Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 216
  • 9 761

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Uskomatonta, mä johdan edelleen

Nyt jo numeroin 7-3 ja nuokin Vierin Dreamteamin pisteet tulevat lähinnä maalivahtien taholta (SV% ja GAA), sinällään harvinaista että kummankaan maalivahdit eivät ole vielä tällä viikolla napannut yhtään voittoa tililleen. Itse pelaajien tilastoissa moni kohta on melkein tasoissa joten tilanne voi nopeastikin kääntyä aivan päälaelleen.

Tänään sitten nuo kaupankäynnin yhteydessä mainitut pelaajat vaihtavat joukkuettaan, eli Sturm ja Klesla liittyvät nyt mukaan ja Sykora ja Walser matkaavat Jääkoneen joukkueeseen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Treidiä pukkaa täälläkin. Richterin stuntti saatiin lopulta Animaalisilta. Kaupassa vaihtuivat seuraavat pelaajat:

Mirasanen Hiirille:
Kevin Weekes G-Car
Robert Lang C-Was

Animaalisille:
Steve Rucchin C-Ana
Keith Carney D-Ana
Martin Prusek G-Ott

Weekesin pitäisi olla pian pelikunnossa aivotärähdyksen jäljiltä, vaikka hän palanneekin aluksi kakkosveskariksi. Uskon kuitenkin, että Weekes tulee pelaamaan enemmän kuin Prusek ja siksi hän paikkaa paremmin Richterin loukkaantumisen jättämää aukkoa. Prusek oli kyllä todellinen ilonaihe huippupeleillään, mutta tarvitsin maalivahdin joka pelaa useammin kuin Prusek on tähän asti pelannut. Carneyn myötä meni pisteiden valossa tehokkain pakkini, mutta mielestäni hänen lisäämisensä pakettiin oli varsin kohtuullista, koska Weekes on terveenä kuitenkin arvokkaampi kuin Prusek. Rucchin ja Lang vaihtuivat aika tarkalleen päittäin. Stevellä on muutama tehopiste enemmän, mutta jos Washington saa takellelleen pelinsä kulkemaan, saattaa Langin pistepottikin kasvaa todella nopeassa tahdissa, kun hänen täytyy vain syötellä kiekot laidoissa viilettäville Jagrille ja Bondralle, jotka hoitavat loput.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Vielä tästä viikosta. Tilannehan näyttää todella lupaavalta. Onnistuin kahdessa yössä kääntämään tappioasemani mukavaksi 7-1 -johdoksi. Kun samaan aikaan Vieri on tappiolla, on hänen kärkipaikkansa vaarassa.

Johtoasemani tosin on hyvin kosmeettinen, sillä maalisarakkeessa olemme tasoissa, jäähyminuutteja minulla on kaksi enemmän kuin Helinkopterilla, syöttöpisteitä johdan kahdella ja tehopörssissäkin vain kahdella pluspisteellä. Kummankaan joukkueen maalivahdit eivät ole ottaneet yhtään voittoa, vaan sitä saraketta johdan Luongon viime yön hyvällä pelillä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Kaupanhierontaa

Viestin lähetti M@rko77
Pitkän ja hartaan miettimisen jälkeen tehdään vielä muutamat pelaajakaupat ennen joulua.

Hyvät joulut sullekin, sekä tietysti kaikille muillekin managereille!

Czerkawski siis siirtyi Spacekin kanssa Helinkopterin tiimiin hakemaan lisää peliaikaa.
Vaihdossa lähti puolustuksen tukipilari Niinimaa (snif) sekä huippulupaus
Petr Schastlivy.
Itse olen kauppaan tyytyväinen,
toivotaan että huhut pitävät paikkansa ja Cz treidataan...


Mira, nyt tulostaulu alkaa näyttä siltä mitä odotin sen näyttävän.
Täytyy silti myöntää että joukueeni on taistellut aika upeasti.

Case 2.molari siirretään myöhemmäksi, nyt tarvitaan kaikki apu tilastojen kaunistelemiseksi. (eipä tullut kyä tarjouksiakaan)

Mediaan ei kannata luottaa, manageri on itse päättänyt että Roenick katselee kaksi seuraavaa peliä aitiosta.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Oletteko huomanneet, että meidän Jatkoaika2-liigamme on selkeästi aktiivisin näistä Jatkoaika-nimillä perustetuista liigoista. Tässäkin ketjussa on kohta 20 sivua täynnä viestejä, kun muiden liigojen viestiketjuissa sivuja on alle puolet vähemmän. Hyvä me!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Valmistautumista lomaa varten

HC Flintstone on käynyt läpi muutamia muutoksia loman varalta ja nyt joukkueen kokoonpano on valmis aina tuonne ensi vuoden alkupuolelle asti (7.1.2003) - eli talviloman loppuun.

Jussi Markkanen sai väistyä Claude Lemieux:n tieltä ja Jiri Fischer vaihtui Todd Warriner:iin samalla kun Rick Nash siirtyi IR-listalle. Kaupankäynti on siis osaltani reiluksi pariksi viikoksi ohi ja en todennäköisesti tule edes käymään netissä tsekkailemassa tilanteita muutamaan viikkoon.

Joten se on tämän pelin osalta Hyvät Joulut ja Onnellista Uutta Vuotta itse kullekin.
Flintstone
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti mirasane
Oletteko huomanneet, että meidän Jatkoaika2-liigamme on selkeästi aktiivisin näistä Jatkoaika-nimillä perustetuista liigoista. Tässäkin ketjussa on kohta 20 sivua täynnä viestejä, kun muiden liigojen viestiketjuissa sivuja on alle puolet vähemmän. Hyvä me!

Niin, tämähän on minun perustamani liiga. Onnistun kaikessa mitä teen, sillä olen yksinkertaisesti paras. Jaahas, mitenkäs ne pelit on menneet? Jokos Jääkoneen pleijaripaikka on varma? Mitä vit... Onko sarjataulukko ylösalaisin?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ensi yönä räjähtää...

Pelissä Tikiä vastaan voi tapahtua vielä mitä vaan. Muutama piste on jo jaettu, mutta suurin osa on vielä taysin auki. Toivoni kohdistuukin, jälleen kerran, Mario suureen. Miehellä on jo kaksi peliä alla tällä kierroksella, ja tehot näyttävät 0+0! Tämä tehottomuus korjataan ensi yönä Calgary-nimistä heittopussia vastaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Joukkueeni erinomaisesti alkanut sarja NMT:ä vastaan on nyt kuivumassa kokoon loukkaantumisten takia. :( No, toivottavasti ensi yö on kokonaan minun..
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti M@rko77
Joukkueeni erinomaisesti alkanut sarja NMT:ä vastaan on nyt kuivumassa kokoon

NMT:n nousu 0-8 -tappioasemasta melkein tasoihin on ollut esimerkillinen osoitus joukkueen taistelutahdosta, vaikka loukkaantumiset ovat hiertäneet pahasti myös meitä. Ensi yönä rinnalle ja ohi!
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
TFC vaeltaa syvällä tehottomuudessa, joukkueen ykköspyssy Olli Jokinen on lopettanu pistetehtailun, ja juuri joukkueeseen saapunut Jere Lehtinenkin on tuottanut pettymyksen joukkueen johdolle.

Lehtistä koitetaan piristää pistämällä Jokinen Joulu-Aleen ja Jokisen kauppakaveriksi tulee Brendan Morrow. eli heidät kaupataan yhteiskaupassa joukkueesta pois..
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
VOESAATANANSAATANANPERKELE!
http://www.tsn.ca/nhl/news_story.asp?ID=18702

Anteeksi rujo kielenkäyttöni mutta nyt hatuttaa!
Eipä taida Sammy enää Yahoon peliin ehtiä tehoilemaan...

Hiirulaiset ottavat rutiininomaisen pakkovoiton Kopterin tiimistä.
Erot eivät ole suuret (vielä), silti katseet on jo suunnattu ensi viikkoon.
Jeremykin pääsee kehiin...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Hiiret vetäytyvät joulutauolle sarjaykkösinä. Vierin unipoppoon kunto loppui hieman yllättäen syksyn viimeisellä kierroksella ja hyvin latautunut hiirilauma pääsi sujahtamaan sarjataulukossa ohi.

Hiirien valmentaja odottaa jo tammikuun puoliväliä, jolloin Uneliaat ja Hiiret ottavat mittaa toisistaan. Tuo ottelupari saatetaan nähdä uudestaan kevään finaalissa, joten henkisen yliotteen saaminen olisi tärkeää tässä vaiheessa.

Hyvää joulua kaikille managerikollegoille!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti mirasane
Hyvää joulua kaikille managerikollegoille!

Kuten myös eli joulurauhaa kaikille managereille! Joukkueeni vetäytyy kinkunsyöntiin ja nautiskelemaan köliä. Toivottavasti joulutauko piristää väsyneitä pelaajiani, sillä tauon jälkeen vastaan astuu pelätty Predators.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Hiiret vetäytyvät joulutauolle sarjaykkösinä. Vierin unipoppoon kunto loppui hieman yllättäen syksyn viimeisellä kierroksella ja hyvin latautunut hiirilauma pääsi sujahtamaan sarjataulukossa ohi.
Ensi alkuun onnittelut ykköspaikasta.

Mutta Unelma-joukkueeni (ei Uni poppoo) kunnossa ei ollut mitään vikaa. Hävisin ottelusarjan lopulta 8-6 Flintstonelle, mutta joukkueeni oli niin lähellä voittoa että olla ja saattaa (selityksiä, selityksiä :D ). Esim. Roy oli 1.3 sekunnin päässä nollapelistä Edmontonia vastaan, laukaukset Flintstone voitti peräti yhdellä laukauksella. Paremmalleni hävisin, mutta joukkueeni pelasi silti hyvin ja olen tyytyväinen. Sinun joukkueesi olisi muuten hävinnyt mulle 7-4 ja Flintstonelle 9-4, joten joukkueeni huonosta kunnosta on turha puhua. :)

Oli miten oli...nyt me vietämme joulutaukoa vaikka pelit rapakon tuolla puolen jatkuvatkin.

Hyvää joulua kaikille ja tsemppiä managerointiin.

Ciao,
Tommi
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Hyvää Joulua koko manageri porukalle!

joulun vietän nenä kiinni päätteessä että HYVIÄ treideijä saa ehdottaa koko joulun..
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Tosiaan, oikein hyvää joulua kaikille!

Karsimon Solu aloittaa (kohta) raivoisan kirin kohti pleijaripaikkoja, koska muuten rantapallokausi lähenee liian kovaa vauhtia.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
HUPSIS HUOMIO!!!

Jos saan nöyrimmin pyytää niin elkää pliis noukkiko Mike Rathjea
waiversista.
Managerille sattui vahingonlaukaus johtuen oudosta (PC) koneesta.

Joulu-yön hengessä.

Kopteri
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: HUPSIS HUOMIO!!!

Niinhän siinä kävi että HC Turhat nappasi Rathjen ja
vahinkoni sai ikävimmän mahdollisen lopun... :(

Oloa helpottaa hieman tämänviikkoinen kamppailu
jossa tiimimme pistää sarja-vitosen todella ahtaalle.

Tanguayn piristyminen on yksi suurimmista ilon-aiheista.
Myös Johnson on ollut TODELLA vakuuttava joten molariosasto on meillä kunnossa.

Puolustuspää on ongelmallinen,
Bobon ja McLarenin treidejä odotellaan edelleen eikä Dandenaultkaan
näytä pääsevän vammoistaan eroon.
Noh, pitkäjänteisyys on päivän sana...
 
K

kangaroo

Vähän ihmettelin mikset ottanut Rathjea itse takaisin, mutta siitä enemmän meidän divarin omalla palstalla. En viitsi toistaa samaa viestiä täällä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Vähän mietteitä maalivahtien peluuttamisesta ja ns. herrasmies säännöistä.

Oman joukkueeni maalivahtitilasto on seuraavanlainen:
Voittoja 3 Päästettyjä 1.99ka ja prosentti on .938 Nollapeli 1

Vastustajallani No Mercy Teamillä tilastot ovat seuraavat:
Voittoja 1 Päästettyjä 2.44ka ja prosentti .920 Nollapeli 0

Eli johdan siis kaikissa tilastoissa. No Mercyn maalivahdit eivät pelaa enää tänään ja mulla pelaa Roy. Nyt on viimeinen pelipäivä tässä sarjassa ja en näe mitään järkeä peluutta Royta. Mitä järkeä minulla (järkevällä managerilla) on peluuttaa Royta? Entäs jos Roy päästää vaikka kuusi maalia? Näin olen saatan vaikka hävitä kyseisen ottelusarjan.

Meinasin jo päivällä laittaa Royn penkille, mutta en viitsinyt koska tiedän että siitä saataisiin ehkäpä melkoinen "kalabaliikki" aikaiseksi. Tiedän että olisi suotavaa jos maalivahdit jotka ovat käytössä pelaisivat aina kun mahdollista, mutta sitten tulin siihen johtotulokseen, että eihän siinä oikeastaan ole mitään järkeä. Jos ja kun joukkueen manageri haluaa voittaa niin eikö olisi parempi että manageri tekee niinkuin itse haluaa?

No joo...kunhan erätauon aikana jotakin halusin kirjoittaa. Luulen vaan että jos samanlainen paikka tulee vastaan viimeisenä pelipäivänä niin silloin maalivahtini kyllä on hieman flunssainen. Mietteitä?

Ciao,
Tommi
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuosta päästään juuri edelliseen molarien peluuttamista koskevaan keskusteluun. Eli jos on olemassa tuollainen vaara että vastustaja taktikoi molarin penkittämällä itselleen varman voiton niin sittenhän kannattaa itse penkittää molarit heti alkuun tulleen nollapelin (tai muutoin hyvät lukemat) jälkeen ettei vaan joudu "uhriksi". Kohta on sitten kaikilla molarit penkillä heti alkuviikon hyvän pelin jälkeen. En näe tässä mitään järkeä enkä itse suostu tällaiseen kikkailuun mukaan lähtemään. Jos muut lähtevät, menee koko pelistä maku hyvin nopeasti.

GM Plankton, Nizorals
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Plankton
Tuosta päästään juuri edelliseen molarien peluuttamista koskevaan keskusteluun. Eli jos on olemassa tuollainen vaara että vastustaja taktikoi molarin penkittämällä itselleen varman voiton niin sittenhän kannattaa itse penkittää molarit heti alkuun tulleen nollapelin (tai muutoin hyvät lukemat) jälkeen ettei vaan joudu "uhriksi". Kohta on sitten kaikilla molarit penkillä heti alkuviikon hyvän pelin jälkeen. En näe tässä mitään järkeä enkä itse suostu tällaiseen kikkailuun mukaan lähtemään. Jos muut lähtevät, menee koko pelistä maku hyvin nopeasti.

GM Plankton, Nizorals

Samaa mieltä Planktonin kanssa. Omassa joukkueessani maalivahdit pelaavat aina kun peli vain on. Meni sitten miten vain... Itse olen surkeiden maalivahtien takia hävinnyt yleensä aina veskaritaistelut. Nyt otin yhden imurin lisää joukkueeseen siinä toivossa, että herra sattuisi ehkä joskus jopa voittamaan ja mahdollisesti pelaamaan jopa nollapelin. Vaikka GAA ja S% tilastot menevät varmasti surkeiksi, niin voihan se olla että SHO ja W tilastot paranevat?

Kikkailut jätettäköön kenttäpelaajien harteille...

HC Tiki10
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
TFC yhtyy kahden edellisen managerin mietteisiin..

Eli runkosarjassa maalivahteija peluutettava aina, kävi miten kävi.. Kikkailuija voi sitten tehdä pleijareissa, missä mielestäni kaikki on jo sallittua, siellä pelataan vain voitosta.. mutta vielä ei olla siellä..
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti tiki10

Kikkailut jätettäköön kenttäpelaajien harteille...
HC Tiki10

Kenttäpelaajat menivät sitten kikkailemaan meille harvinaisen tasapelin
lukemin 7-7.
Itse olen erittäin tyytyväinen vaikka pitkään johdinkin,
olihan vastassa kuitenkin sarjavitonen.

Maalivahtini kirjauttivat viikolta huimat viisi voittoa.
Alex Tanguay auttaa unohtamaan Samsonovin menetyksen ja
muutenkin onnistumisia tuli laajalla rintamalla.

Seuraavaksi vastaan asettuu voittoputkessa seilaava Sega.
Pidimme tiukan palaverin koskien lähinnä kovuuden (jäähyjen) puuttumista.
Vaikka olemmekin "hämäläinen taitojoukkue" ei muita tarvitse nöyristellä.
Vapise Sega!

Koska oma maalivahtieni "taktiikkapeluutus" sai jyrkähkön tuomion aiemmin,
siirryin kahteen molariin jotka pelaavat jokaikisen pelin.
Näin jälkeenpäin ajateltuna se on ainoa oikea tapa.
Myös play-offeissa pitäisi saman tyylin jatkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös