Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 157
  • 9 761

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Olen 9-3 tappiolla!! Onhan tässä tosin viikkoa vielä paljon jäljellä, mutta hieman kyllä huolestuttaa.

Toivottavasti en kaadu maalivahteihin, koska kattelin vähän että niillä on aika vähän pelejä tällä viikolla. Eivät pelanneet eilen, eivät pelaa tänään ja huomennakin pelaa vasta toinen.

Toinen seikka mikä joukkueessani huolestuttaa on Kovalev + Lindros. Kovalevin mentyä Rangersiin ovat molemmat pelanneet kuin Vopat + Pärssinen Hifk:ssa...eli siis erittäin huonosti.

Toivottavasti joukkue herää ja alkaa pelaamaan kuten Dream Teamin edustajat yleensäkin...eli täysillä maalille ja polvea nivusiin. :)

Ciao,
Vapiseva manageri
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Rantapalloja!

Viestin lähetti Helinkopteri
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=14225&pagenumber=3
Koska kausi on jo monilla meillä ohi niin tuopille on aikaa lähteä. ;)
Myös pleijarijoukkue managerit ovat tervetulleita...

Heheh! Olisihan se asiaa järjestää Jatkoaika2-liigan viralliset jälkipelit johonkin kapakkaan. Kannattaa nyt odottaa ensin, että kausi saadaan kokonaan päätökseen. Enköhän minä mestarille bissen tarjoa, jos samaan baariin onnistumme raahautumaan.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Rantapalloja!

Samaa mieltä. Olisi erittäin hauskaa nähdä jossain teekupin äärellä ja muistella vanhoja treidejä, mutta en usko että viitsisin lähteä esim. Tampereelle asti pelkästään muutamalle kaljalle ja sitten takas kotiin. Jos ois vaikka koko viikonlopun siellä Tampereella ja sais asua jossain niin se kuulostais jo joltakin. :)

Ciao,
Tommi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Re: Re: Rantapalloja!

Viestin lähetti vieri
en usko että viitsisin lähteä esim. Tampereelle asti pelkästään muutamalle kaljalle ja sitten takas kotiin. Jos ois vaikka koko viikonlopun siellä Tampereella ja sais asua jossain niin se kuulostais jo joltakin. :)

Samaa mieltä minäkin. Täytyy nyt katsoa miten mihin meidän porukka maantieteellisesti sijoittuu ja vasta sen jälkeen päättää missä olutmiitti voisi olla. Allekirjoittanut ainakin on tukevasti Helsinkiin ankkuroitunut.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No jopas...

Näillä asetelmilla molemmat runkosarjan kärkijoukkueet olisivat lähdössä pronssiotteluun.

Nizorals - Hiiret on 2-8 lukemista huolimatta varsin tasaisessa tilanteessa. Esim. Nizoralsin maalivahdit eivät ole vielä kentällä käyneet kun taas Hiirillä on taulussa mehevä torjuntaprosentti 75 (joka sivumennen sanoen lämmittää mieltä kummasti jatkoa ajatellen). Tehopisteidenkin valossa kaikki on vielä auki.

Todellinen yllätystulos on puolestaan Vierin ja Sorsimon K... ...Karsimon Solun väliset lukemat 0-11! Vierin vaatimattomien tehojen taustalla lienee Brasilian matkalla joukkueeseen iskenyt "Montezuman kosto", jonka polttojäljet tuntunevat vielä kirveltävinä pakaroiden välissä aiheuttaen luisteluun lievää väkinäisyyttä.

Mahdollista miitinkiä silmälläpitäen ilmoitan että Plankton sijoittuu maantieteellisesti Tampereelle, Helinkopterin toisessa ketjussa mainitseman Pikilinnan naapurikortteliin. Keskiviikot ovat vain hiukka huonoja päiviä kun torstaiaamuisin pitää olla aamujunassa skarppina ja valmistautuneena viikon ainoaan työpäivään Stadin puolella...

GM Plankton, Nizorals
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: No jopas...

Joo, pronssiotteluun mennään näillä näkymin. :)

Ei vainneskaan, en todellakaan meinaa luovuttaa. Mulla ei ole myöskään maalivahdit pelanneet ja vaikka tulos onkin 0-11 Karsimolle niin en nyt sentään niin paljon ole jäljessä. Tällä viikolla on vaan vähän vähemmän pelejä kuin menneillä viikoilla. Kaikki on silti vielä auki, mutta ennen viimeistä yötä on pakko ratkaista jos mielin voittaa. Mulla ei ole silloin kuin yhdellä miehellä peli. Jännää...

Ai niin ja minä asun myös Helsingissä.

Ciao,
Tommi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: No jopas...

Viestin lähetti Plankton
Nizorals - Hiiret on 2-8 lukemista huolimatta varsin tasaisessa tilanteessa. Esim. Nizoralsin maalivahdit eivät ole vielä kentällä käyneet kun taas Hiirillä on taulussa mehevä torjuntaprosentti 75 (joka sivumennen sanoen lämmittää mieltä kummasti jatkoa ajatellen). Tehopisteidenkin valossa kaikki on vielä auki.

I have a bad feeling about this...

Vaikka pisteiden valossa olen vankasti johdossa, niin vilkaisu viikon tilastoihin kertoo karun totuuden. Ihmeitä pitää tapahtua, jos maalivahtirintaman onnistun tältä viikolta voittamaan. Muilla osa-alueilla taas erot on niin pienet, että reilu johtoasemani vaihtuu hyvin helposti reiluksi tappioksi.

Nyt vain kädet ristiin, että Ilja ja Dany olisivat huippuvireissä ensi yönä. Stefaniin en jaksa luottaa, vaikka kaveri suosikkipelaajani onkin.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Re: No jopas...

Viestin lähetti vieri
Joo, pronssiotteluun mennään näillä näkymin. :)

Hehee... (hymiö)


Mulla ei ole myöskään maalivahdit pelanneet ja vaikka tulos onkin 0-11 Karsimolle niin en nyt sentään niin paljon ole jäljessä.
Tällä viikolla on vaan vähän vähemmän pelejä kuin menneillä viikoilla.

Niinpä, pelejä on vielä todella paljon jäljellä ja johdan monessa sarjassa vain marginaalisesti. Veskoista sen verran, että Jocelyn aloitti loistavasti, mutta Chicagolla on vielä kovia matseja edessä eli kaveri saa todella loistaa, jos aikoo pitää hyvät statit. Ja Eddie the Eagle aloittikin aika heikosti, onneksi on vielä mahdollista parantaa.

Onneksi muuten pelejä on tällä viikolla vähemmän, mahdollisuuteni paranevat ainakin pikkasen. Tunnetusti pitemmässä sarjassa kovat jätkät, joita Vierin joukkue on täynnä, onnistuvat ainakin kerran.

No, ainakin voin fiilistellä sillä, että johdin välieräsarjaa 11-0!

Sorppa,
GM of Karsimon Solu
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: No jopas...

Viestin lähetti Plankton
Mahdollista miitinkiä silmälläpitäen ilmoitan että Plankton sijoittuu maantieteellisesti Tampereelle, Helinkopterin toisessa ketjussa mainitseman Pikilinnan naapurikortteliin. Keskiviikot ovat vain hiukka huonoja päiviä kun torstaiaamuisin pitää olla aamujunassa skarppina ja valmistautuneena viikon ainoaan työpäivään Stadin puolella...

Mahdollista piknikkiä silmällä pitäen ilmoitan, että minä asun käyttäjäprofiilini mukaisesti stadissa, kuten alkuasukkaat tätä tuulista kaupunkia kutsuvat. Olen valmis lähtemään oluelle myös paikallisten + paikalle saapuvien voimien kanssa täälläpäin. Jos tarpeeksi porukkaa löytyy, niin raahaudun toki vaikka Tampereelle susia naimaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: Re: Re: Rantapalloja!

Viestin lähetti vieri
Samaa mieltä. Olisi erittäin hauskaa nähdä jossain teekupin äärellä ja muistella vanhoja treidejä, mutta en usko että viitsisin lähteä esim. Tampereelle asti pelkästään muutamalle kaljalle ja sitten takas kotiin. Jos ois vaikka koko viikonlopun siellä Tampereella ja sais asua jossain niin se kuulostais jo joltakin. :)

Ciao,
Tommi

Treidejä ois kiva muistella ja niitä rökäletappio-otteluita..Ens viikko ei vielä sovi, katsellaan.. :)

Rantapallon seurassa (jää)rannalla makaileva
GM M@rko77
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Jos tästä vielä finaalipaikan taistelen, täytyy siitä kiittää yksinomaan kenttäpelaajia. Maalivahdit ovat pahimmassa mahdollisessa paikassa flopanneet totaalisesti. Molemmat veskarit ovat pelanneet yhden ottelun ja heidän yhteenlaskettu torjuntaprosenttinsa on 73,3%. Päästettyjen maalien keskiarvo on yhtä hilpeä eli 6,38. Ei naurata. Onneksi kenttäpelaajat taistelee.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti mirasane
Jos tästä vielä finaalipaikan taistelen, täytyy siitä kiittää yksinomaan kenttäpelaajia. Maalivahdit ovat pahimmassa mahdollisessa paikassa flopanneet totaalisesti.

Onneksi meikäläisen tilanne ei ole noin paha, mutta noin 90% ja 3.00 GAA:n kanssa en usko Vierin veskoille oikein pärjäävän, kun ne lopulta pääsevät pelaamaan. Esimerkiksi Roy tuskin Coloradon nykykunnolla päästää ainakaan kolmea enempää. Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tasaista rypistelyä

Tilanne 5-5 ja mikään osio ei ole vielä päivän selvästi kummankaan nimissä.

Jännä nähdä mihin suuntaan tämä kääntyy, by the way mitä tapahtuu jos viikon loputtua tilanne on edelleen tasan? Kumpi menee jatkoon ja kumpi tippuu?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti mirasane
Jos tästä vielä finaalipaikan taistelen, täytyy siitä kiittää yksinomaan kenttäpelaajia.
Perkeles, hyvinhän sulla näyttää olevan pullat uunissa maalivahdeista huolimatta. Varsinkin maalinteko-osasto näyttää olevan pelottavan hyvin hallinnassa - 17 börsää jo ennen perjantain kierrosta! Mua ei paljon maalivahtitilastot auta mikäli ei onnistumisia ala tulla erikoistilanteissa. Maali- ja plusmiinustilastoissa oon jo luovuttanut, jäähytilastoissakin saa tapahtua ihmeitä (...tanan McCabe) vaikka mulla piti olla enemmän nyrkkisankareita. Vierikin näyttää heränneen taistelemaan toisessa parissa. Jännäksi menee tämä viikonloppu....

GM Plankton, Nizorals
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Plankton
Vierikin näyttää heränneen taistelemaan toisessa parissa. Jännäksi menee tämä viikonloppu....
No joo, joukkueeni "heräsi" heti kun maalivahdit pelasivat ensimmäisen pelinsä ja näyttivät mallia muille pojille. Roy pelasi nollan ja Kölzig´kin päästi vain yhden. Jos maalivahdit olisivat pettäneet heti ekana yönään, niin olisin lähes varma häviäjä tässä otteluparissa.

Tilanne on nyt 6-5 mulle, mutta kaikki on vielä auki ja marginaalit ovat erittäin pienet kaikissa kategorioissa. Mun pitää nyt tehdä pisteitä (ainakin yv/av-maaleja + syöttöjä) tänään ja huomenna ihan mahdottomasti, koska sunnuntaina mulla pelaa vain yksi pelaaja ja Karsimolla pelaa kahdeksan pelaajaa.

Ai niin ja loukkaantumisiakin tapahtui. Karsimolla loukkaantui Thibault ja mulla Iginla. Toivottavasti ainakin Iginla selviää säikähdyksellä. ;)

Kuten sanoit, todella jännäksi menee tämä viikonloppu.

Ciao,
Tommi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Ei hyvältä näytä. Finaalipaikassa olen yhä kiinni, mutta mitä sen jälkeen? Toinen maalivahtini Kevin Weekes otti ja kuoli. No ei ihan kuollut, mutta rikkoi kätensä niin pahasti, että pelit tältä kaudelta on ohi. Tuntuu vähän arveluttavalta lähteä yhdellä maalivahdilla Vieriä tai Solua vastaan. Katkeaako tie mestaruuteen tuon takia juuri kalkkiviivoilla? :/

No, ei pidä vielä intoilla...tämäkin viikko on vielä kesken.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti vieri
Mun pitää nyt tehdä pisteitä (ainakin yv/av-maaleja + syöttöjä) tänään ja huomenna ihan mahdottomasti, koska sunnuntaina mulla pelaa vain yksi pelaaja ja Karsimolla pelaa kahdeksan pelaajaa.
No niin. Yv-syöttöjä tuli ihan mukavasti (6 kpl) ja siirryin lähinnä niiden ansiosta johtoon ennen viimeistä yötä. Nyt vaan jännitän että saako Karsimo minut kiinni vai pääsenkö vinaaliin? Jos minulta kysytään niin veikkaan että Karsimo tule rinnalle ja menee ohi. Ei voi mitään...

Toisessa pudotuspelissä on myös kaikki auki. Sielä tilanne on 7-7 ja molemmilla on ainakin seitsemän pelaajaa tulessa ensi yönä.

Jännää, liian jännää...

Ciao,
Tommi
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Jos minulta kysytään niin veikkaan että Karsimo tule rinnalle ja menee ohi. Ei voi mitään...

Pessimisti ei pety. Nousukasmaisesti pöyhkeilevä kakkosjoukkueeni (jääkoneen jälkeen) kerho häviää myös tänään.


edit: Aika jännät tilanteet on tosiaan. Mielestäni näyttää siltä, että Vieri menee finaaliin 6-5, jos Karsimon maalivahtipuolella kukaan ei pelaa. Toinen peli taas on ihan avoin.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiukkaa, pirun tiukkaa. Khabbyn nollapeli avitti Nizoralsit tasatilanteeseen. Tasatilanne ei kuitenkaan minulle riitä sillä enemmän maaleja tehnyt joukkue menee jatkoon. Alivoimapinnat tai tasoitusmaalit olisivat aika ratkaisevassa asemassa. Meni jatkoon kumpi tahansa niin häviäjä on kyllä kaikin tuomariäänin kaatunut saappaat jalassa. Toivottavasti nähdään yhtä jännä finaali.

GM PLankton, Nizorals
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaaha. Jatkoaika toimii taas.

Niinhän siinä sitten kävi että pronssimitalit ripustetaan tänä vuonna Nizoralsin kaulaan, siis mikäli Karsimon Solulla ei ole mitään sitä vastaan. Hiiret tykittivät komeat 25 maalia ja ansaitsivat finaalipaikkansa. Tehot ennallaan ja maalivahtipeli kuosiin niin Vierillä on todella kova työ kääntää "homma himaan". Onnea tasapuolisesti molemmille, yhtä paljon.

GM Plankton, Nizorals
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
5. sija tuli...

Kiitoksia vain kaikille kilpakumppaneille!

5. sija tuli tälla kaudella. Parempaankin olisi ollut saumoja, mutta managerin henkilökohtaiset virheet pelaajakaupoissa maksoivat mestaruuden... :)

Miten organisoimme ensi kauden? Hienoa olisi jos sama poppoo jatkaisi. Laittaako liigamme pomo ykistyisviestejä joskus tulevaisuudessa meille osallistujille?

Beachille mars, mars!
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti Plankton
Jaaha. Jatkoaika toimii taas.

Niinhän siinä sitten kävi että pronssimitalit ripustetaan tänä vuonna Nizoralsin kaulaan, siis mikäli Karsimon Solulla ei ole mitään sitä vastaan.

Joo, ei meillä mitään sitä vastaan ole, viekää pois... Tosin kuten Vieriäkin vastaan, tarkoituksemme on kiusata suurempaa. Aika hienosti tuo välierä meni lopullisesta tuloksesta huolimatta, hyvä taistelu. En olisi uskonut, että jätkät pystyy noin tasaiseen taistoon. Jos vielä maalivahdit olisivat pärjänneet paremmin...noh, hyvä näinkin. Kokeillaan, jos saisin jätkät tsemppaamaan myös Nizoralsia vastaan.

Sorppa,
GM of Karsimon Solu
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: 5. sija tuli...

Viestin lähetti tiki10
Kiitoksia vain kaikille kilpakumppaneille!

5. sija tuli tälla kaudella. Parempaankin olisi ollut saumoja, mutta managerin henkilökohtaiset virheet pelaajakaupoissa maksoivat mestaruuden... :)

Miten organisoimme ensi kauden? Hienoa olisi jos sama poppoo jatkaisi. Laittaako liigamme pomo ykistyisviestejä joskus tulevaisuudessa meille osallistujille?

Beachille mars, mars!

Samaa mieltä eli sama jengi kiinnostaisi (kalavelkoja kun on joka suuntaan)..Tervetuloa beachille..:)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti tiki10
Kiitoksia vain kaikille kilpakumppaneille!
Kuin myös täältäkin päin!

Miten organisoimme ensi kauden? Hienoa olisi jos sama poppoo jatkaisi. Laittaako liigamme pomo ykistyisviestejä joskus tulevaisuudessa meille osallistujille?
Joo, pitäisköhän jonkun (lue: ei minun :D ) ottaa ylös vaikka kaikkien meiliosoitteet tai jotain? Mitä jos kaikki kirjottaisivat meiliosoitteensa ylös ja joku ottaisi ne parempaan talteen syksyä varten?


Ja finaalista sen verran, että johdan 8-3 ja epäilen että Hiirulaiset ovat kaivautuneet maan alle, koska eivät kestä Vierin nöyryyttävää teurastusta? :D

Ciao,
Tommi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös