta tilastojen valossa kaveri on saamistani pelaajista kovin.

Puolustus siis keveni jälleen hieman mutta uskon että Numminen on hyvä hankinta. Ja edelleen näkisin että kaupoillani olen saanut joukkueestani tasavahvemman ja mikään osa-alue ei enää tunnu toista hirveästi heikommalta. Tästä on hyvä jatkaa.

Tämä oli paha kauppa molemmilta. Nyt minulla ei ole minkään tason maalivahti, mutta nou hätä kyllä tässä vielä jotain kehitetään.
Jovanovskiin luotan kun junan vessaan. Uskon Canuksien parantavan entisestään ja täten myös Jovon peli paranee.
Holik tuo minun entisestään hyvään aloitus tilastoon lisää kovuutta.
Jason Blaken menetys ei kirpase, koska mies on pelannut vaan yhden kovan kauden. Ja on täten riski, tosin mies voi pelata tänä vuonna vielä paremmin kun viime vuonna. Holik vaan on tasanen pelaaja joka napsii alotus voitot. Ja varmasti parantaa viime kaudesta jos pelaa saa pelata kaikki pelit.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Pitkällisen hieronnan jälkeen kauppa vihdoin syntyi

Viestin lähetti flintstone
Varmaan kymmenisen erilaista tarjousta sisällään pitänyt kaupankäynti saatiin kuin saatiinkin päätökseen.
Nuo kaupat on hauskoja. Itse en ole oikein saanut vieläkään tarjouksia, olen lähinnä vain itse niitä lähetellyt eteenpäin (yleensä e-mail viestin kera). Tuntuu vähän siltä että haluan tehdä kauppoja vain kauppojen tekemisen ilosta. Treidaaminen kun on niin kivaa. :)

Ciao
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
I'm back!

Nizorals sai vihdoinkin kuparisen rikki siirtorintamalla Animaalisten suosiollisella avustuksella. Kauan siinä kestikin, liekö manageri tullut offseasonilla liian ahneeksi. Viime kaudella tähän aikaan oli suunnilleen puoli joukkuetta jo vaihtunut.

Animaalisille:

Andreas Johansson
Peter Worrell

Nizoralsille:

Chris Gratton
Mika Noronen

Noronen ei tykännyt treidistä, ei kuulemma suostu pitämään pinkkiä pelipaitaa, joten Nortti ostettiin ulos sopimuksestaan.

Vajausta tuli täyttämään Nolanin ja Selänteen lähdön jälkeen Sharksien ykkös-kakkosketjuun ja -ylivoimaan kevyesti mahtuva mailataituri Korolyuk, joka suostui vuoden tauon jälkeen palaamaan Kalifornian lämpöön. 17+29 tehot ehjänä pysyessä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Miroslav Satanin mahdollinen siirtyminen Slovakian pääsarjaan tälle kaudelle on ikävä uutinen jollekkin meidän porukan managereista.
Tokihan toivotaan että Satan saa sopimuksen nhl:ään. Eihän sitä tietenkään muille managereille huonoa toivota.

PS: minä oon toivoni menettänyt. nyyh. ei kyllä nuori voima jyllää tällä kaudella. lol

EDIT: niin lähde on mtv3:sen pettämättömät nettisivut
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti repe_joke
Miroslav Satanin mahdollinen siirtyminen Slovakian pääsarjaan tälle kaudelle on ikävä uutinen jollekkin meidän porukan managereista.

Ellen väärin kuullut, niin sama tilanne saattaa olla Martin Havlatilla.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Joo, ainakaan näillä pelaajilla ei ole vielä sopimusta alkavasta kaudesta: Satan, Havlat, Gaborik, Dupuis, Comrie, Turco.

HC N@statPoj@t omistaa näistä peräti kaksi pelaajaa: Comrien ja Satanin.

Täältä voit lukea koko jutun...
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Satan, Havlat, Gaborik...heidän tilanteensa näyttää kyllä tosi pahalta ensi kauden pelaamisen suhteen, ja tämän takia en olekaan uskaltanut ehdottaa mitään kauppoja heistä. Muistaakseni laitoin heidät draftissakin exclude-listalle
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti Nizoral
Pienet perustelut rejectin yhteydessä helpottaisivat kaupankäyntiä myös kummasti kun saisi vähän osviittaa että kannattaako kyseistä treidiä yrittää vielä hioa vai onko se vastapuolen mielestä aivan kuolleena syntynyt ajatus. Vaihtakaamme siis ajatuksia samalla kun heittelemme toisiamme hylsyillä :)
Kerron perusteluni yleensä aina tarjouksen tehdessäni sekä rejectin yhteydessä. Näin minä teen kaksi kertaa kolmesta, mutta vastapuolelta ei tule oikeastaan ikinä mitään takaisin. Ainoastaan Sega Mahlajookin manageri lähetti viestin takasin. Lukekaa hyvät managerit niitä meilejä ja vastatkaa takaisin edes jotain jotta tiedämme missä mennään...

Ciao
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti vieri
Näin minä teen kaksi kertaa kolmesta, mutta vastapuolelta ei tule oikeastaan ikinä mitään takaisin. Ainoastaan Sega Mahlajookin manageri lähetti viestin takasin. Lukekaa hyvät managerit niitä meilejä ja vastatkaa takaisin edes jotain jotta tiedämme missä mennään...

Minä olen käsittääkseni vastannut viestillä jokaiseen treidiehdotukseen mitä minulle on annettu, vaikka useimmat ehdotukset eivät ole sisältäneetkään mitään saatekirjettä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tervehdys arvon manageri-kollegat! Muutamat teistä ovat ehdotelleet minulle kauppoja ja olen reagoinut niihin reject-napilla. Tämä siitä syystä, etten ole ehtinyt syventymään NHL:n kiemuroihin ja pelaaja-kuvioihin. Pyydän anteeksi manageri-tovereilta!

Ensi viikolla täytyy tehdä (mikäli ehdin) jonkinlainen trade-lista pelaajista, jotka ovat vaihdettavissa ja heistä, jotka lähtevät ns. no-trade -pohjalta kuluvaan kauteen. Ne pelaajat, jolla ei ole voimassa olevaa sopimusta, tulevat mitä ilmeisemmin aloittamaan kautensa vaihtopenkillä (ellei heidän tilanteeseen tule "dramaattisia" käänteitä).

Hyvää alkavaa kautta kaikille! Rehtiä peliä, liukkaita luistimia, runsasmaalisia otteluita sekä voimia tulevaan koitokseen. Paras manageri voittakoon!

HC N@statPoj@t
GM M@rko77
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti mirasane
Minä olen käsittääkseni vastannut viestillä jokaiseen treidiehdotukseen mitä minulle on annettu, vaikka useimmat ehdotukset eivät ole sisältäneetkään mitään saatekirjettä.
Ok, liekö minulla sitten jossain asetuksissa vikaa, koska en ole saanut yhtään palautekirjettä mm. sinulta? En syytä, mutta kunhan vaan kysyn, koska en todellakaan ole saanut. :)

Ciao
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti mirasane
Minä olen käsittääkseni vastannut viestillä jokaiseen treidiehdotukseen mitä minulle on annettu, vaikka useimmat ehdotukset eivät ole sisältäneetkään mitään saatekirjettä.

Miran treidi-ehdotukset ovat aina erittäin hyvin perusteltuja ja vaikea on aina painaa sitä rejectiä ;)

Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseeni, meillä on potentiaalia vaikka mihin.
Eli luottavaisena lähdemme kysymysmerkkijoukkueella kauteen,
meitä kannattaa varoa!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti vieri
Ok, liekö minulla sitten jossain asetuksissa vikaa, koska en ole saanut yhtään palautekirjettä mm. sinulta? En syytä, mutta kunhan vaan kysyn, koska en todellakaan ole saanut. :)

Ciao

Muistaakseni ne asetukset sähköpostiin tulevista viesteistä pysty laittamaan siinä rekisteröitymis vaiheessa. Mutta luulis niitten löytyvän jostain muualtakin. Katoin tuolta ja kohdasta EDIT TEAM INFO voi laittaa päälle ne sähköpostiin tulevat viestit. Oli kohta 5 jos se nyt on se ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti vieri
Ok, liekö minulla sitten jossain asetuksissa vikaa, koska en ole saanut yhtään palautekirjettä mm. sinulta? En syytä, mutta kunhan vaan kysyn, koska en todellakaan ole saanut. :)

Kummallista. Jos jonkun kerran olen painanut rejectiä ehtimättä kommentoida, on ne olleet kyllä sellaisia ehdotuksia, joiden tarjoajakaan ei ole laittanut mitään saatekirjettä mukaan. Mutta en ole varma, onko noin ylipäätään käynyt. Olen mukana toisessakin kiekkoliigassa ja siellä olen niin tehnyt, mutta tämä meidän liiga kun on jo sen verran tuttu ja tasoltaan ainutlaatuinen, on tähän halunnut panostaa enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös