Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 175
  • 9 761

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti finnjewel
Mulle käy muuten mikä vaan noista maalivahtikategorioista, mutta haluaisin ehdottomasti sen "vähintään kaksi ottelua" -säännön. Eli yhdellä onnenkantamoisella ei voisi voittaa kaikkia kategorioita.

Olen täysin samaa mieltä! Kaksi on hyvä määrä. Kolme voi olla jo liikaa, sillä jos joukkueella ei ole montaa peliä viikolla ja oman joukkueen maalivahti sattuu NHL-joukkueessaan olemaan lepovuorossa, ei kolmea pelattua peliä välttämättä tule.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Mun lopullinen mielipiteeni on tämä:

Voitot, Nollapelit, Torjuntaprosentti ja Päästettyjen maalien keskiarvo. Eli vissiin siis samat kuin oli viime kaudella.

Mites ne av-pisteet? Riittääkö muille managereille pelkästään av-pisteet? Mulle sopis hyvin, koska av-maalit ja av-syötöt erikseen ois vähän liikaa.

Ciao

Ps: 17 jengiä kasassa...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kävin ilmoittamassa tiimini mukaan Yahooseen. Mikäli laskutaitoni ei ole aivan olematon niin taisin olla 18. joukkue.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri

Voitot, Nollapelit, Torjuntaprosentti ja Päästettyjen maalien keskiarvo. Eli vissiin siis samat kuin oli viime kaudella.

Viime kaudella oli puhetta että molareiden pisteytystä muutetaan,
muistaakseni.

Miten olisi voitot,nollapelit, päästettyjen maalien keskiarvo?
Pääasia minun mielestäni olisi että molarilla saa pisteitä kolmesta kategoriasta.
Mites muut?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti vieri

Mites ne av-pisteet? Riittääkö muille managereille pelkästään av-pisteet? Mulle sopis hyvin, koska av-maalit ja av-syötöt erikseen ois vähän liikaa.

Kannatan! Vaihdetaan av-maalit ja av-syötöt av-pisteiksi ja otetaan aloitukset mukaan uutena kategoriana.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Helinkopteri

Miten olisi voitot,nollapelit, päästettyjen maalien keskiarvo?
Pääasia minun mielestäni olisi että molarilla saa pisteitä kolmesta kategoriasta.

Kannatan tätäkin uudistusta. Viime kaudella molareiden painoarvo oli vähän liian suuri juuri neljän kategorian takia.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Sääntöehdotelma

"Goals;
Assists;
Points;
Plus/Minus;
Penalty Minutes;
Powerplay Goals;
Powerplay Assists;
Shorthanded Points;
Game-Winning Goals;
Game-Tying Goals;
Shots on Goal

Faceoffs Won
Faceoffs Lost
mitenkähän tuo aloitusjuttu toimii?

Goaltending:
Wins
Shutouts
Goals-Against Average
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Saisko maaliavhdeille sellasen ku torjunnat kohdan, ni silti huonon joukkueen molarilla saattaa saada pisteitä?

Mä olen kopterin kanssa sinänsä eri linjoilla jotta kyllä malivahdeille 4 gategoriaa on ihan hyvä, niin hyvillä molareillakin saa jo jotain aikaseks, muuten niiden rooli on liian pieni..
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti nro.44

niin hyvillä molareillakin saa jo jotain aikaseks, muuten niiden rooli on liian pieni..

Kyllä hyvällä molarilla saa pisteet himaan näilläkin asetuksilla.
"Kuningasajatus" tämän uudistuksen takana on ettei satunnaisilla huippupeleillä pysty ratkaisemaan viikon skabaa.

Viestin lähetti nro.44
Saisko maaliavhdeille sellasen ku torjunnat kohdan,

Saves made on olemassa.
Allekirjoittanut kannattaa tätä ehdottomasti.
Tällä tavoin myös "rupujoukkueiden" maalivahdeilla olisi kysyntää.
Hieno ehdotus, Niinimaa?

edit: sama mies, lyhennetty nimimerkki.
 
Viimeksi muokattu:

Voittaja

Jäsen
Minäkin haluaisin olla mukana tässä liigassa, koska molemmat viime vuotiset liigani näyttävät olevan kuolleita ja kuopattuja:( Jopa Pre-Ranking on tehty valmiiksi, eli olisin nopeasti mukana. Näyttää vaan siltä, että meitä jonottavia on vähän liian monta jonossa...

Olen valmis perustamaan uuden liigan, jos muut ulos jäävät haluavat vain osallistua. Ilmoitelkaa.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Viestin lähetti Kopteri
Hieno ehdotus, Niinimaa?

edit: sama mies, lyhennetty nimimerkki.

juu ei ihan Niinimaa, mutta sama pelinumero löytyy, pelipaikkakin on aikapitkälti eri..

mutta kuinka moni kannattaa tuota "saves made" osion mukaan ottamista?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti nro.44
...mutta kuinka moni kannattaa tuota "saves made" osion mukaan ottamista?
Eli meillä olisi siis neljä kategoriaa? Wins, Shutouts, Goals-Against Average ja Saves made?

Mulle sopii joko kolme taikka neljä kategoriaa. Oikeastaan ihan sama mulle, kunhan vaan sopuun päästään.

Ciao,
Tommi
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
yhdyn edelliseen......
Eikö voitais jo aloittaaaaaaaaa????
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Kopteri

Wins
Shutouts
Goals-Against Average

Mielummin torjuntaprosentti kuin GAA. Torjuntaprosentti kertoo kuitenkin enemmän maalivahdin hyvyydestä kuin GAA.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
HC Turhat on liittynyt liigaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mä kannattaisin molareille 4 kategoriaa ja mun mielestä ne vois olla voitot, nollapelit, torjuntaprosentti ja torjunnat.

PS: 19 joukkuetta näyttäis olevan kasassa joten kunhan piste kategoriat on saatu sovittua niin draftin voisi pyöräyttää käyntiin. Ja sikäli mikäli tuo drafti venyy niin ainakin allekirjoittanut toivoo että tuo drafti tehdään arkipäivinä koska viikonloppuna ainakaan mä en yleensä ole roikkumassa netissä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti flintstone
Mä kannattaisin molareille 4 kategoriaa ja mun mielestä ne vois olla voitot, nollapelit, torjuntaprosentti ja torjunnat.

Yksi ääni lisää tälle vaihtoehdolle
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti flintstone
Ja sikäli mikäli tuo drafti venyy niin ainakin allekirjoittanut toivoo että tuo drafti tehdään arkipäivinä koska viikonloppuna ainakaan mä en yleensä ole roikkumassa netissä.

Draftihan on automaattinen joten ei netissä sen takia tarvitse roikkua...

Myös minä kannatan ehdottamaasi pisteytysmallia.

Onko kukaan kuullut Sopulista mitään?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Kopteri
Draftihan on automaattinen joten ei netissä sen takia tarvitse roikkua...

Ei itse drafti ole ongelma mutta draftin jälkeen luultavasti voi tehdä vielä löytöjä draftaamattomista pelaajista ja silloin olisi mukava olla itsekin mukana apajilla. Vai oliko noissa vapaiksi jääneissä pelaajissa käytössä waiver sääntö jolloin parhaiten hereillä ollut kaveri ei korjaisi kaikkia hedelmiä?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti flintstone
Ei itse drafti ole ongelma mutta draftin jälkeen luultavasti voi tehdä vielä löytöjä draftaamattomista pelaajista ja silloin olisi mukava olla itsekin mukana apajilla.

Niinpä tietenkin.
Kiva kun muistutit,
olisi mennyt tuokin ihan ohi.
Mulle sopii myös arkipäivät hyvin,
mieluusti vaikka työajalla, olisi täälläkin jotain tekemistä :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No hätä

Sain lisätietoa ja noissa vapaiksi jääneissä pelaajissa on käytössä waiver sääntö joten mikään kauhea kiire koneelle ei heti draftin jälkeen ole.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä ehdotetut kategoriat ovat ihan ok sekä vaihtoehdossa A että vaihtoehdossa B (osittain jopa vaihtoehdossa C) eli hyvää työtä.

Koska kukaan ei ole vielä pahemmin uhonnut ylivertaisuudellaan niin heitänpä ensimmäisen kiven: "Runkosarjassa en aio antaa kenellekään minkäänlaista armoa vaan jyrään vastustajat jäänrakoon mennen tullen. Siinä ei auta hämäysmielessä uudistetut joukkueen nimet tahi lyhennetyt nimimerkit, kääkättimeen tulee. Pleijareissa kiristän vielä vauhtia ja perusteellisen nöyryyttämisen lisäksi aiheutan pysyviä traumoja sille onnettomalle elämässään epäonniselle, joka vastaani joutuu pakon edessä asettumaan".

Kaikesta huolimatta ja ehkä juuri siksi toivotan kaikille kanssamanagereille antoisaa kautta. Turha koittaa, Nizorals voittaa ;)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös