Jaa että miksi ei? Tiesitkö muuten että tämä kyseinen Foppa on lempipelaajani ja teen kaikkeni jotta saan miehen jo varaustilaisuudessa itselleni. :)Viestin lähetti finnjewel
Mukana ollaan! Älkää sitten myykö vierille Foppaa...
Viestin lähetti tiki10
Kiitos samoin!
Hermostuin jo niin paljon, että jouduin kyselemään liigan perään Vieriltä ja Sopulilta. Hyvä, että Sopulilla on homma hanskassa. Pelataanko muuten samoilla säännöillä kun viime kaudella, vai tuleeko muutoksia??? Jos muutoksia, niin millaisia?
Viestin lähetti vieri
Kuten tossa jo Tikille YV:llä kerroin niin pahoin pelkään että ensi kausi menee penkin alle, koska tuskin kukaan enää treidaa yhtään pelaajaa kanssani.
Viestin lähetti vieri
Onko jengillä aikaa live draftiin vai tehdäänkö samanlainen kuin viime vuonna eli valitaan pelaajat valmiiksi ja toivotaan parasta?
Viestin lähetti vieri
Mites drafti? Onko jengillä aikaa live draftiin vai tehdäänkö samanlainen kuin viime vuonna eli valitaan pelaajat valmiiksi ja toivotaan parasta? Itseäni kyllä kiinnostais toi live drafti. Vois olla aika jännää kattoo ihan livenä että ketä saa ja ketä muut valitsee.
Ajattelin vaan että jos se olis ollut helppoa ja nopeeta niin sitten se olisi voinut olla mielenkiintoista kokeilla, mutta uskon sanaasi ja olen siis samaa mieltä kanssasi. :)Viestin lähetti Helinkopteri
Itse kannatan viimevuotista mallia.
Tuli toisen liigan tiimoilta yritettyä livedraftia (ircissä) ja hermot menivät totaalisesti.
Ei ymmärrä vanha tuollaista ;)
Viestin lähetti vieri
Maalit, syötöt, +/-, jäähyminuutit, ylivoimamaalit, ylivoimapisteet, voittomaalit, laukaukset, voitetut aloitukset, taklaukset, av-maalit, av-pisteet, maalivahdeilla voitot, torjuntaprosentti, nollapelit."
Oisko toi hyvä? Unohtuko jotain?
Viestin lähetti vieri
Pitääkö tästä liigan ilmoittamisesta ilmoittaa Yv:llä sopulille vai onko joku sen jo tehnyt?
Liekö sopulilla siis kiireitä. :)Viestin lähetti Helinkopteri
Diktaattorimme on pelikiellossa 3.9 asti,
ja vielä omasta pyynnöstään????
Minun mielipiteeni olisi seuraava (maalivahdit mukaan laskettuna:Selviä lienevät seuraavat.
Kenttäpelaajat,
maalit, syötöt, +-, yv-syötöt, yv-maalit, av-maalit, av syötöt, voittomaalit, sekä uutena ehdotan aloitusprosentteja.
Viestin lähetti vieri
Maalit, syötöt, +/-, jäähyminuutit, ylivoimamaalit, ylivoimasyötöt, av-maalit, av-syötöt, voittomaalit, laukaukset, voitetut aloitukset.
Maalivahdeilla voitot, torjuntaprosentti, nollapelit ja sitten tää uus Goals-Against Average.
Viestin lähetti Nizoral
Edit. Helinkopterin hahmottelemista kategorioista puuttuu vielä PIM. Verta kentälle!
Viestin lähetti vieri
PArempi ehkä odottaa sopulia?
Goonitkin ovat ihmisiä, ei saa sorsia. ;)Viestin lähetti Helinkopteri
Minusta vain tuntuu oudolta että jäähyistä saa +pisteitä.
Yksi tai kaksi IR-paikkaa. Mä tykkäisin jos ei voisi hamstrata tekijämiehiä IR.ään ja kasvanut pelaajaliikennekin antaisi uutta mielenkiintoa liigaan.Viestin lähetti Helinkopteri
Mitäs mieltä olette IR-reservin koosta?
Tästähän oli jonkinlaista polemiikkia viime kauden aikana.
Tämä lienee tärkeämpää nimenomaan molareiden kohdalla, kentäpelaajilla hyöty kikkailusta on varsin kyseenalainen ellei peräti negatiivinen.Viestin lähetti Helinkopteri
Sovitaanko myös samantien että ensi kaudella "kaikki pelaa" eli pelaajia ei saa istuttaa penkillä jos on pelipäivä.
Paitsi tietenkin jos kokoonpanoon ei mahdu.
Kattelin noita liigan asetuksia ja sieltä löytyy vaikka mitä. Tässä on mun ehdotukset/kysymykset:Viestin lähetti Helinkopteri
Odotetaan vaan, sovitaan asetusmallit ja muut odotellessa valmiiksi.
Eh, siis ehdotelmat jotka kuninkaamme sitten hylkää tai hyväksyy :)
Sovitaan.Sovitaanko myös samantien että ensi kaudella "kaikki pelaa" eli pelaajia ei saa istuttaa penkillä jos on pelipäivä.
Paitsi tietenkin jos kokoonpanoon ei mahdu. [/B]
Viestin lähetti vieri
Maximum teams in league: 4-20 (Onko meillä 20 aktiivista manageria? Missä on esim Kiisa, fight club ym?)
Viestin lähetti Helinkopteri
Mun mielestä maalivahdeille riittää kolme saraketta.
Esim. Toinen maalivahti torjuu viikon ainoassa ottelussa nollapelin kun vastapuolen molari urakoi kolme peliä joista yksi nollapeli, häviö ja tasapeli.
Yhden ottelun pelannut molari vie pisteet...
Mielipiteitä?