Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 157
  • 9 761

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Älä Vieri vielä nuolaise helpotuksesta...saat repäistä selkeämmän johtoaseman ennen kuin minä taivun. Erot on vielä niin pieniä, että yksi hyvä yö voi kääntää asetelman päälaelleen.

Jos joku (sopuli?) haluaa koota jengin mailiosoitteet yhteen, voisi saman porukan saada helpolla syksyllä alkavaan liigaan mukaan.

Homma voisi toimia niin, että perustaa liigan heti kun se on mahdollista ja laittaa salasanat kaikille maililla. Sen jälkeen jengillä on viikko aikaa mennä kirjautumaan peliin mukaan. Jos viikon jälkeen on vielä tyhjiä paikkoja, tarjotaan niitä kaikille. Meillä kuitenkin on koossa selkeästi paras porukka kaikista jatkoaikaliigoista, eli uusien tulokkaiden saaminen ei liene vaikeaa.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Älä Vieri vielä nuolaise helpotuksesta...saat repäistä selkeämmän johtoaseman ennen kuin minä taivun. Erot on vielä niin pieniä, että yksi hyvä yö voi kääntää asetelman päälaelleen.
No enhän minä nyt tosissani vielä luule että voitan. Yritin vain vähän epätoivoisesti uhota ja samalla saada sinut kirjoittamaan jotain "uhoa" takaisin. :)

Kaikki on tietenkin vielä auki ja mestaruus voi mennä kummalle vaan...

Ciao,
Tommi
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti vieri
Yritin vain vähän epätoivoisesti uhota ja samalla saada sinut kirjoittamaan jotain "uhoa" takaisin. :)
Yritän edelleen...

Laitetaan tämä nyt sitten tännekin koska Jatkoaika toimii taas...

Tunteita finaalista...

by: Vieri´s dream team (tritolos) Apr 1

Jatkoaika on ihan hemmetin hidas joten kirjoitan tänne.

Finaalin voi vielä voittaa ihan kumpi vaan, mutta täytyy sanoa että finaali on mielestäni hieman lässähtänyt. Finaali tuntuu olevan yhtä vaisu kuin koko sm-liiga on ollut tähän asti. Ylilyöntejä tarvittaisiin molemissa liigoissa, jotta niistä saisi mielenkiintoisen.

Onko "suunsoiton" puute syynä meidän finaalin vaisuuteen? Ehkä? Ehkä minunkin pitäisi sanoa että sinulla (Mirasane) ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa tätä finaalia. Ei mitään kaverillista "kumpi vaan voi voittaa" lässytystä kuten alussa kirjoitin...vai mitä? :)

Mielestäni minulla on paras joukkue ja Mirasanella on ehkäpä noin viidenneksi paras joukkue joka pääsi tuurilla finaaliin. :D Löytyykö sinusta edes enää vastusta vai oletko jo luovuttanut? ;)

Ciao,
Tommi
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Onko "suunsoiton" puute syynä meidän finaalin vaisuuteen? Ehkä?

Juu, taustajoukotkin on ihan hiljaa, jotta voittaja ei saa mitään tyydytystä koko touhusta ;) Uhoat sitten ennen uuden kauden alkua. Silloin on taas kaikki paikalla.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti sopuli
Juu, taustajoukotkin on ihan hiljaa, jotta voittaja ei saa mitään tyydytystä koko touhusta ;)
No joo, huomattu on. Ihan sama että voittaako vaiko eikö. :(

Johdan nyt jo "lähes" turvallisen tuntuisesti 12-1 ja kävin juuri ostamassa muutaman tappelijan jotta saisin voiton myös jäähyissä. Haen siis totaalista nöyryytystä hiiristä. :)

Ciao,
Tommi

ps: Mitä muuten saa voittaja kunnian ja kaiken muun lisäksi? Auton? Skootterin? Polkupyörän? Potkulaudan? :)
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti vieri
Mitä muuten saa voittaja kunnian ja kaiken muun lisäksi? Auton? Skootterin? Polkupyörän? Potkulaudan? :)
Muistelisin että palkintona olisi ollut Gimmelin piakoin ilmestyvä Greatest Hits -cd ja Mötörheadin Lemmyn lasipurkkiin säilötty luomi. En ole tosin ihan varma asiasta sillä muistini on keskimääräistä heikompi. Joka tapauksessa palkintoa kannattanee odotella iloisella mielellä.

Onnittelut mestarille!

GM Plankton, Nizorals
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnittelut Vierille mestaruudesta!

Omaksi sijoitukseksi tuli kymmenes tila. Positiivista siinä on, että takaata löytyy enemmän joukkueita kuin edestä. Ensi kaudeksi jäi kuitenkin paljon parantamisen varaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onnittelut Vierille ja Unipoppoolle

Ja ensi kauden liigaa ajatellen tämä mirasanen idea:
"Jos joku (sopuli?) haluaa koota jengin mailiosoitteet yhteen, voisi saman porukan saada helpolla syksyllä alkavaan liigaan mukaan."

On ideana loistava. Eli ihan varmistukseksi niin keräätkö sinä sopuli nuo meidän jatkoaika2:n osallistujien meiliosoitteet, vai?
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
It's over

Team_Koivu:n lopullinen sija oli 8 ja se ei tyydytä missään nimessä, mutta tolla joukkueella joka meikäläisellä oli niin ihan ok suoritus. Ensi kaudella täytyy olla vaan skarppina alussa hereillä. Itsekin olen samaa mieltä että samalla porukalla lähdetään liikkeelle jos se onnistuu. Palkintoporkkanaakin voisi ajatella jotain tyyliin get to gether-meininki liigan jälkeen ja voittajalle/palkintosijoille yltäneille voisi vaikka tarjota muutaman roundin olutta tahi muuta mukavaa väkijuomaa. Tälläisen järjestely tosin voi olla vaikeaa, mutta yrittänyttä ei panna...ei kun siis laiteta
See you when I see you...
Team_Koivu aka beerhunter

Ps. Vieri, jottei sun panostukses menny aivan hukkaan niin, voin vaikka antaa sulle lahjaksi hyvän ystäväni, kaikkien aikojen laulunkääntäjien kuninkaan, My Habbits Folk:n( kavereiden kesken Tapani Kansa) Kultaniityt ja Rakastella naista-sinkut..
Joten tutkaile postilaatikkoasi ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jokaiselta on nyt joko spostiosoite tai jatkoajan käyttäjätunnus tallessa - useilta molemmat. Hermo meni tätä ketjua selatessa (lähtee tukka päästä, kun odottelee sivujen latautumista...), joten en jaksanut kaikkia pareja yhdistellä, kun ei muisti pelannut. Ennen liigan perustamista lähtee siis jokaiselle viestiä tavalla, toisella tai molemmilla. Mikäli joku tuntee, että on jomman kumman tavan kautta epävarmasti tavoitettevissa, pistäköön minulle yhteystietoja yv:llä. Kaljalle olen edelleen valmis lähtemään. Jotain kivaa tilastohässäkkää on mielessä ensi kauden suhteen, mutta siitä myöhemmin, jos motivaatio riittää...

Rantapalloja jokaiselle tarpeen mukaan.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Onnittelut liigamme ylivoimaiselle voittajalle, Vierille! Oli aika hurja esitys finaalissa. Ensi kaudella pistetään kyllä kaveri tiukemmalle. Omasta kaudesta jäi ihan hyvä mieli, vaikkei pronssimatsista tullutkaan toivottua tulosta. Uutta kautta vaan odottelemaan, siirryn tästä rantapallojen keskelle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Onnittelut voittajalle myös allekirjoittaneelta. Miesparka yritti turhaan ostaa multa ykkösvaraukseni Forsbergin ainakin 17 kertaa - mutta eipä se lopulta mestarin tahtia haitannut.

Sijoitukseni (11.) tyydyttää jotenkuten - maalivahtipelin pienet epäonnistumiset ratkaisivat pari ottelua kohtalokkaasti. Short hand -pisteet loistivat myös poissaolollaan koko kauden. Tosin yhdellä kierroksella niitä SH-maaleja taisi sitten tulla neljä, kun yksikin olisi riittänyt.

Ilman muuta mukana ensi kaudella!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Onnea Vierille mestaruudesta.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kiitos kaikille onnitteluista/lahjoista ja kiitos etenkin Sopulille manageroinnin ylläpitämisestä.

Mun oli pakko voittaa juuri tällä kaudella, koska olen lähes varma että ensi kaudesta tulee minulle tuskien taival. Luulen ettei kukaan enää treidaa pelaajia kanssani ja oma menestykseni tullee siis riippumaan vain ja ainoastaan draftista. Loppukaudestakaan kukaan ei tainnut enää suostua mihinkään ehdottamaani...liekö minulla huono maine tai jotain? ;) No, onneksi tässä on muutama kuukausi aikaa miettiä mahdollisia treidejä jo ensi kautta ajatellen. ;)

Ciao,
Tommi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Onnea Vierille mestaruudesta. Et jättänyt finaalissa meille jossittelun sijaa. Itselläni meni finaali vähän ohi, kun jouduin olemaan finaalin aikana kahdesti kolmen päivän työmatkalla muualla Suomessa. Kahtena yönä pelattiin niin, että en ollut ehtinyt laittaa ketjujani kuntoon. Onneksi se ei kuitenkaan vaikuttanut lopputulokseen millään tavalla. Jäi vain muutama jäähyminuutti saamatta.

Itselleni kakkossija on täysin tyydyttävä. Kauden aikana hiirilauma paini jatkuvasti maalivahtiongelmien kanssa. Ykkösvahti Richter sai jo alkukaudesta aivotärähdyksen ja päätti kautensa siihen. Kakkosvahti Luongo pelasi hyvin vasta loppukaudesta ja silloin menestys oli ailahtelevaa. Ykköseksi hankittu Kevin Weekes ei missään vaiheessa noussut toivottuun loistoon.

Päättyneen kauden ilonaiheita olivat Todd Bertuzzi ja Dany Heatley...tulkaa pojat joukkueeseeni myös ensi syksynä. Noiden menestystä osattiin tosin odottaa. Oma hyvä sijoitukseni perustuu pikemminkin siihen, että sain draftissa monta liian alas rankattua pelaajaa, jotka pelasivat hyvän kauden. Näitä olivat Todd Marchant, Steve Rucchin ja Geoff Sanderson. Rucchin tosin vaihtui eräässä treidissä kesken kautta Robert Langiin.

Pakkipuoleni oli pieni pettymys. Tehomieheksi suunniteltu Oleg Tverdovsky ei sopeutunut Devilsiin ja siksi tulos jäi laihaksi. Visnovsky pelasi parhaan kautensa kuten olin laskenut.

Ensi vuonna pelisysteemi on jo tuttu, eikä aika mene ihmetellessä. Muutaman tyhmän virheen kun jätän pois, niin eiköhän ensi kaudella olla taas taistelemassa kärkisijoista.

Onnea siis vielä Vierille ja kiitokset kaikille muillekin osallistujille. Hiirilauma hyvästelee teidät, sillä ensi syksynä ette enää näe niitä. Kesän aikana syötämme pelaajille sellaisia douppeja, että syksyllä kaukaloon luistelee isompi ja ilkeämpi joukkue: Mirasanen Rotat!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Kiisa
Onnea Vierille mestaruudesta.

Kuten myös! :) Mies on mestaruutensa ansainnut. Ensi kaudella lupaan joukkueeni kera laittaa enemmän hanttiin. Rantapallokausi on hyvässä vaudissa, tervetuloa mukaan temmeltämään.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Onnittelut vierille!
Eipä jäänyt finaaleissa paljoa jossiteltavaa...

Ensi kaudella sitten jatketaan, tämä manageri aikoo olla hereillä jo draftissa, toisin kuin menneellä kaudella.
Hauskaa kesää kaikille managereille,
katsotaan joku terassimeetinki jossain vaiheessa?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Onnittelut mestarille!

TFC saapui juuri ensikauden valmistautumisleiriltä espaniasta, ja tarkoitus olisikin panna kampoihin ja lujaa muille, ensivuoden tavoite on olla sarjataulukon toisessa kärjessä!! Espanian leiriltä tuotiin mukana joukkueen lääkekaapistoon monta mukavaa pikkutautia, jolla saa vastustajan peli-intoa ensikaudella hieman lievitettyä: Let´s get nasty on ensikauden peli suunnitelma!


Nro.44
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
No niin, Tiki10 tässä jo kyselikin hallitsevalta mestarilta, että olinko se minä jonka piti avata uusi kausi ym. mutta sopulihan se oli.

Kausihan alkaa tosin ´vasta´ kahdeksas päivä lokakuuta, mutta huomasin että tämä meidän liigamme avattiin viime vuonna jo joskus elo-syyskuun vaihteessa.

Ajattelin siis näin vähän ennakkoon kysellä että riittääkö sopulilta vielä kiinnostusta olla meidän liigan master ja hidalgo? Toivottavasti? Ja ovatko kaikki viime kauden managerit valmiita ensi kauteen vai jättääkö joku väliin? Ilmoitelkaa...

Ciao,
Tommi
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vieri
Ajattelin siis näin vähän ennakkoon kysellä että riittääkö sopulilta vielä kiinnostusta olla meidän liigan master ja hidalgo?

Tiedustelin YVeellä ja lupasi laittaa liigaa pystyyn heti kun Yahoossa portit aukenevat.

Myös minä jatkan, tietenkin!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mukana ollaan. Tämän liigan alkua olen odottanut yhtä paljon kuin SM-liigan alkua. Pelottavaa. :)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti mirasane
Mukana ollaan. Tämän liigan alkua olen odottanut yhtä paljon kuin SM-liigan alkua. Pelottavaa. :)

Kiitos samoin!

Hermostuin jo niin paljon, että jouduin kyselemään liigan perään Vieriltä ja Sopulilta. Hyvä, että Sopulilla on homma hanskassa. Pelataanko muuten samoilla säännöillä kun viime kaudella, vai tuleeko muutoksia??? Jos muutoksia, niin millaisia?

Ps. Jotenkin musta tuntuu, että voitan tällä kertaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös